Goede service, klant vriendelijk
Afspraak gemaakt voor aircoservice en een kleine reparatie aan mijn auto, echter ik vergat de juiste datum en had vooraf ook hun herinneringsmail met die datum niet geopend! Wel doen dus! Flexibel dat ze zijn is toch de airco weer tiptop! En zonder (nieuwe) afspraak te hoeven maken is, even tussendoor, de reparatie uitgevoerd en kon ik vlot de weg weer op!
Als ik hulp nodig heb, kan ik altijd snel terecht en wordt ik vriendelijk geholpen!
Personeel en eigenaren altijd vriendelijk. Proberen altijd tijd te maken . En zijn nog betaalbaar ook Zou geen andere garage meer willen
Een fijne garage om je auto te laten nakijken en een beurt te laten geven
Hoe smerig je auto ook is; altijd staat-ie schoongewassen klaar na de reparatie. Over de kwaliteit van de beurten; altijd piekfijn in orde.
Ontzettend blij met dit zuiver betrouwbare autobedrijf in onze omgeving
Zoals altijd goed geholpen bij De Jong. Professioneel, kundig, eerlijk.
Snel vakkundig en super goed geholpen.
Altijd meedenkend en hulpvaardig
Probleem adequaat verholpen en klantvriendelijk behandeld.
Goede service
Uitstekende service en vakmensen!!!
Altijd klantvriendelijk hele goeie service. Gewoon een hele goeie garage!
Zoals altijd weer top gedaan
Vakmensen. Prima geholpen.
wij zijn erg tevreden met Garagebedrijf De Jong
Ik voel me behandeld als een koning.
Vakmensen die zich aan hun afspraken houden
Altijd uitstekend werk. Men denkt mee met , klant en staat zonodig klaar met hulp.
Prima service
Snel geholpen. De mondelinge offerte ‘paar tientjes’ werd €90,- wat niet prettig was. Hadden we dat geweten, was het niet doorgegaan. ( ivm eenmalig met aanhanger rijden). Wel zeer vriendelijk en goede hulp.
Wordt altijd super geholpen door vakkundig personeel.
deskundig
Altijd als je er komt heeft er iemand tijd, niet wachten. Duidelijke afspraken en uitleg van de reparaties. Prima service.