Ik vind deze monteur een serieuze topper. Niet alleen op technisch vlak maar ook empathisch. Hij is zeer klantgericht en dat was nogal merkbaar. De monteur heeft vakkundig werk verricht en was een aangename kerel.

Een goede ervaring

Volgens mij heeft de monteur goed ge werkt. En heeft mij goed uitgelegd wat hij gedaan heeft

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Truus, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de werkzaamheden die voor u zijn uitgevoerd. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Meer dan tevreden over de monteur.

Monteur Richard hardwerkend, vriendelijk en deskundig. Zeer tevreden over de geplaatste nieuwe cv-ketel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en onze monteur. Wij hopen dat alles naar wens is! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Nieuwe cv-ketel Intergas HRE correct geplaatst

1. Contacten met Saman verliepen zeer plezierig. 2. Monteur Richard Kajokole deskundig, vriendelijk, meedenkend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te lezen dat het zo fijn is verlopen en dat u zo tevreden bent over mijn collega. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier toe met de installatie en zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Het werk werd volgens offerte professioneel, correct en zorgzaam uitgevoerd.

SAMAN werd vertegenwoordigd door Richard; hij verwijderde een oudere (1998) CV ketel en installeerde een Remeha Tzerra 28. Wij waren vooraf op de hoogte gesteld van de plannen en Richard verscheen mooi op tijd met een goede portie gereedschap en technische kennis. Er werd netjes gewerkt en vermeden dat het een grote verstoring van de leefruimte werd. Het betrof hier een appartement met zeer beperkte werkruimte. De overlast werd sterk beperkt door een goede organisatie van het werk en klantgerichte werkhouding. Na installatie volgde een uitleg van de werking en instelling van de CV ketel en thermostaat. Er was een ‘ overdrachts ceremonie ‘ , dat was wel toepasselijk en vooral opmerkelijk. De Tzerra werkte meteen goed, en is door door Saman aan ons aanbevolen. Een goede keuze. Wij zijn erg tevreden over de gehele offerte - en installatie procedure en de CV werking. We kregen veel medewerking van Richard bij de afronding van de ‘ verbouwing ‘ . Het klopte allemaal.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast over de Saman Groep bent. Fijn dat u tevreden bent over de werkwijze van mijn collega, dit geeft ons energie. Ik zal u review met hem delen. Wij wensen u nog veel plezier toe van de installatie en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Goede klantenservice en snel een monteur aan huis

Na melding van mijn storing dezelfde dag nog terugkoppeling en binnen afzienbare tijd een monteur in huis. Vriendelijke en adequate monteur met veel kennis, probleem verholpen en direct goede afspraken voor mocht mijn probleem opnieuw voorkomen. Niets dan lof.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dolf, Hartelijk dank voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de afhandeling en uitgevoerde werkzaamheden. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Tevreden met de uitvoering van het onderhoud.

Deze onderhoudsbeurt aan de ketel hebben wij beter ervaren als voorheen. Kevin de monteur verstaat zijn vak uitstekend en geeft goed tekst en uitleg. Daarom zouden wij indien mogelijk het op prijs stellen, dat Kevin onze vaste monteur wordt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitvoering van de werkzaamheden die mijn collega heeft uitgevoerd. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Vriendelijk benaderd en goed geholpen.

Probleem snel opgelost.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toon, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de manier waarop wij u hebben geholpen. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne avond gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Niet wat we gedacht hadden.

Wij zijn juist naar een bekend goed bedrijf gedaan voor onze zonnepanelen. Tot onze verbazing worden ze gelegd door mensen van een ander bedrijf (ingehuurd) wat ons erg is tegengevallen. Gebruiken binnen in huis slagpluggen voor het bevestigen van de omvormer op een gipsmuurtje van 7 cm dik... aan de andere kant van de muur ontstonden grote gaten... dit werd wel gerepareerd, maar het zegt al genoeg over de professionaliteit van iemand. Vervolgens sneuveld er een nokpan, wat kan gebeuren. gelukkig hadden wij een nieuwe liggen, maar deze word niet goed teruggelegd. Kon ook niet, want hij moest op maat gemaakt worden. Dit heeft heel lang geduurd voordat het weer netjes lag. Ondertussen hebben wij vernomen dat jullie afscheid van deze mensen hebben genomen. Ondertussen zijn jullie 'eigen' mensen langs gekomen voor de nokpan en om e.e.a. te controleren, wat ik wel weer een goede service vind. Maar tijdens deze werkzaamheden is er een zonnepaneel 'gesprongen', wat kan gebeuren. Maar nu wachten we alweer bijna 2 weken zonder dat we maar weer iets van jullie gehoord hebben. Alles zal met drukte te maken hebben, maar al met al zijn wij natuurlijk niet 100% tevreden. Hartelijke groet, Petra de Kramer

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw de Kramer, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen het erg dat u uw ervaring met ons deelt. Erg jammer om te lezen dat het plaatsen van u zonnepanelen niet naar wens is verlopen. Fijn dat de gemaakte schade na het plaatsen van de omvormer en de nokpan is opgelost. Betreft het gesprongen paneel, hiervoor verzoek ik mijn collega van de afdeling zonnepanelen om telefonisch contact met u op te nemen zodat dit kan worden opgelost. Daarnaast zal ik uw review delen met de manager van de afdeling Zonnepanelen. Hij komt graag persoonlijk met u in contact. Ik wens u nog een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Snelle en duidelijke antwoorden op vragen + vlotte en nette afhandeling plaatsing cv

N.a.v. de offerte zijn de vele vragen duidelijk en snel beantwoord door de heer Dirk Jeras. Ook de andere communicatie met klantadviesgroep verliep altijd met respect. Na bevestiging van de offerte werd ik gelijk maandag opgebeld door de planning. Vrijdag konden ze al gelijk komen plaatsen. De monteur (Richard) kwam netjes op tijd. Een zeer beleefde man en kundig. Netjes geïnstalleerd, netjes afgewerkt, ruimte netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Heeft ook moeite gedaan om toch te zorgen dat er een witte thermostaat geplaatst kon worden. Helaas had Richard maar 1 zwarte en 1 witte thermostaat meegekregen terwijl hij 2 cv's moest plaatsen die dag. Aandachtspuntje?? Er werd nl. aangegeven dat de monteur altijd beide mee zou krijgen zodat de klant de kleur kan kiezen. Nu moest de monteur eigenlijk zeggen dat we die keuze niet hadden. Door vindingrijkheid van Richard toch de gewenste witte gekregen. Richard is een harde werker, amper tijd om iets te drinken. Na plaatsing een zeer duidelijke uitleg van bediening CV en tips om energie te besparen. Mensen als Richard moet je als bedrijf trots op zijn. Een heel goed visitekaartje voor jullie bedrijf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste S., Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat het zo fijn is verlopen en u zo tevreden bent over onze samenwerking. Leuk dat u zo enthousiast bent over zowel Dirk als Richard, ik zal dit zeker delen met hen. Goed dat u ook een aandachtspunt met ons deelt, zo kunnen wij blijven verbeteren. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst en wensen u veel plezier toe met uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Dramatisch

2x poging gedaan om panelen die besteld waren te leggen. Het bleek onmogelijk doordat er niet gekeken was of t veilig, netjes te monteren was. De adviseur had daar niet naar gekeken. Daarna niets meer vernomen van Saman.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anita, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat er geen panelen bij u geplaatst zijn, ondanks verschillende pogingen. Dit is niet de manier waarop wij willen werken! Uw klacht geef ik door aan de teamleider van de afdeling zonnepanelen en deze zal hier binnen enkele werkdagen contact met u over opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vlot afgewikkeld en prima werk geleverd

Op 6 juli (ook) van Saman een prima offerte ontvangen voor de vervanging van de cv bij een oudere zus. Na acceptatie las ik een behoorlijke negatieve klantervaring. Dit besproken met Saman, die mij verzekerde alle vertrouwen te hebben in monteur Richard. En dat is zeer terecht gebleken. Al op 19 juli is de cv vervangen door monteur Richard. Een harde werker die keurig werk levert en weet wat hij moet doen. Hulde!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk en met name over onze monteur. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

keurige installatie

Prima installatie ,alles werkt goed in een keer

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Boogert, Vriendelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de geplaatste installatie en het geleverde werk! We wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen en een zonnige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Op bijna alle punten goed

Zie boven echter een minpuntje, de rekening, deze mag wat mij aangaat wat meer gespecificeerd zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste J.C.A. Siliacus, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het werk goed is uitgevoerd. Uw feedback betreft de factuur heb ik genoteerd. Laat u het gerust weten wanneer wij hier nog verder bij kunnen helpen. Ik wens u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Advies en voortraject ok; uitvoering slecht

Onvolledig, niet afgewerkt.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arij, Hartelijk dank voor uw review. Het is erg jammer om te lezen dat de uitvoering niet naar wens is verlopen. Ik ga uw review delen met de manager van de afdeling zonnepanelen. Hij komt graag in contact met u. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Het proces van aanvraag tot en met realisatie is prima verlopen. Goed advies en vakwerk met montage.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat het gehele proces naar wens is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

gewoon top!

Onderhoud netjes en vlot uitgevoerd door monteur v/d Horst, een vakman!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A. Hengsdijk, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het onderhoud netjes is uitgevoerd door mijn collega en dat u zo tevreden over hem bent. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Vriendelijke en vakbekwame Richard leverde TOP werk!

De communicatie en opvolging verliep niet steeds even vlot maar Saman Groep zorgde er wél voor dat alles in orde kwam. Installateur Richard verdient wat mij betreft een bonus! Ketel bevindt zich op zolder ; weinig bewegingsruimte en het was er echt wel warm. Hij bleef er heel professioneel en vriendelijk bij en leverde TOP werk. Waarvoor hartelijk dank!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Katia, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkzaamheden die bij u zijn uitgevoerd en met name over mijn collega. Dit geeft ons energie! Ik zal de review delen met mijn collega. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

De zonnepanelen werkenprima via de app

Na wat behoorlijke start moeilijkheden i.v.m.het afstemmen van de werkzaanheden ben ik toch tevreden met het resultaat

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Eva, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat uiteindelijk een mooi resultaat is geleverd. Wij wensen u veel plezier toe van de zonnepanelen en hopen op een mooie opbrengst! Met zonnige groet, Saman Groep

Snelle en prettige afhandeling vanaf offerte tot plaatsing

Saman bv ,heeft vanaf de aanvraag vd de offerte tot en met de plaatsing van de nieuwe CV ketel ,goed en prettig gecommuniceerd en het is snel en vlot verlopen .ook de plaatsing is keurig gedaan door Richard ,hele vriendelijke man ,die ook alles goed heeft uitgelegd na de plaatsing.cortom een positieve ervaring met Saman !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste JP, Hartelijk dank voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen u een positieve ervaring heeft met ons, dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede afspraken en komen deze ook na.

Goede uitleg over instalatie en werking.Snelle levering

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, waarbij de afspraken na zijn gekomen. Wat fijn dat u een goede uitleg over de zonnepanelen gekregen hebt. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Heel goed

Super klantvriendelijke humorvolle monteur, die totaal niet moeilijk deed dat ik 5 minuten te laat thuis was.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Karin, Wat een mooie review, bedankt! Fijn om te lezen dat u een goede ervaring hebt gehad met ons monteur en hem als klantvriendelijk ervaren hebt. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Ramazan Ayaz heeft vanochtend onze warmtepomp/cv ketel onderhouden

Dat heeft hij mijns inziens uitstekend gedaan en onze ervaring met hem is dat hij altijd zeer beleeft en behulpzaam is.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Valente, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met mijn collega waarbij het onderhoud goed is uitgevoerd. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Alvast een fijn weekend. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle service, super monteur!

Na diverse offertes te hebben opgevraagd kwam Saman als beste uit de bus. Bewust heb ik e.e.a. in de zomer gedaan zodat ik in de 'koude' periode niet met langere wachttijden te kampen zou hebben. Daar was nu geen sprake van, in tegendeel, na bevestiging van de offerte werd ik 1 of 2 dagen later opgebeld door de planning. Ze konden 10 dagen later al komen plaatsen. De monteur (Richard) was exact op tijd en leverde een ontzettend mooi resultaat, netjes afgewerkt, ruimte netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Tevens nam hij goed de tijd om de gebruiksaanwijzing toe te lichten en alles in te stellen. Deze man leeft van de lucht denk ik, een pauze was niet nodig, er kon net een kort moment van af om even een bakje koffie te doen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review. Erg mooi om te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkzaamheden, zowel de voorbereiding als het werk dat mijn collega heeft verricht bij u thuis. Dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Uitstekende service

Snel en klantvriendelijk

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.