Correcte, snelle en vakkundige vervanging van mijn ruit

Erg goed bevallen, snel tijd voor een afspraak en ook snel geregeld tijdens de afspraak. Fijne werkplek en goede koffie ☕️

Fijne en snelle service!

Vriendelijk personeel en super snelle service. Heel fijn.

Snelle en goede service

Ik kon vrijwel direct terecht om mijn autoruit te laten vervangen. Er werd heel snel op mijn online melding gereageerd en ik werd vriendelijk en persoonlijk ontvangen.

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

prima geholpen

ik belde voor de reparatie van een sterretje inde voorruit. Ik kon heel snel terecht en werd ook direct geholpen op een fijne, no-nonsence manier.

Super geholpen

Fijne mensen en snelle service . Netjes afgeleverd van een nieuwe voorruit in mij Mercedes vito.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen door vriendelijke mensen.

‘s Morgens gebeld, ‘s middags gerepareerd door vriendelijke mensen. Wat zou ik nog meer willen? Prima!

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geregeld en gastvrij!

Goed geregeld en gastvrij!

Vriendelijk,kordaat en vakmanschap!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goed resultaat en nette ontvangst

Carwin voelde vertrouwd

• Kwaliteit ruitherstel

Uitstekend afgehandeld, binnen de afgesproken tijd.

Netjes behandeld en goed gerepareerd.

Erg tevreden

Men werkt snel, is klantvriendelijk en je kan er snel terecht

• Kwaliteit ruitherstel

Ik stond in 15 minuten weer buiten. Een paar buitendienst heren kwamen net terug van een klus, vlogen er samen en goed gestructureerd op en ik was zo klaar.

Alles ging goed

Ik heb de afspraak gemaakt. Toen ik op de afspraak kwam heb ik de auto sleutels gegeven en kon ik naar de kantine om een drankje te nuttigen. Omdat op televisie de Carglass vaak te zien is dacht ik dat bij mijn AppStore ook zo ging maar mijn scheur was iets groter waardoor de hele ruit vervangen moest worden. Maar dat was geen plonsden. En ik kon al vrij snel weer met de auto naar huis.

Perfect geholpen

Aardig personeel en lekkere koffie

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Gastvrij en vriendelijk personeel

vriendelijk en behulpzaam

Alles volgens afspraak

Volgens afspraak volgens de monteur was het geen 100 % kijken of er mee te leven is anders afspraak maken voor een nieuwe ruit

Zeer snelle service

Eind van de middag mail gestuurd voor afspraak, binnen 10 minuten werd ik terug gebeld. Direct afspraak kunnen maken voor de volgende dag, perfect.

Alles makkelijk geregeld

Prettige website om de afspraak te maken, goed geholpen door de medewerkers en weer binnen 2 uur klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Persoonlijke en zeer vriendelijke benadering

Zeer persoonlijke benadering, snel geholpen en dachten goed in oplossingen!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snelle communicatie en afhandeling van de ruitschade.

Snelle communicatie en afhandeling van de ruitschade.

• Kwaliteit ruitherstel

Super correct en snel geholpen door vriendelijke medewerkers, top!

Ondank dat men volop in de verbouwing zaten, was men zeer vriendelijke en ben correct en snel geholpen. Ik ervaar dat men bezig is om zich in de markt te zetten en dat kan ik zeer waarderen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Flexibele en snelle vakkundige reparatie

Afspraak was makkelijk en op korte termijn online in te plannen. Kon zelf bepalen hoe laat ik de auto kwam brengen en ophalen, wat erg fijn was. Ruit met barst is netjes vervangen. En toen ik de auto ging ophalen werd de ster in mijn andere raam ook meteen even gemaakt, terwijl ik deze zelfs nog moest melden. Ben zeer tevreden over de service en reparatie.

gewoon prima

11 uur auto brengen 1,5 uur werk auto om 12.30 ophalen gewoon prima geregeld ! r

Over 123RUIT.nl