Bijzonder goede monteur,vakman!

• Snelheid/levertijd* N.v.t.

ben tevreden

Zeer klantvriendelijk

Het was een zeer aangenaam monteur en zeer professioneel en ook zeer vriendelijk ook

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zeer tevreden met de nieuwe CV van remeha

De ervaring met Saman monteur Richard, was prima.

nette en goede manier onderhoud gepleegd

nette en goede manier onderhoud gepleegd

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het onderhoud. Hier krijgen wij energie van. Met zonnige groet, Saman Groep

Eerlijk, komen afspraken na en leveren net werk

Ondanks Franse kap als dak durfde de Saman Groep na inspectie van onze 30-jaren woning het aan om zonnepanelen te leggen. Hoe fijn! Alles was na de inspectie binnen enkele weken geregeld!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het werk. Hier krijgen wij energie van. Met zonnige groet, Saman Groep

Erg rommelig

hartstikke vriendelijke man alleen het werk wat hij leverde was belabberd afwerking was slordig, buizen waren niet netjes gebogen en de bovenste buis sloot niet goed af hier door hebben wij de nacht met de deur open geslapen voor co2 uitstoot. Het is jammer dat je niet kan vertrouwen op het werk wat geleverd wordt zonder dit te moeten laten controleren door mijn vriend. Ook laat hij meerdere keren van alles vallen en komt hij erg hard aangereden met zijn muziek luid vind dit niet zo netjes op de vroege ochtend. Richard heten onze monteur

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lemay, Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard is dit niet de manier hoe wij willen werken. Wij zullen uw ervaring delen met de teamleider van de afdeling Klimaat & Elektra. Mijn collega zal contact met u opnemen om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

uitstekend.

Beste leiding van de Saman groep. Ik wil u heel graag laten weten dat uw groep waar heeft gemaakt, een dienst verlenend bedrijf te zijn Dit werd waar gemaakt door de storingsmonteur Bram Jobse. Hij deed niet alleen het werk, wat al fijn is, maar hij zag mij, bv.dat ik moe was en niet goed alles kon uitruimen, omdat iets te zwaar voor me was. Misschien vindt u het leuk dat ik dit aan u laat weten. Met vriendelijke groet, H.Weitjens, Sas van Gent

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Een uitvoerige en vakkundige controle c.q. onderhoudsbeurt.

een kundige en ervaren monteur die duidelijke informatie gaf over de werkzaamheden. Onze ervaringen met de cv ketel zijn goed, echter zo'n 2 jaar was er een elektriciteit uitval in Drimmelen. Dit gebeurde tijdens onze vakantie, met als gevolg nadat de spanning terug was de ketel bleef branden totdat iemand de post achter de voordeur kwam weg halen. Resultaat extra reparatie aan de ketel en extra gasverbruik ca 70M3!! Ter voorkoming van evt. volgend incident als boven beschreven zullen we in het vervolg de ketel UIT BEDRIJF NEMEN. (gas en elektriciteit dicht, afgeschakeld)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Een prima en beleefde monteur met kennis van zaken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze review. Wat fijn om te horen dat u een prima service heeft gehad. Ik wens u een fijn weekend. Met energieke groet, Saman Groep

prima werksaamheden

geen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toos, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Wacht nog op lange termijn oplossing

Na installatie warmtepomp ging er nu al 3 keer een hoofdstop uit. Er is dus bij installatie onvoldoende rekening gehouden met de rest van de aangesloten apparatuur. De stop is steeds snel en vakkundig vervangen. Na zelf meten weet ik ondertussen wat de oorzaak is. De monteurs weten vaak ook wel wat er aan de hand is en adviseren. Wat mist is dat de onderhoud coördinatie hierop (pro) actief mee aan de slag gaat en duurzame oplossing aanbiedt. Vervolgens zou ik denken dat de feedback vanuit de onderhoudsteams bij het advies voor een volgende klant weer waardevol is. Ik vermoed dat dat nu niet lukt. Kortom, geen slechte service, maar kan professioneler.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pim, Bedankt voor uw review. Wij waarderen dat u de tijd genomen heeft om uw feedback met ons te delen. Uw feedback deel ik met de teamleider van de afdeling service en onderhoud. Ik wens u nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Tevreden over advies en montage.

Prima advies, goede montage en keurig afgewerkt door electro monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met Saman. Fijn dat alles goed verlopen is en u goed geadviseerd bent. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman groep Zierikzee

goed geregeld

offerte was duidelijk, en als je belde werd je altijd goed geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw Stokker, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze collega's u op een duidelijke manier konden helpen en de communicatie naar wens verliep. Dit geeft ons energie. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Uw personeel is erg klantvriendelijk en voor zover ik het kan beoordelen vakbekwaam

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze collega's en en de uitgevoerde werkzaamheden. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

de problemen zijn tot tevredenheid opgelost

de beantwoording van de onderstaande vragen zijn gebaseerd op de situatie na de herstel operatie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anné, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat het herstel van de schade opgelost is. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Uiterst tevreden

Zeer beleefde, klantgerichte en deskundige monteurs. Die na plaatsingen zonnepanelen uitgebreid en duidelijk uitleg gaven over de werking van de panelen en gebruik van de mySolarEdg app. Ricardo, Ariël en Michail bedankt!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze collega's de zonnepanelen deskundig geïnstalleerd hebben en dat zij u van een uitleg konden voorzien. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Vakbekwame mensen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Bestel Karel, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te zien dat u ons aanbeveelt en dat u tevreden bent over de collega's die uw zonnepanelen geïnstalleerd hebben. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Uitstekend geregeld!

Zowel de communicatie vooraf, planning en installatie zijn zeer soepel en goed verlopen. Het uitbesteden van de installatie heeft zeker een positieve bijdrage geleverd aan het totale gevoel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste John, Hartelijk dank voor uw fijne review. Fijn om te lezen dat het gehele traject positief is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

heel erg goed

mijn ervaring met saman is goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw fijne review. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft beleefd met ons als Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. L:aat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Zonne collectoren,prima geïnstalleerd en een goede service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat uw zonnepanelen naar wens geïnstalleerd zijn. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Op tijd en goed werk geleverd.

Mensen waren op tijd en werkten netjes. Wel waren de monteurs van de zonepanelen 's middags al naar huis gegaan terwijl de electriciën die tevens de meterkast vernieuwde erop had gerekend dat de monteurs de app zouden instellen. Ook deed de wifistick het niet zodat men 2 dagen later een goede stick kwam installeren waarna alles werkte. Dit was een minpuntje.

Professioneel

Ook met de financiele afwikkeling adequaat gereageerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dit geeft ons energie. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Prima zonnepanelen

Door Saman geleverd en geplaatst. Doen het prima. Opbrengst is zelfs nog beter dan door Saman was berekend. Aardige mensen ook!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de zonnepanelen naar wens geïnstalleerd zijn en dat u een goede opbrengst heeft. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

Op zich een prima ervaring

De kwaliteit van de monteur was prima. Echter de totstandkoming van de afspraak en de naleving van de tijd was matig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van de Plasse, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de monteur. Vervelend dat de gemaakte afspraken niet naar wens zijn nagekomen. Dit is niet de manier waarop wij willen werken. Uw feedback deel ik met de teamleider. Wij wensen u een mooie opbrengst toe en nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.