prima service

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en fijne medewerkers

Snelle reparatie en medewerkers staan je aardig te woord. Ben er nu in korte tijd helaas door 2 sterretjes 2 keer geweest en beide keren super geholpen!

• Kwaliteit ruitherstel

Ster was moeilijk te repareren, maar het bedrijf heeft het goed opgelost.

• Kwaliteit ruitherstel

Afspraak voorkeur doorgegeven, zeer korte termijn tel contact. afspraak op voorkeursmoment, vriendelijke ontvangst, ruimte om te werken, koffie, uitleg voor vervanging

• Kwaliteit ruitherstel

Goede, snelle service en prettige ontvangst

Je kunt snel terecht, je wordt goed en vlot geholpen, de ontvangst ter plekke is gastvrij en prettig. Als je dan toch bij een ruitschadehersteller moet komen, dan is dit altijd een fijn en goed adres.

Super snel geholpen

Ik had een klein sterretje in mijn ruit door steenslag en werd vanuit de leasemaatschappij naar 123ruit.nl verwezen. Ik zelf had er nog nooit van gehoord. Bij aankomst werd ik onthaald door erg vriendelijk personeel en was mijn ruit al na 15 min hersteld en kon ik mijn weg weer vervolgen.

Ster is snel verholpen

Kon snel afspraak maken. Werd direkt geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Heel fijn personeel en heel snel geholpen.

Erg goed

Snelle service

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goede en snelle service.

Goede & Snelle Service!

Goede & Snelle Service! Je wordt vriendelijk geholpen met een bakje koffie tijdens het wachten en denken mee met tijden en oplossingen.

• Kwaliteit ruitherstel

Service is heel goed en vlot!!

Barst in autoruit is "gestopt" omdat de ruit niet op voorraad was. Toen de autoruit te verkrijgen was is er direct gebeld voor de vervanging van de ruit. Klantvriendelijkheid en snelheid van handelen waren optimaal.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

snel en goed

Wij konden snel terecht en ook de reparatie was snel uitgevoerd

• Kwaliteit ruitherstel

Super snel en erg klantgericht

Staan meteen voor je klaar en scheppen de juiste verwachting. Dezelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen en zat er een nieuwe ruit in. Top mannen!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

snel, netjes en efficient

Helemaal zoals het hoort, persoonlijk en snel.

Professionele snelle hulp

Snel en professioneel

• Kwaliteit ruitherstel

Buitengewoon vriendelijk en vakkundig geholpen!

Vriendelijke ontvangst met uiteraard een kop koffie! Aangezien de calibratie langer zou duren dan vooraf voorzien, was er een vervangende auto beschikbaar en werd ik netjes gebeld toen de auto weer klaar was. Bij ophalen waren de monteurs nog zo attent geweest om het tolvignet van de oude ruit te redden, zodat deze weer op de nieuwe ruit kon. Dat is nog eens proactief meedenken, had er zelf namelijk helemaal niet aan gedacht dat dit kon. Ik hoop niet nogmaals ruitschade te hebben, maar mocht dit zijn, ga ik hier 100% zeker naar terug. Geen enorme keten, maar gewoon een vakkundige lokale ondernemer. top!

Wat een vakmensen!!!!!

Ik werd netjes ontvangen vriendelijke mensen kreeg meteen koffie of thee aangeboden het vervangen van mijn oude ruit ging vlot en vakkundig joep heeft dat prima gedaan chappo kom hier graag terug als ik iets heb met auto ruiten kapot bedankt voor de goede service !!!!

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en goed geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Super geholpen, communicatie kon iets beter

2 keer gewacht op een e-mail/telefoontje dat niet kwam. Mogelijk t.g.v. een probleem met het systeem. Verder super tevreden. Keurige ontvangst. Eerste keer hele nette tijdelijke oplossing. Tweede keer nieuwe ruit geplaatst. Duidelijke communicatie over nog te verwijderen tape.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Prettige ervaring: snel geholpen, vriendelijke vakmensen en goede koffie tijdens het wachten. Een sterretje is vervelend maar als hrt gemaakt moet worden dan is dit bedrijf een prima keuze.

• Kwaliteit ruitherstel

Correcte, snelle en vakkundige vervanging van mijn ruit

Erg goed bevallen, snel tijd voor een afspraak en ook snel geregeld tijdens de afspraak. Fijne werkplek en goede koffie ☕️

Fijne en snelle service!

Vriendelijk personeel en super snelle service. Heel fijn.

Snelle en goede service

Ik kon vrijwel direct terecht om mijn autoruit te laten vervangen. Er werd heel snel op mijn online melding gereageerd en ik werd vriendelijk en persoonlijk ontvangen.

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

prima geholpen

ik belde voor de reparatie van een sterretje inde voorruit. Ik kon heel snel terecht en werd ook direct geholpen op een fijne, no-nonsence manier.

Over 123RUIT.nl