Beste Piet, Fijn dat alles geheel naar wens is verlopen. Dank voor 10 Top! Team Heerlen
Hallo Beatrix, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubel! Met vriendelijke groet, Goossens
Beste Remko en Marieke, We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Echter hebben wij na intern overleg contact met u gezocht en advies gegeven omtrent het onderhoud van uw stoelen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen Zwolle
Beste Antoon, dankjewel voor je recensie. Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens was. Hopelijk komt u samen met de servicedienst tot de juiste oplossing en mogen we u in de toekomst weer in onze winkel verwelkomen!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Goossens. Dank voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw nieuwe aankoop!
Geachte heer Janssen, We vinden het zeer spijtig te horen dat alles zo verlopen is. We hebben geprobeerd uw telefoon nummer te achterhalen om zo met u persoonlijk in contact te komen, zodat we hier toch nog eens samen naar kunnen kijken. We zouden het dan ook fijn vinden als u met ons in Heerlen contact zou willen opnemen. Team Heerlen.
Beste Arie, Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven, hartelijk dank hiervoor. Wij doen altijd onze uiterste best om alles zo perfect mogelijk te laten verlopen en volgens uw recensie is dat prima gelukt. Wij wensen u veel woonplezier van uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
Hallo Milou, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubelen! Met vriendelijke groet, Goossens
Beste M, Dank voor de mooie review Team Heerlen
Beste Maartje, Dank u wel voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat het versturen van de kleurstaal niet goed is gegaan. Gelukkig is het uiteindelijk nog goed gekomen. Wat fijn dat uw bank eerder beschikbaar was dan de verwachte leverdatum zodat u tijdens de feestdagen kon genieten van uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Patricia, Front Office.
Hi Connie, dank voor je feedback. Dit gaan we intern communiceren, communicatie is normaliter een van onze sterke punten. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice en daar uw vraag voorleggen, zij beschikken namelijk over de juiste 'know how'. Hopelijk bent u daarmee geholpen, we zien u graag in de toekomst weer in de winkel.
Beste Marije, We vinden het nogmaals erg jammer dat er een vlek in de bank zat bij aflevering en dat onze collega's het niet gelijk hebben kunnen oplossen. Uw gekozen Premium Care Service is inderdaad om vlekken te voorkomen en te behandelen mochten deze ontstaan na gebruik. U hoeft zich dus de komende 7 jaar geen zorgen te maken mocht er wat voorvallen. Uw klachtmelding is daarna intern besproken en inmiddels met uw goedkeuren afgehandeld door middel van een hogere compensatie. We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen Zwolle
Beste Ralph, allereerst dank voor uw mooie recensie! Wat fijn dat u onze service als 'goed voorgelicht' heeft ervaren, de klant is namelijk onze prioriteit. Hopelijk kunnen we u na de lockdown snel weer verwelkomen.
Beste Wilfred, Wat fijn om te horen dat uw aankoop naar tevredenheid is en u ons een mooi cijfer heeft gegeven. Uw dank hiervoor. U heeft gekozen voor Goossens bezorgservice en dan nemen wij het verpakkingsmateriaal ook altijd mee. Wij wensen u veel plezier van de bank en zien u graag terug in onze showroom in Rotterdam. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
Hoi Marc, Hartelijk dank voor je uitgebreide en fijne review, hier doen wij het voor! We wensen je veel plezier met je vernieuwde interieur. Groetjes, Team Baarle
Beste Marit, Dank je wel voor de review en prachtige 10. Erg fijn dat jullie zo tevreden zijn en zo goed geholpen zijn door Marjoleine. Heel veel plezier met jullie Rens bank! Vriendelijke groet, Raymon
Beste Klaas, allereerst dank voor uw mooie feedback en beoordeling! Fijn dat we u met deze service hebben mogen laten kennismaken en dat de meubels naar wens zijn. We kunnen niet wachten om u na de lockdown weer in de winkel te verwelkomen.
Goedemorgen meneer, mevrouw Vugts, hartelijk dank voor het invullen van de enquête en bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar worden wij erg blij van, wij wensen u veel plezier met uw meubels. Groeten team Waalwijk
Beste Marijke, dank u voor de mooie recensie en beoordeling! Wat fijn dat u zeer tevreden bent en er meteen van kunt genieten. We staan de popelen om u na de lockdown weer te mogen verwelkomen.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en uw beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat u fijn geholpen bent en dat de levering goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen
Beste Beyza, Wat vervelend om te horen dat de bezorging bij jou niet goed is verlopen. We snappen dat het vervelend is om onnodig te moeten wachten. Het is voor ons onduidelijk dat dit heeft kunnen gebeuren en we zoeken dit dan ook graag uit, onze excuses hiervoor. En wij wensen je vooralsnog veel plezier met de bank. mvg, Goossens
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat dit zo gelopen is. Ik zie dat mijn collega al contact met u heeft gehad. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat uiteraard graag via [email protected]. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen
Beste Hanny, Wat jammer dat je na de aanvankelijke tevredenheid over je winkelbezoek en de bezorging zo ontevreden bent na deze ongelukkige afhandeling met de tv lift. Dat had echt beter gekund van ons uit. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat je het gevoel krijgt met een kluitje in het riet gestuurd te worden. Of we nu enorme drukte rondom Covid ervaren of niet. Het is inderdaad zo dat de tv niet standaard opgehangen wordt, eigenlijk omdat dit standaard niet kan. Verschillende televisies gebruiken bijvoorbeeld verschillende diktes en lengtes van schroeven om maar een voorbeeld te noemen, dus die kunnen we niet standaard voorzien. Meestal is dat inderdaad heel snel op te lossen door ong de benodigde schroeflengte en de diameter op te meten en dan enkele van die schroeven te kopen. In dit geval kan ik me nog beter voorstellen dat het nog even stressen was voor de lockdown. Daarnaast dragen de monteurs op het moment dat ze uw tv gaan monteren verantwoording voor schade aan dat apparaat. Al met al is het wel erg vervelend dat dit zo gegaan is en u daar een vervelend gevoel aan hebt overgehouden. Dat mag natuurlijk niet. Nu alles hangt hopen we dat het vervelende gevoel niet blijft overheersen en u toch enorm gaat genieten van uw boxspring! Vriendelijke groet, Raymon
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.