super

super

Gewoon goed

Wordt daar erg goed geholpen en ze leveren goede kwaliteit!

• Ervaring met: Deuren

Goede service en top kwaliteit

Zeer goede ervaringen, wordt prima geholpen en denken met je mee.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Uitstekend bedrijf!

Professioneel, goed georganiseerd, uitstekend adviezen, bijzonder klantvriendelijk! Tijdens onze vakantie werden wij geheel "ontzorgd", bij thuiskomst een big surprise; gerenoveerd trappenhuis, behangen, schilderwerk en nieuwe luxaflex. Alles prachtig gedaan! Huis werd keurig achtergelaten, gezogen, gedweild en een gezellige bos bloemen op tafel als welkom! Kortom: we konden het ons niet beter wensen! Heel veel dank!

Van bezoek tot plaatsen

bijzonder prettig

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Behulpzaam, luisteren naar de klant en leveren kwaliteit!

• Ervaring met: Verf/Behang

Goed advies en mogelijkheden

Wij hebben meerdere proefmonster van gordijnen thuis mogen kijken. Netjes geholpen en laten ophangen. Hierbij zijn netjes alle kreukels uit de gordijne gehaald.

Geweldige persoonlijke begeleiding

Proficiat voor de begeleiding in een ingrijpende aankoop zonder de hulp van de Medewerkers was het ons niet gelukt.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Super.

Vanaf aanschaf tot plaatsing super geregeld. Compleet volgens afspraak en verwachting. Klein nadeel: lange levertijd

• Ervaring met: Kasten op maat

Vriendelijke bediening en fijn en prima advies op maat gekregen

Uitgebreid en vakkundig advies gekregen en ook alles prima naar wens opgeleverd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vloer anders als dat we verwacht hadden

Vloer netjes gelegd! Alleen op een staal ziet het er toch wel anders uit. We hadden iets anders verwacht, met name geen donkere delen ertussen. Dus we moeten nog erg wennen aan de vloer, voor de rest prettig in onderhoud.

Prachtige schuifdeuren gekocht

We hadden schuifdeuren nodig voor tussen de keuken en kamer. We werden goed geholpen en geadviseerd bij Boer. Kwalitatief goede deuren voor een normale prijs. Bij levering ontbrak een doos, maar dat kon vlot opgelost worden.

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Prima meegedacht, perfecte inmeting

We hadden twee horren nodig (woonkamer en schuifpui). Die laatste was wat ingewikkeld vanwege de bevestigingsmogelijkheden. Daarin is prima meegedacht (ook qua kleur) en perfect uitgemeten. Dat bleek bij de installatie: paste precies. Complimenten! Beide horren zaten er eigenlijk zo in. Laat de muggen maar komen ;-)

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top kwaliteit, professioneel bedrijf en komen hun afspraken na.

Top kwaliteit, professioneel bedrijf en komen hun afspraken na.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Snelle en correcte afhandeling en installatien van onze rolluiken

Goede keuze in de winkel en helder advies over de aankoop van onze rolluiken. Efficiënte en verrassend snelle levering en installatie.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prachtige vloer met begeleiding door vakkundige mensen

Zowel in het zoeken van onze perfecte vloer als het leggen zijn wij goed ondersteund, het was een leuk en gezellig contact. Superfijn. En het resultaat is nog mooier dan in onze gedachten.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Al jaren de beste!

Al jaren koop ik daar mijn raambekleding, verf, behang en deze keer de rolluiken. En zoals jaren altijd een meer dan goede ervaring met dit bedrijf. Klantvriendelijk, geven goede adviezen en denken mee, zeer goede service. Wij blijven er zeker als klant.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

zeer goede service

Goed advies en goede service

Fantastisch geholpen.

Het team "Thuis in" heeft mij fantastisch geholpen met een nieuwe vloer. Ze denken mee, adviseren, ontzorgen en komen beloften na. Chapeau!!

• Ervaring met: Vloeren

Gewoon perfect inspelen op de vragen van de klient

Gewoon perfect inspelen op de vragen van de klient en keurige afwerking van het geleverde.

Top service en advies

Bij oriëntatie naar nieuwe gordijnen en kleur op muren en deuren in onze woonkamer zeer goed advies gekregen. Er wordt volop meegedacht en ideeën aangedragen. Van advies, inmeten tot montage , is top verlopen. Dank je wel team Cor Paint !!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij kijken terug op een prettige en deskundige behandeling.

Voor ons nieuwe appartement zochten wij passende raamdecoratie, horren en gordijnen. Vanwege de veelheid van nieuwe stoffen en materialen gingen we een kijkje nemen bij Thuisin Pelgrim. Behalve de prettige ontvangst viel ons daar direct al de vakkundige begeleiding door Rick Menting op. Deze verkoopmedewerker en stylist verstaat zijn vak als geen ander. Zonder dat we werden overladen met informatie zorgde hij er voor dat wij weloverwogen keuzes konden maken. Inmiddels is onze nieuwe woning klaar en heeft Rick’s collega David de raamdecoratie, horren en gordijnen aangebracht. Dat gebeurde vakkundig, zorgvuldig en zonder achterlating van de vele lege dozen en verpakkingen. Kortom, wij kijken met plezier terug op onze eerste kennismaking met Thuisin Pelgrim.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Producten prima. De rest eromheen ging allemaal fout

Erg goed geholpen in de winkel met goed advies e.d. Daarna ging bijna alles mis. Het begon met het meten. Er werden dingen gemeten die we niet afgesproken hadden en dit gaf veel verwarring, ook bij het personeel dat het uit moest voeren. Daarna met het leveren of niet leveren. Soms werden dingen half afgemaakt, dan was een product er nog niet enz enz. Positief is wel dat er steeds naar een oplossing werd gezocht. Maar het gaf wel veel irritatie.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Proffesioneel

Bij de aanschaf van nieuwe badkamer-jaloezieën ben ik zowel in de winkel als bij het opmeten het het naken van de keuzes daarin, adequaat en goed geadviseerd. Na bestelling zijn de jaloezieën, conform vakkundig gemonteerd. Van der Woude spreekt af op een tijdstip en niet op een dagdeel, dat is comfortabel. Facturering mét handige betaalknop, snel uit nauwkeurig. Kortom, een professioneel bedrijf in alle lagen van de dienstverlening

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mooie winkel waar vakmanschap en kwaliteit voorop staat.

Een mooie winkel waar je veel inspiratie kan op doen. Fijn geholpen in de winkel en de raamproducten en de pvc vloer zijn goed geplaatst.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.