(H)eerlijk autobedrijf waar service voor de klant bovenaan staat!
Kom graag weer terug
Ging als vanouds
Alleen liter olie bij laten vullen
Kofferbak slot stuk van de auto, ondanks de drukte en onderbezetting gelijk vervangen.
Altijd een hele goede service
Direct geholpen met een nieuwe koplamp.
Ik ben heel tevreden met de service. 't Was alleen jammer dat ik een week zonder auto moest doen vanwege drukte en ziekte bij jullie in de zaak. Maar dat is natuurlijk overmacht!
Goede info en hulp bij mijn vragen.
Ik heb verschillende auto's die van oorsprong verbeterd moeten worden om tot ware klasse te komen en dat lukt mij vanaf dag 1 dat Jesse, Eddy en hun buitengewoon goede personeel zich inzetten voor mijn auto's. Ontiegelijk blij mee!!
Na ruim 45 jaar in de randstad auto ' s te hebben laten onderhouden bij diverse garages kan ik eindelijk zeggen dat ik bij carprof ruinen een garage heb gevonden die vakmanschap en ook zelf denken en doen en niet te vergeten klantvriendelijkheid allemaal nog in huis hebben. Kortom gewoon top monteurs
goede service
Positieve ervaringen, houden altijd rekening met de wensen van de klant. Staan altijd open voor een eerlijk advies.
Snelle servce, probleem snel verholpen
Goede service en zeer vriendelijk personeel.
Je wordt er heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen . Zeer vriendelijk personeel.
Super geholpen
vind het langzamerhand erg veel geld voor een kleine beurt.
Snel en goed geholpen
Ik kon direct naar de garage komen met een defect waarvan het idee was dat het snel opgelost zou kunnen worden. Helaas bleek dat niet het geval. Na een aantal dagen van testen en uitproberen werd de fout ontdekt en opgelost. Al die tijd had ik beschikking over een leenauto en kreeg ik mijn auto gewassen terug. En de rekening viel mij ontzettend mee. Op gebied van service, deskundigheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid een dik verdiende 5 sterren.
Zeer klantvriendelijk
Vriendelijk en meedenkend personeel
Al jaren klant bij garage de Jong en altijd goede service, betrouwbare adviezen en vriendelijk in de omgang.
Fijn bedrijf denkt met de klant mee
Super aardig geholpen en geven goed en deskundige advies.