De mannen van de garage helpen mij altgoed :)
Heel goed.
Doen hun best. Komen afspraken na.
Correct en klantvriendelijk
Al meerdere keren breng ik mijn auto voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt icm apk. Altijd goede service, wanneer er bijzonderheden zijn wordt contact opgenomen en dit besproken. Verder altijd een fatsoenlijke prijs voor de geleverde diensten. Zeer tevreden
Een tevreden klant hier. De auto netjes weer bij gewerkt bij kleine schade.
Vriendelijk ontvangen, netjes, goede uitleg en een uitstekende gebruikte auto gekocht.
Goed overleg vooraf en gewenste onderhoud gedaan
.
Prima service
Goed
Prima geholpen ook na klacht achteraf (divers) directverholpen.
Mijn uitlaat was zondag stuk gegaan. Maandag om 9 uur gebeld en om 14:30 uur was mijn auto weer klaar. Top service en een top team.
Een hele nette prijs en goede service..
goede ervaring
goede technische monteurs en vriendelijk en behulpzaam eigenaar
Staan altijd voor je klaar. TOP service!!
email nu [email protected]
Hele Vriendelijke eigenaar die je echt als klant behandeld. Heel tevreden over de service van deze garage.
Alsof ik thuiskom
Wordt altijd goed geholpen. Ze denken met je mee en geven goed advies. Heel blij mee!
Auto weer picobello in orde.
Hele prettige ervaringen met het bedrijf. Duidelijke informatie en leveren goed vakmanschap.
's Ochtends gebeld, kon 's middags gelijk langskomen. Het was best wel druk in de garage. Toch werd ik direct geholpen, tegen zeer schappelijke kosten.
service gericht