Tevreden over Saman

Beste SAMAN-mensen, Dank voor jullie mail. Ik ben tevreden. Vooral over Kevin een stuk positieve reclame voor jullie bedrijf. Wees zuinig op hem. Graag zie ik hem, indien nodig, weer bij mij terug.

Ik heb goede ervaring met Saman Groep

Ik heb een heel goede ervaring met Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Corrie van de Wouw, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met de Saman groep. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ik wens u nog veel zonnige dagen toe. Met vriendelijke groet, De Saman Groep.

Echt heel goed

Om 11.00 waren de monteurs mooi op tijd volgens afspraak. Prachtig weer voor op dak te werken Na uitleg en informatie gelijk begonnen met monteren van de 8 panelen. Prima team je kon zien dat ze op elkaar ingewerkt waren. Om 15.00 klaar app geïnstalleerd en de panelen deden gelijk hun werk Prima..

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jo Picavet, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed en vlot verlopen is. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Wij wensen u een fijne dag en ene hoop zonnige dagen toe. Met Energieke groet, Saman Groep

Goede en snelle service

Zonnepanelen waren eerder geïnstalleerd dan verwacht, en alles binnen 1 dag werkend. Eerder ook al een nieuwe CV-ketel laten installeren via Saman Groep met dezelfde goede ervaring.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Roland, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat alles snel en goed is gegaan. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals zo goed helpen. Wij wensen u een fijne dag. Met Energieke groet, Saman groep

Solarpaneele und LadeStation perfekt installiert

Ich hatte Solarpaneele und eine Lade Station bei Saman bestellt und letztlich ist alles perfekt installiert worden. Auf alle meine Wünsche wurde eingegangen und auch nachträgliche Änderungswünsche waren kein Problem.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Ik ben tevreden over het verrichtte werk

Zowel binnenshuis als buitenshuis is het werk netjes verricht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, Bedankt voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat alles goed en netjes is afgeleverd. Wij hopen u in de toekomst nogmaals zo goed van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

Ik ben helemaal Tevreden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Robert, Bedankt voor uw hoge en mooie review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij hopen dat we u in de toekomst nogmaals zo tevreden te kunnen stellen. Wij wensen u een hoop zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep

Vakkundig en snel

Fijn en duidelijk kennismakingsgesprek gehad en de panelen lagen er 5 weken later al op! Dit was boven verwachting en heel prettig want zo komen we nog wat vd zomerzon meenemen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel verlopen is. Super fijn dat u nog wat zomerzon heeft mee kunnen pakken. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u veel zonnige dagen. Met energieke groet, Saman groep

Rustige installateurs deden hun werk goed als ik dat kan beordelen

De monteurs werkten net op de heetste dag Maar werkten zonder klagen door totdat er een wespennest te voorschijn en moesten noodgedwongenstoppen Na 2 dagen konden ze verder met werk,wespen waren vertrokken Bij de volgende vragen kon ik geen antwoord geven want ik niet deskundig op dit gebied Bij de vragen waar ik geen antwoord kon geven heb ik een kruis geplaatst en n.v.t.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mieke, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is en u goed geholpen bent. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman groep

Snelle plaatsing, onduidelijke instructies voor monteurs over locatie, matige kwaliteit bekabeling

Goede monteurs, vakkundig. Onduidelijke instructies waardoor er nogal wat tijd verloren ging over het vinden van juiste locatie en plaatsing. Geen dak doorvoer kunnen maken door Saman waardoor er op stel-en-sprong alsnog een dakdekker moest komen. Dit was niet goed (niet)gecommuniceerd. Bekabeling en gebruikt PVC pijpjes zijn zeer beneden enige nette en fatsoenlijke manier van monteren. Ligt nu op een klungelige manier met tyre rapjes vast. Ook de goot in huis is niet netjes, niet recht en te strak (deksel van de goot past niet omdat de bekabeling te strak staat) Kortom, het elektrische gedeelte is zeer matig tot slecht gemonteerd. Ik heb gevraagd om een adviseur op locatie zodat Saman zelf hier even naar kan kijken en hun eigen werk kunnen beoordelen. Ik wacht op reactie.

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Harrie, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u uitstekende service heeft gehad van ons. Wij hopen u in de toekomst nogmaals zo goed van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een fijne dag. Met zonnige groet, Saman groep

Zonnepanelen binnen enkele maanden vlot en goed geïnstalleerd. Nette en vriendelijk monteurs. Scherpe prijs.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Steven, Bedankt voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat de installatie snel en goed is gegaan en dat de monteurs goede service hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals zo goed van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

Het is allemaal goed verlopen

Verkoopadviseur was prima! Bij aanleg wel veel dakpannen gesneuveld!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zeer tevreden over de dienstverlening.

Mijn 30 seconden beoordeling is de volgende: ik ben zeer tevreden over uw dienstverlening en uw medewerker Kevin. De verwarming snort weer lekker. Met vriendelijke groet, B. van Bavel

panelen akkoord, elektra onvoldoende

Op de montagedag zelf met de installateur de bekabeling afgesproken. Later afwijkend geïnstalleerd, niet beter maar slechter en vooral lelijker. In plaats van 1x door het dak, nu 2x door het dak (panelen liggen op oost- en westzijde), en een kabelgoot dwars door de woonkamer. Die goot had gewoon boven het plint tegen de muur gekund. Vooraf een belletje had ook prettig geweest. De monteur had mijn nummer. Graag bekabeling aanpassen aub.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Een hele positieve ervaring opgedaan!

De montage is vlot verlopen. De monteur die de omvormer plaatste zocht naar een mogelijkheid om de kabel niet buitenom maar binnendoor via een loze leiding te laten lopen. Dat is niet gelukt, dus de kabel is buitenom gelegd, maar ook dat is keurig gedaan. ik had wel mijn bedenkingen tijdens het uitvoeren van het leggen van de zonnepanelen. Veiligheidsmaatregelen werden n.l. niet toegepast!

Goed werk geleverd

Afspraak nagekomen, goed werk geleverd en netjes achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Verkoop en levering prima, maar daarna...

Van offerte naar contract en vervolgens naar levering ging prima. Alles klopt en werkt prima. Maar als je daarna iets vraagt dan krijg je geen enkele reactie, Dat is erg jammer.

Chapeau

geweldige service !

Omdat wij dit erg ingewikkeld vinden, had ik gevraagd of de servicemonteur langs wilde komen om een thermostaatprogramma voor de warmtepomp in te stellen. Dat heeft hij op korte termijn en met de nodige uitleg gedaan en Saman heeft daarvoor geen rekening gestuurd! Dat is nou echte service !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Perfecte monteur, zeer lange levertijd

Een omvormer die in de huidige tijd zeer belangrijk is voor een huishouden wordt na melding op 16-8-2022 vervangen op 26-9-2022!!! Een service Saman onwaardig.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.

ik ben tevreden.

Met de zonnepanelen ben ik erg blij. Ook met de nieuwe meterkast. Bij vragen krijg ik altijd snel en kundig advies. Dit verdient een 8!! Met vriendelijke groet, Louise Sonius.

Super Tevreden over de Monteurs

L.S; Onze complimenten voor de manier waarop de werkzaamheden ( controle beurten volgens contract) zijn uitgevoerd. Over zowel dhr. Jobse als de dhr .de los Santos zijn we dik tevreden over hun benaderingswijze! Chapeau. Over hun vaktechnische vaardigheden kunnen we uiteraard als leek geen oordeel uitspreken. Al met al : tevreden cliënten. Dat wilden we toch even kwijt in deze roerige wereld. Met vriendelijke groet; Fam Wisse uit Ritthem

Deskundige monteurs

Snel en adequaat geholpen door John en Daniel, wat een toppers!

Tevreden klant!

Wij zijn tevreden over de dienstverlening

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.