Dik tevreden

Fijne en goed gesorteerde kwaliteitswoonwinkel waar persoonlijke service nog vooropstaat. Indien nodig zullen wij hier zeker terugkomen.

Precies wat beloofd werd is ook gedaan

Precies wat beloofd werd is ook gedaan

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Datgene dat wij besteld hebben is prachtig, goed en netjes geïnstalleerd.

Alles gaat volgens afspraak.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Klantvriendelijk personeel en we hebben goede adviezen gehad en goede uit leg over de houten jaloezieën.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service, fijne mensen en mooie producten

Wij hebben de trap laten bekleden. Werden goed geadviseerd, konden de monsters even mee naar huis nemen en de trap is mooi bekleed. Heel tevreden mee.

• Ervaring met: Vloeren

een plezierig en deskundig advies en uitvoering

klantgerichte vakmensen

de mensen denken mee in oplossingen en vertrekken pas als alles 100% is. Als er nog een vraag is komen ze direct terug om te helpen. Top bedrijf!

Prachtige vloer

De pvc vloer ligt er prachtig in. Klein dingetje vergeten. Maar ze belden 2 dagen na het leggen al om te vragen of alles naar wens was. Aangegeven wat het probleem was en direct een afspraak gemaakt om het op te lossen. Prima service!

Advisering en levering prima

Ruime collectie gordijnstoffen en grote staaltjes om ook mee naar huis te nemen. Daardoor een prima keuze gemaakt voor gordijnen die goed passen bij de inrichting van onze woonkamer.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alles verliep keurig volgens afspraak Netjes gewerkt! Compliment!

• Ervaring met: Vloeren

Prima luxaflex en deskundig gemonteerd

Vriendelijke monteurs

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima ervaring goede service goede producten

Afspraken worden correct uitgevoerd er wordt goed meegedacht met je wensen

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Uitsluitend

We zijn uitstekend geholpen in de winkel, het behangen hebben we laten doen en ook dat is heel mooi gedaan.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Super kundige hulp en zeer ruim assortiment

Ontzettend kundig en fijn geholpen door David. Hij luisterde goed naar mijn wensen en gaf me midden in de chaos van mijn wensen een zeer professioneel advies.

Zeer betrokken bedrijf

Bij Wico zijn ervaren betrokken medewerkers die goede adviezen geven . Medewerkers gaan voor kwaliteit Vriendelijk wordt je ontvangen en begleidt bij de keuzes die je moet maken als je een nieuwbouw woning aan wil kleden qua muren/vloeren en raamdecoratie

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Mensgericht vakmanschap

Leggen van ondervloer en PVC-vloer: Goed advies in voortraject, heldere communicatie tijdens leveringsproces en goede kwaliteit van oplevering. Doen wat je zegt en zeggen wat je doet stond centraal. Positieve aanbeveling; je kan zonder twijfel besluiten in zee te gaan met Bunte en de onderaannemers. Enige puntje van kritiek is dat de thermostaatkabel was doorgeknipt om de vloer mooi te leggen. Ik kwam er later achter dat de cv / thermostaat het niet meer deed. Nadien wel weer opgelost, maar was natuurlijk niet nodig geweest. Dat gaat vast geen 2e keer mis.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Beter volgens planning werken en arbeid veel te ruim ingeschat!

Er is helaas niet helemaal volgens de planning gewerkt, vergeten de plinten te schilderen, waardoor het een week duurde voordat alles op z’n plek kon. De meeste vraagtekens heb ik bij het inschatten van de hoeveelheid werk en dus het arbeidsloon. Er werden 2 dagen berekend voor het leggen, terwijl het in 1 dag klaar was!! Dat is snel verdiend!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Kwaliteit staat voorop

Fijn bedrijf die de afspraken goed nakomt en prettig is in communicatie. Problemen worden prima opgelost.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Zakelijk, snel en uitstekend uitgevoerd

zie hierboven

Fantastisch behang ‘anders dan anders’

Wij werden erg enthousiast van de diversiteit aan bijzonder behang. Doordat ze veel grotere oppervlakken op een wand hebben geplakt, is het erg goed voor te stellen. Goed advies over het soort behang dat mogelijk is in de betreffende ruimte. Ze luisteren goed en denken goed mee.

Helemaal top

Heel prettig personeel

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Gewoon top.

Vanaf de eerste kennismaking in de winkel tot het leggen van de laatste vloerplank liep alles perfect. Ik heb zelf in overleg de ondervloer en de elektrische vloerverwarming gelegd. Omdat dit redelijk vlot ging hebben ze de planning aangepast en zijn ze eerder begonnen met het laminaat. In 2 dagen 3 slaapkamers en de overloop naadloos gelegd inclusief plinten. Alle afval meegenomen en stofzuigerschoon opgeleverd. Voor de vloer beneden hoef ik niet ver te zoeken, ook dit gaan jullie tzt doen.

• Ervaring met: Vloeren

Super goede service en enorm blij met het resultaat!

We zijn erg goed en vriendelijk geholpen. Het resultaat van onze nieuwe vloer is prachtig, precies zoals we het wilden!

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk in de winkel, mooie winkel Fijn dat ik PVC mee mocht nemen Het inmeten ging erg gehaast waardoor voor mij niet alles duidelijk was. Na Bellen en mailen krijg ik snel antwoord, fijn Sydney is een professionele stoffeerder

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.