9

Alfred heeft vakkundig onze autoruit gerepareerd

Prettig bezoek aan huis, vlotte afhandeling en reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Heel fijn

Heel aardige jonge man , Top service , alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle service

Al een aantal keer gebruikt gemaakt van u service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: Verzekering
8

Top

Naast de Toyota dealer in Almere. Op vrijdag middag net voor sluiting mijn auto weg moeten brengen omdat mijn ruit gesprongen was. Gelukkig was er nog iemand aanwezig. Mijn auto laten staan en ik kreeg een andere auto mee. Dinsdag kon ik de auto alweer halen. Super blij mee. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Omdat mijn verzekering mij daar heen stuurden
10

Top!!!!

De heren hebben me meteen geholpen !!! Heel erg bedankt voor jullie begrip en vriendelijkheid:) Ik raad het iedereen echt aan!!! Ben zo blij en dankbaar!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Perfect

Voorruit vervangen van een Ford F150, was maar een ruit in Europa. Deze is zeer netjes vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Service met hoofdletter S

Vakkundig en snel voorruit vervangen van mijn Toyota Aygo

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade* N.v.t.
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goede ervaring, prima service

Afspraak snel gemaakt. Aardige mensen, hebben zelfs de aanwezige milieusticker voorzichtig overgeplakt op nieuwe ruit. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

keurig geholpen!!

na opname ster in ruit tot de conclusie gekomen dat deze vervangen moest worden. Alles geregeld met de verzekering en auto opgehaald en terug gebracht. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Problemen snel en deskundig verholpen.

Bij ons een nieuwe ruit in de camper geplaatst. Afspraak kon snel worden geplant om de schade te repareren. Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Wordt door verzekering vergoed
10

Prima! Snelle service

Telefonisch goed geholpen. Afspraak kon meteen de volgende dag. Kosten van te voren doorgegegeven. Zij hebben contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snel, professioneel, vriendelijk en informatief.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders namelijk: Via eigen garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Gebroken ruit. Ondanks de Corona vlekkeloos vervangen. Top

GlasGarage Graaf Texel - zeer goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Snelle sevice

Autoruit vervangen in nog geen 2 uur, netjes de leenauto afgetankt. bleek dat de vorige gebrukers van de leenauto de leenauto niet afgetankt hadden. Gemeld bij de medewerker en ik kreeg een gedeelte van de gemaakt kosten terug, helemaa TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, aardige mensen. Lekker bakje koffie. Goede uitleg. Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Glasgarage is bij mij bekend als zeer betrouwbaar en vakkundig.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top geholpen! en dat is zelfs in deze rare corona situatie mogelijk!

Wegens de Corona crisis heb ik onze auto een tijdje niet gebruikt. Toen ik even een stukje wilde gaan rijden zag ik tot mijn verbazing een barst in de voorruit. We hebben toen meteen via de website van Glasgarage een afspraak gemaakt bij de Glasgarage in Bunschoten. Ik werd gebeld en heb toen alles besproken voor deze afspraak. Na een dag of 3 was de ruit netjes zoals besproken binnen en kon ik om 8 uur direct te recht voor het vervangen. Ik heb aan de tafel bij GG mijn werk gewoon kunnen doen door gebruik te maken van de gratis Wifi. Tussen door kreeg ik diverse keren een goede bak koffie en heb ik leuke gesprekken gehad met de medewerkers/eigenaren van dit filiaal. Als u twijfelt of reparatie enz. wel plaats kan vinden in deze tijd, dan is mijn antwoord ja! deze mensen zien graag dat u gewoon de auto komt brengen en ze gaan netjes met de door het kabinet opgelegde maatregelen om.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Op aanraden van onze verzekringsmaatschappij, en volgende keer zou ik er zo weer voor kiezen door de ervaring die we nu gehad hebben.
8

Goede service

Mijn auto werd snel gemaakt. Helaas zat er een kras op het nieuwe raam en moest ik een dag langer wachten tot mijn auto klaar was. Dit werd netjes gecommuniceerd en er werd mij een leen auto aangeboden. Ik toen de auto klaar was kreeg ik netjes een berichtje dat de auto weer gereed was. Enig minpunt vind ik dat ik lang moest wachten voordat er iemand bij de balie was om mij te helpen. Heb totaal 20 minuten voor de balie gestaan voordat er iemand aanwezig was daar.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
2

Opstapeling van ‘foutjes’

Na contact op te hebben genomen via de website ben ik netjes teruggebeld om een afspraak in te plannen. Netjes te woord gestaan en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag of er wederom een ruit in zou komen met verwarming en ruimte voor de veiligheidscamera’s. Ja, er zou een officiële ruit worden geplaatst. Die maandag een afspraak om mijn auto in de ochtend te brengen, waarna meteen de ruit zou worden geplaatst. Zo geschiedde. Auto gebracht en op de fiets naar huis. Eenmaal thuis werd ik gebeld: de verkeerde ruit was besteld, deze kon gelijk besteld worden en morgen geplaatst. Vervelend, maar gelukkig kon de ruit er vlot zijn. Volgende dag auto met nieuwe ruit opgehaald. Kort ritje, niets aan de hand. Alles zag er netjes uit. Volgende dag weer in de auto gestapt. De auto begon te brommen en er was een hard trillend geluid hoorbaar. Na zelf even te onderzoeken bleek het te maken met de ruit. Teruggegaan naar glasgarage en de monteur heeft meegekeken. De kolom waar alle camera’s van de veiligheidssystemen in zit, zat niet vast aan de ruit. Deze is losgelaten. Er moet dus weer een nieuwe ruit in. Dit kon pas zaterdag, dus tijdelijk rondrijden met een trillende auto.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Top snelle actie.

Vervanging voorruit. 8.00 uur s,morgens bellen. 8.30 uur iemand op de stoep. Auto is later opgehaald volgende ochtend weer gereed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en profesioneel.

Zeer vriendelijke ontvangst ondanks Corona crisis. Werd professioneel ingelicht en karwei was binnen de tijd geklaard, boden mij aan om naar huis gebracht te worden en later weer opgehaald te worden, dit was echter niet nodig en heb dit dan ook vriendelijk afgewezen. Bij ophalen van mijn auto ook nog de nodige info verstrekt omtrend behandeling de komende weken met de voorruit. Zeker het aanraden waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Netjes en goed geholpen

Netjes en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Aanbevolen door de OHRA
10

Vertrouwd, vriendelijk en snel!

Het contact met GlasGarage is altijd erg vriendelijk en er wordt snel op vragen gereageerd. Voor het vervangen van mijn voorruit had ik een speciaal verzoek welke door een kleine miscommunicatie niet helemaal goed was uitgevoerd. Echter is dit snel opgepakt en is alles na volle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed geholpen, reparatie perfect uitgevoerd!

-

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: -
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: -

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 90 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’!<br> Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina