Perfecte service van Richard!

Monteur was heel vriendelijk en netjes. Hij legde alles goed uit. Echt een top ervaring. Ik raad dit iedereen aan

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lesley, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over Richard! Dit ga ik doorgeven aan de monteur. Hier krijgen wij nou energie van. Met energieke groeten, Ciska van Alphen

uitstekend en deskundig vakwerk met een klantvriendelijke benadering

vriendelijke monteurs, snelle werkers, vakkundige montage

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mieke, Hartelijk dank voor de mooie review! Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze collega's. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Binnen de afgesproken tijd was de monteur er.

Richard, de monteur, was zeer voorkomend beleefd en werkte goed door. Heeft een extra tappunt gemaakt, aangezien het originele 5 meter verder gemonteerd was. Uitgebreid uitleg over de werking van het systeem gehad. Een minpuntje: de combiketel hangt scheef.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer, Hartelijk dank voor het schrijven van zo'n mooie review! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze collega. Wel jammer om te horen dat hij scheef hangt, ik zal intern even overleggen daarover. Met energieke groet, Saman Groep

Prima gemonteerd,duidelijke uitleg.

Het geheel is snel ,accuraat en deskundig uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Hillebrand, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Zeer vakkundige, klantgerichte installeur

Richard kwam binnen de afgesproken tijd om onze cv ketel te vervangen. Hij heeft dit zeer vakkundig en netjes gedaan. Heeft alles goed uitgelegd en ons zeer tevreden achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste familie Calon, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk van mijn collega Richard. Dit geeft ons energie! Wij hopen dat u veel plezier heeft van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goed geregeld, prima service

Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling van het monteren van mijn zonnepanelen. Snelle service, goede en vriendelijke monteurs !!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gert-Jan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de afhandeling en verleende service! Dit geeft ons energie. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Ervaren vaklui en vriendelijk personeel

Bij aanvang werkzaamheden alles tot in detail doorgenomen, een gewenste aanpassing die niet was meegenomen kon moeiteloos worden meegenomen in het de montage.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de Saman Groep en dat mijn collega's met u hebben meegedacht betreft de aanpassing. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willejan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Zonnepanelen laten plaatsen. Eerst goed adviesgesprek met offerte. Deskundige en nette plaatsing. Tevens goede service achteraf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep. Dit geeft ons energie! Wij hopen dat u veel plezier heeft van de installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Goed en netjes werk en gedaan zoals afgesproken

Bij aanschaf van 8 zonnepanelen is het werk goed en netjes gedaan. En deze panelen werken naar mijn idee goed.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Louis, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het werk netjes is uitgevoerd en de panelen naar wens werken. Veel plezier gewenst van uw zonnepanelen en een wij hopen op een mooie opbrengst! Met zonnige groet, Saman Groep

Goede service.

Goed en eerlijk intakegesprek. Prima nazorg. Wat problemen bij de montage, maar ook dit werd een dag later opgelost.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lion, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijne service heeft ervaren door de Saman Groep en dat de montage goed is uitgevoerd. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Gaat meestal goed

Onderhoud 2020 is pas in 2021 gedaan. Ik vraag me af of jullie dit jaar nog komen volgens het abonnement.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een positieve kijk heeft op het bezoek. Wanneer wij langs komen voor het volgende onderhoud zal ik per e-mail aan u terug koppelen. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Beter luisteren

Zonnepanelen pakketten zijn prima geprijsd. Ook het bestellen en leveren gaat zonder meer prima. Als je het pakket zelf gaat monteren, is er een duidelijke beschrijving bij. Maar mocht bij de zelfmontage er iets minder makkelijk gaat, heb je een klein probleem. Al heb je zelf een foutje gemaakt, zou het fijn zijn, dat je iets beter wordt geholpen. Het heeft mij denk ik wel 10 telefoontjes en menig mailtje gekost. Als ze mij ietsje beter hadden geholpen, had ik twee weken eerder klaar geweest.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Charles, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u uw ervaring met ons deelt, dit waarderen wij enorm. Ik zal uw feedback delen met onze afdeling zonnepanelen. Desondanks hoop ik dat u veel plezier heeft van uw zonnepanelen en wens ik u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

afspraken,vakwerk van plaatsen zonnepanelen enz vriendelijk personeel.

er zullen best even goede installateurs bedrijven zijn ,maar geen betere.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw e-mail. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk door de Saman Groep! Dit geeft ons energie. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Goede voorlichting

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een fijne dag toe. Met energieke groeten, SamanGroep

Snelle reactie en goede service

Via de mail snelle terugkoppeling op vragen en goed geholpen. Fijne service!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Alinda, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de verleende service van de Saman Groep! Dit geeft ons energie. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Compleet pakket diensten, montage kan beter

Vanwege een eerdere installatie van zonnepanelen hebben we opnieuw gekozen voor Saman. Ook het uit handen nemen van de btw-procedure was een belangrijke reden om voor Saman te kiezen. Echter over de montage, van de overigens vriendelijke monteurs, zijn we minder te spreken dit keer. Zo waren er foutief gaten in het dak geboord die niet werden dichtgemaakt, waardoor bij regen er lekkage zou kunnen ontstaan. Na het melden bij Saman werd dit de volgende dag opgelost. Het aansluiten van de internetkabel bleek problematisch, hiervoor moest de volgende dag een andere monteur langs komen, die echter geen meetgereedschap bij zich had om de door hem gemaakte aansluiting te testen. Daarnaast had een van de monteurs, zonder overleg, een plank van onze stellingkast verzaagd om als plaat te gebruiken achter het groepenkastje. Vanwege het complete pakket, toch de aanbeveling op 'ja'. Er vanuit gaande dat Samen lering trekt uit de opmerkingen m.b.t. de montage.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring met de Saman Groep. Dit waarderen wij enorm. Ik deel uw ervaring met de teamleider van de afdeling Zonnepanelen. Zij komen graag nog even in contact met u. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Afspraak is afspraak

Een goede voorbereiding met nette prijs. De realisatie werd door ervaren medewerkers correct uitgevoerd met gebruik van degelijke veiligheidsvoorzieningen zoals een steiger. En geen gezeur over meerwerk! Bijzonder tevreden over de verrichte werkzaamheden.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

nog niet zeker

Mijn ervaringen zijn dubbel. Monteurs hebben puik werk geleverd bij de montage van de panelen. Administratief gaat er toch nog al eens wat fout/niet goed. Nu heb ik vorige week weer iets aangekaart, waar ik u (weer) nog steeds niet op terug heb gehoord. Er is wel geld meegemoeid. Daarom ben ik nog niet echt een tevreden klant! De onderstaande beoordeling is voor de montage van de panelen. Niet voor het administratieve deel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piëtro, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de montage van de panelen goed is verlopen en alles naar wens is geplaatst. Ik heb gezien dat u vorige week contact heeft gehad met mijn collega. Wij zullen hier op terug komen en een bevestiging doorsturen zodra alles verwerkt is. Ik hoop dat u veel plezier heeft van de geplaatste panelen en wens u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Goed bedrijf en service

Goede service, pakketten zijn volledig en geod voorbereid. Heb totaal 4 pakketten afgenomen en de volledig heid bij de laatste twee pakketten was perfect.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep en de verleende service. Wij wensen u veel plezier toe van de aangeschafte zonnepanelen. Met zonnige groet, Saman Groep

Klantgericht en zorgvuldig

Prettig contact. Blijft goed in gesprek met de klant en levert volgens afspraak.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de Saman Groep. Wij wensen u veel plezier toe van de geplaatste installatie en hopen op een mooie opbrengst! Met zonnige groet, Saman Groep

Ik ben heel tevreden, geen minpunt te noemen.

Uitstekend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer, Wat super om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

beter dan je mag verwachten

Zeer goed en eerlijk advies. Veel sneller dan verwacht gemonteerd. Goede communicatie. Ter zake kundige monteurs. De "dakwerker"was uiterst voorzichtig met mijn 90jaar oude dak hiervoor een dikke pluim!! Groeten van een tevreden klant!

Goed en professioneel geregeld

Goed en professioneel geregeld

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep. Wij wensen u veel plezier toe van de installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Een fijne avond gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Snel en vakkundig geinstalleerd

Richard was op tijd en heeft deskundig onze c.v. geinstalleerd. Ook heeft hij duidelijke uitleg gegeven over het gebruik van de nieuwe ketel. Heeft alles netjes achter gelaten en alle oude materialen direct meegenomen. kortom zijn wij tot op heden zeer tevreden over de geinstalleerde ketel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste R.L., Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteur Richard en geplaatste ketel. Wij wensen u nog veel plezier toe van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.