uitstekend en bekwaam

deskundige monteur werkt netjes en vlot

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Duidelijk aanbod en goede operatie

Duidelijk van begin tot eind.

Tevreden

Tevreden

Correcte afhandeling

Enige maanden geleden heb ik bij SAMANgroep een Airconditioning installatie gekocht. De snel ontvangen offerte en deskundige aflevering en montage hebben mij doen besluiten ook een zonnepanelen installatie bij SAMANgroep te bestellen. Ook deze keer werden aankoopadvies en offerte binnen luttele dagen door mij ontvangen. Positief was het meedenken van verkoopmedewerker. Verder alle lof voor de drie (bijzonder vriendelijke) monteurs. Ik ben zeer tevreden over hun inzet en het geleverde werk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

De Saman Groep: geweldige club mensen!

De diverse afdelingen sluiten goed op elkaar aan: het voortraject (advies en verkoop) daarna planning en uitvoering en tot slot een afrondingsfase. Bij ons in het administratieve deel van deze fase een vergissing ontdekt die ontstaan was in het voortraject. Vergissing werd terug gekoppeld naar betreffende afdeling, gevolgd door excuses en gelijktijdig gecorrigeerd, zeer netjes. Geeft een hoge graad van betrouwbaarheid aan, zeker in deze branche momenteel. Tot slot, installatie monteur Mike is door ons al eerder geroemd in een voorgaande mail. fam. Sinke

Fantastische service

Geweldig dat na installatie nog een controle van het systeem volgt. Zo weet je zeker dat je systeem goed is geïnstalleerd en werkt. Een hele geruststelling!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zeer attente monteur, keurig werk afgeleverd, netjes achtergelaten.

Heeft een oplossing aangedragen om de extra groep voor de zonnepanelen en de wasautomaat toch binnenshuis aan te leggen in plaats van buitenom. De meterkast is netjes heringericht naar de wensen en huidige maatstaven.

Zeer goed ervaren

Iwan was een aardige en deskundige monteur, onderhoudt verliep goed daarbij ook goede uitleg gekregen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Degelijk materiaal door deskundig personeel geplaatst

De werknemer heeft op een zeer deskundige manier geplaatst. Alles werd proper en ordelijk achtergelaten. Proficiat Richard.

deskundig, open en eerlijk

Houdt de medewerker die namens uw bedrijf de werkzaamheden bij mij heeft uitgevoerd in ere. Naast zijn opmerkelijke deskundigheid was hij een geduldig, plezierig, net, eerlijk en open persoon en te allen tijde aanbevelenswaardig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan en Carla, Hartelijk dank voor uw mooie review. Dit geeft ons energie. Ik zal uw review dan ook delen met mijn collega. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u veel plezier toe van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

afspraken worden niet na gekomen, personeel op het werk goed en nauwkeuring werk

1: afspraak voor buiten kraan repartie nog steeds niet gebeurt 2: contract blijkt niet compleet te zijn volgens onderhoudsmonteur mis ik onderhoud op de WTW (WHR 930) 3 punten zijn op zijn rapport gezet maar tot nu nog geen reactie of actie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Alex, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken. Uw review zet ik daarom ook door naar de desbetreffende afdeling. Zij pakken dit verder op. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

cv onderhoud

keurig op tijd voor het jaarlijkse onderhoud.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het onderhoud naar wens is uitgevoerd. Indien wij u in de toekomst nogmaals van dienst kunnen zijn, helpen wij u graag. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede service !

Hele goede service van de monteur !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze uitgevoerde werkzaamheden en onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier toe van de geplaatste installatie en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne avond gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

We waren erg tevreden over monteur Han

De monteur heeft het probleem verholpen en verder de hele ketel geïnspecteerd op zichtbare en voor het oog van de consument onzichtbare klachten. Indien nodig verholpen . Werkte rustig door ; geen kletser , maar iemand die zijn werk verstond.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martine, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk van mijn collega Han. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

correct uitgevoerde werkzaamheden

Goede uitleg, vriendelijk en netjes gewerkt door Richard.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Charl, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk van mijn collega. Dit geeft ons energie! Wij hopen dat de installatie naar wens functioneert, en wensen u veel plezier toe van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Dik tevreden

Saman heeft bij mij zonnepanelen geplaatst. Ik ben snel, goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep, dit geeft ons energie! Wij hopen dat de zonnepanelen u goed bevallen en dat u nog veel plezier mag hebben aan de opgewekte opbrengst. Een fijne dag gewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Behalve een vergeten WiFi-module was alles volgens afspraak. Goede service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniël, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de installatie naar wens is geplaatst. Ik zie dat er ondertussen een credit factuur is verstuurd voor de niet geplaatste Wifi module. Indien u hier vragen over heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Vriendelijke en adequate service

Goede en vriendelijke service in levering en afwerking

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Bruijn, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en levering. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag toe! Met energieke groet, Saman Groep

Uitvoering goed/Voorbereiding slecht.

Storings melding cv.ketel dd.01-10-2021 morgens/middag monteur +/- 15,30u. aanwezig vaststelling storing Regel unit defect zou met spoed besteld worden ! Na vele telefoontjes en loze toezeggingen is eindelijk dd. 06-10-2021 rond 10,30u. een monteur aanwezig heeft R.unit vervangen(15min werk)Daarna ketel schoongemaakt en afgesteld (dik tevreden). Echter hier voor hebben wij 5/6 dagen geen verwarming dus 144u. koud/onbehagelijk gehad. Van waar 24 u.Service?? Met vriendelijke groet,

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Nooijens, Allereerst onze excuses dat u meerdere dagen zonder verwarming heeft gezeten. Fijn dat het nu wel verholpen is, maar ik ga dit ook doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Vanuit hier zal er nog contact met u opgenomen worden. Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Uw medewerker Kevin was bij ons. Goede diagnose van de benodigde werkzaamheden, deskundige uitvoering, duidelijke uitleg, vriendelijk : kortom, een uitstekende ambassadeur voor Saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adrian, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk door mijn collega Kevin. Dit geeft ons energie. Ik zal de review met hem delen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

nette en goede vakman geweest

iemand die weet waar hij mee bezig is

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tinus, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk door onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

uitstekend

prima service, vriendelijke, rustig , duidelijke uitleg en vakkundig. zeer tevreden .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dietz, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze verleende service en werkzaamheden uitgevoerd door onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Geweldig bedrijf

Alle werkzaamheden tot in de puntjes afgewerkt. Fijne monteurs met veel verstand van zaken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Huig, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u heel veel plezier met de installatie met Energieke Groet, Samangroep

Super snelle en goede service

We hadden een probleem waarbij er wat aan de kabels van de zonnepanelen moest gebeuren. We werden naar de service afdeling doorverbonden en kregen de coördinator (Dennis) aan de lijn. Deze begreep de situatie en gaf direct de juiste informatie en zorgde dat we de benodigde spullen op tijd in huis hadden. De bezorging van de materialen werd door de service monteur (Daniël) verzorgd, op de late vrijdagmiddag. Deze gaf ook nog eens duidelijke en heldere instructies na de situatie te hebben bekeken. Top en bedankt.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johan, Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen. Laat de zon maar schijnen! met Energieke Groet, Samangroep.

prima onderhoud geleverd

Door 3x een overname, of doorgeschoven onderhoudscontract ben ik bij de Samangroep gekomen. De jaarlijkse onderhoudsbeurt, dit jaar dus voor het eerst door Saman, is prima uitgevoerd. Dank.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anc Burggraaf, Wat fijn om te lezen dat het onderhoud aan uw installatie zo goed is bevallen. Bedankt voor deze positieve review. Energieke Groet, Samangroep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.