Prima service en prettig meegedacht

Met goed vakmanschap zelfs op zondag inmeten van te plaatsen vloer welke op afgesproken datum fraai werd geplaatst

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Echt goed!

Fantastische service, zeer meedenkend en vriendelijk! Blij met het resultaat

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en zeer klantvriendelijk

Bij Thuisin van Brederode ben je verzekerd van een goede service en de medewerkers zijn allen zeer behulpzaam en enthousiast! Begin december ben ik langsgeweest bij Inge voor advies over gordijnen. Ik kreeg een aantal stalen mee om deze thuis nogmaals rustig te bekijken en is er iemand langsgeweest voor het inmeten. Binnen 5 weken waren de gordijnen al klaar. Inge heeft ook erg veel moeite gedaan om alsnog een stuk reststof voor mij te bemachtigen!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Klantvriendelijk!

Fijne service. Hoge kwaliteit.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We zijn super goed geholpen door een enthousiaste dame.

Super goed geholpen door een enthousiaste dame, niks was teveel. Later alles prima volgens afspraak afgehandeld, keurig opgehangen en op tijd! Zeer tevreden.

Een prima ervaring

Goede en snelle service, mooie producten, goed geholpen! Helemaal niets op aan te merken!

• Ervaring met: Vloeren

Zeer goed advies ,alles op tijd ,mooie raambekleding en professioneel gemonteerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima geholpen met uitzoeken gordijnen en uitstekende service

Koopal jaren bij v. Woude

Koop al jaren in v.d.woude dat zegt genoeg

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Zeer te vrede

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

rolgordijnen uitgezocht in de winkel, goed en eerlijk advies. Netjes thuis ingemeten door de vakman en zeer vakkundig gemonteerd door de monteur. Het huis loopt wat scheef en dat heeft hij prima op gelost Zeer blij mee!!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

De benadering van het nog aan te kopen product is al een gewaar wording op zich. Het is ook een vak van het personeel om je daarin te kunnen begeleiden. Chapeau!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

inlevingsvermogen en service zijn super

Fijn contact, goede service, eerlijke mensen, snelle service. Kortom voor herhaling vatbaar.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Thuisin maakte mijn huis helemaal naar mijn zin!

Thuisin heeft samen met schilder Jan Pieter van Dijk ons huis tot een echt thuis gemaakt.

vakkundig en professioneel

Twee trappen bekleed met vinyl, afgezet met aluminium profielen. Netjes en snel gedaan,

• Ervaring met: N.v.t.

Superservice

Zeer goed geholpen in de winkel met advies op maat. En dat heb je nodig ook, want er is zoveel keuze. We werden keurig op de hoogte gehouden van het verloop van onze bestelling toen Corona voor mogelijke leveringsproblemen dreigde te zorgen. Toen alles binnen was werd er meteen een afspraak gemaakt en werd de zonwering op de dag voor kerst gewoon nog opgehangen. Zeer tevreden over van Brederode e haar medewerkers.

Heel prettig, klantvriendelijk

Alle tijd om je te informeren, te laten zien en een je een keuze te laten maken

Supergoed

Weer zeer tevreden over de geleverde prestaties. Zeer goed geholpen in de winkel bij de aankoop van de pvc vloer. Vervolgens perfect gelegd en het geheel mooi afgemonteerd met de plinten. Wederom weer een dikke voldoende Vriendelijke medewerkers. Jullie verdienen gewoon een tien.

Zorgvuldig, snel

Klantvriendelijk en zoveel mogelijk aansluiten bij de wensen van de klant. Tevens fijn om het gevoel te ervaren dat er ruimte is voor ontdekken, samen zoeken naar een oplossing voor de klus.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

zeer goed bevallen

Zeer klantvriendelijk personeel dat me op mijn wenken bediende. Men kwam eerst meten, iets wat door een concurrent geweigerd was... Vergeten materiaal werd zonder morren in de winkel opgehaald. Fornuis en koelkast werden door personeel verplaatst. alles wer zeer schoon opgeleverd; ik hoefde niets te doen. Het was een genoegen zulke vaklui, die in een ontspannen en plezierige sfeer werkten. in huis te hebben

Slechte service

Wij zijn in de winkel geweest bij Thuisin Fransen. We hebben hier 2 soorten (patroon)behang laten bestellen en aan de hand van de strekkende meters heeft een medewerker ons geadviseerd hoeveel rollen behang wij nodig waren. Bij het ophalen van de eerste bestelling, bleek er verkeerd behang te zijn besteld door een medewerkster en moesten wij hen in eerste instantie overtuigen dat zij het verkeerd hadden besteld. Bij de tweede bestelling bleek dat de medewerker ons een rol teveel heeft geadviseerd, waardoor wij met een rol van ruim € 100,-- zitten. We hebben gebeld, maar zij geven aan dat het beleid is dat zij geen ongebruikte rollen terugnemen. Dit zou ergens achterin een behangboek staan, maar dit is ons nooit verteld. Kortom: met deze service hadden we net zo goed gewoon op internet kunnen bestellen. Had ons veel geld gescheeld.

• Ervaring met: Verf/Behang

Geweldige service

Nadat onze vloer een ravage was geworden door toedoen van een ander bedrijf, Thuis in opgebeld om met ons mee te kijken. Hun hebben de vloer aangepakt en alsnog hersteld en afgemaakt. Helemaal gelukkig het nieuwe jaar begonnen in ons nieuwe huis. Een woord toppers.... Goede service . Absolute aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

alles volgens afspraak voldaan top

prima werk afgeleverd en uitleg gegeven hoe het te gebruiken

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Professioneel advies en verkoop

Alle gemaakte afspraken zijn naar tevredenheid afgehandeld.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.