Wat een vakmensen!!

Super snel, vakkundig en enorm vriendelijk geholpen. Ik ga nooit meer naar Carglass waar alles snel maar veel minder netjes wordt gedaan dan bij Autoglas Center Heerhugowaard.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, vakkundig en aardige eigenaar.

Goede service, vakkundig en aardige eigenaar.

Alles prima gegaan

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Goed service

Was snel afgehandeld via mijn garage.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snelle en deskundig geholpen, dacht goed mee

Snelle en deskundig geholpen, dacht goed mee

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer deskundig en snel geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Wederom direct geholpen. Prima mannen!

Er staat 1 negatief berichtje op de review. Hoe kan dat, vroeg ik aan de baas: Die persoon vergist zich in bedrijf en heeft hier nooit iets laten repareren. "IK moet er nog achteraan gaan maar wegens drukte kom ik er niet toe".

Keurig!

Doe al meer dan 25 zaken met hen, en altijd prima geholpen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Super snel en goed geholpen

Ik had maandag gebeld en kon donderdag gelijk terecht voor een nieuw raam voor mijn audi s5. Super goed geholpen en leuke mensen.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant. Nieuwe voorruit op afspraak vervangen en keurig werk geleverd!

• Kwaliteit ruitherstel

In een halfuur is de ruit van mijn integraal camper onzichtbaar hersteld. Snelle service en vakkundig gerepareerd.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Top behandeld vriendelijke mensen alles snel afgehandeld zuper tevreden kom graag bij ze terug

Top goede mensen snel afgehandeld zeer tevreden en snelle surfis dikke 10 wat mij betreft

Perfect en snel geregeld

Tevreden met de snelheid en netheid van uw bedrijf.

Supersnel en klantvriendelijk

De ruit kon de volgende dag al vervangen worden (elders zou een 1 tot 5 weken duren voor ze het konden inplannen) maar vanwege mijn werk en de beperkte openingstijden kon ik de auto niet binnen openingstijden afleveren of ophalen. Ze vonden het prima dat ik m s avonds voor de deur zette en de volgende avond weer ophaalde.

Top kwaliteit

Auto gebracht En keurig geholpen en alles geregeld Top team

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Ik werd erg goed ontvangen, mijn auto raam kon bij mijn garage tijdens den dag van keuren worden geplaatst

• Kwaliteit ruitherstel

Prima, snel en netjes geholpen

Fijn contact, een keurige reparatie en helder advies.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en vriendelijke mensen

Snel en vakkundig geholpen

Scheur in de voorruit, werd de volgende dag gerepareerd , was in 1 ochtend gereed. Vriendelijk te woord gestaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en goed door kundig en vriendelijk personeel !

Zie kort en bondig

Deskundig en prettig bedrijf

Er zat een scheur in de het voorraam en deze moest vervangen worden. Goed communicatie en vlotte afhandeling en Prima gemonteerd raam, zonder enige schade. Top bedrijf

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Ik ben tevreden met het plaatsen van een nieuw voorraam tbv van mijn auto. Keurig geregeld!

Netjes ontvangen en een duidelijke uiteenzetting hoe de ruit wordt geleverd/geplaatst.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam

Voor het vervangen van mijn vooruit werd ik door de leasemaatschappij doorverwezen naar 123Ruit. Waar er meegedacht werd qua afspraak en afstemming. Ik ben bij met mijn barstvrije vooruit. Al is de kalibratie van de camera's niet goed gegaan (deels door automerk zelf).

Prima.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Goed en vlot geholpen.

Positief. Mooi menselijk bedrijf. Raam prima en vlot geplaatst. Geen sporen nagelaten. Kortom keurig.

Over 123RUIT.nl