in november 2020 een tweezits en een fauteuil met relaxfunctie met 10 jaar service garantie in november 2021 ( nog geen jaar ) deed 1 van de tweezits het niet meer vlak daar na de Fauteuil niet meer gebeld ,na twee weken kwam een montuur van service garantie die constateerde dat batterijen stuk waren deze moesten besteld worden naar een maand weer gebeld of ze al iets wisten omdat het bankstel nog geen jaar oud was moest Goossens komen zouden binnen 2 weken bericht krijgen na 3 weken maar gebeld naar Goossens service de die kon mij niet verder helpen haar college werkte vandaag niet ze wilde mij maandag terug bellen ben benieuwd geloof er niets van maar dit is wel de eerste en laatste keer dat ik wat bij Goossens heb gekocht en zal ook niemand aanraden zeer slechte service als ik niets hoor dan zal ik RTL 4 hier over inlichten die smullen van dit soort zaken
Waardeloos bedrijf. Na 6 weken wachten en geen enkel bericht te hebben ontvangen dat de zending niet zou komen zitten we nu zonder aanbetaald product. Na zelf contact te hebben gezocht met zowel PostNL Extra@Home (bezorgdienst via Goossens) en Goossens kregen we na 2 dagen het bericht dat de zending retour was gegaan door onbekende oorzaak. Er kon eventueel een nieuw product verzonden worden maar dit ging dan weer 5 tot 7 weken duren. Zelf werk ik al vele jaren bij een groot bedrijf op de klantenservice en ken de frustratie van klanten maar de klantenservice van Goossens was alles behalve sociaal en oplossingsgericht. Als we het product sneller wilde hebben moesten we het maar elders bestellen en de vrije dag die was opgenomen om te wachten op de levering was een gevalletje van pech aldus het commentaar van de klantenservice medewerker. De aanbetaling kon tevens ook 2 weken duren voordat dit werd gecrediteerd. Uit ervaring weet ik dat dit veel sneller kan en kan ik Goossens enkel als tip mee geven om het klantenservice personeel beter op te leiden en wat netter de klant te woord te staan met doelgerichte oplossingen. Het is helaas de tweede slechte ervaring in anderhalve maand tijd bij Goossens en ik merk uit andere reviews dat ze er niet veel mee doen dus wees gewaarschuwd.
Wij hebben een kast gekocht. Op een donderdag. Daarbij specifiek aan de verkoopmedewerker gevraagd of voor deze kast wellicht binnenkort een speciale korting zou gaan gelden. Wij gaven aan dat we in dat geval namelijk graag volgende week terug zouden komen. In alle toonaarden werd ontkent dat dit aan de orde zou zijn. Direct na het weekend werd de kast wel degelijk afgeprijsd. We hebben direct contact opgenomen met de klantenservice, want rechtstreeks contact met het filiaal bleek niet mogelijk. Ze konden niets anders doen dan aan Goossens Utrecht vragen of ze ons terug wilden bellen. Ook via de chat en de mail hebben wij ons ongenoegen kenbaar gemaakt en het duurde (6!) dagen voor we een reactie per e-mail ontvingen. Met als inhoud dat de medewerkers niet van de korting op de hoogte waren en dat het jammer voor ons was. Wat een onheuse bejegening van klanten. Je wordt gewoon voorgelogen. Het was overigens niet de eerste keer dat dit ons bij Goosens overkwam. Wees gewaarschuwd! Wij gaan hier niet meer terug.
In juni hebben wij een kledingkast van bijna 3000 euro besteld en aanbetaald bij Goossens Zevenaar. Er werd specifiek in de winkel aangeraden om ook te kiezen voor de Goossens Bezorgservice wat inhoudt dat de kast ook gemonteerd wordt bij je thuis. De medewerkers bleken helaas niet gekwalificeerd om deze kast naar behoren in elkaar te zetten en moesten dit na 5 uur bezig te zijn geweest helaas ook zelf erkennen. Ook bleek een kastenblok verkeerd te zijn voorgeboord en bleek de zweefdeur te zijn beschadigd. Bij de 2e serviceafspraak werd geconstateerd dat de medewerkers van de 1e service afspraak de kast zodanig verkeerd hadden gemonteerd dat er onderdelen waren afgebroken en opnieuw moesten worden besteld. Ook is wederom vastgesteld dat het kastenblok verkeerd was voorgeboord. Nu zou er een 3e service afspraak gemaakt worden. Ik vraag me af of deze ook gaat constateren dat het kastenblok verkeerd is voorgeboord of deze het geniale idee heeft om een correct voorgeboord kastenblok mee te brengen. Ik ben niet tevreden over de afhandeling. Er kan altijd iets fout gaan of beschadigd raken maar juist op deze momenten kan je als bedrijf het verschil maken door deze situatie goed op te pakken en af te handelen. Goossens laat dit bewust of onbewust na. Er wordt geen informatie verstrekt over een nieuwe service afspraak tenzij je hier zelf om verzoekt. Er wordt geen concrete informatie verstrekt wanneer je een oplossing kan verwachten, hooguit de mededeling dat onderdelen in bestelling staan. Er wordt geen enkele compensatie geboden voor het ongemak. Dit wekt helaas geen vertrouwen.
Soort van sjieke bedoeling in de winkel maar daar blijft het ook bij. - Late levering - Hele slechte montage totaal geen vakmensen (4x terug moeten komen om problemen van collega's op te lossen).
De meest verschrikkelijke service ooit, wat heeft Goossens zijn zaken niet op orde. In juli blind een bank gekocht mbt het sluiten van de showroom tijdens de lockdown. Erbij gezegd dat hij moeiteloos omgeruimd mag worden als deze niet bevalt. Het is nu midden november en we zijn hier nog mee bezig, te bizar voor woorden. Tot TWEE keer toe zijn we door goossens vergeten en moesten zelf contact opzoeken waar elke keer een maand aan voorbij ging. Na heel veel over en weer contact afgesproken dat de bank in october geleverd zou worden. Staat de bank op de dag zelf te vroeg voor de deur en is er niemand thuis. Vervolgend van een bezorger gehoord dat het geen probleem is als ik 30 min terug moet rijden van werk en dat ze zouden wachten, maar na 10 min opgebeld worden door een andere bezorger die op hele onbeschofte wijze verteld dat ze nog 5 min wachten en anders weggaan. Dit was eigenlijk al mijn limiet aangezien ik al weg was gerenden naar huis. Gebeld en nieuwe datum ingeplanned want we zitten toch met een item wat we willen ruilen, 15 nov zou hij dan komen. Je raad het al, hele dag gewacht, vrij genomen rond 4 uur nog geen teken van Goossens. Gebeld en bank blijkt niet in het magazijn op voorraad te zijn. BESTEL HIER NOOIT WAT WANT DE SERVICE IS RONDUIT ASOCIAAL EN DE SLECHTSTE DIE IK OOIT HEB MEEGEMAAKT. Constant loze datums en stilhoudertjes zonder dat er ook maar daadwerkelijk IETS voor je wordt gedaan. Echt totaal schaamteloos.
De lamp die wij besteld hebben komt niet overeen met de foto op de bestellïng. Houtentakjes van de voet zijn te dun. Deze moeten veel robuuster zijn. Foto gemaild naar Goossens geen reactie. Gebeld sta 20 minuten in de wacht.
Tijdens het plaatsen van een boxspring komen de medewerkers van Goossens er achter dat zij de bedmotor zijn vergeten, vervelend maar kan gebeuren. Om een vervolg afspraak met Goossens te maken moet men de klantenservice bellen. Na 43 minuten in de wacht te hebben gestaan is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken om de vergeten bedmotor te plaatsen. Hiervoor moet het eerder geplaatste bed worden verplaatst. Door het verplaatsen komt er aan het licht dat de medewerkers van Goossens het behang (is pas 3 maanden daarvoor aangebracht)achter het hoofdboord op 3 plekken heeft beschadigd. Zij konden het fatsoen niet opbrengen om deze schade te melden. Na overleg in de winkel te L’dorp is er besloten om een prijsopgave van de schade te laten maken. En dan gaat het mis. Goossens neemt geen enkele verantwoordelijkheid en wil uit naam van de heer van Vugt de schade afkopen met € 50,- of met € 100,- aan cadeau bonnen te besteden in een van de winkels. Natuurlijk wordt er geen genoegen genomen met een belachelijke afkoop. Wij verwachten dat Goossens haar klanten met respect en fatsoen behandeld. En dan wordt het vanuit Goossens stil….. en reageert men niet meer op mails. Wij houden hoop en blijven strijden voor het recht, maar zullen nooit geen stap meer zetten in welke winkel dan ook van Goossens. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
Beste mijnheer/mevrouw Blom, Dank u wel voor uw bericht, wat moet dit een vervelende ervaring voor u zijn. Onze excuses voor deze hele situatie. Zoals zojuist telefonisch met mevrouw besproken ontvangen wij graag alsnog de offerte met de schadebepaling rechtstreeks in mijn persoonlijke mail. Wij gaan dit voor u oppakken en oplossen. Team Goossens
Vandaag een bed gekocht bij Goossen. Geholpen door Robert. Wat een topper. Helpt goed en heeft er ook verstand van. Super. Nu lang wachten voordat het bed komt .
Werkelijk niet te bevatten hoe je bij Goossens als een melkkoe kan worden behandeld. Echt schrikbarend!! Prachtige hoekbank besteld in de winkel te Groningen, vriendelijk geholpen door verkoper Henk-Jan. Uitvoerig aangegeven hoe de hoek in de bank moet zijn. Henk-Jan noteerde de gegevens, gaf aan dat we de nota niet hoefden te doorlopen omdat we het uitvoering over de uitvoering van de bank hadden gehad. Te naïef mijn krabbel gezet en een behoorlijke aanbetaling moeten doen. Helaas bij de levering, toch de verkeerde hoek. Uiteraard de bank geweigerd en de bezorgers adviseerden contact op te nemen met de vestiging Groningen. Henk-Jan kan zich gemakshalve het gesprek niet meer herinneren en overig personeel komt niet verder dan "je hebt getekend". Daar sta je dan, geld weg, geen bank en je kan alleen nog een mailtje sturen naar hun juridische afdeling. Die hebben het natuurlijk super druk, want dit zal wel schering en inslag zijn deze oplichterbende wat de naam Goossens draagt. Zuur? Jazekers ben ik zuur! Aanbetaling van € 650 zo "down de tube" vanwege zo'n eikel als verkoper Henk-Jan. En die komt er lekker mee weg zo... Kan zich het gesprek niet herinneren. Goossens heeft leuk spul, maar het is allemaal ook elders te krijgen. Kijk echt verder dan hun je euro's te geven, en ook de aanbetaling is niet verplicht. Maar heeft wel een inkijk in hun "side skeme". Aan mij verdienen ze niks meer in ieder geval. Check ook de reviews op Facebook en andere plaatsen. Het is overal beneden peil dus ik ben echt niet de enige!!! Ook bij Kassa is Goossens niet onbekend!! Goossens, één keer en nooit weer.
Zeer onvriendelijke benadering van de manager van het filiaal in Hengelo. Deze kan beter een cursus communicatie gaan doen.
Begin juni hebben wij een aantal meubels besteld via de webshop van Goossens. De leverdatum zou 10 september zijn hetgeen op 3 september nog eens per email werd bevestigd. Tot onze stomme verbazing ontvingen wij op 6 september een nieuwe mail met de mededeling dat de levering niet door kon gaan wegens corona gerelateerde productieproblemen. Wel bijzonder dat ze dat in het afgelopen weekend hebben vastgesteld. Als klap op de vuurpijl meldt Goossens doodleuk dat levering op 4 januari 2022 zal plaatsvinden. Dit riekt 'm.i naar oplichting. We zijn dan ook zeer ontstemd over deze handelswijze. Zo kun je met de aanbetalingen van klanten waarschijnlijk je financiële tekorten dekken. Ik zou iedereen aanraden zijn meubels elders te kopen!,,
Een 4 tal maanden geleden hebben we via de webshop een aantal meubels besteld en al een aanbetaling gedaan. 4 dagen voor de afgesproken leverdatum kregen we via een email het bericht dat i.v.m corona er vertraging is ontstaan in de fabricage en vervolgens meldden ze doodleuk dat de levering over 4 maanden zal plaatsvinden; 8 maanden dus voor een bestelling????????. Het is toch absurd dat een bedrijf 4 dagen voor levering bedenkt dat ze de afspraken niet na kan komen. Waarschijnlijk zal er een administratieve blunder aan te grondslag liggen, maar dit bedrijf heeft het fatsoen en de professionaliteit niet om op correcte wijze zijn klanten te bewegen. UITERMATE TELEURSTELLEND dit bedrijf. Dus wees gewaarschuwd: bezint er ge begint!!
Slechte service. Beloven bij aankoop snelle levering. Maar helaas wordt die levering via de mail steeds verder vooruit geschoven. Klantenservice heel slecht te bereiken. Zit telkens minimaal 30 min i de wacht. Bij annulering van de aankoop kan je lang wachten op de terug betaling van de vooruitbetaling. DOE NOOIT EEN AANBETALING.
Toppers van het merk caresse gekocht, zelf een afspraak moeten inplannen,wel op de datum geleverd. Echter van 1 topper ontbreekt het logo van Caresse stiksel is los en er zit een vlek op,,,het lijkt wel een B keus. Direct na leverering contact opgenomen echter lukte dit pas na 5 dagen,ze zijn gewoon onberijkbaar , ik moest foto’s opsturen heb dit onmiddellijk op 27 augustus gedaan. Ik heb tot op heden geen reactie . Inmiddels heb ik al 6 mails verstuurd 20 x gebeld alles zonder resultaat!!!! Waardeloze service, maar ik ben er klaar mee ik schakel nu mijn rechtsbijstand verzekering in!!!!!!! Verkopen kunnen ze maar van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord. DUS WEES GEWAARSCHUWD KOOP HIER NOOIT!!!!!!
Bankstel Marshall geleverd door Goossen blijkt een van de hoekstellen beschadigd en kapot te zijn. Na contact met Goossen blijkt dat zij geen interesses hebben bij klachten en reageren nergens op. Nooit in mijn leven heb ik een dergelijk klantonvriendelijkheid meegemaakt. Goossen Nuenen overtreft zichzelf wat een k-bedrijf.
Bij binnenkomst uiterst vriendelijk ontvangen. Op al onze vragen kregen we een vakkundig en vriendelijk advies. Zal deze winkel bij iedereen aanbevelen.
Zéér slecht telefonisch bereikbaar. Met irritante muziek tijdens de wachttijd. Bij artikelen die alléén online besteld kunnen worden moet er toch betaald worden voor de "service" om het artikel eventueel binnen 30 dagen te retourneren. (€.89,00) Oude bank wordt alleen gratis mee terug genomen door Goossens als deze toen ook daar gekocht is anders wordt het wéér betalen van €.89,00. Wij raden iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf
Moet de meubels nog krijgen ,, vrijdag 13aug 2021 gekocht. Volgens de verkoper Robert, wij leveren binnen 5 dagen , Geweldig Maar de volgende dag op Zaterdag zie ik tot m’n eigen verbazing dat ik zelf online de afspraak mag bevestigen op 26 aug ,, de winkel gebeld , de zelfde verkoper aan de telefoon ( daar gaat iets mis , ik maak het in orde mevr,,)Na het weekend niks veranderd Opnieuw gebeld , alles uit gelegd aan een Mevr, en die beloofde ons ,dat de Maganer ons dezelfde dag nog terug zou bellen ,,,, Ook nog steeds niet gebeurd ,! We hebben dus een week later nog niet onze beloofde meubelen , en ze zijn onbereikbaar via klanten services. We hebben spijt van deze winkel , want de belofte die ze maken , tijdens het verkoop praatje , maken ze dus niet waar Dus we moeten nu maar afwachten ,,, Fam Froma uit Emmen
20 juni hebben wij een box spring gekocht volgens de verkoopster wordt deze begin september of eerder geleverd. Wij willen navragen of dat deze datum nog klopt. Wij hebben diverse keren gebeld via het algemeen nummer naar de klantenservice een mail gestuurd maar helaas niemand is te bereiken.
Bij het leveren van ons bed en het in elkaar zetten hebben ze onze muur gigantisch beschadigd, nu al weken weekelijks aan het bellen voor een oplossing steeds zeggen u wordt terug gebeld maar dat gebeurd steeds niet wat een slechte service. Hier eens maar zal zeker nooit weer wat kopen hier.
Wij zijn al 3 keer thuis gebleven dat het zogenaamde in een keer geleverd wordt. Nu hebben we alles in huis blijken de poten verschillende kleuren te hebben. Moeten we met de klantenservice oplossing geven ze aan, meteen gedaan na 2 weken nog geen reactie. Maar weer gebeld en 25 minuten in de wacht gestaan geven ze aan dat hebben we nog niet beoordeeld. Het is toch hun fout dat we verschillende kleuren poten krijgen. En dit voor 2 zetels en één hoeker. Dan krijg je een mailtje we lossen het op maar wanneer zeggen ze er niet bij. Je mag van deze zaak toch wel verwachten waar bij ze kwaliteit hoog in het vaandel staan ook wel. Een beetje service mogen verlenen voor dat geld.
Vorige jaar augustus had ik een bankstel besteld die met fabrike fouten zaten. Een exper was geweest om de schade te beoordelen, toen kreeg ik te horen dat de meeste fouten velen onder 'de norm' iets dat werkelijk niet verteld is tijdens de verkoop. Uiteindelijk is de bankstel terug gestuurd voor reparatie dat 2 maanden kosten. Toen die weer geleverd werd bleek nauwelijks aan veranderd te zijn. Weer terug naar de showroom en was toch besloten hetzelfde bankstel weer te laten maken dat nogmaals 12 weken zou duren. Deze was geleverd met werkelijk precies hetzelfde fabrikant fouten als de eerste banstel. Deze had ik niet geaccepteerd enmeteen laten terug sturen naar het magazijn. Inmiddels ben ik één jaar verder met steeds geen bankstel terwijl volledig is betaald! Hierna was ik terug naar de showroom geweest met weer een klacht en uiteindelijk werd besloten met 'een coulance van €150' een andere banksel te gaan bestellen. Ik ben nu 2 weken verder en wacht nogsteeds op een aanpassing van de orderbon te kunnen ondertekenen. Dit betekent dat de bestelling voor derde bankstel niet geplaats is. Nogmaals terug naar de showroom waardoor ik verteld werd dat dit de normale procedure was bij Goossens. Ik moet dus weer wachten totdat dit gecorrigeerd is. Gezien deze buitengewoon probleem had ik wel een uitzondering verwacht van Goossens maar kennelijk hebben zij niet van 'klantvriendelijkheid' gehoord! Inmiddels is het één jaar geleden dat ik mijn oorspronkelijke bestelling geplaatst en voor betaald had en tot zover wacht ik steeds op een plaatsing van een order voor een 3de nieuwe bankstel.
Bank (op maat) besteld bij Goossens in Hengelo. Bij het leveren is gebleken dat Goossen niet de juiste bank heeft geleverd. Ik heb een hoekbank besteld en ontvang een bank met daaraan een chaise longue gekoppeld. De verkoopster heeft bij het samenstellen van de bank de verkeerde elementen aangeklikt op haar Ipad. De bank is de juiste, de stof is de stof zoals ik die heb uitgekozen, echter de samenstelling is wat ik juist NIET wenste. De verkoopster kan zich mij herinneren, ze herinnert zich ons gesprek, ze herinnert zich dat we met de bijbehorende hocker hebben “gespeeld”, ze herinnert zich de gekozen stof. Maar de samenstelling van de bank (nota bene de exacte samenstelling zoals die in de winkel staat opgesteld, herinnert ze zich niet meer... ). De manager van Goossens houdt zich vast aan het feit dat ik ten tijde van de koop heb getekend (klopt, ik heb getekend op de Ipad, heb het bedrag bekeken en ben er in het volste vertrouwen vanuit gegaan dat de verkoopster het juiste heeft ingevoerd, zij is tenslotte de professional en weet hoe al die losse elementen heten), toont geen enkele menselijkheid, denkt niet in oplossingen, biedt deze ook niet en kent geen coulance. Het enigste wat ik terug krijg is een magere “sorry” en “ik begrijp het”. De woorden die je standaard leert bij een cursus commerciële verkoop uit de jaren 80. Dan heb ik hun bereikbaarheid nog niet genoemd: 2 keer ruim 20 minuten in de wacht gezet bij het centrale klantenservicenummer, als ik de manager wil spreken is hij óf een uurtje later, óf hij is net weg. Een terugbelafspraak wordt gewoon niet nagekomen. Maar ik zit nu met een bank die ik helemaal niet heb uitgekozen! Natuurlijk kan ik erop zitten en past hij in onze woonkamer, maar het is niet de bank die ik heb uitgekozen, dus ik zal er nóóit woonplezier aan beleven.
Toen wij op onszelf gingen wonen hebben we onze complete inboedel bij Goossens besteld, omdat deze winkel zo’n ruim aanbod en volgens zeggen “goede klantenservice” biedt. Helaas bleek van dat laatste niets waar. Onze gekozen bank was in de verkeerde kleurcode besteld. Na meerdere keren contact opnemen werd ik steeds gerustgesteld “nee mevrouw in de order is het wel de juiste kleur zoals u in onze winkel heeft gezien”. Vlak voor de levering komen ze erachter dat ik toch gelijk had en de bank inderdaad in de verkeerde kleur is besteld. Toen wilden ze dit oplossen met een sorry en een leenbank voor 3 a 4 maanden. Hier gingen we niet mee akkoord. Na een hoop discussies is er besloten dat we de bank met de verkeerde kleurcode dan zo lang als leenbank mogen gebruiken, zodat we toch een (nieuwe) bank hebben als we er zouden wonen. Bij de levering hadden de leveranciers echter geen bank bij zich…. Na verschillende keren bellen, bleef Nuenen de telefoon niet opnemen en de klantenservice kon me niet helpen, omdat zij niet snapten waar de bank gebleven kon zijn. Het bleek fout te zijn gegaan in de verwerking in het systeem. Goossens Nuenen erkent hun eigen fout en belooft het op te lossen. Ik word diezelfde dag nog gebeld met de oplossing. Helaas miste ik het telefoontje en bij terugbellen kreeg de klantenservice Nuenen niet te pakken. Terugbelverzoek werd ingediend en ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden. Na meerdere pogingen met de klantenservice en 48 uur later nog geen oplossing gehoord. Dus ik besloot maar weer naar de winkel te rijden. De oplossing: over een week wordt de bank alsnog geleverd en om u te compenseren voor het feit dat u eigenlijk een week op de grond zit, is de levering dan gratis i.p.v. €89. Oké bedankt Goossens Nuenen?!! Schandalig gewoon! Dat bedrag ben ik al kwijt aan telefoonkosten en benzinekosten voor al die keren dat ik de winkel probeerde te bereiken!!! Ons zullen ze daar nooit meer zien!!! En dat na zo’n investering.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.