10

Ervaringen!

Meerdere ervaringen gehad met dit toffe bedrijf! Altijd goed geholpen! Eerlijk in de prijs en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Probleem met auto is vlot verholpen

Auto ‘s morgens gebracht, voor 12 uur al sms dat de auto klaar stond om weer op te halen. Kortom, snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Super garage

Al jaren zijn wij klant bij deze garage. En wij worden altijd erg goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

HELEMAAL TOP!

net buiten de garantieperiode de gloeikoppen van mijn diesel kapot maar KEURIG opgelost! een vriendelijk en eerlijk bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
8

Goede garage .

Goede garage die afspraken na komt .

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Zeer tevreden

Vlot en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
9

Heel tevreden

Een goed bedrijf, erg klantvriendelijk. Ik ben er erg content mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Goede monteurs. Behulpzaam

Als ik problemen heb met mn auto kan ik altijd terecht. Ze zijn enorm behulpzaam. Ze leveren kwaliteit en ze zijn niet al te duur. Prima garage alle lof voor de monteurs!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Uitstekend bedrijf

Altijd vriendelijk ontvangst goede service gewoon een fantastisch bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Alles klopt hier, service ,kwaliteit en vakmanschap.

We hebben de auto”s bij vakgarage De Jong in onderhoud en dat is altijd tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Was weer top geregeld!

Super snelle ebn duidelijk service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Is ok

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Zoals altijd uitstekend geholpen!

Prima geholpen voor een nette prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.
10

Top service

Altijd tijd om een lampje te vervangen zonder afspraak , super service , fiin personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden