Geen contact en niet nakomen afspraken

Het advies is netjes en planning van werkzaamheden behoorlijk. De kwaliteit van uitgevoerde werkzaamheden is goed Als het gaat om betalingen dan is men zeer agressief. Er wordt zelfs gevraagd om geld contant mee te geven voordat de werkzaamheden zijn afgemaakt. Inzake uitstaande bestellingen wordt er volstrekt niet gereageerd op telefoon of mail. Geen prettige manier om op deze manier zaken te willen doen

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Uitstekende voorlichting en goed meegedacht voor gordijnen op kunststof kozijnen. Goede service en keurige montage.

SCHANDALIG

Het is schandalig hoe deze meneer met zijn klanten om gaat. In april 2020 heb ik een bestelling gedaan voor een duette gordijn. In eerste instantie waren er allemaal smoesjes dat het duette gordijn vanwege corona vertraging had, daarna was het duette gordijn kwijt, vervolgens was het ineens weer gevonden en zou meneer het persoonlijk ophalen in Rotterdam om deze vervolgens komen monteren. Uiteindelijk werd de afspraak om het duette gordijn te komen monteren continue uitgesteld .. Een aantal weken later stond ineens zonder afspraak een monteur op de stoep met de mededeling dat het duette gordijn gevonden was. Bleek dat het de verkeerde maat was en de verkeerde kleur. Ik ben helemaal klaar met deze man. Hij heeft mij vorige week per mail bevestigd dat hij het geld deze week zou terugstorten. Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds geen geld gezien. Deze man liegt en bedriegt zijn klanten! Ga nooit met deze toko in zee! Wanneer ik alle reviews lees van ervaringen van andere mensen vind ik het heel bijzonder dat deze vestiging nog bestaat!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mooi resultaat, goede transparante communicatie

Voor onze nieuwbouw woning wilden we laten verven, behangen, raamdecoratie laten opbrengen, en inbouwkasten laten maken. Helaas kunnen ze dat laatste niet meer, maar de andere drie dingen hebben ze wel gedaan. We zijn meerdere keren langs de winkel geweest om eea door te spreken. Over meerdere weken, met korte en lange tijden, is het gehele huis geverfd, behangen, en de raamdecoratie opgehangen. De gehele tijd waren ze duidelijk over wat wanneer wel en niet kon (zie ik helaas niet bij alle bedrijven). Alles ziet er nu super strak uit, dus wij zijn heel blij!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Kundig advies, meedenkend, excellente uitvoering!

Wij hebben een nieuw huis laten bouwen en daar uiteraard een vloer voor nodig. Bij meerdere partijen in en rondom Hengelo wezen kijken, maar wat voor ons doorslaggevend was om voor Bunte te kiezen was: - kundig advies, erg meedenkend met onze wensen maar ook mogelijkheden en situatie (kleine kinderen bijv, wat PVC bepaalde voordelen geeft boven hout) - erg flexibel en behulpzaam, heb meerdere malen wat grote panelen met pvc mee mogen nemen om zo de kleur juist in te schatten in de nieuwe woning (met verschillende lichtinval), en zo rustig de juiste keuze kunnen maken - prijs: prima, marktconforme prijs Uitvoering: - super! Binnen 2 dagen is circa 160m2 PVC, in prachtig visgraatpatroon, gelegd door Bunte. Er was 1 hoekje die later 1mm omhoog kwam tijdens het verhuizen, maar binnen een paar uur kwam een monteur om dit te fixen (had ik zelf ook kunnen doen bleek achteraf, maar top dat ze zo snel een expert weer even langs sturen) After-sales is dus ook goed geregeld.

• Ervaring met: Vloeren

Klantvriendelijk Informatief, goede voorlichting betreft aankoop producten

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Kasten op maat

Zowel de service als het assortiment is heel goed!!

• Ervaring met: Vloeren

Een firma vol vertrouwen. Een aanrader.

Wij zijn 100% tevreden. Perfect afgewerkt. Mooie kwaliteit. Precies wat we voor ogen hadden. Dank.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijke medewerker en vakkundig.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super service en deskundig advies

Voor het renoveren van mijn trap was ik op zoek naar advies. Bij Thuisin Rubi ben ik zeer goed geholpen. De medewerkers nemen alle tijd voor je en denken met je mee en dat allemaal tegen zeer schappelijke prijzen. Een echte aanrader!

• Ervaring met: Verf/Behang

Uitstekend werk

Leveren goed werk ,komen afspraken na. Er was iets niet goed en gezamenlijk zijn we daar uit gekomen. Zeker tot mijn tevredenheid. Fijn dat het op deze manier is opgelost Zeker een winkel die ik aan beveel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Echt top service en top mensen !! Een aanrader

Vakkundig en professioneel

Zeer vakkundig en professioneel. Personeel zeer vriendelijk en vakkundig

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed geholpen vanaf de verkoop tot de service in ons huis.

Vriendelijke medewerkers, die bereid zijn om een stapje extra te doen. Wij hadden gordijnen en een vloermat uitgezocht voor de hal. Om deze te kunnen ophangen moest er nog het een en ander gebeuren wat eigenlijk niet standaard is en zij hebben alsnog die werkzaamheden verricht zodat de gordijnen nu perfect hangen! Zeer tevreden.

Geweldig!!!

Ik kom er nu al een paar jaar omdat wij de zoveel tijd een ander behang willen.. Het is een hele fijne winkel is waar je goed wordt geholpen.. Nieuwe leuke trends en design en Ruud en Bianca denken mee voor zowel een goede mooi en kwalitatief goede uitstraling als budget.. Kortom alleen maar lovende woorden!

Trap en overloop bekleed

Mooi tapijt, keurig gelegd en vriendelijke stoffeerder. Ik ben erg tevreden.

Van A tot Z

Door meerdere medewerkers van Brederode geholpen bij hele proces van vervanging van buiten zonwering a.g.v. stormschade. Op korte termijn afspraak kunnen maken om schade in kaart te laten brengen en een noodreparatie uit te laten voeren (Gerard). Daarna voor verzekeringsmaatschappij schaderapport laten controleren (Siegfried). Vervolgens in winkel geadviseerd over vervangende zonwering (Jean-Pierre). En tot slot is nieuwe zonwering met bediening via smartphone geinstalleerd (wederom Gerard en Jean-Pierre). Hele traject is vlot en vakkundig, maar vooral ook leuk en ontspannen verlopen.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Bij Bunte krijg je altijd goede service en waar voor je geld.

Leuk contact. Snel geregeld en goede service.

Professioneel bedrijf

Goede service , vriendelijk geholpen

Fantastisch en tevreden.

De PVC laminaat en plinten zijn met zorg en vakmanschap aangebracht door Vincent, Anton en Gerco.

Goed georganiseerd bedrijf

Nette medewerkers die de screens hebben opgehangen. Een klein minpuntje: men zou nog even langskomen om een kabeltje vast te zetten. Dat is tot op heden niet gebeurd. Voor de rest: Pure klasse; ook met betrekking tot de financiële afwikkeling.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Prima service, als vanouds!

Nieuwe eigenaar, maar zelfde service en vriendelijkheid.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prettig, snel en persoonlijk!

Horren laten plaatsen door Thuisin, een aangename ervaring! Van A tot Z goed geregeld en de montage door de vriendelijke monteur maakte het feestje compleet. Erg tevreden!!!!

Dhr Dik v d Velde

Ik heb vorig jaar werk uitgevoerd voor Dik v d Veld filiaal in bodegraven. Dhr van de velde is een pure oplichter hij verzint allerlei smoezen om de nog openstaande factuur van bijna € 4000,00 maar niet te betalen, ondanks alle afspraken die ik heb gemaakt met hem. vervolgens is het niet mogelijk om met hem in contact te komen, hij verteld mij vorige week dat hij een betaling zou doen,maar helaas de betaling bleef uit. en hij reageert totaal niet op app,tel en mail. ik dus kwaad naar zijn winkel, daar kreeg ik te horen dat hij heel leuk op vakantie was gegaan, van mijn geld dus. wederom nu hij terug is totaal geen contact met mij opgenomen, ik snap niet dat thuis in met zulke oplichters wil werken, deze man moet gewoon de laan uit gestuurd worden.. Met vriendelijke groeten Joop Lagerweij. ik hoop dat dit echter snel opgelost gaat worden

• Ervaring met: N.v.t.

Keurig geholpen maar service is zeer slecht.

Megavieuws, gordijnen +gordijn rail ( 5 meter gekocht. Kreeg vaak een belletje dit gebeurde best wel vaker dat men de telefoon 1 X liet overgaan zodat de klant zelf moet terugbellen zo kwam het bij mij over. Op een gegeven moment waren de gordijnen en rail binnen wij naar de zaak gereden maar bleek onze auto veel te klein te zijn, men gaf ons advies een bus met imperial te moeten gaan huren maar daar waren wij het niet mee eens dus werd erflater een passende oplossing geboden en het werd afgeleverd.En het werd gedropt en zoek het maar uit oftewel hang het zelf maar op. De Megavieuws van Luxaflex had wat probleempjes deze worden nu weer opgehaald en wordt "gerepareerd" hoe lang het gaat duren is onbekend en wordt ook niets aangeboden om tijdelijk op te hangen. Trouwens ik heb toch een nieuw product gekocht laat dan gewoon een nieuwe opsturen en de oude afhalen probleem opgelost dat is pas service.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.