Professioneel met vriendelijkheid

Heel fijn geholpen met de juiste keuze maken voor nieuw matras. Geen moeite was teveel om alle mogelijkheden uit te proberen. Maar ook hele goede uitleg en advies gekregen. Uiteindelijk ook heel blij met het eindresultaat.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Deskundig advies, vlotte levering en goede service

Prettige winkel, deskundig advies, goede afspraken, vlotte levering en goede service.

• Waar kent u ons van? Overig

Verandering is nog geen verbetering

Van 2006 tot 2019 heb ik op een royal matras van leDorm geslapen, heerlijk matras. Met een koude winter een flannelletje en dikke sokken aan. Nooit te warm gehad ook niet in de zomer. In de tussen liggende jaren het eea uitgeprobeerd waaronder het laatste matras dat was een 100% natuurlatex matras. Jammer genoeg te stevig maar niet warm. De Royal is heel erg van samenstelling veranderd in de loop der tijd en nu lijkt de Regale er een beetje op. Dit is ook verteld in de winkel. Nu gekozen voor een leDorm regale matras. Ik slaap er nog maar een paar dagen op maar dit kan toch niet tippen aan mijn vorige "oude" matras. Het is een stuk warmer. Een zomerdekbed en een mouwloos shirt is het geworden. Iedere verandering is nog geen verbetering.

Prima!!

Fijne kussens, snel geleverd.

• Advies / Communicatie N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Internet/Google

Uitstekende klanthulpzaamheid en ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Mooie winkel, kundig personeel dat de tijd neemt om alles uit te leggen en te bespreken. Daarnaast kun je uitgebreid test liggen en krijg je bijvoorbeeld een test kussen mee om te helpen bepalen wat het fijnst ligt.

• Waar kent u ons van? Overig

Beste Jasper, Bedankt voor je review en goede beoordeling. Fijn dat we je hebben mogen helpen bij deze positieve ervaring. Bij Beddenspecialist Malden weten we hoe belangrijk een goede nachtrust is voor je gezondheid. Daarom doen we er alles aan om samen te zoeken naar een duurzame slaapoplossing. Met uitgeruste groeten, Joost, Angelique, Judith

zeer positief

Goed en snel geholpen.

Service zoals het hoort!

Goede inventarisatie van onze wensen, komen afspraken uitstekend na en denken ook mee in complexere situaties, zoals bij ons het geval was van een combinatie aankoop met anderen. Ik kom er zeker weer terug!

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Een hele prettige en deskundige advisering

Duidelijke uitleg, goed advies en levering-bezorging prima zoals afgesproken.

• Waar kent u ons van? Overig

Hele fijne winkel waar je prima wordt geholpen voor een nieuwe boxspring en matras.

Luc heeft ons geholpen bij de selectie van een 2 pers. boxspring combinatie Beddelicious. Na uitvoerig proefliggen in de showroom kwamen mijn vrouw en ik (beiden 77-78 jr.) tot de keus om een stevig/ stevig matras te kopen. Echter in de winkel proefliggen is toch niet helemaal de thuis-situatie, zoals later bleek. Bed werd 1/2 dec. '23 netjes gemonteerd bij ons thuis. En het bleek al direct een te stevig matras voor ons. Ik kreeg lage rugklachten en mijn vrouw voelde het in haar heup en nek. Wij dachten we moeten even een paar weken wennen, maar de klachten gingen niet over, het lag niet echt comfortabel. Ik besloot met Luc te gaan praten en hij liet de mogelijkheid zien om de stevige verensectie in de matras om te wisselen voor een lichtere verensectie "Medium". We besloten om dit te doen. Dit alles zonder kosten voor ons! De bedden liggen uitstekend en comfortabel, we hebben geen pijntjes meer. We vinden deze service van Luc en Marcel fantastisch. We kunnen beddenspecialist VERKADE ten zeerste aanraden! Fred en Gré Bos, Oegstgeest.

Toppers bij Kalkman

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Zoeken net zolang tot er een oplossing is. En een zeer tevreden klant de winkel verlaat met een topper van een Topper van echte Texelse wol.

• Waar kent u ons van? Overig

Klantvriendelijk, meedenkend en hoge kwaliteit

Alle tijd wordt genomen om je het beste te helpen en ze denken mee met moeilijke keuzes. Verkopen hoge kwaliteit en zijn super klantvriendelijk.

• Waar kent u ons van? Via bekende

alle tijd voor een goed advies

Het advies begon met een SlaapID thuismeting. Daar kwamen trouwens voor ons wel enkele verrasende resultaten uit. Daarna werd er ruim de tijd genomen om verschillende bedden, matrassen en kussens te proberen. Dat alles in een zeer prettige sfeer en uiteraard met een lekker kopje koffie. De bedden snel en goed in elkaar gezet. Tot op heden hebben we heerlijk geslapen.

• Gekocht product: Bedtextiel | Badtextiel

Zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer goed geholpen, levering was netjes en snel.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Kennis van zaken en ontzorgen

Uitstekende service, kennis van zaken en ontzorgen

• Waar kent u ons van? Overig

Aardige mensen werken heel netjes ruimen alles op ,super .

• Waar kent u ons van? Overig

Prima advies in een prettige sfeer

Op zoek naar nieuw bed bij beddenspecialist Juul Lommen gaan kijken. Uitstekend geadviseerd en een top bed uitgezocht en inmiddels geplaatst. Ervaring voor ons is duidelijk eerder op zoek naar nieuw matras. Mensen laat je goed adviseren!

deskundig en servicegericht

Erg blij met mijn aanschaf. Dit had ik eerder moeten doen. Het slaaponderzoek en het proefliggen heb ik als zeer nuttig ervaren.

• Ik ben: N.v.t.

Goed advies, mooie producten

We zijn vanaf het moment dat we de winkel binnen zijn gegaan heel goed geholpen. De slaap id meegenomen naar huis. Daarna rustig de tijd genomen om de uitkomst te bespreken en advies te geven. Geen verkoop praatjes, maar eerlijk en duidelijk advies. Bij levering bleek het hoofdbord niet goed te zijn. Er wordt meteen alsnog de juiste besteld en we worden pro actief geïnformeerd.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Attent, nette werkers, eerlijk verhaal

Afspraken na komen plus, herkennen wat mijn wensen en het bedrag wat ik wilde uitgeven. De heren die installeren erg netjes en schoon werk.

Echt uitstekend

Luisterend oor, goed advies, goede kwaliteit, zrgvuldig in service, afspraken en uitvoering.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Een prachtige winkel met hoogwaardige producten.

Je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen met uitstekende klantvriendelijkheid.

• Waar kent u ons van? Overig

Goede begeleiding bij de koop van een matras door Erwin.

Na de levering veel last van een geur die van het matras afkwam. Heeft zeker 5 weken geduurd voor het minder werd en is nog steeds niet helemaal weg. Het ligcomfort is optimaal.

• Waar kent u ons van? Overig

zeer tevreden met mijn nieuwe matras en kussen

ik ben heel tevreden met mijn nieuwe matras en kussen. Van af de 1e nacht heerlijk geslapen en uitgerust op gestaan. Alle lof voor de goede uitleg en vriendelijkheid

• Waar kent u ons van? Kranten

Je wordt vriendelijk en gastvrij ontvangen, geef goed advies en ze leveren goede service!

• Gekocht product: Overig