Bedankt voor alle inspiratie

Super advies Wij waren op zoek naar ideeën voor onze bovenverdieping : kleuren, behang, vloeren en raambekleding inmiddels is alles klaar . Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Nelleke heeft ons op nieuwe ideeën gebracht en geholpen met het uitzoeken van het behang . Heel erg bedankt.

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Service en garantie* N.v.t.

Geweldig!!

Super service, snelle levering. Komen afspraken na en de kwaliteit is goed! Erg blij met alles wat we aangeschaft hebben!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig advies, mooie producten met een prachtig eindresultaat!

We zochten een PVC vloer (ca. 90m2) met hoge strakke plinten. Na diverse winkels bezocht te hebben, kwamen we hier binnen en het voelde goed. Voor onze nieuwe woning kregen we kundig en eerlijk advies over de diverse mogelijkheden. Kritisch zijn naar wensen van de klant is vakmanschap. Een vertrouwd gevoel en een mooi eindresultaat. Onze vloer ligt er strak in en de plinten maken het af. Ook hebben we na goed advies, gekozen voor pvc tegels op een muur, erg creatief met een verrassend mooi resultaat. Dank aan Bunte Hengelo !

Uitstekend vakmanschap

Hor laten plaatsen. Dit wordt vakkundig en snel gedaan. Vorig jaar pvc vloer laten leggen. Zijn uiterst tevreden over Van de Woude. Volgende x weer!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Precies wat we wilden

Persoonlijk geholpen. Mooie spullen. Goede service. Eerlijke prijs. Gemonteerd met een glimlach en gezellig gesprek. Helemaal goed.

Kon niet beter

Zeer deskundig advies, denken mee, vriendelijk personeel en netjes en vriendelijk uitvoerend personeel.

Perfecte service

Komen afspraken perfect na, heel goede kwaliteit en deskundig personeel, in één woord heel erg tevreden.

Kwaliteit en goede service

De gordijnen zijn mooi, de hordeur is keurig geplaatst. Erg vriendelijke mensen! Geven goed advies! Enige minpunt is dat de middensteun vd gordijnrails niet netjes in het midden is geplaatst. Ziet er slordig uit, als je er op let.

Perfect geholpen

Fijne en gemotiveerde medewerkers

Alles is naar wens

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies* N.v.t.

Ontzettend tevreden

Zeer goed advies en meedenkend! Super mooi geworden de moduleo pvc vloer

• Ervaring met: Vloeren

Deskundig en klantgericht team dat echt de tijd voor je neemt.

Vanaf het begin hadden we meteen een goed gevoel bij Corpaint. Er werd ruim de tijd genomen om alles voor ons huis kloppend te maken. Vitrages, verf, vloer, behang, veel keuzes die gemaakt moesten worden en waarbij we telkens een prettig en goed advies kregen. Inmiddels zitten we alweer een ruime tijd in ons huis en zijn we nog altijd heel blij met de keuzes die we gemaakt hebben! Afgelopen week is onze trap gerenoveerd, ook hierbij weer erg tevreden met het resultaat én wederom professionele en vakkundige montage. Ons huis is nu echt af!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prettig ontvangen in de winkel. Goed advies gekregen. Er is goed naar mijn wensen geluisterd.Gesprek met betrekking tot de offerte was prima. Het leggen van de vloer en het plaatsen van de Shutters en het gordijn is goed verlopen. Keurig personeel, aardig. Netjes gewerkt.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb goede ervaringen, goed advies. Helaas de laatste keer de horretjes niet besteld waardoor 2 weken 2 maand werd. Maar ja kan gebeuren. Het zijn ook mensen!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Service van begin tot eind!

We werden vanaf de oriëntatie tot aan de uitvoering eerlijk en kundig geadviseerd. Er werd uitgebreid de tijd genomen om te sparren over mogelijke oplossingen en we konden alles bekijken en voelen. Ook een nachtje extra slapen over de keuze was geen probleem. Alles is kundig ingemeten en waar nodig dubbel gecheckt. Met als eindresultaat een prachtig gestoffeerd huis!

Deskundig, professioneel, meedenkend

Wij hebb Een medewerkster is bij ons thuis gekomen en heeft goed geluisterd naar wat wij wilde. Ook heeft ze ons goed advies gegeven. Wij zijn ontzettend blij met de raamdecoratie en vloer. We genieten ervelke dag van en hebben brengen elkaar gezegd dat het jammer is dat we jullie niet weder ontdekt hebben. Maar we weten jullie de volgende keer te vinden!

Super!

Goede service bij de keuze voor gordijnen. Ook begrip ervoor dat wij wilden wachten op de btw- actie. De heren die de raambekleding kwamen hangen waren netjes en werkten vlot. Zelfs de moeite genomen om de gordijnen zo te hangen, dat ze overal even ver van de vloer hangen (onze vloer loopt iets bol).

Goed gelegde vloer

We hebben een pvc vloer gekocht bij Bunte. Het personeel was erg behulpzaam en de vloer is netjes gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Onwijs goed bedrijf !!!!!

Doen.... meer als je verwacht!

Top !

Klantvriendelijk, afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden met de pvc vloer. Aanrader !

Vriendelijk personeel , goed geholpen

• Ervaring met: Verf/Behang

Petra is een leuke vrouw met mooie ogen

spannend

• Ervaring met: Verf/Behang

Alles is mooi en volgens verwachting

Prima service. Alles volgens afspraak en gordijn ziet er echt mooi uit.

Slechte communicatie

Halverwege april ben ik langs geweest in Den Helder om twee plissé hordeuren te bestellen á bijna 900 euro. Medewerker in winkel was vriendelijk en we konden gelijk een opmeet afspraak maken voor de week erop. Het opmeten verliep ook prima en hierna werd via de mail een montage afspraak gemaakt voor eind mei. Eind mei kwam de medewerker mooi optijd, maar met de verkeerde maat hordeuren, hij wist niet hoe dit kon en ging het uitzoeken en dit aan mij terugkoppelen. Ondertussen na bijna een week heb ik zelf maar opgebeld wat de status was van de hordeuren. Ik werd door een medewerker vriendelijk te woord gestaan en zou de volgende dag worden gebeld. De volgende dag werd ik inderdaad gebeld, maar deze medewerker was nergens van op de hoogte en zei dat de deuren waren besteld en dit 2-3 weken kon duren. Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd en de vraag had gesteld waar het dan fout is gegaan zei ze enkel ‘fouten worden gemaakt, dat is menselijk, begrijpt u’. Tuurlijk kunnen fouten worden gemaakt, maar ik vind het heel jammer dat ik nergens van op de hoogte wordt gesteld, geen excuus krijg en nu weer zo 3-4 weken moeten wachten. Onderling communiceren zou misschien wel een tip zijn. Klant is immers koning toch? :-)

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.

Netjes en betrouwbaar

Goede ervaring met Boer Staphorst. Er was een verkeerde levering. Dit is netjes opgelost. Verbeterpunt; Levering van de maatwerk kasten niet van te voren, maar tijdens de montage zelf mee nemen.

• Ervaring met: Kasten op maat

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.