Netjes geholpen.

Prettige medewerkers, doen de controles goed.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Arie, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze collega's en de uitgevoerde controles. Dit geeft ons energie. Wij hopen u nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

meerdere mails gestuurd over een klacht ,na lange tijd komen je langs met weer beloftes

begin maart mails gestuurd en gebeld over een klacht, na lange tijd gereageerd en er is iemand lags geweest om klacht te bekijken en weer loze beloftes doen zodat het probleem nog steeds niet is opgelost , jammer jammer jammer

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pierre, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken en uw mening is zeer waardevol voor ons. Uw review heb ik daarom doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de afdeling zonnepanelen. Zij gaan ervoor zorgen dat dit correct afgewikkeld wordt. Met zonnige groet, Saman Groep

Vakmensen

Keurige, vriendelijke en proffesionele mensen die met hart en ziel de werkzaamheden doen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles positief is verlopen Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Komen afspraken na deskundig en beleefd personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer professioneel van offerte tot installatie

Kundig call center, zeer professionele aansprekende offerte met goede voorbeelden en duidelijk uitleg. Bij wijziging snel aangepaste offerte. Installatie team kundig, vriendelijk en professioneel. Niks dan lof.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Adriaan, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat u ook deskundig geadviseerd bent. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooi opbrengst toe. Laat die zon maar schijnen! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede ervaring kundig advies

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Diny, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat alles goed is verlopen. Dit geeft ons energie. Met energieke groet, Saman Groep

Vakkundige monteur die goede diagnose stelde en een collega van hem benadert om een aanpassing te doen in systeem

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Cor, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over mijn collega's. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Volgens afspraak

Goede ervaring. Er stond een afspraak maar blijkbaar kwam die bij Saman toch niet goed uit. Tijdig werd contact opgenomen of deze een paar uren later kon. Geen probleem. Op de dag zelf was de monteur keurig op de nieuwe tijd aanwezig en heeft hij de werkzaamheden snel en professioneel uitgevoerd. Ik zeg: 100 punten voor planning en uitvoering :-)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de planning en uitvoering. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima werk geleverd.

Onderhoudsbeurt aan cv-ketel en warmtepomp is prima uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste J.E. Vogelaar, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde onderhoudsbeurt. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima proffesionele monteur

Communiceert ook goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Vincent, Dank voor uw positieve review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Opeenstapeling van fouten

Ik heb een adviseur langs laten komen om de situatie vooraf goed te laten beoordelen zodat vooraf de verwachtingen, mogelijkheden en beperkingen duidelijk waren. Desondanks heeft dit geresulteerd in vele zaken die niet goed zijn verlopen: - verkeerde omvormer geadviseerd - meerdere offertes met fouten (aantal panelen, dakdoorvoer, prijs, etc) - op dag van installatie blijkt legplan niet te kloppen. Het past niet! Nieuwe frames nodig. Dus nieuwe datum(s). - PV-verdeler via wasmachineaansluiting niet mogelijk voor 4675wp via bestaande 2,5mm2 bedrading. - 2.5 vervangen door 4 mm2 bedrading. MISLUKT. Trekveer afgebroken, dus leiding geblokkeerd, niet meer te gebruiken! - Via andere loze leiding alsnog gelukt, maar wel kabelgoten over de muren. Dat wilde we juist voorkomen. -Afmelding vanwege wind, terwijl die dag het bijna windstil bleek te zijn en de kraan stond dus ook voor de deur, maar geen Saman. Weer nieuwe datum. - Tegemoetkoming van 150 euro is echt heel weinig. Ook geen excuses of bloementje oid. Best teleurstellend. Installatie werkt nu (tot dusver) naar behoren. Jammer dat het zo moest gaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Michael, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet goed geadviseerd bent. Uw review zal ik doorsturen naar de teamleider van de afdeling. Mijn collega zal dit ook verder in het team bespreken zodat dit de volgende keer voorkomen kan worden. Met energieke groet, Saman Groep

Klantenservice is ver onder de maat

Monteur werkt netjes, totaal geen opmerkingen over. De Klantenservice mag de naam service in mijn ogen niet dragen. Mails half beantwoord, telkens 5 dagen wachten. Met een goede eerste lijns service of bellen ipv mailen kan heel veel tijdwinst geboekt worden en klanten zullen veel meer tevreden zijn.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leonard, Dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met onze service afdeling. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de betreffende afdeling en zal dit delen binnen het team. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed werk geleverd en goed meegedacht bij het plaatsen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Mike, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de plaatsing. Dat geeft ons energie! We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer goede en vriendelijke service

De monteur stelde zich netjes voor en vroeg of er al eerder een samenwerking was geweest, ik zei met Kasto Service in Made. Hij was heel vriendelijk en zei ook wat hij ging vervangen. Hij heeft netjes gewerkt en een goede service geleverd zoals ik het kan zien.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Roelie, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een zonnige dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

afspraak was goed te maken

Installatie gedaan volgens tijdsafspraak. Afwerking kan beter, er zitten nog gaten die dichtgemaakt moeten worden. Monteur was deskundig, maar soms moeilijk te verstaan door taalbarriere.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jose, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Uw feedback over de afwerking en de taalbarrière delen we ook binnen het team. Dank daarvoor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

vakmanschap staat voorop!

Van begin bij de aanvraag, ontvangst offerte, tot plaatsing zonnepanelen zeer vakkundig bedrijf. Aanrader!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag H.M. Bruynzeel, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Fijn om te lezen dat het gehele traject van eerste contact tot aan de plaatsing goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooi opbrengst toe. Laat die zon maar schijnen! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles goed geregeld

Snelle levering en goed afspraken nagekomen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Joop, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat alles goed en snel verlopen is. Dit geeft ons energie. Ik wens u veel zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep

het heeft even geduurd, maar het mankement werd door uw monteurs uitstekend opgelost.

Goede en duidelijke communicatie met de monteurs. Hebben verstand van zaken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rien, Dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u uiteindelijk goed ent geholpen door onze monteurs. Dit geeft ons energie! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zoals je van een professioneel bedrijf mag verwachten!

Niets op aan te merken, gewoon goed zoals het hoort.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Jan, Dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooi opbrengst toe. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alle afspraken nagekomen.

Omdat er door omstandigheden veel tijd verliep tussen eerste offerte en daadwerkelijke ondertekening was een kortingsactie eigenlijk verlopen. Desondanks toch korting gekregen. Voor de rest gewoon alles ok.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Erik, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alle afspraken na zijn gekomen en dat u uiteindelijk ook nog heeft kunnen profiteren van de kortingsactie. Ik wens u veel zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep

Uitvoering is goed, proces voorafgaand matig

Adviseur vanuit Saman adviseerde ons twee zonnepanelen naast de dakkapel te plaatsen. Hier later met de adviseur nog mailcontact over gehad, omdat zonnepanelen dan in de schaduw zouden komen. Volgens adviseur was dit echter geen probleem. Bij plaatsing bleek dit wel een probleem en is in overleg met de monteur gekozen voor een andere indeling met gevolg extra tijd. Verder voorafgaand met adviseur uitgebreid gekeken naar de meterkast om de juiste omvormer te bestellen. Na aansluiting bleek de verkeerde besteld te zijn. Daarom twee weken moeten wachten op de juiste omvormer. Monteurs zeer harde werkers en hebben wel goed werk geleverd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het advies van onze adviseurs. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken en uw mening is zeer waardevol voor ons. Wel fijn dat u positief bent over onze monteurs! Met zonnige groet, Saman Groep

Snelle en prettige afhandeling van de plaatsing.

In z’n geheel zijn we tevreden. De vraag Prijs/kwaliteit kan ik niet beantwoorden. We hebben eigenlijk geen prijsvergelijking bekeken en de kwaliteit zal zich op termijn moeten bewijzen. Nu nog tekort geleden geplaatst en dus nog onbekend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over de afhandeling en plaatsing. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Communicatie blijft aandachtspunt voor Saman

Opgave aankomstperiode niet gehaald en klant daarover NIET geïnformeerd. Jammer om dit aspect opnieuw te moeten ervaren!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Crans, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet geïnformeerd bent. Uiteraard is dat niet de manier waarop wij willen werken en uw menig is waardevol voor ons. Uw reactie heb ik doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende afdeling en hij zal dit delen binnen het team. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Voldoet aan verwachtingen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Wil, Bedankt weer voor uw mooie review. Fijn dat alles voldoet aan de verwachtingen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooi opbrengst toe. Laat die zon maar schijnen! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Werk is goed uitgevoerd

Werk is goed uitgevoerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Dit geeft ons energie. Ik wens u veel zonnige dagen toe. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.