gewoon prima

11 uur auto brengen 1,5 uur werk auto om 12.30 ophalen gewoon prima geregeld ! r

Klantvriendelijk en deskundig

UItstekende ervaring met Carwin in Eindhoven op alle fronten. Direct contact, vlot inplannen, vakkundig gemaakt en alles netjes met de verzekering afgewerkt. Je hebt er geen omkijken naar.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snel, vriendelijk en vakkundig!

Snel, vriendelijk en vakkundig!

Prima resultaat

Onzichtbaar de reparatie gemaakt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel en goed geregeld

Top geregeld

Super service!

Vriendelijke mannen met veel ervaring!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, mogelijkheid voor vervangende auto en persoonlijk contact

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en goed geholpen terwijl ik wachtte.

Uitstekende service. Het is net geen 5 sterren doordat spiegel niet helemaal goed vast zat en de tape die tot 's avonds moest blijven zitten binnen 2 minuten los liet. Spoegel werd 3 dagen later door eigen garage verholpen tijdens APK.

Super service, snel, vriendelijk en top werk

Binnen 1 dag onze ruit gerepareerd na vandalisme. Geregeld dat ruit uit Tiel werd geleverd en dezelfde dag gemaakt. Kers op de taart de service. Mijn vrouw is opgehaald zodat we dezelfde dag een gerepareerde auto hadden. Top en echt een aanrader.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Zeer klantvriendelijk, kwamen me zelfs thuis ophalen! Auto in de ochtend gebracht, in de middag achterruit vervangen en weer klaar. Super service

• Kwaliteit ruitherstel

Vanochtend gebeld voor vervanging van mijn achterruit, kon de auto meteen komen brengen. Vanmiddag om 16uur al klaar!! Ze zijn me ook nog thuis op komen halen toen de auto klaar was, wat een geweldige service!! Nogmaals dankjewel

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Professioneel en met zorg

Snel en professioneel. Vanuit de auto werden we al goed geholpen. Meteen doorverbonden en een afspraak kunnen maken.

Uistekend

Hulp binnen zeer korte tijd ter plaatse, zeer vriendelijke medewerkers en binnen 1 dag was de schade hersteld, inclusief afronding met de verzekering. Dikke pluim!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Werd snel geholpen dachten mee voor een passende oplossing.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Bereikbaarheid voor schademelding En snel

Snelheid

Klantvriendelijk!

Keurige vestiging o.b.v. no nonsense. Vakkundig en klantvriendelijk personeel. Afspraak is afspraak!

• Kwaliteit ruitherstel

keurig netjes en snel geholpen

Allesoverheersend verlopen

Over 123RUIT.nl