Prima!

Goede service en bereikbaarheid

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Linke, Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review. Super om te horen dat u een goede ervaring heeft en tevreden bent met onze service en bereikbaarheid! Nog een zonnige dag toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Dik tevreden

Snelle levering, kwaliteit en goede service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Brouwer, Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review. Super fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft! Nog een fijne dag toegewenst! Met energieke groet, Saman groep

Goede service en een snelle levering

De monteurs geven netjes aan wat ze gaan doen en werken netjes.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Dekker, Wat super om te lezen dat u een fijne ervaring heeft met onze service en collega's! Nog een zonnige dag toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

van bestellen tot installeren is netjes verlopen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Carl, Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review! Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met ons bedrijf. Wij wensen u nog een fijne dag toe! Met energieke groet, Saman Groep

gewoon topservice en verder

Installatie nieuwe cv ketel, alles is naar wens verlopen, prima service and beyond. Snel en accuraat werkende monteur, deskundig, vakbekwaam. Ik was in de veronderstelling dat ze met 2en zouden komen, geen nood, Richard is geweest. Alles duidelijk uitgelegd over het functioneren van de cv installatie, wat moet ik nog meer zeggen, echt super service. Een dikke aanrader

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Wat een super review! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en onze collega. Met energieke groet, Saman Groep

perfecte service !

super efficiente communicatie service van a tot z zeer vlot en accuraat zeer tevreden met de afhandeling en een groot compliment voor de monteur Richard , die met passie en deskundigheid alles heeft uitgevoerd! Vakmanschap van uw bedrijf is een compliment waard! mvg Jos installatie cv ketel op 01-12-2021

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jos, Hartelijk dank voor het schrijven van zo'n mooie review! Wat fijn dat u een prettige ervaring heeft met onze collega! Ik zal uw compliment zeker doorgeven. Met energieke groet, Saman Groep

vriendelijk en goede service

aangenaam

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Nette behandeling ook met aanvraag zonnepanelen en het plaatsen daarvan. Alleen nu pas zag ik op factuur dat ik me aanmeldde inhet voorjaar 2021 voor de aanbieding 10% korting op zonnepanelen maar moest wachten wegens vele aanvragen en uiteindelijk pas in september geplaatst. Factuur zonder de 10% korting .

Goed werk geleverd

Deskundige monteurs, die vlot werkten en weten hoe ze een airco moeten installeren. Het was voor het plaatsen van de buitenunit slecht weer, veel wind en regen, maar daar trokken ze zich weinig van aan. Puik werk geleverd!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zeer tevreden over vervangen van onze cv-ketel

Richard, een zeer vriendelijke en vakkundige jongeman, deed meer dan hij moest doen. Deur er uit halen, werkblad weghalen, en weer terug monteren. Dit was nodig om goed bij de aansluitingen van de cv-ketel te kunnen. Ik noem dat service. Alle werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd. P.S.: gelukkig is Richard een goede cv-monteur, want dan hoef ik niet bang te zijn dat hij zanger wordt! (;

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Stojan, Hartelijk dank voor het schrijven van zo'n leuke review! Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze collega. Ik zal het aan hem doorgeven! Nog een fijne dag toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

monteur kwam veel te laat !

Er was een tijd doorgegeven wanneer de monteur ongeveer zou kunnen komen maar dit werd zo'n 4 a 5 uur later zonder dat ik bericht had gekregen. Ik was al weg geweest en ging er vanuit dat hij niet meer zou komen maar op den duur kwam hij toch nog. Had geen tijd meer voor koffie (kun je nagaan dat het na 15.00 uur was) want had nog enkele adressen. Geef dan wat door dat je hele dag niet klopt !!

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ronnie, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Jammer om te lezen dat de planning anders is gelopen dan van te voren gedacht. Onze excuses hiervoor. Ik zal uw review delen met onze afdeling zonnepanelen zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

goede service en montage

keurig op tijd geleverd ,vriendelijke service en uitleg van de werking van de cv-ketel

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste M, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en service van onze collega's over uw cv-ketel installatie. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Alles ging zoals besproken

Van te voren alles besproken zowel van Saman als mijzelf. Uitvoering van zaken zoals afgesproken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lothar, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de installatie van uw zonnepanelen naar wens zijn verlopen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wensen u een mooie opbrengst toe van de zonnepanelen installatie. Een fijne dag toegewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Prettige vakman over de vloer

Super vriendelijke jonge man,die zijn vak verstaat.....zo zouden ze allemaal hun werk moeten doen.... Alle lof voor richard

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw van Oeffel, Bedankt voor uw mooie woorden, daar krijgen wij energie van! Wij wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met warme groet, Samangroep

Goed, vriendelijk, deskundig, beantwoord al onze vragen.

Een prima controle. We zijn zeer tevreden. Compliment voor Uw medewerker.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw Mangelaars, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteur. Wij wensen u veel zorgeloze jaren met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Samangroep

sales was ok. No nonsense, just the facts.. A few word’s of praise for the installation fitters. They supplied excellent work and were at all times absolutely correct in there attitude towards us.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tim, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en adviseurs. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooie opbrengst toe van de zonnepanelen installatie. Een fijne dag toegewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Deskundigheid, Vakmanschap, Prijs, Kwaliteit en Levertijd is uitstekend.

De Saman Groep werkt uitstekend. Afspraken komen ze na.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Kooiman, Hartelijk dank voor het schrijven van zo'n mooie review! Fijn om te horen dat u een fijne ervaring heeft met ons. Met energieke groet, Saman Groep

Goed en niet te duur

Vlotte samenwerking, qua informatie, bestellen en plaatsen .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wytske, Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review en het geven van een heel mooi cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de samenwerking. Nog een mooie opbrengst toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Alles goed geregeld. Prima informatie en vakkundige installatie. Prettig contact met monteurs.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer, Wat leuk om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad! Hartelijk dank voor uw mooie review. En nog een mooie opbrengst toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Goede snelle service en klantvriendelijk.

De ketel is snel en vakkundig geplaatst. Na twee weken haperde hij even en kreeg ik telefonisch goede adviezen. De monteur was snel ter plaatse en heeft nogmaals goed en duidelijk uitgelegd hoe te handelen bij storing.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Annemieke, Wat goed om te horen dat u goed bent geholpen telefonisch en op locatie door onze collega's! En ook fijn om te horen dat het probleem met de cv-ketel verholpen is. Bedankt voor uw review! Met energiek groet, Saman Groep

Wij zijn fantastisch geholpen, zeer sympatieke installateur (Richard)

Woorden zijn tekort, we hebben een prima ervaring gehad met Richard. Erg behulpzaam, beleefd en werkt goed.

Slecht

^na de installatie geen goede eind controle gedaan * 1 paneel niet aangesloten wat na 1,5 maand pas werd hersteld/ontdekt *na herhaaldelijk aangeven dat tijdens storm we de dakpannen hoorden wat tot bijna 1 jaar overlast heeft gegeven * tijdens het plaatsen van de rubbers. na bijna 1 jaar na plaatsen zonnepanelen, om de herrie tijdens storm tegen te gaan ontdekte de monteurs dat snoeren onder de zonnepanelen niet netjes waren weggewerkt en dat op het platte dak van de 4 zonnepanelen de achterlaten ontbraken (eindcontrole?) Zeer slechte prestatie en nooit wat vanuit Saman gehoord of gezien

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Aad, Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat het na het plaatsen de controle niet volledig is uitgevoerd. Ik verzoek mijn collega van de afdeling Zonnepanelen om in contact met u te komen om het uitgevoerde werk en uw ervaring met de Saman Groep te bespreken. Ik wens u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

After sale service uitermate slecht

Vier maanden moeten wachten op vervanging kapotte omvormer onder garantie. Vele malen gebeld/gemaild zonder enige respons. Onacceptabele, arrogante houding vanuit bedrijf naar cliënt wat ik zelden heb meegemaakt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Uw review zal ik delen met de teamleider van onze afdeling Service en Onderhoud. Hij komt graag in contact met u om uw ervaring te bespreken. Ik wens u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Top ervaring

Monteurs waren vriendelijk en behulpzaam bij eventuele vragen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze collega's. Leuk om te horen! Met energieke groet, Saman Groep

Vriendelijke monteurs, die de tijd voor je nemen!

De monteurs die onze happy drops hebben geplaatst, hadden ruim de tijd voor onze vragen en waren erg vriendelijk!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Maurice, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat de monteurs zo behulpzaam waren. Dit zal ik aan ze doorgeven. Wij wensen u veel plezier met uw HappyDrops! Met energieke groeten, SamanGroep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.