Zeer matige tot slechte serviceverlening

Onze slaapkamer kast moest 2x bezorgd worden omdat de eerste bezorger van mening was dat de kast niet door het trapgat paste. Na twintig minuten proberen en 10 minuten bellen nam hij de kast weer mee terug. Na veel bel pogingen met de klantenservice is de kast drie weken later voor de tweede keer bezorgd door een andere bezorgers die er totaal geen problemen mee hadden en de kast moeiteloos konden afleveren en monteren. Wij zijn zeer tevreden met de kast. Maar de reactie op mijn klacht over de eerste bezorging via de mail was koel en onpersoonlijk. Er kon zelfs geen ‘sorry’ af.

na 3 weken....

eindelijk mochten we snel een uurtje shoppen midden in de lockdown, he fijn want onze bank was echt wel aan vervanging toe!, sinds kort onze nieuwe bank mogen ontvangen na een lange tijd te hebben moeten wachten. de bank staat nu een kleine 3 weken en voel nu al dat de zittingen gaan doorzakken in de hoeken van de bank. en dat na slechts 2 verjaardagen aan viste wat erop heeft gezeten, zelfs met 100 kilo zou dit geen probleem mogen zijn naar mijn idee voor een bank van goossens kwaliteit EN 1800euro graag zsm een reactie 2740268

Professioneel

Wat een prachtige meubelzaak! Professioneel personeel, nemen de tijd voor je, luisteren wat je wil en denken mee! Zoey en Robert heel erg veel dank voor het meedenken en het geduld! Top zaak!

Belachelijke service.

Je wordt goed behandeld tot ze je geld hebben. Daarna word je volledig genegeerd. We wilde iets wijzigen na een aankoop, maar krijgen niemand te pakken.

Hoi Rutger, Ik zie dat na het verloren chatcontact er alsnog contact is gelegd door mijn collega's van de klantenservice en de winkel en de wijziging in de order afgelopen donderdagochtend opgelost is. We wensen je alsnog veel plezier met de Ravenia. Vriendelijke groet, Raymon

komen afspraken niet na, onbereikbaar

in de winkel echt keurig geholpen,levertijd afgesproken. Ver binnen de afgesproken levertijd kwam het meubel beschikbaar maar toen waren wij helaas niet in staat het in ontvangst te nemen, gaat lastig als je 2700 km verderop bent. Terug in Nederland lukte het niet om met Goossens in cantact te komen. Telefoon "het is drukker dan normaal", mailafspraken worden niet nagekomen maar uiteindelijk is het via Helene van de chat gelukt een afspraak te maken. Bij discounters zijn ze nog klantvriendelijker.

Goossens veranderd zonder aankondiging leverdatum

1 ster is eigenlijk te veel voor de service die ze zeggen te leveren. Mijn bank zou geleverd worden op 15-06, op 09-06 werd ik door Goossens gebeld dat de bezorging op 15-06 niet door kan gaan vanwege problemen bij de distributie en dat deze verplaatst is naar 7 juli, met mijn reactie dat het wel heel erg laat was kon degene aan de tel niet zo veel. De volgende dag heb ik toen maar via de website contact opgenomen dat 3 weken vertraging i.v.m. logistieke problemen wel erg lang is en kreeg ik via de mail te horen dat de bezorging nu verzet is naar 23 juni, daar ben ik mee akkoord gegaan en kreeg dit ook met een bezorgafspraak via de mail bevestigd. Nu moest ik er zelf 1 dag voor de bezorgdatum achter komen, omdat ik geen tijd indicatie had ontvangen voor de bezorging, dat de bezorging door Goossens eigenhandig zonder overleg weer verzet is naar 7 juli. Goossens beloofd in zijn mail een oplossing maar zoals verder blijkt uit de mail is Goossens van mening dat de oplossing is dat ik mij maar wat flexibeler op moet stellen. Dit is dus ook gelijk de eerste keer en laatste keer dat ik iets bij Goossens besteld heb. Ben nog steeds benieuwd hoe de klantenservice het denkt op te lossen zoals ze in de reactie beloven

Waardeloze kwaliteit bank Jonas

In oktober bank Jonas gekocht en deze is eind december geleverd. Na nog geen 3 maanden zag de bank er uit alsof hij al tien jaar intensief gebruikt is. De stof pilt extreem, de "hoogwaardige kussens" klonteren en zijn vreselijk vervormd. Contact met de klantenservice die me naar hun premium care contact verwezen. Na 3 pogingen eindelijk een afspraak gekregen met een monteur voor afgelopen maandag, 21 juni. Volgens de monteur was dit normaal bij losse kussens. Hij heeft een binnenkussen stuk gemaakt om de vlokkenvulling los te maken (klonterde aan elkaar) en de kussens opgeschud. Opschudden doe ik vanaf dag 1 al dagelijks omdat het er anders nog erger uit ziet. Voor de zitkussens kon hij er een plank in stoppen, dan zakte het minder door. Dit vind ik geen goede oplossing voor een bank van nog geen half jaar oud. Aangegeven hier niet tevreden mee te zijn. Monteur verwees me naar Goossens terug. Klantenservice gebeld en ik werd teruggebeld door Goossens Heerlen. Verkoper vertelde dat dit allemaal normaal was en de klacht bij deze was afgehandeld. Ik snap dat na verloop van tijd kussens iets kunnen inzakken. Maar mijn bank ziet eruit alsof hij 10 jaar lang intensief gebruikt is door 10 personen. Ik verwacht heel wat meer van een "kwalitatief hoogwaardig product". De bank die ik vervangen heb was ruim 8 jaar oud en zag er na 8 jaar gebruik stukken beter uit dan de bank die nu nog geen half jaar in mijn woonkamer staat!! Voor mij nooit meer meubels van Goossens! Lees goed de reviews voordat je hier iets koopt! Garantie en service tot aan de deur.

Waardeloze service

Waardeloze service!! Stoelen besteld in de winkel. Netjes geholpen, u heeft ze binnen 10 dagen in huis, werd er beloofd. Aangegeven dat ik ze echt snel nodig heb. Komt goed mevrouw. Nou eerst zou het 10 werkdagen duren. Na 10 dagen maar eens gemaild. Sorry mevrouw dat was een foutje, levertijd is uiterlijk 10 weken! Na 10 weken hoor ik weer niets.Sorry mevrouw, het duurt nog 3 weken er is vertraging. Niet geïnformeerd, geen telefoontje niets, moet het er maar mee doen en zelf achteraan en maar hopen dat het niet nog langer duurt! Nog geen zekerheid! Kadobon voor in hun winkel van 25 euro kan ik krijgen om de pijn te verzachten. Alsof ik ooit nog weer eens wat bij hun wil kopen!!! Gewoon korting op de prijs zit er niet in, mag ik na nog 2 dagen wachten op antwoord horen. En dit alles over de mail. Geen telefoontje niets. Ik heb de order geannuleerd. Voor niets 10 weken gewacht, maar ik ga niet nog langer wachten en zoek wel elders stoelen waar ze wel doen wat er beloofd wordt. Enorm teleurgesteld in de service, had ik niet verwacht.

Waardeloze klantenservice

Waardeloze klantenservice. Een set van 3 salontafels gekocht en deze vertoont al naar 2 weken vreemde vlekken die omhoog komen. * Er wordt niet gegeten aan deze tafel. * Voor drank worden er onderzetters gebruikt. * Er is niet geknoeid op de tafel. Bij diverse mails en vragen aan de klantenservice krijg ik tot 2 keer het bericht dat de tafel behandeld moet worden met antiekwas, die je natuurlijk dan weer bij hun mag aankopen. Dat de tafel onderhoudt nodig heeft is natuurlijk begrijpelijk, maar ik mag aannemen niet naar 2 weken dat de tafel in huis staat. Tot 3 keer de vraag gesteld hoe dit mogelijk is, en er wordt aangegeven dat de betreffende persoon geen servicemonteur is. Bij de vraag om de mail door te sturen naar de servicemonteur voor een antwoord, krijg ik te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen. Bedenk jezelf voor je hier iets koopt, wanneer je vragen hebt kunnen/willen ze deze dan (in mijn geval) niet beantwoorden. P.S. onder de e-mailhandtekening stond van de klantenservice stond in de eerste 2 mails als functie "Sales & Advies". Bij de laatste mail stond er ineens "Medewerker klantenservice". Toch wel vreemd dat in dezelfde mailwisseling met hetzelfde mail adres ineens de functietitel wordt aangepast binnen 19 uur tussen 2 mails.

13 weken levertijd ipv 4-6 weken

We hebben op 10 april tuinstoelen besteld met een levertijd van 4-6 weken. Krijgen we vandaag in de 7e week bericht dat vanaf 19 juli ! (dan is de helft van seizoen al voorbij) geleverd wordt. Erg jammer. Gemiste kans

Onvolledige productinformatie/misleiding?

Online informatie betreffende de notenhouten kast van het type "Plain" verwijst niet naar het feit dat hier sprake is van een gefineerde kast. Wel wordt de hoge kwaliteit en afkomst van het notenhout beschreven, maar niet, dat het slechts een fineerlaagje is. Dit leidt na het afleveren, gezien het niet geringe bedrag van € 1600,- tot argwaan ten aanzien van de integriteit van Goosens. Telefonisch reclameren over de onvolledige online informatie leidt tot nog meer teleurstelling. Zowel van de woordvoerder als de filiaalmanager Nuenen slechts afwijzende antwoorden. Vervolgens wordt geen enkele opening geboden om het gesprek aan te gaan. Geen excuses of "u heeft een punt". Omdat ik in een 30 minuten winkelafspraak de kast (in een andere houtsoort) in het filiaal bekeken heb, had ik het zelf moeten controleren en constateren aldus de filiaalmanager. Ik heb van de filiaalmanager alleen het absurde aanbod gekregen om de kast retour te laten nemen en de aanschaf kosten te delen. Ik vraag mij af of deze onvolledige informatieverstrekking een verwijtbare in gebrekestelling of zelfs een vorm van misleiding van Goosens is. Fatsoenlijk is het m.i. zeker niet.

Bank Jonas Niet Kopen !

Waar het in de showroom een prachtig bank lijkt en prima zit. Hadden wij na een jaar ingezakte zitkussens en was er geen ondersteuning meer. Zeer slechte kwaliteit prijs verhouding,wat helaas niet te merken is als de bank nieuw is. Een tegenvaller !

Geen oplossend vermogen grensoverschrijdend

Vanochtend zou een eettafel bezorgd worden met stoelen.De eettafel paste niet door de voordeur wat een schrik na maanden wachten. Bezorgers gingen achterom door de tuin en hadden natte vieze schoenen hierdoor. Gevraagd of ze hun schoenen uit wouden doen omdat de vloer net geschuurd en geolied was. Niet gehoord of niet door bezorgers  gezegd dat dit niet kon vanwege veiligheid.Dekbed neer gelegd dit was direct vies. Geen greintje geduld of overleg ze liepen door.Ik vond dat dit veel te ver ging en vroeg me af op wiens rekening de schade zou komen.Ik vind dat een bedrijf best even de tijd mag nemen om te kijken hoe een vloer niet te beschadigen.Een oplossing zou b.v. zijn geweest buiten in elkaar zetten of verzoek meerdere kleden op de vloer. De heren wouden zichtbaar geen enkele minuut tijd verliezen waren door aan het banjeren en stelden kritiek niet op prijs. Ze zijn met tafel en al vertrokken.Opnieuw grensoverschrijdend gedrag. Klantenservice gebeld kwam met geen enkele oplossing niet in staat om mee te denken vermoedelijk al op de hoogte gesteld door bezorgers. Gedrag van werknemers wat irritatie oproept. Vrije dag opgenomen bedrijf gaat veel te ver.

Slechter kan bijna niet

Tafel gekocht bij goossens. Was een strakke houten tafel. Na een maand ongeveer ontstond er een scheur in het midden en was de tafel niet echt meer stabiel. Gebeld en een lee tafel gekregen en 4 maanden later weer de tafel terug. Probleem niet verholpen. Dit is tot 3x toe gebeurd en uiteindelijk na veel gezeur hebben we een andere tafel gekregen. De ervaring was zo slecht vooral de manier waarop de mensen van Goossens ermee om gingen. Voor ons was dit echt een ervaring die we niemand gunnen. We betalen de volgende keer liever eerlijke en oprechte bedrijven. Goossens daar lopen wij met een ruime boog omheen.

Super!!

Met aankoop van de bank super geholpen. Vandaag onze bank geleverd gekregen. Ook weer helemaal top gegaan...van A tot Z zijn we helemaal tevreden. Winkel Roermond echt een aanrader!!!

Klacht ze denken niet in oplossingen nooit meer.

Beste Goossen, Wel verkopen maar niet meedenken in oplossingen krijg je mail terug daarmee is de zaak afgedaan . Jammer .

Slecht

Nu al de 2de salontafel en wat denk je weer een grote scheur tafel was ook niet naar behoren gerepareerd maar de chauffeur durfde de tafel niet mee terug nemen vanwege reactie Goossens. Ik reclameer niet meer want een goede oplossing komt er toch niet. Zeer teleurgesteld

Top ervaring......

Vriendelijke man. Niet opdringerig. We hadden zelfs lol. Prima service. Eigelijk precies zoals het hoort. Mooie fauteuil gekocht. Ben er echt blij mee. Ze hebben een uur de tijd en dat was voldoende. Groetjes Arjanne

Vriendelijke service en goede nazorg!

Na het bestellen van 4 eetkamerstoelen kwamen bij de levering tot de vaststelling dat men de verkeerde stoel geleverd had. Kleur + stof was niet wat wij besteld hadden. Toch klopte het geleverde met de bestelbon. Na telefonisch contact te nemen met de klantendienst en een afspraak in de winkel met de verkoopster die onze bestelling in eerste instantie ingevoerd had, kwamen we tot de conclusie dat de kleuren in de winkel verkeerd op de stoelen stonden. Alles werd meteen in orde gebracht. De 4 stoelen die foutief geleverd zijn, worden binnenkort terug opgehaald en de juiste stoelen worden geleverd. Wij hebben al heel wat meubels gekocht bij Goossens en zijn steeds zeer tevreden van hun service en vooral hun klantvriendelijkheid. Wij zijn en blijven fan!

Dag Mieke, Bedankt voor deze mooie woorden en de 5* review! Wij zijn blij dat we alles naar wens hebben kunnen oplossen en worden binnenkort uw juiste stoelen geleverd! Wij hebben in ieder geval de foute kaartjes aangepast zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Zo zie je maar: fouten maken is menselijk en kan gebeuren, dan rest ons ook de taak om het op een juiste manier op te lossen. Veel plezier alvast van jullie nieuwe stoelen en tot ziens bij Goossens! Met vriendelijke groeten, Team Goossens Peer.

Na 9 jaar nog zo'n service dat vind ik top ☺️

In ons bankstel was een veer gesprongen En dat is provensioneel opgelost Wij zijn er zeer blij mee Na 9 jaar weer een prima bankstel Bedankt

Beste Marieke, Wat fijn om te lezen dat de gesprongen veer naar wens is opgelost. Nu kunt u nog langer genieten van uw Goossens woongeluk! Bedankt voor de mooie woorden en fijne review, dat doet ons deugd! Met vriendelijke groeten, Team Peer

Slecht ervaring

Slechte bereikbaarheid van klantenservice. Omdat er bij de montage van een geleverde kast op 1 febr. en na ruim 5 weken op 10 maart voor de tweede keer iets mis is gegaan zit ik nu nog steeds met een kast die niet af is. Ik krijg helemaal geen reactie van Goossens wat nu het vervolg gaat worden en wanneer ik kan verwachten dat het in orde wordt gemaakt. Ik ben hier absoluut niet blij mee, bovendien is de deur naast de kast zo tegen de muur gezet dat de slaapkamerdeur nog maar een klein stukje open kan. Ben zeer ontevreden.

Uitstekende service.

We werden op afspraak uitstekend geholpen door 2 heren: Laurens en Robert. Wij hebben een prachtig ‘elektrische boxspring infinity 8000’ met alles er op en er aan uitgekozen en gekocht bij Goossens. Er werd alle tijd genomen om ons van informatie te voorzien. Niet alleen puur verkoop maar oprechte medewerkers die meedenken met de consument. Het bed werd op de afgesproken datum en tijd netjes geleverd en geplaatst. Dank voor deze service! Vriendelijke groet, Fam. Grootkarzijn uit Zwolle.

Tevreden

Ik was niet tevreden over bezoek zaak heerlen over klacht aanhoring. Geen goed gevoel aan overgehouden. Betreffende persoon luisterde niet goed. Wat betreft de afhandeling door servicemonteur was perfekt:, dat was pas service en uitleg en afhandeling. Bedankt voor jullie sevice.

klantenservice is klantonvriendelijk

totaal geen tegemoetkoming of excuses na slechte service en montage van kast.

Beste K, Wij hebben uw feedback ontvangen en jammer dat u onze klantenservice als klantonvriendelijk heeft ervaren. Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de montage van de kast. Wij willen u graag vragen om ons een ordernummer te geven zodat er door ons gekeken kan worden wat er precies is misgegaan en wij hierop kunnen reageren. Zou u ons dit kunnen mailen naar [email protected] dan kunnen wij dit gaan bekijken. Heel jammer dat u dit zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam

Slechte service

Nog geen uur geleden een bed bezorgt.Kijken of hij het goed doet horen een knak en ja hoor het voetgedeelte gaat niet meer omhoog.Bel je op naar de winkel ja 1 maart komt er iemand wat een schande toch heb je zoveel voor betaald.Vind dat ze dan wel iets van korting of overtrek mogen geven voor de ellende maar nee hoor.Dus voor ons Goossens 1 keer maar nooit meer.

Beste Jolande, Bedankt voor je bericht! Zoals besproken waren we nog voor je aan de slag om te kijken of het toch niet eerder kon, wat gelukt is. Er is inmiddels een servicemonteur bij je langs geweest die geconstateerd heeft waar het probleem voor je in zit en de benodigde onderdelen zijn voor je in bestelling gezet. We gaan er vanuit dat je binnenkort kan genieten van de volledige boxspring! Met vriendelijke groet, Goossens Breda