Service

Prima geholpen in de winkel en op de afgesproken tijd geleverd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel prettig geholpen, goed geadviseerd en de luxaflex hangt prachtig!

Fijne winkel met kundig personeel. En de uitvoering is altijd prima. Zo blij met prachtige luxaflex die vlot en vakkundig is opgehangen. Ik geniet er nog dagelijks van als ik mijn werkkamer binnen stap.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig geholpen! Marja bedankt!

Alles onder één dak.. dat was waarom wij voor Thuisin hebben gekozen. We hadden net een nieuw huis gekocht. Alles moest opnieuw worden behangen, nieuwe gordijnen, inbouwkasten tot aan het plafond en een hordeur voor de openslaande deuren en ramen. Wij zagen zelf door de bomen het bos niet meer. We zijn de showroom ingelopen en werden meteen hartelijk ontvangen door Marja. Marja nam de tijd voor ons om te luisteren wat we wilden en wat niet. De boeken kwamen op tafel en binnen no time had Marja een compleet interieur advies voor ons klaar liggen. Wim kwam bij ons thuis langs om alles nog een keer na te meten en gaf goede tips en ideeën over dingen waar we zelf niet bij stil hadden gestaan. Alles werd keurig op tijd geleverd en opgehangen. En alles past precies. Het resultaat is geweldig. Heel erg bedankt Marja! Je hebt goed naar ons geluisterd en dit om weten te zetten in een compleet interieuradvies wat precies bij ons past. Ook de inbouwkasten van Allure zijn echt een aanrader. Precies op maat en naar wens gemaakt. Het was heel fijn om voor al het behang, gordijnen, horren en inbouwkasten één aanspreekpunt te hebben. Er komt al zoveel op je af tijdens een verhuizing... Marja en Wim, heel erg bedankt voor het meedenken en jullie enthousiasme. En vooral ook bedankt voor het ontzorgen in de hectische tijd van een verhuizing en opknappen van een huis.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Kasten op maat

Alles is uitstekend verlopen. Heel klantvriendelijk en professioneel

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel erg klantvriendelijk en kundig

Wij hebben de contacten ervaren als super vriendelijk en ook erg kundig. Dank aan verkoopster Loes, Nancy van de planning en de vriendelijke en kindige mensen wie de PVC laminaatvloer geplaatst hebben.

• Ervaring met: Vloeren

Goede service zo wel in de winkel als de stoffeerders enz

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Alles mooi en goede service!

Erg prettig, van begin tot eind!

Tevreden

Ik heb 2 rolgordijnen gekocht. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Wat ik jammer vond is dat er dan zo'n lullig plastic balletjeskoord aan zit. Dat vond ik wel een tegenvaller op een aanschaf van bijna € 800,--. De montage ging prima. De monteur had alleen nog nooit van Corona gehoord. Geen mondkapje, gewoon dichtbij staan. Moest even opletten dus. Overall wel blij met de aanschaf.

meedenkend en goed afgeleverd

van begin tot einde altijd alle aandacht en alles tot in de puntjes geregeld

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen helemaal naar onze wens.

We werden altijd zeer gastvrij ontvangen en kwamen steeds meteen ter zake over wat we graag wilden. Alle materialen werden samen met ons goed bekeken en doorgesproken. Fijn ook dat de dames op locatie kwamen kijken. Alles vrijblijvend en nooit opdringerig. Wij hebben het hele traject als zeer prettig ervaren. Goede adviezen en altijd contact mogelijk via de app. Goed geregeld allemaal.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima adviseurs en klasse producten

Service is prima. Het is misschien niet de goedkoopste, maar wat je koopt is ook echt kwaliteit. Goedkoop is duurkoop en dat mag je niet vergeten!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies bij aankoop en goed eindresultaat

Positief: Winkeluitstraling Assortiment met kwaliteitsmerken Persoonlijk advies Goede en duidelijke offertes Erg zorgvuldige, kritische en nauwkeurige monteur (meer specifiek: T.)* Erg mooi eindresultaat qua rolgordijnen en in-between gordijnen en rails Verbeterpunten: Kritischer zijn op welke monteurs worden "ingehuurd". Duidelijker communiceren over oplevertermijnen. * Dit was de tweede monteur, nadat we een slechte ervaring (werkte alleen op zicht, zonder nauwkeurig te meten en maakte onnodige boorgaten) hadden met de eerste monteur voor een deel van het werk (rolgordijnen).

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Goed behandeld

Leuk en vlot personeel met veel ervaring

Uitstekende service

Goed advies gekregen en daarna een nette uitvoering. Helemaal tevreden!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Komt afspraak na

Komt afspraak na

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede zaak met vriendelijk/professioneel personeel en kwalitatief hoogwaardige producten.

Heb div. artikelen bij Thuisin gekocht en ben zeer tevreden dat ik bij hun klant ben geworden.

Correct, netjes en plezierig

Alle ervaringen met aankopen waren prettig en goed

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geven goed advies en denken super goed mee

Super fijn geholpen. Goed advies en goede ideeën. Wij hebben hierdoor onze droom woonkamer gekregen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp en advies.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Heel blij met het resultaat

Ik heb bij RuBi behang gekocht voor 2 kamers en deze zijn vervolgens ook opgehangen door RuBi. We zijn heel blij met het resultaat!!

• Ervaring met: Verf/Behang

prettig

fijn alles onder een dak uit te kunnen zoeken. Denken mee.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Persoonlijke aandacht en prima service!

Bij Bakker weten ze goed in te spelen op de wensen van de klant. Al jaren hebben we diverse soorten raamdecoraties gekocht, en afspraak is afspraak, wel zo fijn.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne persoonlijke benadering, goede adviezen, ook ideeën waar we zelf niet op zouden komen. Kwaliteitsverf en kwaliteitsvloeren. Vloeren en plinten superstrak gelegd. Bedankt!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Klantgericht

Vakkundug

Fantastisch!

In de eerste instantie dachten wij dat deze winkel niet voor onze portemonnee geschikt zou zijn, dat bleek een vergissing want in iedere prijsklasse heeft men iets bij Thuis in Hoorn. Wij hebben schitterende houten luxaflexen, tapijt op bovenverdieping en trap. De kosten waren zeer betaalbaar. Daarbij de service, kundigheid, en vriendelijkheid van het personeel is voor ons reden om nooit meer ergens anders heen te gaan voor ons interieur.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Wat een vriendelijke hulpvaardige mensen allemaal. Ook diegene die de gordijnen bij ons op kwamen hangen deden dit met zorg en super netjes. Kortom een absolute aanrader

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.