Heel netjes geholpen Netjes en beleefd

Klassemonteur

Alle ervaringen bij elkaar in één woord: Rasih is een klassemonteur die Saman moet koesteren! Wat een vakman, wat een zorgvuldige en zeer kundige werker, wat een nette werker en wat een keurige afwerker. Hij laat het keurig achter en verzorgt het ook tot en met de puntjes op de i. Ik heb met genoegen naar zijn werk zitten kijken. Daarnaast is het ook nog een aangenaam mens op sociaal vlak! Ik geef als eindwaardering een 9! Kan ik dat nog ergens officieel aantekenen?

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Proffessionele organisatie met kennis van zaken

Positieve ervaring met de Saman Groep. Vakkundige aanpak van adviseur tot monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marcel, Blij om te lezen dat we jou zo goed van dienst konden zijn! :) Een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Joyce, Saman Groep

Goede monteurs, adviseur onvoldoende

De adviseur had volgens de monteurs een verkeerd legplan gemaakt en de adviseur had niet gezien dat de nokvorsten vastgemetseld waren, waardoor de zonnepanelen niet gelegd konden worden volgens plan, daarnaast was er te weinig gekeken voor optimaal indelen zonnepanelen. In overleg met de monteurs is het legplan aangepast en is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Boone, Wij zijn blij om te lezen dat de monteurs u uiteindelijk zo goed van dienst konden zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed product voor goede prijs. De communicatie en aftersales kunnen beter

Voor de derde keer heb ik zonnepanelen gekocht bij Saman. Beide vorige keren ging dat prima. Ik kreeg prima spullen voor een prima prijs. Vlot geleverd en met een prima Nederlandse handleiding. Nu ging het allemaal wat moeizamer. Het duurde al een flinke tijd voor ik een offerte binnen had. Vervolgens nog 2 weken voor ik de spullen binnen had. Er zat geen gebruiksaanwijzing bij. Dus ben ik gewoon maar aan de slag gegaan en heb toen ik vast liep alsnog een constructieplan gevraagd en gekregen wat dan weer niet overeenkwam met de geleverde materialen, waardoor ik nog telefonisch advies moest vragen. Een elektrisch aansluitplan zat er ook niet bij. Ik heb dus mijn ervaring van de vorige keer gebruikt. De monteur die het systeem in gebruik moest stellen, was het niet geheel eens met bv de plaatsing van de omvormer, maar heeft het systeem toch in werking gesteld. Nu nog contact met de datalogger zien te krijgen, wat tot op heden niet lukt. Misschien is Saman te snel gegroeid, of heb ik gewoon pech, beetje jammer want jullie zijn verder een mooi bedrijf.

Keurig netjes

Een vriendelijke monteur die niet klaagde ook al was de afstand tussen kachel en vloer zo klein dat hij constant op zijn buik of rug moest liggen, daarnaast alles keurig netjes afgewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Goedegebuure, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Installatie op het dak prima, in de meterkast en bij de omvormer een min

Datakabel niet goed aangesloten ivm vergrendeling daardoor op zolder ook niet goed. Verhelpen we zelf wel. In de meterkast de extra groep slordig aangesloten, bedrading niet goed weggewerkt, lossen we ook zelf wel op. Systeem werkt verder ok. Heb jullie wel aanbevolen bij mijn overburen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martin, Wat vervelend om te horen dat het aansluiten niet helemaal goed is verlopen. Wij zijn wel blij om te horen dat jullie ons aanbevelen. Fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles goed geregeld

Goed advies, snel geplaatst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Coen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Klasse

Op tijd geleverd, nette werkers goede prijs kwaliteit verhouding.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernst, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Slechte communicatie

Nadat er een klacht is gemeld wordt er niet terug gebeld zoals beloofd en dat tot drie keer toe. Ook wordt de afspraak tot twee keer toe verzet, het probleem is na vijf weken nog niet opgelost

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het probleem nog niet is verholpen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima installatie, slechte voorbereiding

Installateurs waren prima op de afgesproken tijd aanwezig. Alles in goed overleg met de mannen gedaan. Echter was de voorbereiding minder. De opgegeven gegevens van de meterkast klopte niet, de type bekabeling klopte niet en het aantal berekende panelen paste niet op het dak (12). Er konden maar 10 panelen geplaatst worden. Aangezien ik een leek op dit vlak ben ben ik bij het huisbezoek in het voorjaar van de verkoper uitgegaan van zijn expertise, dit bleek achteraf gezien misschien niet zo slim. Als tip is het misschien handig om tijdens het bezoek van de verkoper een vakman mee te nemen of deze tussendoor nog eens langs te laten komen. Dit scheelt waarschijnlijk een hoop tijd/geld! De installateurs moesten nu aardig improviseren. Wat ze prima in overleg met mij hebben gedaan! Petje af hoe de mannen in de hitte hebben gewerkt. De verkoper was bij het bezoek echter wel zeer vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernesto, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Vervelend om te lezen dat de voorbereiding niet optimaal is geweest, wij zullen het noteren en hopen u in de toekomst hiermee nog eens van dienst te kunnen zijn! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed gedaan

hij hangt net niet helemaal recht. 1 buitenslang heeft lekkage

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Als u wilt dat wij langskomen voor het repareren voor de buitenslang kunt u contact met ons opnemen op 0111 - 412 647. Wij zien uw reactie tegemoet. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Robert, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Ik zou weer voor Saman gaan.

De planning ging wat lastig. Mijn vrouw en ik werken beide en daar werd niet echt rekening mee gehouden. Met de monteurs heb ik een zeer positieve ervaring. Netjes,vlot en meedenkend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We vinden het vervelend om te lezen dat u een probleem had met de planning, we zullen het hier op pakken. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Vriendelijke monteur

Keurig geholpen.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

snel geregeld

probleem snel opgelost

Top ervaring

Erg blij met geleverde installatie. Prima werk geleverd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede service

goede deskundige service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede informatie en overleg d.a.v. omtrent materiaal en plaatsing.

Er werd goed meegedacht over wat ter plekke mogelijk is en welke panelen het meest geschikt zijn voor mijn lokatie. Ook de voorbereiding (in mijn geval offerte op afstand), alsmede afspraken m.b.t. plaatsing verliepen naar wens, en voorts laat de "nazorg", met name t.a.v. de procedure "btw-teruggave", tot op heden niets te wensen over. De plaatsing werd verzorgd uitgevoerd door mannen, die een vrolijke noot niet schuwen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

heel goed

prijs instaleren is aan de dure kant rest prima

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. van der Klooster, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Storing vlot opgepakt en snel verholpen

Prima opgepakt en goed advies van monteur ontvangen waarmee ik als klant goed verder kan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste AL de Vlieger, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Niet komen vooraf opmeten waardoor ze zijn herbegonnen.

We konden de bijlage voor teruggave BTW niet openen, herhaaldelijk gevraagd, uiteindelijk heeft Nathalie dan alles genoteerd. Vandaag gevraagd of alle administratie nu in orde is maar nog geen antwoord gekregen( wonen in België vakantiehuis in Nieuwvliet.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ann, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze Nathalie Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goede investering. Erg tevreden met zonnepanelen

Vertegenwoordiger heeft vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de zonnepanelen en omvormer. Verder werd alles goed opgevolgd en panelen werden geplaatst door net vriendelijk personeel. Zijn erg blij met panelen waardoor wij besloten hebben om er nog een extra rij bij te laten leggen. Vinden het een goede investering.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tiny, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over [...] Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Monteurs hebben me prima geholpen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bouke, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.