Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Goede communicatie

Goede afspraak kunnen maken en e.e.a. Kunnen bespreken met de monteur!

Erg tevreden.

Vooral de jongeren met blauw shirt vond ik zeer aardig. Niets te klagen. Lekker bakkie en broodje chocola. De tijd vloog om tijdens wachten.

zeer behulpzaam, vriendelijk

Ik hoorde een mij onbekend geluid. Bij melding aan de balie direct aandacht en actie. Snelle en duidelijke diagnose. Versleten remblokken. Met prioriteit vervangen.

Zeer positief

We zijn prima geholpen

Goed opgelost

De Mobility service was na het bellen snel ter plekke. Het probleem was niet opgelost , maar kon wel rijden. Daarna kon ik middag,s terecht bij de garage. Twee updates gekregen , hopelijk lost dit het probleem van een 12 volt accu die leegloopt als hij twee weken niet gebruikt wordt, op.

Teleurstellend

Na meerdere keren mijn klacht herhaald te hebben blijkt er toch iets aan de hand te zijn met de auto.

professioneel en vriendelijk

Onderhouds beurt ; vooraf duidelijk wat er gebeuren moest en wat de kosten waren.

Goeie service, prettig contact.

Jullie denken goed mee! Overleg tussendoor over de staat van de auto en de kosten en alvast aankondigen wat er de volgende keer extra aan zit te komen. Auto schoon van buiten en binnen afgeleverd. Top dus!

Goed en snel geholpen met de APK keuring

Goede service. Alles gegaan zoals afgesproken.

Klantencontact echt goef.

Service heel goed. Klantencontact heel goed, prettig omgang en efficient.

Prima!

Zoals gewoonlijk weer netjes en snel geholpen bij de jaarlijkse servicebeurt. Sowieso kom je met een Honda tussendoor nooit bij de dealer, want er gaat 'gewoon' niets kapot. ;-)

Fijne duidelijke service

Na een al dan niet terechte klacht over moeizaam functioneren van start-stop-systeem kreeg ik zowel mondeling als schriftelijk uitleg wanneer het systeem wel of niet werkt. Wel opvallend: na de onderhoudsbeurt (b)lijkt het opeens beter te werken.

Weer niet gelukt!

Afspraak gemaakt voor onderhoud Honda jazz. Brengen 8.30 u. en klaar 11.00u. Fiets geleend en om 11.00 auto ophalen...wie schetst mijn verbazing dat er nog niet aan mijn auto begonnen was. Om 13.00 kan hij klaar zijn.Nog twee uur gefietst en ja hoor, om 13.oo telefoontje dat hij klaar was, gelukkig. Ook de vorige keer met een beurt ging het op deze manier.

Prima !

Vanwege afstand tot huisadres gewacht tot jaarlijkse servicebeurt auto klaar was. Voorspelde 2:00 uur klopte goed. Gratis goede koffie. Comfortabele zit in fauteuil. Extra vraag over bediening beantwoord dmv kopie uit handleiding... Extra reparatie vooraf besproken

Prima service, staan klaar voor de klant

Slechts één opmerking: een afspraak maken voor onderhoud, daarvoor moet je wel erg ruim van te voren contact opnemen. 4 tot 5 weken tussen moment van afspraak maken en de afspraak.

Duidelijke communicatie, goede afspraken en nette service.

Helaas kwam mijn Honda defecter terug dan hij heen ging.

Ik kwam voor vervanging van mijn airco condensor maar door de reparatie zijn nu mijn parkeersensoren uitgevallen. De linksachter blijkt defect. De vraag is nu of dit garantie is. Ik heb ten slotte dit defect al meerdere malen tijdens mijn garantieperiode gemeld. Men kon het toen niet vinden. Het staat ook vermeld op de factuur van een onderhoudbeurt tijdens de garantieperiode. Ik ga er dan ook van uit dat dit onder de garantie valt. Vooralsnog is dit afwachten.

Nvt

Nvt

Helemaal top

Al jaren goed

Fijne en vriendelijke service , mijn Honda lacht als ik haar weer ophaal haha, alleen jammer dat de navigatie al 3 jaar via de Honda dealer geen update krijgt ivm computer problemen ?

Vriendelijke mensen en snel probleem opgelost

....

Het duurt even maar dan heb je ook wat !

Voor de jaarlijkse controle was een lange wachttijd maar de service is prima.

erg blij

Goede en kwalitatieve dienstverlening. Aardige en attente medewerkers

Cijfer 9

Goede ontvangst, afhandeling als afgesproken, prima tussentijds communiceren, vriendelijk