Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.