Snel geplaatst, het werk niet netjes afgewerkt

Alles moest snel, snel. Zwarte kit van het dak zit aan de witte binnenmuren in de bijkeuken. Snoeren niet netjes weggewerkt. Kortom het werk "afgeraffeld" .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Monteurs geweldig, kantoor heel slecht

Ik heb twee keer een adviesgesprek gehad met een andere uitkomst, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Dat het een tijdje zou duren voordat de panelen geplaatst konden worden werd ook goed gecommuniceerd. De monteurs waren geweldig. Bijzonder klantgericht en probleemoplossend. Helaas was de afhandeling op kantoor bijzonder slecht. Ik moest een vervolgafspraak maken. Na de voicemail te hebben ingesproken omdat men niet bereikbaar was, werd ik niet terug gebeld, zelf gebeld en een afspraak gemaakt, die ik per mail heb laten bevestigen. Vrije middag genomen, maar geen monteur. Daarover een klacht ingediend via de mail, ook daar weer geen reactie op. Na een ruime week werd ik gebeld voor een afspraak, maar geen excuses. Monteur wederom vakkundig en heel erg klantgericht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sonja, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Wat vervelend om dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Ik heb uw ervaringen met mijn collega's gedeeld zodat we dit gaan verbeteren. Onze welgemeende excuses, we betreuren dit zeer. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Slecht

Ik had bij afdeling administratie de samenwerking met Saman opgezegd (per e-mail) Twee weken later kreeg ik bericht dat ze voor het onderhoudsabonnement langs zouden komen. Weer gemaild dat ik geen relatie meer was. Een dag later kreeg ik de factuur voor het onderhoudsabonnement. Gelijk weer gemaild dat ik geen relatie meer was en vroeg per omgaand om een creditnota. Tot op heden heb ik die ook nog niet ontvangen. Sorry, maar jullie vragen om een beoordeling anders had ik mijn ervaring niet gemeld.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste heer Giljam, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring is met onze collega's gedeeld om onze dienstverlening te verbeteren. Inmiddels heeft u met Joep Boonman contact gehad hierover. We hopen dat we dit zo naar tevredenheid voor u hebben opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Ik ben absoluut niet blij met de monteur.

Ik heb er geen vertrouwen in, probleem is niet verholpen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Volgens mij wortden jullie te groot en werken jullie langs elkaar heen !

Als ik wordt opgebeld voor een afspraak in te plannen weet degene die de afspraak wil maken niet over welk werkadres het gaat ?? Offerte wordt opdracht , staan er in de opdracht andere panelen dan in de offerte ??

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arjan, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Joep Boonman heeft contact gehad met u hierover. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gezien wat er gedaan is en wat wij ervoor moeten betalen.Slechte prijs kwaliteit verhouding.

Eerst was het al problematisch om duidelijk te krijgen wat er aan de hand was . Lange wachttijd ,(wachten op onderdelen ?) Vervolgens komt er een monteur die 15 min.bezig is geweest met resetten en vervolgens zijn tijd gaat uitzitten wachten omdat het nog geen tijd was. Dit geeft niets echter later blijkt dat wij dit dan moeten betalen . Ook onduidelijk dat wij deze kosten moesten betalen wij dachten dat deze resetten in de Garantie zat. Gelukkig positieve vriendelijke receptioniste die behulpzaam was en bemiddeld heeft .

Helaas ontevreden

Tot op heden ontevreden helaas. Bij montage bleek er 1 paneel minder te passen dan bij de schouw aangegeven was. En vanaf 2 dagen na aflevering is de omvormer niet meer uit te lezen via de portal. Dit duurt nu al een maand. Montage en aflevering wel deskundig en goed uitgevoerd door de monteurs.

Communicatie ontbreekt

Geen prettige ervaring, panelen geplaatst, een week later Pas aangesloten, 2 dagen vrij moeten nemen. Blijkt met leggen dat er geen goede berekening door adviseur was gemaakt, kunnen 7 panelen ipv 8. Maak ik 2x en bel afspraak om dit te bespreken. Word ik nooit terug gebeld?!!! Het ontbreekt bij jullie aan communicatie!

Prima bedrijf

goede spullen, vriendelijk en deskundig personeel

vriendelijke en vlotte afhandeling

Duidelijke informatie op voorhand. Correcte aflevering en plaatsing

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

vakundige mensen en vriendelijk in de omgang

Ze waren op de aan gegeven dag op tijd aanwezig ze hebben alles afgewerkt volgens afspraak, behalve een ding, ze zouden een bypass plaatsen i.v.m. thermostaat kranen maar die heb ik niet gezien?

goede ervaringen

Na aarzelende start een goede opvolging op technisch en financieel gebied

Netjes, vriendelijk en deskundig

Ondanks dat het mijn eigen collega’s zijn was ik benieuwd hoe de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Dit gaf mij een duidelijk beeld van hoe het in de praktijk er aan toe gaat en zorgt ervoor dat ik de klanten nog beter kan adviseren. Er werd zeer netjes gewerkt. De gehele route van buiten tot de plaats van de unit werd volledig bedekt met een vilt om vuil en beschadigingen te voorkomen. De werkzaamheden werden met uiterste precisie uitgevoerd. Er mocht geen leiding scheef lopen. Al bij al een compliment waard. Ik ben blij met mijn Daikin All electric warmtepomp.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede voorlichting, begeleiding, plaatsen en uitleg over de zonnepanelen.

Zie boven

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

6 maanden wachttijd is best lang... Voor t plaatsen. Zou ook bij de installatie even belletje na paar weken moeten zijn of alles in orde is en alles goed werkt..

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Onze ervaring is; wat is gezegd is ook prima uitgevoerd en op tijd..

Keurig op tijd voor de info afspraak en gelijk je wensen besproken en de prijs was ook gelijk bekend. Als je er mee akkoord gaat behoef je niets meer te doen. alles wordt gecheckt en uitgevoerd, Zeker een aanrader.

Uiteindelijk alles goed gekomen

Heeft lang geduurd. Had probleem met een zonnepaneel. Niet door saman geleverd maar wel uiteindelijk op garantie door hun opgelost. Hulde.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Wij zijn zeer tevreden over de saman groep

De monteur kwam bij ons langs om onze hybride warmtepomp te onderhouden en tevens om te bouwen zodat deze in de zomer ook voor koeling kan zorgen . De monteur was erg vakbekwaam en wist waar hij het over had Keurig werk afgeleverd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede contacten en duidelijke uitleg. Materiaal is goed , de werking is meer dan goed.

Positief

Lange levertijd Goed advies vooraf Goed contact met vestiging Prettige samenwerking met de monteurs Tevreden met de hele gang van zaken

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Ze doen wat ze moeten doen

Alles ging prima volgens afspraak. Erik heeft naar de mogelijkheden gekeken en advies gegeven voor mijn huis. Heb een offerte ontvangen en we zijn in zee gegaan. Alles verliep prima volgens afspraak. En het is fijn dat je via de app kan zien wat je hebt opgewekt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

ik heb wel vertrouwen in het bedrijf

na wat e-mail heen en weer alles goed gekomen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Prima werk, Probleempje met het internet werd vakkundig opgelost

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

mijn nieuwe ketel is nettjes geplaast.

Over de ketel heb ik al eerder een reactie gegeven. Verder heb ik op 19 jan een mailtje gestuurd over de werking van mijn ketel. Ik zou binnen 2 dagen bericht krijgen. En dat bericht heb ik nog niet gehad. Ik wacht nog op uw antwoord.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Plaatsing en afwerking prima.

Kan kort zijn, deskundige adviezen zowel van de heer Biesters en monteurs. Alles zoals is afgesproken, is zo ook uitgevoerd en ziet er goed uit.

Filter op locatie

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.