Slechte service

In januari ‘24 een bed gekocht. Bij het bezorgen is de trappenhuis beschadigd, ik stond erbij! Goossens zou mij hierover terugbellen.. word ik pas na 3,5 week gebeld met de mededeling dat zij dit niets voor mij kunnen betekenen. Maart ‘24 een kast besteld. Mario van Goossens gaf ons de garantie dat onze bestelling op de juiste plaats zou komen. Allerlei beloftes gedaan.. maar niets van waar. Er was niet eens een traplift geregeld hoewel wij dit expliciet hadden aangegeven. Al met al een slechte ervaring met Goossens. Slechte na-service.

Belachelijke afhandeling schade bij bezorginf

De bezorgers van Goossens hebben schade aangericht aan mijn gietvloer. Nadat ik dit dezelfde dag geconstateerd heb, heb ik dit ook online gemeld bij Goossens. Goossens zegt navraag te hebben gedaan bij hun bezorgers en die zeggen geen schade te hebben gemaakt. Nee, dat zullen ze niet in de gaten hebben gehad mag ik hopen. Vervolgens zegt Goossens dat ze dit eerlijk willen afhandelen en omdat de bezorgers geen schade hebben toegebracht is daarmee de kous af voor Goossens. Nou niet voor mij. Eerlijkheid begint bij telefonisch contact opnemen en het verhaal van twee kanten horen. Ik ga toch geen schade melden als die bezorgers dat niet gedaan zouden hebben. De streep zit exact op hun looproute. Voordat zij bezorgd hadden zat de kras er niet. Nadat ze weg waren wel. Goh wie zou dat nou (per ongeluk) gedaan hebben?! Pure oplichters bij Goossens. Ik ben geen klant meer.

10 jaar garantie, maar na 9.5 jaar helpen ze niet meer

De glazen (sier)platen aan de voorzijde van mijn zweefdeurkledingkast zjin na 9,5 gaan zakken. Dit betekend dat de ene deur tegen de ander aan schuift en de kast niet meer open kan. Na meer dan twee maanden kon er eindelijk een monteur langs komen (het zou eerst aan de rails liggen en aan allerlei andere zaken, luisteren en lezen werd helaas niet goed gedaan). Echter was de reactie direct, dit kunnen wij helaas niet maken u kunt een vergoeding krijgen. De vergoeding € 150,-! Daar koop ik uiteraard geen nieuwe kast voor. De kast is netjes en niet veel gebruikt, maar bij andere leverancier werd gemeld dat dit eerder is gebeurt vanwege slecht dubbelzijdig tape. Een fabrieksfout dus. Uiteindelijk blijkt dat Goossens de kast niet meer in het assortiement heeft en daarom dus niet kan helpen. Zelf heb ik een andere leverancier gevonden die ze nog wel levert, of een monteur die het wel wilt maken, maar Goossens wilt geen redelijke vergoeding doen zodat de kast alsnog gemaakt kan worden. Mijn idee was een degelijke kast van Goossens, die kan ik wellicht nog is mee verhuizen. Maar helaas, was ik nu maar voor een Ikea kast gegaan (die leveren wel service en voor dat geld had ik dan weer is een tweede kunnen kopen als dat nodig geweest was). Ik sta er echt versteld van dat niet eens de moeite wordt gedaan een meubelmaker te vinden en iets te proberen. In principe heb ik al het uizoekwerk gedaan en aangeleverd, maar een een email van 2 zinnen is het enige wat ik steeds terug krijg, zonder redelijke oplossing. Meeleven is 0.

Geweldig geholpen

Jeannette /24445 , heeft ons geweldig geholpen. In de loop der jaren hebben wij meerdere meubels bij goosens gekocht, mede door de goede service. Groetjes

Slechte klantenservice (telefoon)

De levering zou plaatsvinden tussen 7.00 en 8.30, hier is door ons in onze dagplanning rekening mee gehouden. Er was "oponthoud", meldde de bezorger om 7.49, terwijl de rit (zelfs in de spits) ongeveer een uur zou duren. Ze zouden er uiterlijk om 8:45 zijn, ik gaf aan dat dit nét haalbaar was ivm werk. Contact gehad met de klantenservice toen ze er om 9 nog niet waren. Daar werd het verhaal compleet omgedraaid, dat ik zou hebben gezegd dat 9:15 prima was. Zeer onprofessioneel te woord gestaan door Bianca, snauwde dat "ze niet bij het gesprek was geweest" en dat ik had gezegd dat later in orde was. Heren (waren erg netjes verder) gaven bij de levering aan dat er niet voldoende personeel was en zieken, daardoor intern de zaken niet op orde. Ze waren er uiteindelijk om kwart over 9, waardoor dit implicaties had voor mijn werk. Dus met name, Bianca, dat snauwen, de onprofessionele houding als klantenservicemedewerker... Tja, dat kan niet, niet als je voor een nette zaak als Goossens werkt.

Erbarmelijk

Tafels besteld. Komen uiteindelijk 4 weken later. Mag geen leverdatum kiezen. En het duurt weken voordat klantenservice reageert op berichten dat leverdatum niet uitkomt. Hun oplossing: dan annuleer je de koop toch?

Waardeloze service

Na 12 weken wachten werd eindelijk onze slaapkamer geleverd bij het opzetten van de boxspring hebben ze het onderstel vergeten en beugels voor het hoofdbord vast te zetten dit gemeld kregen de mededeling dat ze dit 3 maart komen leveren alles besteld is september misschien compleet in maart denk je dat je in ern goed bedrijf gaat winkelen

Zeer slechte communicatie

Een complete zithoek gekocht maar op de dag van levering zagen we dat er beschadiging aan de stof was. Meteen gemeld via de mail met foto's erbij. Pas na een maand een mailtje terug dat we een afspraak kunnen inplannen maar die site werkt niet , je kunt ook via de klantenservice een afspraak inplannen stond erbij. Een uur aan de lijn hangen voordat er een medewerker beschikbaar is en dan krijg je te horen dat je niet bij hun moet zijn maar bij een externe partij die weer contact met ons op zal nemen. Tot op heden nu bijna 2 maanden verder voelen we ons vooral afgescheept, zodra ze hun geld binnen hebben houden ze bij klachten de boot af

Zeer slecht

Voor onze een hele slechte ervaring met Goossens wonen. In november 2021 een opbergkast besteld met een levertijd van 4 maanden. Bij een officiële meubelzaak verwacht je kwaliteit voor het geld dat je moet neerleggen en service richting de klant, echter is dit bij Goossens niet het geval. Toen de kast uiteindelijk geleverd werd, bleek deze beschadigd te zijn aan de buitenkant en bleken de pootjes met nieten in het hout te zijn vastgemaakt. Dit kwam heel onprofessioneel op ons over. De oplossing die geboden werd, was de kast omruilen voor een nieuwe kast, echter wel weer met een levertijd van 4 maanden. Inmiddels 8 maanden verder en de (tweede) nieuwe kast geleverd gekregen. Ook deze blijkt weer beschadigd te zijn. De beschadigingen op de buitenkant van de deur zijn zelf geprobeerd onzichtbaar te maken met een verf of coating die niet overeenkomt met de kleur van de kast. Goossens had toegezegd de kast te zullen controleren op schade, maar in plaats van dat er een terugkoppeling volgde, is de schade met een soort van stift geprobeerd te maskeren. Daarnaast werd niet op whatsapp berichten gereageerd en via de mail kreeg ik inhoudelijk geen reactie. Daarop opnieuw telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik niet akkoord ga met een tegoedbon of het opnieuw omruilen van de kast met het risico dat ik weer maandenlang moet wachten en de kast mogelijk weer beschadigd blijkt te zijn. Uiteindelijk werd ik teruggebeld met een keuze voor een 'passende oplossing': Of de kast toch weer omruilen of 100 euro retour. Daarmee hield het dan ook op en er was verder niets mogelijk. Dit staat totaal niet in verhouding tot de bedragen die je bij Goossens voor een nieuwe kast betaald! Voor ons een slechte ervaring met Goossens en de service richting klanten dan ook als zwaar onvoldoende ervaren. Voor ons geen Goossens meer!

Zeer slechte klanten’service’

In februari een salontafels besteld, na eerst telefonie contact te hebben gehad welke uiterlijk eind april geleverd zou worden. Op 2 mei zelf maar gebeld en te horen gekregen dat de tafel geleverd kon worden aanstaande vrijdag. Prima, fijn. Daarop doorgegeven aan mijn moeder(die niets van computers weet, mama ze komen vrijdag) mijn moeder heeft al haar afspraken afgezegd en zat te wachten. Rond de middag waren ze er nog niet waarop ik heb gebeld. Ik kreeg een dame aan de lijn die aangaf dat haar collega een fout had gemaak. Ze komen niet vandaag maar pas 20 mei.. Tafel niet eerder leverbaar want hij is er niet. Ik vroeg om een tegemoetkoming. 1 maand later leveren en het geven van incorrectie info waardoor mijn moeder voor niks vrij heeft genomen en onbedoeld thuis zat. De mevrouw aan de lijn gaf aan, je hebt met die en die gesproken bel maar maandag terug, zij moet je helpen. Nu terug bellen naar die betreffende mevrouw, krijg ik hetzelfde verhaaltje. We kunnen niets doen, onze excuses. Het lijkt of ze je expres een maand langer aan het lijntje houden. En enige oplossing is er niet. Ik zou niemand Goossens aanbevelen. Service van niets

Met leugens word een verkeerde levering goed gepraat.

Na een half jaar gewacht te hebben werden onze bestelde meubels, twee leren banken en twee relax fauteuil geleverd. Onder de fauteuils zaten de verkeerde poten. Dit zal opgelost worden. We hebben echter de verkeerde kleur leer op de banken gekregen. Cognac in plaats van een donkerbruine chocolade kleur. Het eerste excuus was dat wij de kleur in januari zelf zouden hebben veranderd. Daarom zou er cognac geleverd zijn. Wij hebben echter niets veranderd. Toen dat weerlegd was kwam met een andere smoes. Jullie hebben geleverd gekregen wat er is besteld. Uit de stalen set was de donkerbruine kleur verwijderd. We konden de verkoopster, Anouk, niet meer vinden om ons gelijk te halen. We hopen nog in contact te komen met haar. Let dus op, als je een verkeerd product krijgt laten ze je vallen als een baksteen. Wij zouden dus nooit meer iets kopen bij dit bedrijf. Met leugens proberen ze een fout te herstellen.

Ik ben heel tevreden met de afhandeling van mijn bestelling.

De klantenservice heeft begrip getoond voor onze teleurstelling n.a.v een afgeleverd tv-meubel en is daar op een klantvriendelijke manier mee om gegaan, zodat we nu genieten van een fraai nieuw meubel in onze woonkamer. Dank u.

Een mooi restaurant

Heel goed geholpen door Artcie Lekker 2 cappuccino op en mijn vriendin heerlijke worteltaart en ik zelf warmappelgebakje. Super bedankt Artcie ook voor de rondleiding boven. Groetjes Mischa en Corry

De klant is een speelbal

Begin december heb ik de kast besteld ( i.i.g.had ik illusie dat ik dat gedaan heb), nu na ong. 15 keer gebeld te hebben, 2 extra bezoeken aan de winkel in Utrecht weet ik nog steeds niet of de kasten ooit komen. Niemand weet wat, niemand is verantwoordelijk. Elke keer spreek ik iemand anders die het dossier niet kent. Ze zijn ook nog verbaasd dat ik geïrriteerd raakt als ik hoor: we doen alles aan om u te helpen! U hoor z.s.m. van ons.... Heel grappig, want elke keer moet ik bellen, want Goossens medewerkers zelf hier zijn te lui voor. Nogmaals: de klant is een speelbal bij Goossens. Ik raad iedereen af om daar zelfs te gaan kijken

Kut

Bank van nog geen 2 jaar oud is al naar de stort. Vreselijk hoe jullie met mensen omgaan. Zelfs een verzekering erbij gepakt. En nog kom je nergens verder met jullie.

Totaal verkeerde kleur geleverd , niet voor rede vatbaar.Leer kan afwijken. Okay, maar totaal andere

4 stoelen gekocht, Meer dan € 300.00 per stuk. Na levering bleek dat de kleur niet een beetje afwijkt, maar totaal andere kleur. Niet voor rede vatbaar Zij hebben het goed gedaan. Ik had de stoel in de winkel gefotografeerd en daarna die ik thuis gekregen heb. Allerlei smoesjes, misschien dat de kleur anders zou worden na 3maanden en daarna , U hebt een onderhoudspakket gekocht, gebruik die eerst eens. Zelfs niet eens de moeite genomen iemand langs te sturen. Staan ook absoluut niet bij mijn tafel. Heel veel verdriet van . Moet ik daar nog jaren naar kijken en me ergeren. Heb foto,s opgestuurd , maar pech het is nu eenmaal zo. Klacht wordt niet aanvaard.

de slechtste bank ooit

we hebben voor ongeveer 4 jaar een bank gekocht. nou hij koste 795 euro,na alles was de bank 1295 euro. dachten ho we hebben een mooie bank gekocht. dus niet het goed koopste schuim er in. we hebben een nieuwe moeten kopen. maar weet wel koop nooit meer iets bij goossens. want nu had ik gebeld met een nicht van mij. en die vertelde mee heb ook een van gooossens gekocht. en had het zelfde probleem,kreeg ze nieuwe schuim er in en moest ook nog een honderd euro betalen er voor. nou vind dat jullie zich moet schamen. ik vind dat jullie mensen het geld uit de zak klauwen.

Super goed

Een zeer ervaren verkoopster die alle tijd voor mij nam..en luisterde naar wat ik zocht. Samen de juiste bank en kleur gevonden. Onder het genot van heerlijke koffie mijn nieuwe bank besteld. Goossens Roermond is een gastvrije en vriendelijke winkel!

Uitstekende service en erg vriendelijk!

Wij zijn uitstekend en bijzonder vriendelijk geadviseerd door Goossens Slapen in Amsterdam Villa Arena. Een mooie boxspring met Caresse latex topper en nieuwe kussens gekocht. Wij slapen nu weer echt heerlijk. Bedankt Goossens Amsterdam voor jullie hulp en perfecte advies! Groet, Eric

oplichting

Dit is pure oplichting wat ons overkomen met deze GOOSSEN. Een lerem bankstel gekocht van ca €5000 wordt beschadigd geleverd en ze komen met een voorstel ca. 100 euro als compensatie. Ik wil geen geld en geen compensatie, ik wil een onbeschadgde bank. Hier gaan ze niet in mee GOOSSEN. Het is blijkbaar een vaste werkwijze om beschadigde spullen te leveren en zeer magere compensatie voor te stellen en ze geven gewoon dat ik hun voorstel moet accepteren voor financiele compensatie en dat ze de bank NIET komen vervangen. DIT IS SCHANDALIG, HEB METEEN EEN JURIST op de zaak gezet en zegt ook dat ik RECHT OP een onbeschadigde bank!!! KOOP HIER GEEN SPULLEN BIJ GOOSSEN ALS JE NIET DE GARANTIE HEBT ONBESCHADIGDE ARTIKEL EN DE KLANTENSERVICE IS ONGELOOFLIJK BRUTAAL NADAT ZE MIJ 3 MAANDEN AAN DE LIJN HEBBEN GEHOUDEN KOMEN ZE NU MET DIT VOORSTEL ABSURD.

Garantie tot aan de drempel

Heel vriendelijk in de winkel maar service tot aan de drempel. Zelfs met hun Premium service. Afgelopen jaar een bankstel aangeschaft die vrijwel direct(2a3 maanden) is doorgezakt. Er is tweemaal een monteur langs geweest (1x niet komen opdagen). De premium care service(Firma Oranje), wist mij vandaag te vertellen dat het normaal is dat de bank doorzakt na een bepaalde tijd. Na meerdere malen gebeld te hebben, geen enkele medewerking van hun slecht getrainde/betrokken personeel. Tot op heden nog steeds geen antwoord. We moeten wachten tot er eind februari een monteur langs komt.

Slechte service

April 2021 een elektrisch verstelbare boxspring en m-line matrassen besteld. Hebben ruim 5 maanden hierop moeten wachten. Tijdens het wachten geprobeerd contact op te nemen via app email en telefoon. Nagenoeg onbereikbaar. In september werd het geleverd. Aan het voeteneinde moet een beugel gemonteerd worden om het matras tegen te houden bij het omhoog gaan. Deze kon niet gemonteerd worden wegens ontbreken van schroefdraad. En bij het omhoog gaan geeft het bed een enorme knal. De monteurs beloofden nieuwe onderstellen en werden ook besteld waar ik bij was. Een maand later komt er een monteur. Communicatie binnen Goossens NUL. Hij zou de beugels erop schroeven. Oh ja dat ging niet. Onverrichter zaken is hij weer vertrokken. Weer een maand later zouden de nieuwe onderstellen geleverd worden. Weer een dag thuisblijven. Op de stoep stonden 2 monteurs met gereedschap. Zonder nieuwe onderstellen. Er zou contact opgenomen worden. Wij wachten nog steeds.

Belachelijke klantenservice

3 maanden wachten op kast Lang maar oke Komen de bezorgers eerst 2 uur te vroeg (lees 7 uur in de ochtend) En vervolgens de goede kast maar dan is de kast kapot Hup gelijk weer mee met bezorgers Ja klantenservice neemt contact op Nou niet dus Uiteindelijk zelf 4 keer moeten bellen met het bericht dat hij pas in maart komt Gaan we niet mee akkoord, we wachten tenslotte al sinds september. Klantenservice wilt niet meedenken in oplossingen, andere kast o.i.d. Alleen maar denken in problemen. Al jaren klant maar nooit meer Goossens is een goede klant kwijt puur door het gebrek aan menselijkheid bij de Klantenservice

Zeer slechte service verlening

Helaas heb ik een Supreme inclusief… Helaas heb ik een Supreme inclusief topper boxspring gekocht bij Goossens. Vol verwachting van een goede nachtrust op een nieuwe boxspring kwamen we terecht in de nachtmerrie die Goossens heet. Bij de verkoop ging het al een beetje fout, de snelle berekeningen op de door de verkoper gebruikte I-pad waren uiteindelijk niet correct en moesten we akkoord gaan met een hogere prijs dan verwacht. Na aandringen mijnerzijds werd dat enigzins vergoeilijkt door het aanbieden van een dekbedovertrek. Levertijd meer dan twaalf weken net zoals de bestelde nachtkastjes. Totale somma van meer dan 3600 euro. Op 20 september is het bed en de topper geleverd, jaaa blij natuurlijk want lang verwacht. Natuurlijk snap ik dat een nieuw bed even wennen is , de 100 dagen probeer garantie zijn er niet voor niks, dit alles om de klant vanuit Goossens het gevoel te geven dat als het bed niet mocht bevallen er een oplossing wordt geboden. Na een week met rugpijn te zijn opgestaan een servicemelding gemaakt met de vraag of het matras echt wel firm was zoals besteld. Labeltje opgezocht er staat firm op. Wat is dan de oplossing? Naar een ander filiaal gegaan om even op een steviger topmatras te gaan liggen. Met die mededeling en wederom een servicemelding naar Amsterdam gegaan om de steviger topper nogmaals te proberen. Ook melding gemaakt van de zachtheid van het matras en het niet goed passen van het matras in het bed zelf, aan beide zijden boven en onder een behoorlijk gat van ongeveer 10 cm in totaal. Daardoor komt het matras aan beide zijden omhoog zodra je er op gaat zitten. Ik had zelfs mijn twijfels of dit misschien een gebruikt matras zou kunnen zijn. Daarom stuurde Goossens een service medewerker om naar de matrassen te kijken en de topper om te ruilen. De medewerker heeft gekeken, de matras als goed beoordeeld, want er was geleverd zoals besteld........ Ook aan de maatvoering was niks fout want er is altijd een marge van 10 cm!!!! Volg voor deel 2

Verkeerd geleverd product word netjes vervangen.

Na een aangetekende brief van ingebreken stellen te hebben gestuurd. Ben ik keurig terug gebeld en vriendelijk te woord gestaan. En worden de stoelen vervangen door de juiste stoelen. Ik ben heel blij met deze oplossing.

Spijtig om te horen dat uw ervaring niet prettig was. Wij proberen zo accuraat mogelijk onze service te verlenen. Met vriendelijke groet, team Hengelo Goossens Wonen & Slapen