Vriendelijk, ervaren , service gericht, Netjes ( af )gewerkt

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Goed adres voor woningaankleding

Fijne, mooie winkel, vriendelijk deskundig personeel.

uitstekend

vakkundig en vriendelijk

Erg goed

Ben al jaren klant, altijd zeer tevreden over service, producten, advies en uitvoering

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vriendelijk geholpen en ook geadviseerd

• Ervaring met: Verf/Behang

Perfecte afwerking, uitstekend advies en goede na-service

Ik heb twee etages laten doen en de kwaliteit van het werk, stiptheid van nakomen van afspraken, en after sales service bij het oplossen van problemen, zijn allemaal uitstekend geweest. Ook het advies is heel goed geweest en heb keuzes gemaakt die ik normaal niet zou durven, maar achteraf er heel blij mee ben.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede service in winkel en snelle levering en plaatsing vd lamellen

Vriendelijke verkoopsters en leverancier voor het plaatsen vd lamellen. Mooie en grote keuze id winkel.

Een positieve verrassing

Nadat we een aantal kasten hadden bekeken van verschillende leveranciers, werden we blij verrast door de kwaliteit en degelijkheid van deze Allure kasten. Ook de vele mogelijkheden in indeling, kleur en design, maken de gekozen oplossing echt tot "jouw" kledingkast. Het plaatsen werd goed verzorgd, de beschikbare ruimte werd zeer nauwkeurig ingemeten en zorgt mede door een zorgvuldige montage voor het perfecte plaatje. Elke morgen wordt ik weer blij als ik langs de kast loop.

• Ervaring met: Kasten op maat

We werden zeer welkom ontvangen.

Het kennismakingsgesprek was al heel fijn, over het een en ander gesproken en natuurlijk ook wat wij mooi vinden, en al heel snel lagen er mooie voorbeelden op tafel, waar wij ook de keuze uit hebben gemaakt. Nu het klaar is weten we dat het een hele goede keuze is geweest om daar heen te gaan. Wij zijn zeer tevreden

Professioneel klantvriendelijk en meedenkend

Net als eerdere ervaringen weer prettig en vakkundig geholpen. Fijn dat er meegedacht wordt advies gegeven wordt zonder dat men sturend is. Alles gaat in goed onderling overleg. En wordt vakkundig opgehangen en in mijn geval keurig geschilderd. Fijne mensen die erg netjes werken en vriendelijk zijn.

Resultaat zoals gehoopt

Klantvriendelijke medewerkers. Goed advies in de winkel, deskundige en vriendelijke stoffeerder met oog voor detail. Vloer over de gehele begane grond binnen twee dagen gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Fantastisch, perfecte hulp en service

In de drukke december maand alle afspraken uitgekomen, de afspraken met de interieurmedewerkers liepen als een treintje en het resultaat was in 1 woord geweldig. De medewerkers die de wanden, vloeren, inbouwkast en de raamdecoraties hebben geplaatst waren 100% vaklieden. Voor oud en nieuw was het hele huis klaar.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Afspraken nagekomen, vlotte en vriendelijke behandeling met kennis van

Vriendelijk en professioneel

De medewerksters in de winkel hebben mij vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van gordijnen. Ik kreeg 5 stalen mee naar huis. De communicatie per e-mail en telefonisch vond ik duidelijk en accuraat. Ook de medewerker die kwam opmeten en de medewerker die de gordijnen kwam ophangen waren vriendelijk en professioneel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een medelevend en meedenkende ervaring, geweldig

Tijdens een verbouwing een nieuwe vloer uitgezocht bij Michiel, een week voor dat ze zouden komen leggen, helaas de fabriek kan niet leveren. Nieuwe afspraak 3 weken later, paar dagen voor ze zouden komen leggen, helaas de fabriek kan (weer of nog steeds) niet leveren. Inmiddels is het al in december en ik zag mijzelf al op het beton zitten tijdens de feestdagen, maar Michiel heeft aan de hand van onze keuze een x aantal alternatieven gezocht, contact met de leveranciers gehad of dit meteen leverbaar was en alles in zijn auto gegooid en naar ons toe gekomen. andere vloer gekozen en een week later werd het gelegd. Geweldig waar maak je zo'n service nog mee.

Uitstekend advies en service

Bij binnenkomst vriendelijk begroet en geholpen. Mogelijkheid om wat stalen mee naar huis te nemen om tot een beslissing te komen. Ook de afspraken werden op afgesproken tijd na gekomen.. Ook het bevestigen werd door een vriendelijke monteur gedaan. De uitleg die ik kreeg van het gebruik was duidelijk. Sjappo.

Snel & deskundig

Tapijt kon snel gelegd worden, wat mijn dochter heel fijn vond :). Helaas had de fabriek tekort geleverd, waardoor het niet gelegd kon worden. Alsnog binnen twee dagen gelegd, waardoor mijn dochter met Kerst alsnog haar nieuwe kamer in kon! Bedankt!

Fantastisch!!

Fantastisch hoe deze mensen de zaken voor je oppakken en regelen. Maar ook helemaal fantastisch hoe de onderlinge collega’s van de Thuis in, elkaar opvangen en de zaken overnemen. Zeer tevreden!

Fijn

In de winkel werd ik prettig geholpen. En ik was blij, dat de maten van de gordijnen door jullie zouden worden opgemeten . Ik aarzelde over de kleur. Daar kreeg ik heel fijn en deskundig advies over. Ik had het gevoel, dat het allemaal goed zou komen. (Dat is heel prettig!) En het leveren en ophangen van de gordijnen werd ook heel fijn en snel door twee aardige mannen gedaan

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijn personeel betrouwbaar mooie spullen

Vloer en ondervloer besteld voor de bovenverdieping. Personeel is zeer meewerkend en denkt mee en zeer vriendelijk. Goede communicatie en snelle levering

• Ervaring met: Vloeren

Een tevreden klant! Zowel met het uitzoeken als met de montage van mijn nieuwe raamdecoratie's.

Goed advies en prettig geholpen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super geholpen en alles via Thuisin geregeld.

Schilder en behangwerk Gerald Janssen bv super strak. Vloer en plinten door Delano en collega ook top gedaan. Raambekleding e.d. via Jack van de Woude Thuisin alles superstrak gepland en uitgevoerd. Kortom TOP TEAM wat alles heeft geregeld om onze woning gereed te maken voor bewoning.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Mooie winkel, kundige medewerkers. Goed advies, men neemt alle tijd om alles door te spreken en opties te bekijken. Geweldig goede service. Misschien ietsje duurder dan de bouwsuper maar het is het meer dan waard! Hier staat de klant nog op nummer 1.

Deskundig en goed!

Al eerder hadden we een laminaatvloer laten leggen door dit bedrijf en omdat dat zo goed was gegaan hebben we hen opnieuw ingeschakeld voor het leggen van een laminaatvloer en vloerbedekking in het nieuwe huis. Prachtig en zo goed gelegd, echt heel netjes!

Uitstekende service.

Vloerbedekking vlot en netje gelegd.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.