Problemen niet opgelost

Eerst kan de problemen op afstand opgelost worden.Kreeg dit op laatste moment te horen,waardoor ik voor niets vrij heb genomen. Daarna toch monteurs op locatie.Zij kwamen er niet uit.En moesten vervolgens snel naar andere klus. Vervolgens problemen bij ons niet verholpen. Ben teleurgesteld,omdat onze panelen al langere tijd niet functioneren naar behoren. Hoop dat t snel opgelost wordt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat uw zonnepanelen nog steeds niet voldoende functioneren. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet Saman Groep

Saman

Plaatsing zonnepanelen netjes en volgens afspraak. Kreeg zelfs credit van leiding meterkast naar zolder die ik zelf al aangelegd had. Compliment hiervoor.

Prima geregeld

Keurig volgens afspraak.

Alles prima verlopen. Aardig personeel. Zeer harde werkers

Prima!

Met Saman vooraf gekeken wat de mogelijkheden waren om zonnepanelen te gebruiken bij een monumentale woning. In de tuin is er ruimte gevonden wat geschikt was. Na opname is de afspraak gemaakt en werden de panelen vakkundig geplaatst. Nu maar hopen dat het zonnetje gaat schijnen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Prima geholpen met verhelpen storing door Dylan

Storing 3L agv een overgevoelige sensor in combinatie met wind in afvoerkanaal is prima verholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Het probleem was binnen no time opgelost.

Op 6 januari is onze warmwaterboiler, die op de CV-ketel werkte, vervangen door een elektrische boiler. We moeten van het gas af, nietwaar? Na een paar weken, waarin we heerlijke konden douchen, ging de temperatuur van het douchewater plotseling naar beneden na een minuut of vijf, terwijl het water uit de keukenkraan en de kraan bij de wasbak heet bleef. Dus: thermostaatkraan kapot? Dus een nieuwe gekocht en gemonteerd, maar het resultaat was hetzelfde. Dus Saman gebeld. "Ja", zei de monteur, "dat moet toch aan de thermostaat liggen". Hij demonteerde de kraan en wat bleek? Hoewel ik bij het monteren van onze nieuwe kraan het water een tijdje flink had laten spuiten, bleek er toch nog een hoop troep in de leiding te zitten. De monteur heeft het probleem opgelost. Dank daarvoor.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep.

Goede offerte en hoge kwaliteit panelen

Fijn om een adviseur thuis te mogen ontvangen, die alle mogelijkheden met ons doornam. Offerte zeer vlot ontvangen en ook de plaatsing kon al redelijk snel plaatsvinden. Mooie panelen. Vriendelijke monteurs.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Dank u wel voor uw positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega's. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep.

Nette uitvoering van de controle van de waterontharder

Nette uitvoering van de controle van de waterontharder.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Han, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig, 'gezellig'

Het zou fijn zijn als duidelijk is hoelaat de monteur langs komt. Dus een minder ruim tijdvak vooraf aangeven.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Schootemeijer, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede service, vriendelijk, netjes gewerkt

goede service, vriendelijk, netjes gewerkt

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prettige vakkundige monteur

Prettig vakkundig personeel wat goede eerlijke adviezen geeft. Kortom "prima"

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend werk

Vakkundig ,zorgvuldig,klantvriendelijk optreden van deze service monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Betrouwbare en vakkundige uitgevoerde

Betrouwbare vakkundige uitgevoerde

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jock, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Komen afspraak niet na

Saman zou vandaag voor onderhoud van onze cv ketel komen. Daarvoor ruimte gemaakt en een halve dag vrijgenomen. Nu bellen ze doodleuk op het allerlaatste moment af, ze hebben t te druk dus graag andere afspraak. Nou nee dus, die andere afspraak komt er niet.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste meneer Bol, Allereerst onze excuses dat wij de afspraak vandaag af hebben moeten zeggen, omdat onze collega is uitgelopen op zijn planning. Wij begrijpen goed dat dit erg vervelend is wanneer u een halve dag vrij heeft genomen. Teamleider Nesse Broeckeart neemt deze week contact met u op om de situatie te bespreken. Met energieke groet, Saman Groep

werk uitgevoerd conform aanmelding

Vanwege het moeizame traject vooraf gaat deze review alleen over de door Omar Wahid op 1 maart j.l. uitgevoerde werkzaamheden. De overige ervaringen zijn rechtstreeks met Klantenservice gedeeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Roelse, Bedankt voor uw complimenten aan onze monteurs. Wij hopen u Graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Waardeloos

Zie mijn mail van vanmiddag aan Saman.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Melens, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij komen graag met u in contact, om de situatie naar tevredenheid op te lossen. Daarom hebben wij uw bericht doorgezet naar Teamleider Nesse Broeckaert. Mocht u voor die tijd vragen hebben horen wij het graag. Met energieke groet, Saman Groep

Wat een geduld.

Alleen al de opmerking ik ga niet weg voordat het is opgelost geeft veel vertrouwen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Luijendijk, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer goed werk geleverd.

De mensen waren snel, accuraat, deskundig en zeer service verlenend. Ze hebben bij mij een zeer goede indruk achter gelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Munnink, Hartelijk dank voor uw recensie We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met een zonnige groet, Saman Groep

Snel en efficiënt geplaatst

Goed advies en snelle plaatsing.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Nieuwland, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Na enkele tegenslagen en een slechte recensie alles tot tevredenheid van beide kanten opgelost

Na een moeilijke start alles tot tevredenheid opgelost.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Braanker, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u toch nog een fijn gevoel heeft overgehouden aan de Saman Groep. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact op met ons. Met een zonnige groet, Saman Groep

Ik ben zeer tevreden.

Op tijd, vlot en goed geholpen. Vakman!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Eijgenhuijsen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Wat was beloofd is waargemaakt

Prima werk geleverd, kundige monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van der Houwen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst, Met vriendelijke groet, Saman Groep

Wij zijn tevreden over dit bedrijf

De informatie, de offerte en het maken van afspraken verliep zeer goed. Net werk en goede installatie van de panelen en omvormer. Vriendelijke mensen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Westdorpe, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en netjes gewerkt en afgewerkt

Vooraf werd de elektrische voorbereiding in orde gemaakt. Hij werkte niet alleen netjes, maar heeft het voor elkaar gekregen dat er nergens leidingen storend zichtbaar zijn. De twee monteurs die vandaag de airco's kwamen installeren werkten snel en de afwerking was ook dik in orde.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Liere, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. We wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.