Filters

10

alles naar verwachting

alles naar verwachting

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Goed en snel geholpen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Zit in mijn verzekering
10

Klantvriendelijk, snel en kwaliteit.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon bij het maken van de afspraak. Ik kon snel terecht en ter plekke voelde ik me zeer welkom. Mijn voorruit is netjes gecontroleerd en de gevonden sterretjes zijn binnen de voorspelde tijd gerepareerd. Hele fijne en goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Snelle service

Oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goede en snelle service

Ik kon snel terecht voor een afspraak om mijn voorruit te vervangen, aardige mensen en goede service. Eerder had ik ook al goede ervaringen met dit bedrijf, daarom ben ik er nu weer heen gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: eerder goede ervaring
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... langsgegaan om afspraak te maken
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: eerder goede ervaring
10

zeer nette service

werd snel gehopen werd naar huis gebracht en weer opgehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: al eerder bij glasgarage geweest
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... keuze uit 2 bedrijven van uit de verzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: keuze uit 2 bedrijven van uit de verzekering
10

Super geholpen!

Snel een afspraak kunnen maken, goed en vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Uitstekende ervaring met Heijstek Autoschade

Altijd goede ervaringen met Heijstek Autoschade. Vriendelijk en staat voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Heijstek Autoschade verleent deze service
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Direct naar Heijstek Autoschade i.v.m. goede ervaringen in het verleden
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Met Heijstek Autoschade altijd goede ervaring
10

Uitstekend

Eerst even vertellen dat ik niet in Breda geweest ben bij Glasgarage, en daar ook nooit zal komen. De autoruit is vervangen door Garagebedrijf Schrauwen in Zundert, waar ik al 40 jaar mijn auto laat onderhouden. Hun service en kwaliteit van werken is altijd al goed geweest, dus een pluim voor hun, en Schrauwen zal ik al tijd aanbevelen. Alles wat onderstaand vermeld is gaat dus over dit bedrijf, en niet over jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Garagebedrijf Schrauwen
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Garage Schrauwen gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: nnn
10

Super vriendelijk, snel en vakkundig opgelost!

Nadat mijn auto ruit stuk was, naar glasgarage gereden ruit werd direct besteld. Afwikkeling volledig doir glasgarage verzorgd. Auto werd goed en snel gerepareerd zeer netjes gedaan wagen was zelfs uitgezogen!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: Vanuit verleden al een positieve ervaring!
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Glasgarage rotterdam noord gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Gaf een goed en vertrouwd gevoel
8

Ruitschade gewoon goed gerepareerd.

Gewoon goede service zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Meedenkend en vriendelijk, met een goed resultaat!

Er werd gedacht aan alles, verzekering, tijd, koffie, en koekjes! Ruitschade is niet leuk, een ruit vervangen is duur, maar GlasGarage dacht wel na over de dingen die ik nog niet bedacht had.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade* N.v.t.
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Goede service en snelle afhandeling.

Nam contact op met de GlasGarage om de voorruit van mijn auto te laten vervangen. De medewerker van vestiging Emmeloord hielp ons vlug en maakte een afspraak met mij en bood een gratis vervangende auto aan tijdens de vervanging van de voorruit. Toen we de auto kwamen brengen stond de leenauto al klaar en precies op de afgesproken tijd werden we gebeld dat we onze auto weer konden ophalen. Goede service, snelle afwikkeling en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Gemaakte afspraak perfect op tijd in een korte reparatietijd

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: Schuurhuis Zwolle
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prefect

Ik had een afspraak gemaakt. Op de dag van de afspraak werd ik gebeld dat de te vervangen ruit stuk was. De medewerker heeft alles is in het werk gesteld om de ruit diezelfde dag toch te vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: stond op de lijst van de verzekering
9

Prima

Prima snelle service. Het vele bellen na een online aanmelding is niet nodig, maar zorgt wel voor die snelle service. Schoon en netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Lijst van aangesloten glasbedrijven bij Univé bekijken.
10

Vakkundige en vriendelijke service

Mijn WA+ verzekering voor glasbreuk is volledig door dit bedrijf afgehandeld en ik kreeg zelfs kosteloos een leenauto mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Goede service

Dit was voor mij de eerste keer dat ik ruitschade had. En ook nog eens bij de eerste nieuwe auto die ik ooit heb gekocht. Ik baalde daarom enorm, maar nu zeer tevreden over de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Via mijn Mazda dealer
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Via Mazda dealer gevraagd
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Doet vaker zaken met de Mazda dealer
8

Snelle afhandeling, bedrijf niet heel goed aangegeveb

Snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Door verzekering aangewezen
8

Goed en netjes

duidelijk met afspraak en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: .
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... .
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: .
6

geen

ik ben niet bekent met jullie, ben doorgestuurd door adviseur naar Schonewille

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: op advies van contact persoon
8

Geweldig service

Gewoon goede en snelle service en zeer vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

prima

Was allemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Netjes opgelost tot volle tevredenheid.

Goede service en aandacht voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? N.v.t.
  • Anders namelijk: NvT
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... Nvt
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Vertrouwen

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 90 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’!<br> Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd