Prachtige witte velourse gordijnen geleverd. Echt vakwerk!

Met het uitzoeken van de gordijnen kregen wij advies op maat. Ze keek en dacht echt mee met ons huis en onze smaak. De monteur John gaat pas weg als alles perfect hangt en hij en wij tevreden zijn. En leuk om te zien dat ze zelf ook zo enthousiast zijn over het resultaat!

uitstekend

Alle afspraken nagekomen en de planning volledig op tijd uitgevoerd. Ik zou iedereen thuisin van der Woude aanbevelen. We hebben alles laten uitvoeren zoals behang, kleuradvies, stoffering, vloeren egaliseren en pvc in visgraat gelegd (wat een vakwerk hebben deze mensen geleverd) en een ontzettend mooie kastenwand. Communicatie helemaal top.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Perfect geholpen

Mijn vrouw en ik zijn super geholpen met het maken van de juiste keuze bij het uitzoeken van gordijnen en behang

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies vriendelijk personeel En bij het plaatsen een vriendelijke en meedenkend vakman ....

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Prettig

Prettige man die zijn werk netjes uitvoert.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig bedrijf, goed advies en service

We waren positief verrast door grote van de woonwinkel en alles wat er te koop is. De uitstraling van de winkel heeft ons erg aangesproken. Daarnaast deskundig advies over binnendeuren en het plaatsen ervan. Veel keuze in bouwmaterialen of meubilair en accessoires en andere waken op woongebied.

• Ervaring met: Deuren

Deskundige en snelle service

Het ging om het op maat snijden en leggen van een 'droogloopmat' binnenshuis. De service in de winkel was uitstekend, De levertijd was minder dan een week. Het leggen van de mat ging heel goed, maar was niet perfect.

• Ervaring met: N.v.t.

Geweldig geholpen

Wij hebben een top advies gekregen voor onze muren. Door het enthousiasme en de deskundigheid van Meggie, lag er al snel een heel mooi kleurenplan op tafel. Een te gek behangetje en hele toffe bijpassende kleuren voor op de muur...alles is echt 1 geheel geworden. Wij zijn heel blij met dit fantastische resultaat! Het huis heeft weer een hele nieuwe hippe uitstraling!

• Ervaring met: Verf/Behang

Prlma begeleiding en mooi assortiment

We zijn goed geholpen in de winkel. Deskundige medewerker. Inmeten en installatie werden erg keurig uitgevoerd. We zijn heel tevreden met het eindresultaat.

• Ervaring met: Deuren

Super betrokken en meedenkend

Onze samenwerking met Pruysen was van begin tot eind een succes. Ontzettend meedenkend in het resultaat en de planning, waarbij we van begin tot eind meegenomen zijn. Ook wanneer er na oplevering iets niet goed blijkt, wordt er snel geschakeld en het probleem zonder morren opgelost. Zelfs voor onze deurmat die door onze katten snel aan vervanging toe was, wordt meegedacht en korting gegeven. Ontzettend tevreden met het resultaat en de service.

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, goed advies, fijne mensen die je goed helpen

Behulpzaam en betrouwbaar.

Correct uitgevoerd van begin tot eind!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Prima vaklui met gevoel voor de situatie ter plekke.

Ik heb goed contact gehad met de eigenaren van Thuisin Rubi, maar ook goede communicatie en afstemming met de mensen, die de opdracht hebben moeten uitvoeren.

• Ervaring met: Verf/Behang

Top bedrijf. Vriendelijke mensen. Mat keurig geplaatst.

Deze mensen denken met je mee. Reageren snel op mail. Kennen je naam en zorgen dat ze hun spullen snel binnen hebben. Voor een klein bedrag extra, hebben ze ook onze mat geplaatst. Fijn bedrijf!

Helemaal super!

Echt heel fijn dat ze samen met jou opzoek gaan naar je wensen. Ik had uitgelegd wat ik mooi vind en Marjolein nam echt de tijd om me allerlei behang printjes te laten zien. Ook zo met de vloer waar ik nu echt mega blij mee ben. Super vriendelijk allemaal. En hele mooie producten.

Uitstend geholpen.

Duidelijk verhaal in de winkel, en monteur heeft snel geplaatst en uitgelegd dat het 6wk kost voor dat de gordijnen perfect hangen.

Vriendelijk, ervaren , service gericht, Netjes ( af )gewerkt

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Goed adres voor woningaankleding

Fijne, mooie winkel, vriendelijk deskundig personeel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

uitstekend

vakkundig en vriendelijk

Erg goed

Ben al jaren klant, altijd zeer tevreden over service, producten, advies en uitvoering

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vriendelijk geholpen en ook geadviseerd

• Ervaring met: Verf/Behang

Perfecte afwerking, uitstekend advies en goede na-service

Ik heb twee etages laten doen en de kwaliteit van het werk, stiptheid van nakomen van afspraken, en after sales service bij het oplossen van problemen, zijn allemaal uitstekend geweest. Ook het advies is heel goed geweest en heb keuzes gemaakt die ik normaal niet zou durven, maar achteraf er heel blij mee ben.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede service in winkel en snelle levering en plaatsing vd lamellen

Vriendelijke verkoopsters en leverancier voor het plaatsen vd lamellen. Mooie en grote keuze id winkel.

Een positieve verrassing

Nadat we een aantal kasten hadden bekeken van verschillende leveranciers, werden we blij verrast door de kwaliteit en degelijkheid van deze Allure kasten. Ook de vele mogelijkheden in indeling, kleur en design, maken de gekozen oplossing echt tot "jouw" kledingkast. Het plaatsen werd goed verzorgd, de beschikbare ruimte werd zeer nauwkeurig ingemeten en zorgt mede door een zorgvuldige montage voor het perfecte plaatje. Elke morgen wordt ik weer blij als ik langs de kast loop.

• Ervaring met: Kasten op maat

We werden zeer welkom ontvangen.

Het kennismakingsgesprek was al heel fijn, over het een en ander gesproken en natuurlijk ook wat wij mooi vinden, en al heel snel lagen er mooie voorbeelden op tafel, waar wij ook de keuze uit hebben gemaakt. Nu het klaar is weten we dat het een hele goede keuze is geweest om daar heen te gaan. Wij zijn zeer tevreden

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.