Meerdere ervaringen gehad met dit toffe bedrijf! Altijd goed geholpen! Eerlijk in de prijs en snelle service!
Auto ‘s morgens gebracht, voor 12 uur al sms dat de auto klaar stond om weer op te halen. Kortom, snelle service!
Al jaren zijn wij klant bij deze garage. En wij worden altijd erg goed geholpen.
net buiten de garantieperiode de gloeikoppen van mijn diesel kapot maar KEURIG opgelost! een vriendelijk en eerlijk bedrijf.
Goede garage die afspraken na komt .
Vlot en vriendelijk
Een goed bedrijf, erg klantvriendelijk. Ik ben er erg content mee.
Als ik problemen heb met mn auto kan ik altijd terecht. Ze zijn enorm behulpzaam. Ze leveren kwaliteit en ze zijn niet al te duur. Prima garage alle lof voor de monteurs!!
Altijd vriendelijk ontvangst goede service gewoon een fantastisch bedrijf
We hebben de auto”s bij vakgarage De Jong in onderhoud en dat is altijd tot volle tevredenheid.
Super snelle ebn duidelijk service.
Heel goed
Prima geholpen voor een nette prijs.
Altijd tijd om een lampje te vervangen zonder afspraak , super service , fiin personeel