Een groot bedrijf dat toch persoonlijk aanvoelt.

Wij nemen een aantal producten bij Saman af . In de contacten die daarbij noodzakelijk zijn ontstaat het gevoel dat afspraken altijd worden nagekomen. Wanneer je eens door drukte niet doorverbonden kunt worden en de lijnen allemaal bezet zijn , dan wordt je in de loop van de dag toch teruggebeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Verwachting niet uitgevoerd

twee weken geleden had ik contact opgenomen dat de omvormer niet meer werkte. De vriendelijke medewerkster heeft samen met mij telefonisch een aantal stappen doorlopen. Daarbij kwam wij tot de conclusie dat de omvormer defect was. Deze moest besteld worden en ik zou automatisch een afspraak krijgen. Dat gebeurde ook en vandaag was de datum van afspraak. Verbaasd was ik dan ook dat deze vriendelijke meneer alleen kwam kijken of de omvormer nog in de garantie zit. Dus nu weer op een afspraak wachten en nog langer zonder werkende zonnepanelen. Ik moet hieronder aangeven aanbevelen of niet. Gezien de situatie zetnik het nog even op ja

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Ganzeman, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen, dat er nog een vervolg afspraak ingepland moet worden. Telefonisch komen wij graag met u in contact, om uw ervaring te delen en een vervolg afspraak in te plannen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

keurig volgens afspraak geïnstalleerd

Snel een duidelijke offerte gekregen voor onze airco. Houden zich keurig aan afspraken vakkundig en snel gemonteerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marjan, Wat fijn dat u zo een positieve ervaring heeft met ons. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

snel en goed geholpen

Vriendelijk vakman , die ons snel en vakkundig uit de kou hielp

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mike, Wat fijn om te horen dat u zo een positieve ervaring met ons heeft. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gemotiveerd en deskundig!

Keurig volgens afspraak voor de deur en vervolgens was er alleen maar een gemotiveerd team deskundig bezig om ons cv probleem op te lossen: compliment!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Crans, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Probleem nog steeds niet opgelost

De zonnepanelen zijn prima geplaatst echter na de werkzaamheden in de meterkast doet mijn bel het niet meer. Dit duurt nu al vanaf 22 oktober. Een CV-monteur, die voor de vloerverwarming kwam heeft ernaar gekeken en geconstateerd dat er geen stroom op de bel staat. Hij heeft er wel een werkbon van gemaakt. De CV/monteur die op 19-11 geweest is, was uitstekend maar de monteur die op 5-11 zou komen is niet eens op komen dagen. Ook lukt het mij niet om de inverter via internet aan te melden om zo inzicht te krijgen in de hoeveelheid opgewekte en verbruikte stroom. Van een vriendin gehoord dat de firma die bij hen zonnepanelen geplaatst dit voor hen geregeld heeft, ook een app op de telefoon. Ik krijg het niet voor elkaar op de site van Ginlong, technisch engels waar ik geen chocola van kan maken. Ik vind het heel teleurstellend dat dit geen onderdeel is van jullie service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Ik kan alleen een oordeel geven van het aanleggen daarna heb ik niemand meer gezien moet denk ik nog komen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ton, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

deskundige controle gedaan

De monteur was vriendelijk, accuraat en deskundig. Heeft de omvormers en aansluitingen zorgvuldig gecontroleerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Terporten, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega Jeroen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Mijn ervaring is goed.

Mijn ervaring is over het algemeen goed . Puntje van aandacht : Communicatie aangaande een afspraak maken kan beter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anton, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Uw aandachtspuntje zullen wij zeker meenemen. Bedankt voor het doorgeven! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

klantvriendelijk

ik heb goeie ervaring met de medewerker gehad

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bram, Bedankt voor uw mooie compliment aan onze monteurs, wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de monteurs. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundige vervanging van de CV installatie

Onze CV ketel installatie is vandaag vervangen door een zeer deskundig medewerker van Saman, met veel ervaring op zijn vakgebied. Na installatie volgde een duidelijke uitleg van het nieuwe systeem. Met een groot vertrouwen kunnen we de toekomst warm en comfortabel tegemoet zien! Voor zijn leergierige en vriendelijke stagiaire zien wij ook een grote toekomst weggelegd. Dank voor de prettige installatie dag!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie compliment aan onze monteurs, wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de installatie en de monteurs. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vriendelijk

Mijn ervaring is goed vriendelijk en duidelijk geholpen

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Heleen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Geen opmerkingen

Slecht

De verkoper (Wesley) komt gewoon 2 keer niet opdagen neemt zijn telefoon niet op en reageert nergens op, dus echt professioneel zijn ze niet. Klacht bij Saman ingediend, gevoel dat daar ook niet echt naar gehoord werd en wilde weer dezelfde man inplannen nou ben blij dat ik er nu achter kom wil helemaal niets met hun te maken hebben.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste mevrouw Zegiri, Goed dat u het aan ons aangeeft, wij begrijpen heel goed dat u hier niet blij mee bent. Mijn collega gaat telefonisch contact met u opnemen over uw ervaring! Met Energieke groet, Saman Groep

Uitstekende service

De medewerkers van Saman hebben ons prima geholpen om de onveilige situatie in ons huis op te lossen. Daar zijn we heel blij mee. Wij bevelen Saman van harte aan!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw Bouman, Bedankt voor uw mooie compliment aan onze monteurs, wij zijn blij dat zij u zo goed hebben geholpen! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zonnepanelen advies en installatie

Deze zomer via Saman advies ingewonnen voor het installeren van zonnepanelen. Na één huisbezoek en een goed advies heb ik 14 panelen met omvormer besteld. Deze set is eind september geïnstalleerd. Een team van 4 man begon iets voor 8h00 en rond 11h werd alles werkend opgeleverd. Nu, 2 maanden later, ben ik nog steeds tevreden met de installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Paul, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel voor elkaar

De monteur was op tijd, en heeft de opdracht snel gedaan

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw de Jager, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

correcte monteur

tevreden klant, wat wilt u nog meer.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Dekker, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

geweldig

nadat ik mijn cv ketel heb laten vervangen door Saman groep ben ik daar tevreden over nette afwerking en goede werking

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima service!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie compliment aan de Saman Groep. We zijn blij dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Wat een deskundigheid. Bij plaatsing van de zonnepanelen bleek het dak niet helemaal zoals verwacht, maar ook dat werd opgelost. Voor elk probleemeen oplossing.. Dik tevreden!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Fons, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het plaatsen van de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goed personeel die met je mee denken.

Na een begin met horten en stoten, zouden de zonnepanelen op ons dak geplaatst worden. Door advies personeel om slechte panlatten te vervangen werd dit een week later uitgevoerd. Daarna prima uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Roelofs, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over uw zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

xxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Vos, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Beslist niet onverdeeld goed

Het melden van een storing heb ik een week over gedaan. Het 0111 nummer wordt bemand door thuiswerkers die niet meer kunnen doen dan doorgeven. Na een week het 035 nummer gebeld en een mailtje gestuurd. Dit kwam wel door. Na 2 dagen(volgens melding) een bericht en toen een afspraak voor over 10 dagen!!!!!. Al met al bezig geweest van 25-10 tot 12-11. De storing was deskundig en goed verholpen, maar de service bij jullie......is helaas voor veel verbetering vatbaar.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Seijkens, Vervelend om te horen dat u onze service zo heeft ervaren, onze excuses graag komen wij telefonisch met u in contact om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Saman Groep,

ALLES TOT NOG TOE POSITIEF ERVAREN

DE MONTEURS ( ER ZIJN 2 TEAMS GEWEEST WAREN VRIENDELIJK VAKBEKWAAM EN ERG BETROKKEN BIJ HUN WERK. DE LEVERTIJD EN PRIJS WAREN CONCUREREND. AANGEZIEN DIT DE EERSTE KEER IS DAT IK ZONNEPANELEN BEZIT, IS HET MOEILIJK OM DE KWALITEIT NU AL TE BEOORDELEN. BOVENDIEN WERKT HET SEIZOEN NU OOK NIET MEE.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Taelman, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.