Perfect!

Vriendelijke monteur!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goed en snel met in acht neming van huidige overspannen markt.

Bedrijf maakt verwachting geheel waar. Na gedegen en goed advies, voortgang duidelijk gecommuniceert vanuit Zierikzee en Breda. Monteurs leveren net werk in geven ook uitleg betreffende voortgang en in bedrijf stelling zonnepaneel installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Jammer dat t advies niet overeenstemt met de praktijk .....

Kan hier een heel verhaal opschrijven maar aangezien er geen vervolg gegeven wordt op vragen/afspraken en toezeggingen mbt contact vind ik het invullen overbodig.

Top monteurs

Ik heb zelden zulke hardwerkende mensen gezien. Ongelooflijk klantvriendelijk, een aanwinst voor jullie onderneming. Hopelijk geven jullie dit ook aan hen door. Wees zuinig op zulke mensen.

niet goed

weekra zou de 10e langskomen. we hoefden niet thuis te zijn als de poort maar open was. de 10e is er volgens ons niemand geweest ! mijn buren zeiden dat er vandaag (dus de 12e ) een wagen kwam om de panelen te reinigen, maar niet heeft gezien dat er iets is schoongemaakt nu stuur u een rapport dat er de 12e is gereinigd. Ik snap het niet meer vroeger deden ze van Weekra een keurig kaartje door de bus dat de panelen gereinigd werden, nu hebben we niets gezien. verder vragen wij ons af hoe men de panelen boven de dakkapel vanaf de buren schoon kan maken, je ziet ze daarvandaan geeneens liggen . Wij zeggen het contract met Saman zo ie zo op omdat we verhuizen wij per medio augustus, dus gaarne een bevestiging van annulering en stopzetten van de betalingsregeling. gaarne uw bevestiging.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Wout, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de panelen niet zijn schoongemaakt terwijl dit wel beloofd was aan u. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Uw feedback heb ik doorgegeven aan de teamleider van de afdeling en hij zal nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

uitstekend werk afgeleverd in een dag

zeer positief en doorgegaan tot systeem dezelfde dag nog werkte

Gewoon goed

Deskundige mensen ze weten wat ze doen en waar ze mee bezig zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Nicky, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over mijn collega's. Dit geeft ons energie! Ik wens u nog een zonnige dag! Met energieke groet, Saman Groep

Zeer Klantgerichte monteur

Ik heb goede ervaringen met de monteurs. Ze zijn vriendelijk, verstaan hun vak en werken netjes en snel. Albert ging vandaag nog een stapje verder. Hij belde me op met de mededeling "Ik sta voor je deur maar heb het vermoeden dat je niet thuis bent". Dat klopte want ik had de dag ervoor juist bericht gekregen dat de afspraak niet door kon gaan. Daar was ik eerlijk gezegd nog boos over omdat ik er verschillende dingen voor had verzet en vertelde hem dit. Hij vroeg: "Hoe laat kun je thuis zijn? Een half uurtje? Dan wacht ik op je want je bent mijn laatste klant vandaag".

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Sandra, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review. Daar worden we blij van. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteur Albert. Het compliment heb ik naar hem doorgezet. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed en efficiënt

Jaarlijks preventief onderhoud, hiermee voorkom je storingen en optimaliseer je de technische levensduur. Snelle relevante rapportage en financiële afhandeling meerwerkkosten, beiden binnen enkele uren per mail ontvangen. Sneller heeft geen zin.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Henk, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het onderhoud. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Ervaring goed. In de handleiding zou een elektrisch schema wel handig zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wesley, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Uw tip heb ik doorgegeven aan de teamleider. Dank daarvoor! Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede ervaring

Vriendelijke behulpzame monteur

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Elizabeth, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede service, personeel goed gewerkt, netjes geplaatst.

Werken prima

De panelen werken prima ,alleen dat de software er niet meer is om het allemaal te volgen is een groot gemis. Ik had verwacht dat Saman met een goed en gratis alternatief zou komen als klantenservice. Bv. een anders omvormer tegen een schappelijke prijs.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.

DUIDELIJKE VOORLICHTING

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Arie, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Perfect geïnstalleerd

Alles keurig als afgesproken en snel en netjes geïnstalleerd. Hulde aan de installateurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie en over onze monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Opdracht prima uitgevoerd

Goede monteurs en vlug gedaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Kees, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed maar niet duidelijk

beste lezer, Klantvriendelijk en goede montage door de jongens. maar hoe werkt de app.? ik heb besteld conform factuur 22318597. graag een Nederlandse beschrijving van de app. zodat ik kan zien of alles wel werkt. bedankt

Tevreden klant

Goede gasten die monteurs, weten nog wat klanten zijn. Meer dan prima service, geen moeite te veel voor deze jongens. Denken mee met de klant. Echt een verademing in deze tijd, moeten jullie zuinig op zijn. En de panelen werken prima.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lex, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Op tijd en vakkundig

Omdat ik op het randje van het werkgebied woon was ik benieuwd hoe laat de monteur hier zou zijn. Maar precies om 08.00 uur kwam de Saman bus op de oprit voor het onderhoud aan mijn all-electric warmtepomp. Samen met een leerling monteur heeft Danny de werkzaamheden uitgevoerd. Dit met de nodige uitleg richting de collega maar ook richting mij. Ik werd volledig meegenomen in de stappen zodat de werking van het apparaat nog duidelijker werd. Een garantieplan op de warmtepomp geeft mij een geruststellend gevoel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde (onderhouds)werkzaamheden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Zo blij met deze vakkundige installatie van de airco

Vakkundige installatie van de airco in de huiskamer. Ze werkten goed samen. Leggen het goed uit, geven goed advies.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anita, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat fijn dat alles goed en vakkundig is uitgevoerd door onze monteur. Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Plaatsing nieuwe combiketel vlot en vakkundig.

Plaatsing nieuwe combiketel verliep snel door 2 hele aardige monteurs.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Ruud, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de plaatsing vakkundig en vlot is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Supersnel en vakkundig

Na contact opgenomen te hebben was de monteur binnen enkele uren ter plaatse en stelde directe de juiste diagnose waarmee het probleem verholpen kon worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundige snelle vriendelijke montage met prima service

Deskundige uitleg over wat er ging gebeuren, overleg waar nodig, netjes gewerkt, vriendelijke communicatie, duidelijke uitleg over de werking. Zou niks negatiefs kunnen bedenken.

Super geregeld

Alles voldoet naar wens tot op heden. Blij dat we voor Saman hebben gekozen.

Sehr, sehr gut.

Sehr geehrte Damen und Herren, Pünktlich und absolut zuverlässig. Gute Arbeit, fachlich einwandfrei und ein freundlicher und kompetenter Monteur. Insgesamt: Sehr gut.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Manfred, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles gut gegangen ist. Einen schönen Tag noch! Dein, Saman-Gruppe

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.