Professioneel bedrijf

Wij hebben een laminaatvloer besteld bij dit bedrijf en door hun laten leggen . In 1 woord fantastisch! Prachtige vloer of advies bepaalde plinten erbij en super blij mee! Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Ik ben zeer tevreden

De medewerker van stair solution heeft enorm hard gewerkt en mijn trap in een dag in orde gemaakt ipv twee dagen. Ook de vloerbedekking is keurig door thuis in Hoorn verwijderd op de afgesproken dag. Het leuke was dat hij de vloerbedekking ooit zelf gelegd had!

erg goed

goed advies,erg snel geregeld, en een heel mooi plise`gordijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig, betrouwbaar en zeer goed advies

Alle verf en raambekleding voor onze nieuwe woning uitgezocht bij ThuisinHoorn, prettige winkel, vriendelijke medewerkers, deskundig advies, lekkere koffie en hoe fijn is het dat er nog mensen (als Wim) bestaan die met je meedenken en de juiste oplossingen aandragen. Ondanks alle leverproblemen van vandaag de dag hadden we alle spullen toch redelijk snel in huis en alles is zeer deskundig opgehangen door Peter, een echte alleskunner in dit team, zeer klantvriendelijk, rustig, betrouwbaar, en weet precies wat hij doet! Wij zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen/luxaflex en horren, dank jullie wel.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfecte service, heel blij met het resultaat

Mooie vloer en mooie deurmat

Deskundig. Uitvoering uitstekend vakmanschap

Kwaliteit en vakkundig

Levering volgens afspraak, zeer tevreden over product.

aardig behulpzaam en meedenkend

Het personeel is aardig behulpzaam en meedenkend, rondom de bestelling en het uitzoeken van diverse behangen. Dit is in meerdere bezoeken aan de winkel gebeurd, allen zonder afspraak vooraf.

Goede service en vriendelijk

Erg mooi behang bij Fransen uitgezocht. Zij hebben mij erg goed geholpen bij het maken van mijn keuze, ik heb iets genomen wat ik normaal nooit zou hebben uitgekozen. Maar het resultaat mag er wezen ik ben er heel erg blij mee!

• Ervaring met: Verf/Behang

Wederom een prima ervaring bij Thuisin van der Woude! Vanaf het eerste tot het laatste contact erg prettig. Je merkt dat ze weten waarover ze praten. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Bij de montage bleek er iets niet te kloppen. Maar het werd perfect opgelost. Daarmee maak je het verschil!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima service, kwamen nog netjes terug toen een haakje ontbrak. Helaas wel 1 van de gordijnen te lang dus hangt op de grond.

Top service met alles

Zeer tevreden zoals altijd

Prima service en kwaliteit van de producten. De jaloezieën zijn erg mooi. Klein puntje van feedback: er had nog wel een doekje overheen gekund er zat nl nog veel stof op

Slapeloze nachten

Allereerst heel fijn geholpen met het uitkiezen van de raamdecoratie. Wat werden wij hier enthousiast van. Dit was van korte duur. Gordijnen niet meet leverbaar dus andere uitkiezen. Duettes in frame in laten meten wat vervolgens niet mogelijk was vanwege de grote raampartijen. Uiteindelijk was dit wel weer mogelijk. Dit heeft 2 maanden geduurt. Toen was het frame niet leverbaar, toen de stof niet. Toen was alles leverbaar. Eerst werd het gordijn en jaloezieen geleverd. De gordijnen waren te groot en niet op de manier wat is afgesproken. Later zijn de gordijnen vermaakt en is het loodje, waar we voor betalen niet teruggeplaatst. Weer contact nu blijkt er in de stof beter geen loodje moet zitten. Waarom betaal ik hiervoor terwijl het er niet in hoort te zitten omdat de stof te fijn is. Bij De jaloezieën hebben ze Tijdens het inmeten is geen rekening gehouden met een klink en kiepraam naar binnen. Het hangt maar het verdient geen schoonheidsprijs. Dan de duettes wat een drama. Er wordt gegarandeerd dat dit afsluit. Overal zijn er grote kieren. Het frame zit onder het luchtrooster wat ons niet is verteld. Het ziet er niet uit. De kieren moesten we zelf maar opmeten... Oja een stalen deur... gaat heel zwaar open. We krijgen te horen dat we het zelf maar moeten stellen. De monteur heeft tijdens het plaatsen foto's gemaakt na 8 weken hebben nog niks van de klachten gehoord. OVERAL Is een excuus voor ja maar, ja maar, ja maar. Wij zijn 8 maanden verder en zitten nog in de ellende. Na telefonisch contact alles op de mail gezet en we krijgen een zeer bijzonder antwoord terug. Er wordt teruggekrabbeld dat er een afwijking kan zijn. Wij zijn hier nooit over geïnformeerd. Wij hopen dat er nu een oplossing komt. Wij hebben ruim 9000 euro betaald voor wat? Als er geen oplossing komt gaan we verdere stappen ondernemen. Deze recensie is de eerste stap.Kom hier niet... er wordt niet geluisterd. Zelfs niet als je een afspraak maakt en je de tijd zegt wat het beste uit komt.

Zeer goede ervaring

Goed interieur advies gehad en de installatie was ook naar wens, uiterst tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Aanrader !

Ik werd gelijk warm ontvangen en ze vroegen of ze mij konden helpen. Zeker kon dat, ik was opzoek naar gordijnen en iets voor aan de wand (behang). Ze boden me iets te drinken aan en door 1 van de werknemers ben ik goed geholpen. Ben super te vreden met het eindresultaat!! Zou zeker weer hier komen als ik wat wil veranderen in mijn woning :)

In één woord geweldig!

Voor wij bij corpaint kwamen hadden we een globaal idee van wat we wilden in de woonkamer en keuken van ons nieuwe huis, maar kwamen er zelf niet uit. Door alle adviezen van Lissy kwamen we tot een prachtige combinatie van verschillende behangen en verfkleuren. Lissy wist precies onze wensen te vertalen naar de juiste adviezen en kwam zelfs met nieuwe inzichten die ervoor gezorgd hebben dat het geheel perfect heeft uitgepakt. Wij zijn enorm blij dat we naar corpaint zijn gegaan en genieten enorm van onze prachtige woonkamer en keuken! Wij gaan zeker terug voor advies bij andere kamers in ons huis! Zeker een aanrader!

• Vakmanschap* N.v.t.

Topservice!

Er was bij ons een klein onderdeel van een plissé gordijntje kapot, waardoor hij niet meer omhoog kon. Het onderdeel was niet meer leverbaar. Medewerker van Thuisin van der Woude heeft dit heel fijn en geheel kostenloos voor ons gerepareerd. Ontzettend blij mee. Wat een topservice!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en fijne behandeling

In de winkel fijn geholpen door.mensen die de tijd voor je nemen. Installatie verliep prima en werd gedaan door aardige mensen

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service bij vouwgordijnen

De stof die ik uitgezocht had, hing toevallig als gordijn in de winkel, deze mocht ik meenemen naar huis om bij daglicht en avondlicht te bekijken. Prettige service in de winkel en netjes opgehangen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Uitstekende service

Ze denken met je mee en soms een stapje verder. Uitstekende service en duidelijkheid inzake levertijden, zodat je weet waar je aan toe bent.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijk zeer behulpzaam, goed advies, meedenkend enz.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wat een geweldige en snelle service!

Onze nieuwe gordijnen hadden een "ongelukje" nadat ze zo'n 2 maanden hingen Dit ongelukje werd direct, vakkundig en zonder dat wij erover hoefden te "zeuren" opgelost. Wat een fijn team!

Professioneel advies

Ontzettend prettig en professioneel advies gehad bij het uitzoeken van kleuren voor de wand en verdere aankleding van de woonkamer.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.