Klantvriendelijk

Service gericht, snel, klantvriendelijk

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Geen op of aanmerkingen!

• Kwaliteit ruitherstel

Zou ik iedereen aanbevelen top de

Vakwerk

Snel en goed geplaatst

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Goede service, klantvriendelijk.

Goede service. Komen afspraken na en ook nog goede koffie. Top.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service & goed werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede en snelle service, zeer behulpzaam!

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en perfect geholpen.

Zeer goede service

Kon snel terecht en zeer vriendelijk geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Super snel geholpen, leenauto meegekregen om toch naar mijn werk te kunnen en zelfs mijn milieusticker weten te redden en op de nieuwe voorruit geplakt. 100% aan te raden!!

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke en zeer kundig bedrijf

Ik ben zeer tevreden over de geleverde service

Perfecte reparatie

Na makkelijk een afspraak te hebben gemaakt heeft 123ruit Autoglaslimburg Een perfecte sterreparatie uitgevoerd onder het genot van een heerlijk kopje koffie .

Netjes en vriendelijk

Snelle en deskundige vakman

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijk personeel en heel snel afgehandeld. Ik was in 1uur weer onderweg.

• Kwaliteit ruitherstel

netjes te woord gestaan, duidelijke afspraken en goed werk

• Kwaliteit ruitherstel

Kwaliteit gecombineerd met perfecte communicatie

Perfecte ontvangst en goede communicatie dat ons als bedrijf veel tijd opleverde zodat wij weer veilig en snel op weg waren.

Perfecte service!

Eerste keer bij Autoglas Limburg, zeer deskundig door Edwin geholpen, leenauto meegekregen, perfecte service.

• Kwaliteit ruitherstel

Ik ben op een klantgerichte maar ook klantvriendelijke manier geholpen.

Ik ben op een vriendelijke manier te woord gestaan. Eigenaar heeft schade afhandeling met de verzekering volledig overgenomen. Ik heb wat dat betreft verder niets hoeven te doen. We hebben een afspraak gemaakt en mijn auto is conform afspraak van een nieuwe ruit voorzien.

Prima.

Vriendelijk , zeer snel en adequaat geholpen.

Goede snelle service

Zeer goede snelle service en een prettige afhandeling met de verzekeraar . Al het werk werd ons uit handen genomen

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel bedrijf met uitstekende klantencontact.

Vakkundig en snel weer op weg, intussen genieten van een kopje koffie!

Gewedlig

Zoals ik al zei was het echt gewoon geldig. Goede service en vakmanschap. Geen moeilijk gedoe. Gewoon goed geholpen worden

Zondermeer correct ,netjes en eerlijk

Gewoon een 9

• Kwaliteit ruitherstel

Goed contact en super service!

• Kwaliteit ruitherstel

Mijn ruitschade is perfect gerepareerd en bijna niet meer zichtbaar.

Autoglas Limburg is perfect te bereiken, ze communiceerde heel helder en duidelijk over de afspraak. Ze hebben echt vakmanschap geleverd. Het sterretje is bijna niet meer zichtbaar. Tevens was de schadeafwikkeling zeer snel.

Over 123RUIT.nl