Vakkundig en netjes!

Nieuwe cv geplaatst en prima verloop daarvan! Goede afwerking, goede communicatie, goede uitleg kortom zeer tevreden!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Niet goed gelegd en nu niet meer reageren

Panelen liggen scheef en nu ik betaald heb , wordt er niet meer gereageerd. Hadden de afspraak dat jullie nog terug zouden komen, maar er wordt maar geen afspraak gemaakt. Wie gaat nu de verloren energieopbrengst, want mijn panelen leveren maar de helft van de capaciteit op, betalen? Zie uit naar jullie reactie

Tevreden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Fantastisch bedrijf met zeer qualified mensen

Oude CV geheel verwijderd en nieuwe installatie fantastisch werkend opgeleverd Zeker after sales is een topper

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Na enig oponthoud hangt de airco dan toch

Conform afspraak

Prima ervaring en kundige mensen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frits, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring hebt gehad en onze monteurs als kundig hebt ervaren. Wij zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een prettig weekend toegewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Prima werk geleverd

Jeroen en Anthony hebben goed werk afgeleverd. Het was mogelijk om eventuele wensen( aanpassingen) te bespreken. Ik ben zeer tevreden Gr Ben

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ben, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over Jeroen en Anthony en dat ze goed werk hebben afgeleverd. We hopen dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Een prettig weekend toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Slecht advies, slechte plaatsing en nog geen werkend systeem

Advies achteraf gezien niet goed, plaatsing niet volgens legplan, de omvormer kan de opgewekte energie niet aan. Saman moet dit nog herstellen, maar gevoelsmatig ben ik helemaal klaar met dit bedrijf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste M, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het verloop van het plaatsen van de zonnepanelen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Miranda van Rijsewijk neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitmuntende monteur een echte vakman met oog voor detail

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat uw ervaring met onze monteur zo goed is. Fijn dat u hem ervaren heeft als een echte vakman, dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Vakwerk geleverd!

De monteur is zeer vakkundig. Heeft er behoorlijk werk aan gehad. Helaas moet de rookgasafvoer op een ander moment nog gedaan worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Djaj, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heb gehad met onze monteur en hem hebt ervaren als zeer vakkundig. Wij zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Wij wensen u een fijn weekend toe. Met energieke groet, Saman Groep

komen de gemaakte afspraken niet na

Voor 2 punten heb ik gevraagd of SAMAN langs wilde komen; 1e punt uitlezen van de stroomopbrengst zonnepanelen via computer of app was al 3 jaar niet gekoppeld / werkte niet? is nu opgelost 2e punt enkele golfplaten in de loods waar zonnepanelen op liggen zijn gescheurd waardoor het binnen regent op mijn landbouwmachines. Naar verwachting liggen enkele zonnepanelen op de noordkant los, waardoor dit komt (maar is nog niet zeker). Gevraagd om deze panelen te demonteren, maar de onderhoudsmonteur was er eigenlijk niet van op de hoogte. De schurenbouwer (Altez) had ingepland om er ook te zijn, waardoor de klus in 1x gedaan kon worden. Maar omdat SAMAN hierop niet was voorbereidt heb ik de schurenbouwer maar afgebeld; bijzonder spijtig en zeer onprofessioneel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Egbert, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima geholpen

Keurige behandeling en de juiste informatie m.b.t. nieuwe app installeren i.v.m. einde Omnik. Goede terugkoppeling

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met het installeren van de nieuwe monitoring voor uw zonnepanelen systeem. Hopelijk heeft u hier veel plezier van! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Aardige medewerkers echter bij problemen verwarmingsketel die plotseling stopt volledig geen service

Helaas vorige winter kapotte verwarmingsketel die al die jaren bij Saman in onderhoud was echter net voorbij de 15 jaar Helaas alle hulp bij vervanging werd niet geboden , na 3 weken pas bereid voor de hoofdprijs een nieuwe ketel te plaatsen NB: Altijd aardige monteurs maar als iets niet standaard is laten ze jou in de steek tot verdriet van de receptioniste en een medewerker van het kantoor die excuses kwam maken voor de behandeling Uiteindelijk kon de vervanging na ruim 6 weken ! Wel vervangende elektrische kacheltjes echter deze zijn niet afdoende voor een groot woonhuis Gelukkig kon collega installatie bedrijf binnen 1 week een nieuwe ketel plaatsen die ook nog veel beter blijkt te werken. Jarenlang blijkt de ketel fout afgesteld door Saman Zo zie je ieder nadeel heeft zijn voordeel .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Saman groep levert goede service en is erg deskundig in het werk

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en deskundigheid in het werk. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Supersnelle service

12.30 uur gebeld. Om 14.30 uur werkt de cv-ketel weer. Super service!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo snel bent geholpen. Fijn dat de cv-ketel weer naar wens werkt en dat u tevreden bent over onze service. Wij zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Wij wensen u nog een fijne dag toe! Met energieke groet, Saman Groep

Tevreden

Goede vakmanschap

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste AJ, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en ons werk als goed vakmanschap heeft ervaren. Wij zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst. Wij wensen u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Breed georganiseerd bedrijf met veel mogelijkheden

Prettige ervaring om met Saman te werken . Goed georganiseerd, korte lijnen en vlotte service .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met ons. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen en wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

voldoende

Goede contacten met dhrJ van de Kasteele Met de verandering van Salarman ,voor een ander wachtwoord ,was er een probleem ,voor de Verificatie code niet in te loggen. Geen nederlandse telefoon nr bekend ,heb naar China gebeld niet te verstaan . Daarna kwam de heer van de Kasteele met een ander wachtwoord en alles werkt goed.Dank hiervoor!

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met ons. Goed om te lezen dat u uw zonnepanelen weer kunt monitoren. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

Goede snelle service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Connie, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met ons. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

Zeer secuur en adequaat werk afgeleverd, klantvriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend.

Goede ervaring met dit bedrijf. 12 zonnepanelen geplaatst

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Installatie gaat snel. Reparatie duurt eeuwig

De installatie was zo geregeld maar nadien als er problemen zijn kan je een maand wachten eer ze komen !!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marc, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de reparatie zolang op zich laat wachten. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn Collega Wilbert Eekhof neem binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uiteindelijk tevreden.

De eerste kennismaking verliep prima. De uitleg over het aan te schaffen systeem was heel duidelijk. Offerte was er snel en wij hebben ook snel beslist. Vrij snel was er ook de plaatsingsdata.. Deze data vielen in de week na de winterse perikelen in februari. Na contact en overleg met Saman bleef deze afspraak staan De monteurs arriveerden mooi op tijd en gingen voortvarend te werk. 2 op het dak en 1 met de elektra,omvormer en in de meterkast. Systeem was klaar op de panelen na. En de monteurs vertelden mij dat de panelen er ook niet meer op gingen. ook de dag erna niet want die was volgepland! U begrijpt dat de stoom uit mijn oren kwam op dat moment. De monteurs konden hier niets aan doen dus ik heb direct Saman gebeld. Kort verhaal lang ruim 3 weken heeft het geduurd eer de panelen er op lagen omdat ik ook weer vrij moest nemen. De montage van de 10 panelen duurde overigens nog géén uur ! Dus de monteurs zijn vaklui! Vriendelijk en hard werkend! Planning moet nog een cursusje volgen. Vandaar niet de 5 sterren bij deskundigheid en levertijd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Kaijser, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review, wij vinden het uitermate vervelend dat de plaatsing van de zonnepanelen niet geheel vlekkeloos verlopen is. Wij zijn blij met de feedback die we van u hebben ontvangen en ook met het compliment naar de monteurs nemen wij mee. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen en wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Zonnige groet, Saman Groep.

leveren goed werk

goede voorbereiding, goede uitvoering, waar mogelijk een extra service. Wel: duidelijkheid van de offerte: teveel taalfouten voor een zichzelf respecterend bedrijf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Wiersma, We zijn blij om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Niet best.

Er moeten nog een paar dingen gebeuren.daarom kan ik het niet beoordelen.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.