Perfecte service en klantvriendelijk
helemaal goed
Afspraken gemakkelijk gemaakt, duidelijke communicatie
Goede service
prima geholpen
Altijd vriendelijk, goede hulp en als je langs komt helpen ze direct!
Eerlijke voorlichting over reparaties die eraan komen.
Super + . Voor directie en medewerkers.
goed werk geleverd
Prima garage met deskundig en vriendelijk personeel.
Goede service
Vriendelijk en kundig Leuk en super fijn dat ik altijd een gewassen auto terug krijg.
Verleent goede informatie
Deskundig monteurs.
Wordt op de hoogte gehouden van evt meerkosten, en auto gewassen weer terug gekregen.
Alles naar wens.
Vriendelijke vak(mannen)! Uitstekende service voor nette prijzen.
Fijn autobedrijf.
Al heel wat jaren trouwe klant bij "mijn" garage bedrijf. Zeer betrouwbaar, vakkundig en deskundig. Altijd goed en leuk contact. En mijn auto? doet het nog meer dan uitstekend :-) Ze verdienen van mij op alle punten een dikke 10.
Top
Wij zijn fijn geholpen bij de aanschaf van onze occasion. Ondanks dat we wat vertraagd waren werd er alsnog alle tijd voor ons genomen Afspraken waren duidelijk en zijn volledig nagekomen.
Goede service , fijne ontvangst en een gewassen auto bij het ophalen is ook altijd een prima service!
Goede service met korte lijntjes ..
Wordt altijd vlot en vriendelijk geholpen
Prima