Tevreden klant

Goede gasten die monteurs, weten nog wat klanten zijn. Meer dan prima service, geen moeite te veel voor deze jongens. Denken mee met de klant. Echt een verademing in deze tijd, moeten jullie zuinig op zijn. En de panelen werken prima.

Op tijd en vakkundig

Omdat ik op het randje van het werkgebied woon was ik benieuwd hoe laat de monteur hier zou zijn. Maar precies om 08.00 uur kwam de Saman bus op de oprit voor het onderhoud aan mijn all-electric warmtepomp. Samen met een leerling monteur heeft Danny de werkzaamheden uitgevoerd. Dit met de nodige uitleg richting de collega maar ook richting mij. Ik werd volledig meegenomen in de stappen zodat de werking van het apparaat nog duidelijker werd. Een garantieplan op de warmtepomp geeft mij een geruststellend gevoel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zo blij met deze vakkundige installatie van de airco

Vakkundige installatie van de airco in de huiskamer. Ze werkten goed samen. Leggen het goed uit, geven goed advies.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Plaatsing nieuwe combiketel vlot en vakkundig.

Plaatsing nieuwe combiketel verliep snel door 2 hele aardige monteurs.

Supersnel en vakkundig

Na contact opgenomen te hebben was de monteur binnen enkele uren ter plaatse en stelde directe de juiste diagnose waarmee het probleem verholpen kon worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Deskundige snelle vriendelijke montage met prima service

Deskundige uitleg over wat er ging gebeuren, overleg waar nodig, netjes gewerkt, vriendelijke communicatie, duidelijke uitleg over de werking. Zou niks negatiefs kunnen bedenken.

Super geregeld

Alles voldoet naar wens tot op heden. Blij dat we voor Saman hebben gekozen.

Sehr, sehr gut.

Sehr geehrte Damen und Herren, Pünktlich und absolut zuverlässig. Gute Arbeit, fachlich einwandfrei und ein freundlicher und kompetenter Monteur. Insgesamt: Sehr gut.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Manfred, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles gut gegangen ist. Einen schönen Tag noch! Dein, Saman-Gruppe

Perfekt

In gut 3 Stunden alles installiert (was ich nicht für möglich hielt) und es funktioniert alles Perfekt. Hartstikke bedankt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Max, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles gut gegangen ist. Einen schönen Tag noch! Dein, Saman-Gruppe

Heel vriendelijk en vakbekwaam monteur

Na en brand in huis wordt ik geadviseerd om en CO2 meeting te laten verrichten op de CV systeem boven op zolder door en gespecialiseerd bedrijf. Saman heeft en monteur gestuurd en geconstateerd dat er geen gevaar was in het systeem. Dit gebeurde snel en ik ben zeer tevreden met de werkzaamheden dat Saman heeft uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Adrian, Dank voor uw prachtige review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteur en service. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Uistekend

Zeer correct, vriendelijk en zelfs gezellig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Angèle, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gekwalificeerd personeel!! Super

Man met verstand van zaken. Zag ook nog een extra storting. Een water lekkage aan de buiten unit. Alleen jammer dat hij geen rubbers bij zich had in de auto zodat hij die direct kon vervangen. Weet niet of dit nog gaat gebeuren??

• Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag M., Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat u zo positief bent over mijn collega's. Uw vraag heb ik doorgezet naar de teamleider van de afdeling. Hij zal hierover nog contact opnemen. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Niet wat ik van het montage team had verwacht.

In eerste instantie de zonnepanelen veel te hoog geplaatst en niet volgens tekening. Boorgaten van binnen naar buiten geboord grote stukken steen uit de gevelsteen gebroken. De factuur was bijna €300,- duurder dan de offerte , de persoon die er over gaat niet te berijken niet per email en telefoon. Uiteindelijk de man die de offerte heeft gemaakt gebeld en die heeft de man van de factuur mij laten bellen. Uiteindelijk is alles goed gekomen behalve die stukken steen uit mijn gevel. Het montage team staat niet aangelijnd wat verboden is.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Dick, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over hoe de werkzaamheden verlopen zijn. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken en uw mening is zeer waardevol voor ons. Uw review heb ik daarom doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de afdeling zonnepanelen. Zij zal nog contact met u opnemen of dat is inmiddels al gebeurt. Met zonnige groet, Saman Groep

Geweldig.

Nieuwe CV laten plaatsen,uitstekend gedaan door deze 2 vakkundige monteurs, ga zo door Saman Groep.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Jeroen, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing van de nieuwe cv-ketel en de monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Uitstekende service

Goede sevice, komen afspraken optijd na. Bij problemen adequaat geholpen. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en helemaal verholpen.

Van doorgeven storing tot en met reparatie verliep super snel. En de monteur Marcel ( hij komt hier al langer voor onderhoud) weet precies waar hij mee bezig is en lost het op. ( vakman !)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Willem, Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Volgens afspraak opgelost

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Pieter, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Dat geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Dit is pas service

Prima via de telefoon geholpen , en ik waardeer dat op het eind van de dag nog even geïnformeerd wordt of alles ok is

• Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Wilco, Hartelijk dank weer voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u goed geholpen bent. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Schade werd niet besproken

Goede aardige monteur. Hij liet echter plafondlamp vallen en die was kapot. Geen woord daarover. Dat kan niet. Had vergoed moeten worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Rutger, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de lamp kapot is gevallen. Uw review heb ik doorgezet aan de teamleider van de afdeling en hij zal nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Als opmerking verwerkt wordt akkoord .

Heb per mail afgelopen dinsdag melding gemaakt van storing aan onze CV ketel . Kreeg direct een automatische mail terug dat bericht in goede orde ontvangen was en dat het streven was om bericht binnen 10 werkdagen te behandelen . Dit kan niet waar zijn . Ik vind het een manco in de organisatie dat storingen niet direct doorgegeven worden aan de afdeling onderhoud , zodat deze adequaat kunnen reageren . Hoop dat hier aan gewerkt wordt . Doordat ik vandaag alsnog gebeld heb is e.e.a. toch nog vandaag geregeld . Met restrictie wat hier boven staat toch aan te bevelen .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de afdeling. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Dhr Aaron van Dongen kwam op de afgesproken tijd aan voor controle werkzaamheden aan onze CV. Heeft deze tot onze tevredenheid uitgevoerd. Was ook vriendelijk en netjes.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Pierre, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de onze monteur Aaron. Ik zal dit delen met hem. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

positief

positief

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u positief bent over de Saman Groep. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede monteurs die juiste technische kennis in huis hebben en ook vanuit "kantoor" de nodige feedbac

Prettige en goede communicatie met de mensen in het veld = monteurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Hans, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en kantoorcollega's. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Topservice...

Helemaal geen klachten of opmerkingen, Alles uitstekend geregeld, van planning, uitvoering etc. Zeer klantvriendelijk behandeld, zowel bij maken afspraak als uitvoering. Monteur Kevin legde alles desgevraagd keurig uit en overlegde even ivm plaatsing beugels. Alles uitgevoerd en alles netjes opgeruimd achter gelaten. Kortom: tevreden klant. Destijds klant van Kasto en nu Saman. Geen verschil gemerkt..!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles goed is verlopen en dat u tevreden bent over onze monteur Kevin. Ik zal dit delen met hem. Ik wens u nog een zonnige dag! Met energieke groet, Saman Groep

onvoldoende.

Het beoordelen van de praktische uitvoering wordt te makkelijk gedaan, door iemand die het niet hoeft uit te voeren. Na het plaatsen van de panelen bleek dat de optimisers ontbraken. Daar moesten de mensen voor terug komen,. Bij het omhoog brengen is ws een paneel even uit de handen geschoten met als gevolg schade aan een tuin bank. De doorvoer van de kavels over meerdere etages zou gedaan worden door Saman. De elektricien die er was zorgde daar niet voor. Blijkbaar had dat al gebeurd moeten zijn, echter door wie? Gelukkig kan mijn man dat en heeft hij middelen om het doorvoer kanaal te openen, maar dat had een probleem kunnen zijn en het kost dan nog veel tijd. Verder onnodig veel kabels doorgevoerd. Kon niet in een dag afgerond worden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Philip, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet voldoende en snel geholpen bent. Uw review is waardevol voor ons en zal ik doorsturen naar de teamleider van de afdeling. Mijn collega zal dit ook verder in het team bespreken zodat dit de volgende keer voorkomen kan worden. Ik wens u nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.