Goede advies tijdens montage door monteurs.

Dankzij advies van de monteurs kunnen wij onze 4 bestaande zonnepanelen aan de achterzijde van onze woning toepassen. Prima informatie vooraf en vakkundige montage.

Prima, vriendelijk en deskundig

Dus

Volle tevredenheid

Behulpzame en erg vriendelijke monteur met vakkennis.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goed product.veel te lange levertijd.

Verkoop en info prima.instalatie afspraak duurt veel te lang

Prima vakmanschap

Prima dienstverlening

Snel geholpen en verholpen

Op een zaterdag binnen een uur geholpen bij een temperatuurstoring warmwatervoorziening, prima service door vakbekwame en vriendelijke technicus.

alles gut gelaufen, ausser Verzögerung durch Corona

????????

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goed deskundig advies en snel vakkundig en veilig geplaatsr

Na eerst bij ons thuis uitgebreid geïnformeerd en geadviseerd te zijn door Frank Biesters hebben wij onze keuze gemaakt, waarna al heel snel de panelen geplaatst zijn. Door Wijnand Vijfwinkel en zijn collega uit Oosterland is zeer vakkundig en bovenal veilig gewerkt. De installatie is door hen goed werkend opgeleverd. Wij zijn erg tevreden over de correctheid en netheid van deze heren installateurs.

profesioneel

De heer A.E. de Los Santos is serieus en beschikt over de benodigde kennis en komt heel klantgericht over. We zijn dan ook zeer tevreden over het uitgevoerde werk. Als er soms binnen het bedrijf van Saman beloningen worden uitgedeeld komt hij vind ik zeker in aanmerking, heeft meer kwaliteiten in zich dan hij nu voor dit werk kan inzetten. aandachtspunt management

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Terwijl Sanchez en Gerson de panelen op het dak leggen en aansluiten, monteert Patrick na overleg de omvormer en trekt de leidingen naar de meterkast. Communicatie is prima, er wordt goed geluisterd en overlegd en het geleverd werk ziet er keurig en strak uit. Rond 15.00 uur is alles aangesloten en op de meter komen de eerste Kilowats binnen. Enig nadeel is dat ik pas na 4 dagen de registratie en inlogcodes voor de app binnenkreeg van Saman zodat ik toen pas werkelijk kon zien wat de opbrengst van het systeem was.(omvormer zonder display) Vandaar 9,5 en geen 10.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega's, Patrick, Sanchez en Gerson. Het aandachtspuntje zullen wij ook zeker in acht nemen. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

monteur was keurig op tijd, hij merkte nog op dat er tijdens de montage van het vogelrooster niet al het nestmateriaal is verwijderd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tjeerd, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

TELEURGESTELD

Op 23 juni contact opgenomen omdat omvormer niet opstartte. Contact zou worden opgenomen maar dat is nog altijd niet gebeurd. Mis dus al 9 dagen opbrengst. Ben hier heel erg teleurgesteld in uw service.

alles gut

alles gut

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Sehr geehrter Herr Mügge, Vielen Dank für Ihre positive Antwort! Wir freuen uns zu hören, dass Sie zufrieden sind. Wir freuen uns darauf, Ihnen in Zukunft wieder zu helfen. Einen schönen Tag noch! Mit freundlichen Grüßen, Saman Group

Alles prima en naar tevredenheid verlopen.

Omdat wij al onze energie producten bij Saman zijn gaan onderbrengen moest ook onze CV naar deze onderneming. Dit was de allereerste onderhoudsbeurt door de Saman groep, dit dus na jaren klant te zijn geweest bij Delta. Alles is naar tevredenheid doorgenomen. Alle waarden van het CV toestel waren goed. De monteur kwam deskundig over.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Bastian, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze monteur en, het door hem uitgevoerde werk. Wij hebben uw complimenten aan de monteur doorgegeven. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

zeer professionele houding van de heer Vermeulen. Vriendelijk en zakelijk.

De heer Vermeulen was aanwezig op de afgesproken tijd. Heeft de onderhoud werkzaamheden nauwgezet uitgevoerd en heeft de indruk achtergelaten van deskundigheid. Heeft op een zeer correcte wijze uitleg gegeven over hetgeen hij heeft verricht en over zijn bevindingen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste heer Valente, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze monteur en, het door hem uitgevoerde werk. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

De werkzaamheden werden snel en voor zover ik kan beoordelen deskundig gedaan.

Uw collega kwam ongeveer 1,5 uur vóór het aangekondigde tijdstip aan. Omdat wij gelukkig thuis waren, was dat geen probleem, maar het zou vervelend zijn geweest als we NIET thuis waren geweest. In het onderhavige geval was het nuttig geweest om tijdig te bellen dat hij eerder zou komen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sjef, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij vinden het vervelend om lezen dat de monteur erg vroeg was, wij zullen dit noteren. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Droevige klantenservice

Verkoper niks op aan te merken. Snelle offerte, netjes geregeld. Het na traject is bedroevend slecht. Helaas kan ik het niet mooier maken. Zeer slecht bereikbare afdelingen, zowel voor airco als voor zonnepanelen. Niet terugbellen. Niet terug mailen. Voor 1 vraag meerdere keren zelf contact op moeten nemen. Zeer frustrerend. En we zijn er nog niet klaar mee. Monteur voor afvullen airco niks op aan te merken. Jammer, gemiste kans in onze ogen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste meneer Bolier, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat ontzettend jammer om te horen dat het na traject niet is gelopen als dit had gemoeten. Onze collega Joep zal contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Mochten er voor die tijd nog vragen zijn, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Saman Groep

Enthousiaste monteur

De monteur was zeer enthousiast; hij houdt duidelijk van zijn werk. Voorzover ik kan beoordelen als leek was het onderhoud uitvoerige en zorgvuldig uitgevoerd en kan mijn ketel weer prima een jaar mee.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze servicemonteur. Wij hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en goed de controle van de CV uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Joop, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat de controle van de CV correct is uitgevoerd. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed en bekwaam en meer uitleg over het functioneren van de ketel. .

Heel vriendelijke en rustige monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anneke, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uiteindelijk snel en goed geleverde zonnepanelen pakket!

Na online een zonnepanelen pakket te hebben betaald en besteld. Werd er netjes contact opgenomen en afgesproken wanneer de levering zou plaatsvinden. Alles leek erg in orde bij de levering. Op jammergenoeg 1 zonnepaneel na. Deze lag beschadigd onderaan het pakket. Na even een belletje en enkele foto's door te sturen dat het paneel niet in orde was. Kreeg ik al gauw een oprecht excuses daarvoor. En dat een nieuw paneel kosteloos geleverd zou worden. Dat noem ik heel netjes en goede service! En dan ook binnen enkele dagen het nieuwe paneel geleverd! Helemaal top! Bedankt Saman Groep

Geen klachten

We zijn er heel content mee .

Kwaliteit

Zeer tevreden over de installatie en de kwaliteit van de producten. Vakkundig personeel. De wachttijd is wat lang, maar dat zegt ook iets over de hoeveelheid klanten en dat is goed. Verder is alles prima verlopen. Echt een aanrader.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Fijn contact met zowel klantenservice als servicemonteur, die precies wist hoe hij het probleem binnen no time opgelost had.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedendag, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze onderhoudsmonteur. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima product, prima montage.

Alle werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en de monteur heeft prima meegedacht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Alex, Dank u wel voor uw positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.