Zeer matige service

9 maanden met een kapotte bank gezeten die net 6 ken uit de garantie was. Geen reactie op mails. Niet goed luisteren naar omschrijving van de klacht en dus na 5 maanden een keer met een verkeerd onderdeel aankomen en vervolgens nog een 4 maanden moeten wachten. Het verminderde woongenot zoals gemeld, wordt niet beantwoord c.q. erkend.

Beste Martin, Allereerst hartelijk dank voor je reactie, of dit nu positief of negatief is, hier kunnen we altijd van leren! Wat vervelend om te horen dat wij niet goed hebben geluisterd naar uw verhaal en dat wij niet op uw mails hebben gereageerd. Dat kan zeer zeker de bedoeling niet zijn en ik wil je dan ook bij deze onze excuses hiervoor aanbieden. Het woongenot kunnen wij je ook niet meer teruggeven, hoe spijtig dat ook is. Ik hoop wel dat het probleem inmiddels is verholpen. Met vriendelijke groet, Goossens

niet

Dressoir en tv meubel van dezelfde serie en fabrikant gekocht Dressoir op 2sept gekeverd ook tv meubel. Tv meubel beschadigd met uitpakjen met stanleymes. Nieuwe besteld op 11dec weer gebracht weer beschadigd. Nu heb ik er venieg van want kleurverschil. Servicemonteur geweest Laadje bij dressoir gehouden was de kleur iets beter maar het was schemerig. De tvmeubel staat niet bij de raam dus kleur kwam anders over. Vind ik niks gek naar 2 latere bestellingen. Ze zeggen altijd gelijk bestellen anders heb je kleurverschil nu is dat zo en nu voor de 3e keer weer een nieuw meubel. Ik heb dit nog nooit meegemaakt

Goedenavond A. Janssen, we hebben al paar keer contact gehad via mail en telefoon. Wij hebben u al meerdere oplossingen aangedragen, maar helaas wilt u hetzelfde meubel ontvangen, alleen groter, welke wij niet in assortiment hebben. Ik begrijp de teleurstelling, we kijken graag mee voor een oplossing, maar kunnen het meubel niet groter leveren. Groeten team Waalwijk

Waardeloze service na klacht

Na 11 weken wachten op een meubelstuk, geven ze 2 werkdagen voor levering aan dat ze niet kunnen leveren ivm problemen bij leverancier. Ze noemen dit tijdige berichtinggeving. Kan nog 5 weken duren. Meedenken of tegemoetkoming ho maar. Wijzen direct op de kleine lettertjes, dat kunnen ze wel. Wel uiteraard je marge pakken, maar klantvriendelijkheid is teveel gevraagd. Dat is meteen de laatste keer dat ik daar ooit nog een voet binnen zet.

Beste Isabelle, Wij betreuren het dat uw ervaring met de firma niet naar wens gelopen is. Helaas komt het soms op kort termijn voor dat leveringsproblemen ontstaan op aangezien wij de meubelen vanuit ons distributiecentra direct aan u willen leveren wanneer ze bij ons beschikbaar zijn, wanneer de snelle beschikbaarheid word verstoord is dit dan ook zeer spijtig. Desalniettemin, kunt u via de klantenservice direct samen een nieuwe afspraak inplannen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Team

Geen garantie ondanks 10 jaar op de aankoopnota

Na 2 jaar breekt de armleuning van mn bank van 2600€. Op de aankoopbon staat dat ik 10 jaar garantie heb op constructie. Maar als de de armleuning doorbreekt valt dit volgens hun niet onder de garantie. Dit bepalen ze zelfs op 200km afstand! De leuning is gemaakt van een spaanplaat van 0,8 cm dik over een lengte van 1m die dus erg fragiel is. Dus de repratie kosten moet ik zelf betalen. Dus aanstaande klanten. Wees gewaarschuwd. Ga je voor kwaliteit met goede garantie, ga dan NIET naar goossens

Hallo Roy, We hebben reeds gereageerd op jouw review op Trustpilot. Zonder gegevens kunnen wij helaas niet meekijken wat er aan de hand is. Constructiegarantie is op afstand niet te beoordelen, daarvoor komen wij graag langs. We waarschuwen je op voorhand echter wel voor de kosten als dit geen constructiefout blijkt te zijn. Op onze site kan je hier alles over terugvinden wat hier wel en niet onder valt. Met vriendelijke groet, Goossens

Snelle, toegankelijke, persoonlijke en fijne online service

We vonden het erg lastig om in een tijd waarin de winkels gesloten zijn, een grote aankoop als een bank te doen. Maar door de snelle, toegankelijke, persoonlijke en fijne service via Whatsapp is het toch gelukt om een keuze te maken. Heel erg fijn!

Beste Masha, Gefeliciteerd met uw aankoop van uw nieuwe bank. Hartelijk dank voor het hele mooie cijfer dat u ons gegeven heeft, wij zijn hier erg blij mee. Wij begrijpen dat het in deze tijd lastig voor u is om een grote aankoop te doen, maar wij zijn heel blij dat u naar tevredenheid door ons geholpen bent. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam

Ontevreden

Naserves zeer slecht

Mijn bed is geleverd, maar kleur is anders dan besteld

Na 3 maanden wachten is mijn bed bezorgd. Direct maakte ik mij zorgen, dit was niet de kleur welke ik in de winkel had besteld. Na een melding bij de klantenservice heb ik foto's gestuurd van mijn bed met de afwijkende kleur. In eerste instantie werd vermeld dat de kleur hetzelfde is en de juiste, zoals ik had besteld. Ik kreeg contact met de winkel waar ik mijn bed had gekocht en we dachten samen na over een manier om aan te tonen (in corona tijd zijn winkels gesloten) dat er een verschil van kleur is. Ik ben met mijn nachtkastje naar de winkel een uur verderop gereden. Daar stond het nachtkastje uit de winkel in het zicht voor het raam en een staal van het bed lag buiten. Op deze manier heb ik foto's kunnen maken met eigen nachtkastje, waardoor kleurverschil duidelijk te zien was. Na ook deze foto's te hebben verstuurd kreeg ik een mail terug waarin te lezen is dat ik gelijk heb. Er is mij een nieuw bed beloofd....wanneer ik deze kan verwachten weet ik nog niet, maar ik kijk er naar uit!!

Beste E. Bravenboer, hartelijk dank voor het nemen van de tijd, om deze mooie enquête in te vullen. Fijn dat we samen naar een oplossing hebben kunnen zoeken en je weer een tevreden klant bent. Groeten Team Waalwijk

Op tijd geleverd

Volgens afspraak geleverd. Mooie bank op het eerste gezicht. Na een dag in gebruik en om een goede indruk te krijgen een aantal weken gebruik valt helaas de afwerking en consistentie van de rugkussens ons toch behoorlijk tegen. Vulling van rugkussens niet gelijk. Ook de harde houten rand? (Nog niet eerder bij een andere bank gevoeld) aan voorzijde, voelbaar onder alle zittingen is niet prettig. Bank zakt ook door bij de koppeling, wij zijn normaal van postuur. Helaas hadden wij de originele verpakking al verwijderd en klein gemaakt. Anders had de bank zeker retour gegaan. Jammer en teleurstellend. Ik zou deze bank niet weer kopen en ga zeker proef zitten bij een volgende aankoop van een bank.

Beste Anita, Dankjewel voor uw review! Wat vervelend dat het bankstel niet naar wens is. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen kunt u een mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Goossens

Goede service, alles netjes opgelost

Betreft de aanschaf van een dure hanglamp voor boven de eetkamer tafel. Het showroom model wat wij gekocht hadden werd geleverd met enkel bubbeltjesplastic eromheen en had bij uitpakken transportschade. Hiervoor is een volledig nieuwe lamp geleverd.

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat het voor u is opgelost. Bedankt voor het achterlaten van de review en beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen

slechte servies

ik wacht aan mijn bestelling al6 maanden lang en als ik bel naar "klantenservice" ze praten met mij zo als ik zelf nog geen geduld heb om nog paar manden te wachten. Echt belachelijk dit hoe ze met klanten gaan!!!!!! Ik raad niemand om een bestelling hier doen. slechte service arrogante medewerkers

Beste Artash, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat jouw order later uitgeleverd wordt dan in eerste instantie verwacht werd. Onze klantenservice heeft voor u gekeken of ze de levering konden bespoedigen maar dat is helaas niet mogelijk omdat de meubels nog niet zijn aangeleverd vanuit de leverancier. Onze excuses dat u niet tevreden bent met de manier waarop u te woord bent gestaan. We gaan dit intern terugkoppelen naar de desbetreffende medewerker. Desondanks wensen wij u alvast veel plezier toe van uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Goossens

Matig tevreden

Ik was vorig jaar op zoek naar een bed. Werd heel netjes geholpen op de juiste manier en met kennis van zaken. We kozen voor een boxspring maar ik twijfelde voor 1 of 2 matrassen omdat ik dacht dat de matrassen uit elkaar zouden gaan. Echter men garandeerde me dat dit niet het geval zou zijn omdat we een goede topdekmatras erop hadden. Echter het probleem is dat ik nu in bed lig op mijn rug en regelmatig naar binnen schuin lig omdat ik naar daar inzak omdat de matrassen van elkaar liggen. Nu mijn vraag in de winkel en zegt men hiervoor een anti-slip te hebben maar deze kost 30 euro per matras!!! Eigenlijk vind ik het schande dat dit bij zo een dure aankoop er niet bij mag zitten en toch zeker bij verkoop bij vermeld zijn dat dit kan gebeuren het glijden en al zeker toegeven wanneer er om gevraagd wordt. Had anders wellicht een matras uit zijn hele genomen.

Beste Ronny, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat u niet goed bent ingelicht. Als we voor u nog iets kunnen betekenen, dan horen we dit graag. https://www.goossenswonen.nl/klantenservice/klachten

Is dat nu Goossens ?

Half november onze slaapkamer geleverd gekregen, bed + nachtkastjes + kast en lattenbodem. Lattenbodem op orderbon niet handmatig verstelbaar, wat aan verkoopster bij aankoop op de locatie wel degelijk aangegeven was. Gemeld bij levering, maar geen enkele reactie. Klacht via de site, geen reactie. Terugbel verzoek wat door de klantenservice was neergelegd bij de locatie is volledig genegeerd. Uiteindelijk 29-12-20 zelf weer contact gelegd en situatie uitgelegd. Geen enkele compassie of tegemoetkoming vanuit Goossens. Vloer van de kast beschadigd. Kon nieuwe besteld worden, maar bij levering zou hele kast weer uit elkaar moeten. Daarom korting geaccepteerd. Bodemplaat van 1 nachtkast-lade ontbrak bij levering. Op 02-01-21 een verkeerde bodemplaat ontvangen. Zoals het nu lijkt: nooit weer.

Beste Johan, allereerst dank voor het schrijven van een review! Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Ik ga uw feedback binnen de organisatie delen, we hopen u snel weer in de winkel te mogen verwelkomen.

Teleustellend..

mooie boxspring gekocht bij Goossens waar wij dachten goede servies te krijgen echter; -advies/uitleg in de winkel matig - bezorging/monteren slecht (bed was verkeerd en scheef in elkaar gezet, poten en voetbord scheef en niet vast, wanden langs de trap beschadigd, communicatie met monteurs slecht Kortom zeer teleurstellend!!

Hoi Vief, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Mijn excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels goed gemonteerd en bent u tevreden met de boxspring. Met vriendelijke groet, Team Goossens

Good experience

Helpful in the store and delivery. Prompt assembly service. Should be more flexible with colour changes after main order.

Thank you for your feedback! And good to hear that everything went well. We hope to see u again in the future! Yours sincerely, |Team Goossens Wonen & Slapen Cruquius

Onjuiste product informatie.

Goossens wonen: Helder aanbod: je weet precies wat je koopt. Elk product en/of elke dienst heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid. In praktijk: Mdf kasten met een fineerlaag eiken worden aangeprezen als eiken kasten. Met geen woord wordt er vermeld dat de Barcelonakast voor 90% uit mdf bestaat en ze willen dit ook niet aanpassen op de website. Klantservice geeft hierop geen antwoord maar praten er omheen.

Beste, Bedankt voor je reactie. Dit wordt altijd aan je medegedeeld als je hierom vraagt. Het materiaal is echter wel van eiken gemaakt. We classificeren echter bij geen enkel meubel op onze site of het om fineer, een combinatie of massief hout gaat. Vervelend dat hierin dus een miscommunicatie is geweest. Met vriendelijke groet, Goossens

Fijne koopervaring, maar matige leverservice.

Ervaring in winkel zelf prima. Levering door bezorgers zonder enige arbeidsvreugde. Nadien blijkt een stoel onvolledig geleverd. Nadien schroeven na gestuurd, maar schroefdraad in stoel niet aanwezig. Vervolg afspraken moeizaam af te spreken, ondanks fout bij levering. Service kan beter!

Beste Ewout, Fijn dat u uw winkel ervaring als prima heeft ervaren. Hartelijk dank voor dit compliment. Wij begrijpen van uw feedback dat er bij onze bezorgers nog een verbeterpunt is en zullen dit dan ook doorgeven aan onze bezorgdienst. Jammer dat uw stoel niet juist is geleverd door het ontbreken van schroefdraad. In ons systeem zie ik dat er al een afspraak met u staat gepland voor 25-01-2021 om dit voor u op te lossen. Ik hoop dat u veel plezier zal hebben van aankopen. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam

klote

geen info ben zolang aan het wachten moet er zelf iederkeer achteraan voor die achterwand wat ik mis in het pakker eerst maandag toen dinsdag maaar nee niks te zien of gehoord tot heden zeeeeeeeeeeeerr teleustelend

Hallo Wien, Bedankt voor je reactie en vervelend dat de verzending met pakketdienst niet duidelijk is voor je. Via de track&trace code kan je de levering volgen. De wand had een levertijd aan ons van één week. Dat is zeer snel in deze tijden! Met vriendelijke groet, Goossens

Product beschadigd geleverd

Sidetable komt erg scheef uit de verpakking. Contact met klantenservice zeer moeizaam, corona en feestdagen ? Ook backoffice Amstetdam krijgt geen contact. Tot op heden (29 dec) nog geen terugkoppeling gehad. Weet intussen niet hoe verder; wachten tot na de feestdagen of lockdownperiode, denk ik. Erg vervelend

Beste Ad, allereerst dank voor uw review. Wat vervelend dat u lastig contact kunt maken met onze diensten, dit signaal zal intern doorgezet worden. Desondanks het oponthoud, hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Slecht

Wij hebben een kast gekocht en deze was beschadigd, netjes gemeld door mij en de chauffeurs. Tot op vandaag geen antwoordt. 2 weken verder!

Beste Roy, dank u wel voor uw recensie. Wat vervelend dat uw kast beschadigd is geraakt. De klantenservice zal deze kwestie zo snel als mogelijk op gaan pakken. U hoort van ons.

Het ging altijd zo goed.

We hebben al behoorlijk wat spullen besteld bij Goossens, niet de goedkoopste winkel maar dat hoeft ook niet. Meubelen en tafels prima geleverd volgens afspraak, alleen bestellen we later een staande lamp die behoorlijk beschadigd is aangekomen. Normaal gesproken zal ik niet lastig doen als er een klein krasje op zit, maar dit is te gek. Al 2x een klachtenformulier met foto gestuurd via mijn inlog en nul reactie. Het liefst zou ik 1 ster geven maar daar wacht ik nog even mee.

Beste Gert, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te lezen dat uw staande lamp beschadigd geleverd is! Graag willen we met u mee kijken, naar een oplossing. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 08.30 - 22.00 tel. 0413 - 212 855

Niet het juiste advies, niet de juiste en gewenste service

Helaas hebben wij niet het juiste advies gekregen in één van de winkels van Goossens. Wij hebben daar een salontafel en tv meubel gekocht. Deze twee meubels staan in één ruimte en dienen passend te zijn qua kleur bij elkaar. Echter zijn wij niet geadviseerd in de winkel en passen de meubels bij levering totaal niet bij elkaar. Graag wilde wij ons geld terug zodat we een andere salontafel konden kopen. De enige oplossing die werd geboden is de salontafel omruilen in de winkel (showroom model) met krassen en beschadigingen. Ook waren het afwijkende maren t.o.v. de salontafel die wij hadden gekocht.

Keurig geholpen

Keurig op tijd geleverd en netjes gemonteerd ben heel erg blij met mijn kast , prachtige kwaliteit, prachtig afgewerkt. Erg tevreden helemaal top

Hoi Dieneke, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop! Wij wensen je er heel veel plezier mee en hopen je snel weer te zien in onze winkel! Groetjes, Team Baarle

vriendelijk en behulpzaam

zocht een nieuw bed voor me zelf. werd erg vriendelijk en behulpzaam geholpen in de winkel. werd goed geluisterd wat ik precies zocht en hun kwamen met goeie aanbevelingen. alleen jammer van de lange wachttijd voor het leveren van het bed.

Beste meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw reactie Helaas door de omstandigheden waar wij nu ook mee te maken hebben is de levertijd van uw product langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wat goed om te horen dat u zo tevreden terug kijkt op het contact en service van uw aankoop. Wij wensen u een fijne dag. Team Cruquius

De ervaring met Goossens is goed. Wel had de tekening van het interieur eerder mogen komen

Beste Asmund, Dank voor de review en fijn dat de ervaring met ons goed is geweest. Helaas kon ik onder uw gegevens geen order vinden en kon zodoende niet inzien wat er met de tekening gaande was. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Raymon

Totaal niet tevreden met de levering en het product.

Er was in de winkel afgesproken dat de lamp opgehangen zou worden. Hiervoor hebben we ook ca. 80 euro voor betaald. Na lang wachten op de lamp, ruim 400 euro, werd eindelijk geleverd maar werd niet opgehangen. Zoals de chauffeur melden “ we hangen nooit lampen op” flinke tegenvaller dus. Oké, het “ Hanggeld” is terugbetaald met excuses en 25 euro compensatie maar dit hield wel in dat wij zelf op zoek moesten naar iemand die hem voor ons kon hangen. Dat viel voor de kerst niet mee. Nu is hij opgehangen en nu blijkt dat de lampenkappen niet goed aansluiten aan op de fittingen. Ik heb Goossens gebeld met het verzoek dat er iemand naar komt kijken en hoop geen discussie te krijgen dat we zelf de lamp zelf hebben beschadigd. Hij is namelijk door een professioneel bedrijf opgehangen. Door Goossens is de melding nu verwerkt en er wordt met mij contact opgenomen door iemand van de service. Hopelijk begrijpen ze dat wij de lamp niet zomaar van het plafond afhalen en dat er iemand hier komt kijken. Het vervolg hiervan is dus nog even afwachten maar wel duidelijk is dat deze aankoop voor ons alleen nog maar een hele grote teleurstelling is. Aangezien ik in het verleden altijd zéér tevreden ben geweest over Goossens kan op op dit moment op de vraag ‘aanbevelen’ , begrijpelijk, op dit moment geen positieve reactie geven.

Hi Marianne, allereerst dank voor het schrijven van een review. Uw terugkoppeling zal intern binnen de organisatie worden onderzocht. We hopen dat u met de expert tot een mooie oplossing kunt komen en u ondanks het misverstand, in de toekomst nog te mogen verwelkomen!