Perfect en gezellig!!

Het eerste gesprek met Wesley was, dat hij alles goed en deskundig heeft uitgelegd. Geen opdringerig gevoel bij gehad, daarom hebben wij voor Saman gekozen. Op 6 april kwamen de monteurs Wijnand Robin en Danny. Bij aankomst gaf dit al gelijk een goed gevoel!! Ze zijn zeer deskundig, netjes in doen en laten, en natuurlijk ook heel belangrijk, het was super gezellig, zonder dat dit ten koste ging van het werk! Alles keurig netjes aangesloten, op dak ook alles keurig netjes verzorgd. En alles netjes opgeruimd!! (zelfs de kopjes voor de koffie en de glazen werden netjes binnen gebracht.) Complimenten heren!! en natuurlijk ontzettend bedankt voor jullie werkzaamheden en de gezelligheid!! Toppie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Dank u wel voor het compliment aan onze collega's. Fijn dat u tevreden bent over het adviesgesprek en de installatie! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

alles goed afgeleverd.

Alles volgens afspraak gedaan

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen CW, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Fijne mensen die de zonnepanelen gelegd hebben en in overleg en alles netjes op geruimd hebben Prima

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Ben, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de zonnepanelen. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede ervaring

Goed advies gekregen met duidelijke prijs - montage goed en netjes monteurs denken goed mee en service goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anton, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze montage, monteurs en service. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

gemengde gevoelens

Eerste afspraak op het laatst verzet i.v.m. ziekte monteur. Heb hier een vrije dag voor genomen maar begrijpelijk, ziek zijn doet niemand iets aan, begreep ik later dat een andere klus wat verder uitliep. De verzette datum is niet 1 of 2 dagen later maar weken, exacte weken weet ik niet meer, werd dus gewoon weer achterop de planning geplaatst, vond ik niet echt netjes. Factuur is redelijk laat?! Geen idee wat hier de achterliggende gedachte van is.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de planning en facturering. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Super!

Zonnepanelen in een recordtijd gelegd. Aardige heren. Prima uitleg en keurig gewerkt!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Versnel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze monteurs en over de plaatsing van de zonnepanelen. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

prima en redelijk snel geregeld

prima gesprek vooraf, via email bereikbaar. goede prijs / kwaliteit. installeren met genoeg mensen en vakkundig en netjes aangelegd met oor naar de wensen van de klant (voor zover mogelijk)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toine, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over het contact en de installatie! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer professioneel!

Danny Boom en Wijnand Vijfwinkel. Zeer professionele monteurs. Denken mee over het plaatsen en monteren van panelen en omvormer. Het resultaat is perfect afgewerkt en geplaatst. Daarnaast wordt al het gebruikte materiaal ook weer keurig opgeruimd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Koenders, Bedankt voor uw positieve reactie en compliment aan onze collega's. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de plaatsing en het resultaat. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

ervaring positief

In zijn geheel heb ik de installatie als goed ervaren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen G.A. Lupgens, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

De (eigen) monteurs van Saman groep hebben professioneel en keurig werk geleverd. Naam de tijd om echt netjes alles in installeren. Dat was voor ons ook de reden om voor Saman Groep te kiezen. De communicatie met Jeroen (verkoop adviseur) is verder ook goed geweest en de opdracht is conform onze afspraken uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Marco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken en het geleverde werk. Dank u wel voor het compliment aan onze collega. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vlotte en vakbekwame installatie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Melis, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alle onderdelen vanaf offerte tot en met facturering top.

Ik heb meer dan 10 offertes aangevraagd voor mijn zonnepanelen. Uiteindelijk gefocust op drie aanbieders met SolarEdge. Op alle punten deed Saman het het beste. Vanaf het eerste contact door de adviseur tot en met het opruimen van de technische ploeg na installatie. Geen gezeur met vooraf betalen en mistig garantiebeding. Heldere communicatie gedurende het hele proces.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Renso, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gewoon super.

Door kennisen van mij doorverwezen naar de Saman groep ivm dat die het totaal pakket zouden kunnen leveren, als eerste werd mijn groepenkast netjes en geheel naar wens omgebouwd. De betrefede monteur Johan had oren naar hetgeen wat ik wilde en heeft dat keurig afgeleverd afspraken op tijd en ook de netbeheerder kwam keurig op de juiste tijd mijn aansluiting aanpassen. 2 weken later was de warmtepomp aan de beurt, s'morgens waren de heren keurig op tijd en we hadden gelijk een soort intake gesprek over de gang van zaken. Tijdens de montage had ik nog vragen aan gezien ikzelf werkzaam ben bij een technische dienst als e-monteur ben ik ziezo geintresseert in techniek. Ik had mijn oude vloerverwarming de week ervoor gespoelt en toen kwam er veel vuil water uit de slangen. De monteurs Chris en Peter adviseerde mij toch om hier een aanpassing aan te doen zodat in de toekomst ook de warmtepomp beschermd zou worden voor dit vuile water. Intussen als ik dit tik heb ik al opdracht gegeven voor de wijsiging van mijn herder en aanpassing met filter zoals de heren voorstelde. Mijn ervaring is tot nu toe gewoon super, aardige nette deskundige monteurs die bij mij langst kwamen en mee dachten met hun klanten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Karel, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

In een woord - Geweldig

Vriendelijk, behulpzaam en competent de mensen van Saman zijn echt goed.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Kay, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed gevoel vanaf advies tot aan de afwerking

Het eerste contact met advies beviel prima ; eindelijk eens helderheid over de echte mogelijkheden, want je hoort zoveel. Natuurlijk ook andere partijen gevraagd, maar een goed gevoel en gunstige prijs maken het verschil. Dan is het vanaf opdracht in augustus nog lang wachten tot installatie in januari. Daar kwamen wat onvoorziene situaties naar voor , dus uitstel van installatie en extra werk voor zowel Saman als voor ons als huiseigenaar. Ook daar was een goed gevoel bij en zonder enig moeilijk overleg hebben we beiden het meerwerk geregeld. Toen nog eens vertraging door storm , dus enkele weken later was de installatie een feit. Op tijd voor het voorjaar : laat de zon maar schijnen :-)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Gudy, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u uiteindelijk tevreden bent over het contact en de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede samenwerking en nakomen van afspraken

Na een informatief gesprek een goede prijsaanbieding gekregen. Vervolgens een professionele installatie met vakbekwame monteurs. Ondanks de slechte weersomstandigheden een vlotte montage!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Marco, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie, onze collega's en de montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Korte lijnen, goed geregeld, kwaliteit

Heel netjes meegedacht. Onze oude ketel begaf het bijna. Daardoor kregen we, ondanks volle planning, ook nog voorrang. Bovendien: een goede monteur

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Wim, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit, het contact en onze collega. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede prijs/kwaliteit en alle afspraken zijn nagekomen.

Ik had al informatie ingewonnen over Saman groep en hun werkwijze. Dat was de doorslaggevende reden om voor hen te kiezen. De duidelijke afspraken zijn voor 100 % nagekomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken, prijs en kwaliteit. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Medewerkers op tijd, montage in goed overleg, alles funcfioneert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A.P.M. van Strien, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de medewerkers en montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

het plaatsen van de panelen was in een ommezien gebeurt, in 3 uur tijd

vooraf wat problemen met de juiste adressering, Zierikzee moest Bruinisse zijn, en postcode klopte ook niet, wat veel extra werk was ivm met mailtjes e.d. Het afwikkelen was weer gewoon als vanouds: SAMAN, 7.45 Aanwezig en om 11.00 uur klaar met 3 man. en alles netjes opgeruimd. In 2016 ook 18 panelen geplaatst op vorige woning, 4315 CA 18, ook zeer content.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C.P. van de Velde, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om uw ervaring te lezen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Mijn collega van de afdeling Zonnepanelen zal deze week contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Slechte service storing, deskundige en vriendelijke monteurs

Na storingmelding ruim 6 uur moeten wachten en dan ook nog zelf 4 of 5 keer moeten bellen. In de kou van 8.30 uur tot ongeveer 16.00 uur. En dan ook nog een en kwart uur rekenen voor een draadje opnieuw monteren bovenop voorrijkosten. Slechte service! Gelukkig vriendelijke en deskundige MONTEURS! Monteur wist pas 45 min. voor zijn komst dat hij een storing bij ons moest oplossen. Dus afwikkeling van storingen op jullie kantoor is niet goed of beter gezegd slecht geregeld. Met vriendelijke groet Jos de Visser

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen meneer de Visser, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om uw ervaring te lezen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Mijn collega van de afdeling Service & Onderhoud heeft contact met u opgenomen om dingen op te lossen en om onze excuses aan te bieden. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Met Wijnand Vijfvinkel in en op je huis kun je geen betere monteur krijgen. Wijnand is een sociaal bewogen en beleefde man die voor zowel de klant als voor Saman het beste voor heeft. Voor elk probleem heeft hij een oplossing en hij levert zeer net en perfect werk af. Bovendien blijft Wijnand goede zin houden ook al zit het even tegen. Saman houdt deze man in ere, hij is voor het bedrijf goud waard.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Willem, Dank u wel voor uw positieve reactie en uw compliment aan onze collega. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed geinfomeert en netjesafgewerkt

goede voorlichting en nette afwerking

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen meneer de Jonge, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de voorlichting en afwerking! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over het algemeen heel snel contact en reactie. Duidelijke tarieven, afspraken en uitstekende service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen mevrouw Hamelink, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken, tarieven en service! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

montage en informatie was korrekt

installatie verliep volgens planning

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen G. Csikos, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie en montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.