Beste Martin, Allereerst hartelijk dank voor je reactie, of dit nu positief of negatief is, hier kunnen we altijd van leren! Wat vervelend om te horen dat wij niet goed hebben geluisterd naar uw verhaal en dat wij niet op uw mails hebben gereageerd. Dat kan zeer zeker de bedoeling niet zijn en ik wil je dan ook bij deze onze excuses hiervoor aanbieden. Het woongenot kunnen wij je ook niet meer teruggeven, hoe spijtig dat ook is. Ik hoop wel dat het probleem inmiddels is verholpen. Met vriendelijke groet, Goossens
Goedenavond A. Janssen, we hebben al paar keer contact gehad via mail en telefoon. Wij hebben u al meerdere oplossingen aangedragen, maar helaas wilt u hetzelfde meubel ontvangen, alleen groter, welke wij niet in assortiment hebben. Ik begrijp de teleurstelling, we kijken graag mee voor een oplossing, maar kunnen het meubel niet groter leveren. Groeten team Waalwijk
Beste Isabelle, Wij betreuren het dat uw ervaring met de firma niet naar wens gelopen is. Helaas komt het soms op kort termijn voor dat leveringsproblemen ontstaan op aangezien wij de meubelen vanuit ons distributiecentra direct aan u willen leveren wanneer ze bij ons beschikbaar zijn, wanneer de snelle beschikbaarheid word verstoord is dit dan ook zeer spijtig. Desalniettemin, kunt u via de klantenservice direct samen een nieuwe afspraak inplannen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Team
Hallo Roy, We hebben reeds gereageerd op jouw review op Trustpilot. Zonder gegevens kunnen wij helaas niet meekijken wat er aan de hand is. Constructiegarantie is op afstand niet te beoordelen, daarvoor komen wij graag langs. We waarschuwen je op voorhand echter wel voor de kosten als dit geen constructiefout blijkt te zijn. Op onze site kan je hier alles over terugvinden wat hier wel en niet onder valt. Met vriendelijke groet, Goossens
Beste Masha, Gefeliciteerd met uw aankoop van uw nieuwe bank. Hartelijk dank voor het hele mooie cijfer dat u ons gegeven heeft, wij zijn hier erg blij mee. Wij begrijpen dat het in deze tijd lastig voor u is om een grote aankoop te doen, maar wij zijn heel blij dat u naar tevredenheid door ons geholpen bent. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
Beste E. Bravenboer, hartelijk dank voor het nemen van de tijd, om deze mooie enquête in te vullen. Fijn dat we samen naar een oplossing hebben kunnen zoeken en je weer een tevreden klant bent. Groeten Team Waalwijk
Beste Anita, Dankjewel voor uw review! Wat vervelend dat het bankstel niet naar wens is. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen kunt u een mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Goossens
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat het voor u is opgelost. Bedankt voor het achterlaten van de review en beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Goossens wonen en slapen
Beste Artash, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat jouw order later uitgeleverd wordt dan in eerste instantie verwacht werd. Onze klantenservice heeft voor u gekeken of ze de levering konden bespoedigen maar dat is helaas niet mogelijk omdat de meubels nog niet zijn aangeleverd vanuit de leverancier. Onze excuses dat u niet tevreden bent met de manier waarop u te woord bent gestaan. We gaan dit intern terugkoppelen naar de desbetreffende medewerker. Desondanks wensen wij u alvast veel plezier toe van uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Goossens
Beste Ronny, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat u niet goed bent ingelicht. Als we voor u nog iets kunnen betekenen, dan horen we dit graag. https://www.goossenswonen.nl/klantenservice/klachten
Beste Johan, allereerst dank voor het schrijven van een review! Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Ik ga uw feedback binnen de organisatie delen, we hopen u snel weer in de winkel te mogen verwelkomen.
Hoi Vief, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Mijn excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels goed gemonteerd en bent u tevreden met de boxspring. Met vriendelijke groet, Team Goossens
Thank you for your feedback! And good to hear that everything went well. We hope to see u again in the future! Yours sincerely, |Team Goossens Wonen & Slapen Cruquius
Beste, Bedankt voor je reactie. Dit wordt altijd aan je medegedeeld als je hierom vraagt. Het materiaal is echter wel van eiken gemaakt. We classificeren echter bij geen enkel meubel op onze site of het om fineer, een combinatie of massief hout gaat. Vervelend dat hierin dus een miscommunicatie is geweest. Met vriendelijke groet, Goossens
Originele beoordeling
Beste, Bedankt voor je reactie. Dit wordt altijd aan je medegedeeld als je hierom vraagt. Het materiaal is echter wel van eiken gemaakt. We classificeren echter bij geen enkel meubel op onze site of het om fineer, een combinatie of massief hout gaat. Vervelend dat hierin dus een miscommunicatie is geweest. Met vriendelijke groet, Goossens
Beste Ewout, Fijn dat u uw winkel ervaring als prima heeft ervaren. Hartelijk dank voor dit compliment. Wij begrijpen van uw feedback dat er bij onze bezorgers nog een verbeterpunt is en zullen dit dan ook doorgeven aan onze bezorgdienst. Jammer dat uw stoel niet juist is geleverd door het ontbreken van schroefdraad. In ons systeem zie ik dat er al een afspraak met u staat gepland voor 25-01-2021 om dit voor u op te lossen. Ik hoop dat u veel plezier zal hebben van aankopen. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
Hallo Wien, Bedankt voor je reactie en vervelend dat de verzending met pakketdienst niet duidelijk is voor je. Via de track&trace code kan je de levering volgen. De wand had een levertijd aan ons van één week. Dat is zeer snel in deze tijden! Met vriendelijke groet, Goossens
Beste Ad, allereerst dank voor uw review. Wat vervelend dat u lastig contact kunt maken met onze diensten, dit signaal zal intern doorgezet worden. Desondanks het oponthoud, hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Beste Roy, dank u wel voor uw recensie. Wat vervelend dat uw kast beschadigd is geraakt. De klantenservice zal deze kwestie zo snel als mogelijk op gaan pakken. U hoort van ons.
Beste Gert, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te lezen dat uw staande lamp beschadigd geleverd is! Graag willen we met u mee kijken, naar een oplossing. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 08.30 - 22.00 tel. 0413 - 212 855
Hoi Dieneke, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop! Wij wensen je er heel veel plezier mee en hopen je snel weer te zien in onze winkel! Groetjes, Team Baarle
Beste meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw reactie Helaas door de omstandigheden waar wij nu ook mee te maken hebben is de levertijd van uw product langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wat goed om te horen dat u zo tevreden terug kijkt op het contact en service van uw aankoop. Wij wensen u een fijne dag. Team Cruquius
Beste Asmund, Dank voor de review en fijn dat de ervaring met ons goed is geweest. Helaas kon ik onder uw gegevens geen order vinden en kon zodoende niet inzien wat er met de tekening gaande was. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Raymon
Hi Marianne, allereerst dank voor het schrijven van een review. Uw terugkoppeling zal intern binnen de organisatie worden onderzocht. We hopen dat u met de expert tot een mooie oplossing kunt komen en u ondanks het misverstand, in de toekomst nog te mogen verwelkomen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.