Niet tevreden

Wij hebben waarschijnlijk een verkeerd bed gekozen of er is een fout gemaakt. Graag contactmet ons opnemen Tel 0756423173 of 0653788474

Goossens Heerlen is aan te bevelen

Alle afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen.

Beste Piet, Fijn dat alles geheel naar wens is verlopen. Dank voor 10 Top! Team Heerlen

Alles prima !!!

Zeer goed !!!

Hallo Beatrix, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubel! Met vriendelijke groet, Goossens

Raar verhaal

Wat een gedoe over het naleveren van twee spuitbussen om onze stoelen te behandelen! We bestellen zes stoelen, laten ons adviseren over de behandeling van deze stoelen en krijgen vervolgens voor twee stoelen bescherming meegeleverd (waar door ons 35 euro voor betaald is). Na onze melding is er contact dat we er voor een kleine 80 euro zelf nog 2 spuitbussen bij kunnen bestellen. Na het nodige contact heen en weer en het delen van de klacht op deze plek geven jullie aan het op te lossen. Niet dus! Het verhaal is nu dat we voldoende hebben aan 1 spuitbus. Raar! Al die tijd leggen jullie uit dat er door ons bijbesteld moet worden, maar als jullie eindelijk aangeven dat jullie het regelen is de oplossing dat we genoeg hebben aan 1 spuitbus, want er zit niet zoveel stof op de stoelen. Zeker de stoelen met armleuning hebben behoorlijk wat stof. We hopen dat jullie de belofte alsnog nakomen en 2 spuitbussen naleveren, zodat we de stoelen alsnog fatsoenlijk kunnen beschermen. Alvast bedankt! Remko en Marieke

Beste Remko en Marieke, We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Echter hebben wij na intern overleg contact met u gezocht en advies gegeven omtrent het onderhoud van uw stoelen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen Zwolle

verkoper heeft alle tijd, bezorgers vlug-vlug en wegwezen

Bij het kopen van eethoek is alle tijd. Bezorging laat te wensen over. Gaat allemaal heel snel. Ronde viltplakkertjes onder rechthoekige stoelpoten, zijn er weer snel af of steken er buiten uit. Tafelpoten staan schuin en vilt plakkertjes steken ook buiten de tafelpoten. Onze klachten al telefonisch gemeld. 13 januari aanstaande komt servicedienst en heeft die meer tijd en lost de klachten op.

Beste Antoon, dankjewel voor je recensie. Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens was. Hopelijk komt u samen met de servicedienst tot de juiste oplossing en mogen we u in de toekomst weer in onze winkel verwelkomen!

100%

alles was perfect

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Goossens. Dank voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Wat een waardeloze boel!

Levering en ergernis in vele bedrijven!!!! Bestelling compleet meubilair in november 2019 1e levering in Februari 2020, Fauteuil foute kleur, 6 eetkamer stoelen beschadigd, zowel leer als de poten. 2e levering fauteuil in juiste kleur eetkamerstoelen zijn zoek 3e levering 6 eetkamerstoelen met dezelfde beschadiging als de eerste levering, gewoon oude stoelen weer terug gestuurd! Nieuwe stoelen besteld! Eind september stoelen zijn niet meer in gewenste kleur leverbaar! Zouden nieuwe stoelen moeten uitzoeken Uiteindelijk zelfde stoelen wel leverbaar in een licht afwijkende kleur Uiteindelijke levering 11-12-2020! Op geen enkele manier gecomuniceerd over vertragingen en foute leveringen Op geen enkele wijze excuus voor de slechte gang van zaken, geen enkele vraag over genoegdoening. Wat een waardeloze club!!!

Geachte heer Janssen, We vinden het zeer spijtig te horen dat alles zo verlopen is. We hebben geprobeerd uw telefoon nummer te achterhalen om zo met u persoonlijk in contact te komen, zodat we hier toch nog eens samen naar kunnen kijken. We zouden het dan ook fijn vinden als u met ons in Heerlen contact zou willen opnemen. Team Heerlen.

Correct en op tijd.

Keurige berichtgeving en afspraak is afspraak. Feitelijk zoals het hoort!

Beste Arie, Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven, hartelijk dank hiervoor. Wij doen altijd onze uiterste best om alles zo perfect mogelijk te laten verlopen en volgens uw recensie is dat prima gelukt. Wij wensen u veel woonplezier van uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam

Alles is heel correct verlopen. Van bezoek tot levering.

Een heel aangename ervaring. Super mooie winkel (Peer). Prijs kwaliteit is correct. Alles wordt via mail doorgestuurd. Bestelling, levering. Factuur. Wij zijn fan en gaan zeker terug.

Mooie meubels, fijne levering

Mooie meubels, goede kwaliteit en super fijne service bij bezorging!

Hallo Milou, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubelen! Met vriendelijke groet, Goossens

Goede service, klantvriendelijk

zeer goede service en bereidwillig om aan onze wensen te voldoen!

Beste M, Dank voor de mooie review Team Heerlen

Heel goed!

Zowel in de winkel, aan de telefoon als bij de levering ben ik heel netjes en vriendelijk geholpen. De bank werd uiteindelijk zo'n 2 weken eerder geleverd dan ik verwacht had. Bij de levering waren je heel netjes op tijd. En binnen een kwartier stond de bank op zijn plaats en was al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Heel vriendelijke mannen! Het enige dat niet soepel verliep is dat ik 2 keer heb moeten bellen voor ik een staaltje van de stof ontving. Daar was blijkbaar bij de verzending iets niet goed gegaan.

Beste Maartje, Dank u wel voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat het versturen van de kleurstaal niet goed is gegaan. Gelukkig is het uiteindelijk nog goed gekomen. Wat fijn dat uw bank eerder beschikbaar was dan de verwachte leverdatum zodat u tijdens de feestdagen kon genieten van uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Patricia, Front Office.

Vragen blijven onbeantwoord.

We waren op zaterdag 25 juli voor onze matrassen daar. Er zou iets opgezocht worden. Over het resultaat zou in de loop van de volgende week contact met ons gezocht worden. Dit is tot op heden nog nooit gebeurd.

Hi Connie, dank voor je feedback. Dit gaan we intern communiceren, communicatie is normaliter een van onze sterke punten. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice en daar uw vraag voorleggen, zij beschikken namelijk over de juiste 'know how'. Hopelijk bent u daarmee geholpen, we zien u graag in de toekomst weer in de winkel.

Zeer teleurstellend

We krijgen een bank geleverd met een fel roze vlek bij binnenkomst, bezorgers hebben het deels weg kunnen krijgen maar niet geheel. We hebben nota bene extra Premium Care Service afgesloten (á €260) om vlekken te voorkomen / makkelijker weg te krijgen. Compensatie vanuit Goossens: een schrale € 100. Zeer ontevreden over deze service en daarom raad ik geïnteresseerden aan ergens anders verder te gaan zoeken.

Beste Marije, We vinden het nogmaals erg jammer dat er een vlek in de bank zat bij aflevering en dat onze collega's het niet gelijk hebben kunnen oplossen. Uw gekozen Premium Care Service is inderdaad om vlekken te voorkomen en te behandelen mochten deze ontstaan na gebruik. U hoeft zich dus de komende 7 jaar geen zorgen te maken mocht er wat voorvallen. Uw klachtmelding is daarna intern besproken en inmiddels met uw goedkeuren afgehandeld door middel van een hogere compensatie. We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen Zwolle

uitstekend

Bij de aankoop van een fauiteuil onlangs zijn wij eerst goed voorgelicht en na beslissing tot aankoop uitstekend verder geholpen

Beste Ralph, allereerst dank voor uw mooie recensie! Wat fijn dat u onze service als 'goed voorgelicht' heeft ervaren, de klant is namelijk onze prioriteit. Hopelijk kunnen we u na de lockdown snel weer verwelkomen.

Prima aankoop bij een bedrijf die waarmaakt wat het zegt

Bankstel bezorgd. netjes geplaatst. Met garantiecertificaat uitgebreide constructieservice 7/10 jaar. Verpakkingsmateriaal mee genomen. Een bedrijf waar ik zeker terug zal komen!

Beste Wilfred, Wat fijn om te horen dat uw aankoop naar tevredenheid is en u ons een mooi cijfer heeft gegeven. Uw dank hiervoor. U heeft gekozen voor Goossens bezorgservice en dan nemen wij het verpakkingsmateriaal ook altijd mee. Wij wensen u veel plezier van de bank en zien u graag terug in onze showroom in Rotterdam. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam

SUPER ...!!!

We kregen tijd om zelf te ontdekken zonder opdringerige verkopers. Regelmatig werd er gevraagd of we advies konden gebruiken. Bij een lekker tasje koffie werd onze keuze, uit een zeer groot en gevarieerd aanbod, overlopen en werd er door een professionele verkoopster advies en raad gegeven, en de bestelbon opgesteld. Een tijdstip van levering werd vastgelegd. Twee dagen voor levering volgende dan het definitieve tijdsluik waarin de levering ging plaatsvinden. Volgens afspraak werden de bestelde goederen geleverd , geïnstalleerd en werd uitleg gegeven betreffende onderhoud. Dit werd gedaan door vriendelijke, vakkundige mensen die tevens rekening hielden met de geldende corona maatregelen. Perfecte en correcte service ..... TOP !!

Hoi Marc, Hartelijk dank voor je uitgebreide en fijne review, hier doen wij het voor! We wensen je veel plezier met je vernieuwde interieur. Groetjes, Team Baarle

Eerlijk, meedenkend en klantgericht

Vriendelijk geholpen, erg meedenkend. we hebben precies waar we naar zochten gevonden.

Beste Marit, Dank je wel voor de review en prachtige 10. Erg fijn dat jullie zo tevreden zijn en zo goed geholpen zijn door Marjoleine. Heel veel plezier met jullie Rens bank! Vriendelijke groet, Raymon

Naar tevredenheid geholpen in de winkel en de aflevering was keurig

Een bankstel gekocht in de XL-store in Nuenen. In de winkel prettig geholpen en voorgelicht over de verschillende stoffen en kleuren. Afwerking van het bankstel is keurig en het comfort dat het bankstel bied is goed/perfect. Fijne grote bank om echt in weg te kruipen!

Beste Klaas, allereerst dank voor uw mooie feedback en beoordeling! Fijn dat we u met deze service hebben mogen laten kennismaken en dat de meubels naar wens zijn. We kunnen niet wachten om u na de lockdown weer in de winkel te verwelkomen.

Prima geholpen.

In de winkel uitstekend geholpen door een vriendelijke dame. Veel keuze en een goede prijs. Bezorging op de afgesproken tijd door 2 behulpzame medewerkers.

Goedemorgen meneer, mevrouw Vugts, hartelijk dank voor het invullen van de enquête en bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar worden wij erg blij van, wij wensen u veel plezier met uw meubels. Groeten team Waalwijk

Erg vriendelijk geholpen in de winkel, veel keuze. Meubels zijn geleverd en in elkaar gezet en alle verpakkingsmaterialen zijn weer meegenomen. We konden dus meteen van onze nieuwe woonkamer genieten!

Beste Marijke, dank u voor de mooie recensie en beoordeling! Wat fijn dat u zeer tevreden bent en er meteen van kunt genieten. We staan de popelen om u na de lockdown weer te mogen verwelkomen.

zeer betrouwbaar bedrijf

Goossens is een betrouwbare partner voor de consument. De inrichting van de winkels is ruim van opzet en er staat een mooie kwaliteit meubelen. De voorlichting bij het zoeken naar de juiste meubelen (bed met toebehoren in ons geval) is prima. niet opdringerig en met voldoende eigen nadenktijd. Ze komen de afspraken m.b.t. de levering stipt na. De medewerkers die het bed hebben gebracht en geplaatst zijn voorzichtig en hebben kennis van zaken. Al met al een pluim voor het bedrijf

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en uw beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat u fijn geholpen bent en dat de levering goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen

Bezorging was echt een slecht ervaring!

Op maandag 14 december is onze bank afgeleverd. Er zou montage plaats vinden. Tijdens het uitpakken van mijn bank zei de bezorger: ‘ow ze hebben verkeerde schroefjes erbij gedaan’. Dus hij kon ons bank niet in elkaar zetten. Wij vroegen nog kan het niet nog in de verpakte bank zitten? Nee nee deze hebben ze erbij gedaan en die zijn onjuist. Hij heeft toen contact opgenomen met iemand om ervoor te zorgen dat de juiste schroeven opgestuurd zouden worden. Dat duurde 6 dagen. Eenmaal aan het uitpakken... zaten de juiste schroeven gewoon in de verpakte bank. Voor niks hebben wij zolang zonder bank moeten zitten. Er zaten juiste en onnodige schroefjes bij. Vind ik echt niks voor goossens... super jammer

Beste Beyza, Wat vervelend om te horen dat de bezorging bij jou niet goed is verlopen. We snappen dat het vervelend is om onnodig te moeten wachten. Het is voor ons onduidelijk dat dit heeft kunnen gebeuren en we zoeken dit dan ook graag uit, onze excuses hiervoor. En wij wensen je vooralsnog veel plezier met de bank. mvg, Goossens

Niet gekregen wat ik heb besteld

Ik had een afwijkende maat tv kast. De diepte zou 10cm meer worden ; daarvoor ook een meerprijs betaald. Heb dit ook gemeld via het telef.nr. Van Goossens . Heb daarna nogmaals over deze kwestie gebeld , maar tot op heden niets van Goossens gehoord , zo,ja, of er wat aan gedaan wordt; een JUISTE MAAT( zie orderbrief) of het teveel betaalde bedrag terug storten !!!

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat dit zo gelopen is. Ik zie dat mijn collega al contact met u heeft gehad. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat uiteraard graag via [email protected]. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen

aankoop en aanlevering was prima. Afhandeling was waardeloos

Ik heb mijn aankoop in de winkel als zeer prettig ervaren. Ook mijn vraag later via de klantenservice was prima. Het feit dat mijn bed op tijd geleverd kon worden was ook prima en men was op de afgesproken tijd bij mij thuis Nette jongens. Waar ik helemaal niet tevreden over ben was de verder afhandeling. Mijn bed had een bedlift en ik was er van uitgegaan dat de monteurs ook de tv zouden ophangen. Ik ben maar alleen en niet handig. Bij de aankoop was mij ook niet verteld dat ik dit zelf moest doen. Van de monteurs begreep ik dat ik het echt zelf moest doen, maar dat het niet moeilijk was. Ik was in de veronderstelling dat er minimaal een gebruiksaanwijzing aanwezig hiervoor zou achterblijven. Maar nee. Dus weer een telefoontje naar de klantenservice. Na een kwartier in de wacht en tien minuten wachten op een antwoord kreeg ik letterlijk te horen dat ik het maar moest uitzoeken en dat er geen gebruiksaanwijzing was. Ik heb gelukkig iemand in mijn omgeving die mij, op de avond dat de lockdown aangekondigd werd, geholpen heeft en nog schroeven etc bij de bouwmarkt kon halen. Had die niet overlegd met de bouwmarktmedewerker en geen gezond verstand had, dan had ik nu mijn tv niet kunnen ophangen en er gebruik van kunnen maken. Ik heb ook via de mail een klacht ingediend. Daarop kreeg ik een foto van de winkel met hoe daar de tv bevestigd was. kon ik ook weinig mee. Voor mij is het gelukkig opgelost, maar dat is niet dankzij jullie. Ik had meer verwachtingen. Als je een bed van rond de ¤€400,- koopt vindt ik ook dat je iets mag verwachten en dat er met je gecommuniceerd wordt. Dat is niet het geval. Het argument van de klantenservice dat het erg druk was vanwege corona vind ik een beetje slapjes. Daar wordt al 9 maanden mee geschermd en is niet meer geloofwaardig.

Beste Hanny, Wat jammer dat je na de aanvankelijke tevredenheid over je winkelbezoek en de bezorging zo ontevreden bent na deze ongelukkige afhandeling met de tv lift. Dat had echt beter gekund van ons uit. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat je het gevoel krijgt met een kluitje in het riet gestuurd te worden. Of we nu enorme drukte rondom Covid ervaren of niet. Het is inderdaad zo dat de tv niet standaard opgehangen wordt, eigenlijk omdat dit standaard niet kan. Verschillende televisies gebruiken bijvoorbeeld verschillende diktes en lengtes van schroeven om maar een voorbeeld te noemen, dus die kunnen we niet standaard voorzien. Meestal is dat inderdaad heel snel op te lossen door ong de benodigde schroeflengte en de diameter op te meten en dan enkele van die schroeven te kopen. In dit geval kan ik me nog beter voorstellen dat het nog even stressen was voor de lockdown. Daarnaast dragen de monteurs op het moment dat ze uw tv gaan monteren verantwoording voor schade aan dat apparaat. Al met al is het wel erg vervelend dat dit zo gegaan is en u daar een vervelend gevoel aan hebt overgehouden. Dat mag natuurlijk niet. Nu alles hangt hopen we dat het vervelende gevoel niet blijft overheersen en u toch enorm gaat genieten van uw boxspring! Vriendelijke groet, Raymon