Snelle afspraak en deskundig advies
Afgelopen week de auto voor de apk geweest en is weer uitstekend uitgevoerd. Ben al vele jaren bij garage de Jong, en altijd goed geholpen. Kan alleen maar zeggen dat mijn auto daar altijd in goede handen is, het zijn Top mensen.
Bellen bij al te grote reparaties over de kosten en anders naar eigen inzicht.
Fijn autobedrijf met vriendelijk en deskundig personeel.
Volledig
Probleem vlot opgelost.
Prima bedrijf voor iedereen aan te raden
Zoals al vaker geschreven, gewoon goed, vriendelijk en staan altijd voor je klaar.
Prima garage met deskundige medewerkers.
De beurt kon niet in één keer worden afgerond. Gevolg: de auto werd twee keer gewassen! Dat hoef je niet te doen, maar wij vonden het wel heel aardig. Net als de chocolade tijdens de Pasen. Wij zijn overtuigd.
mijn Skoda's zijn tot dusverre in onderhoud geweest bij VAG-merkdealers. Deze kennismaking is goed bevallen.
Garage de Jong is een prettige garage met vriendelijke medewerkers, die even de tijd nemen voor je auto. Of het nu een APK is of een onverwacht probleem.
Vlot geholpen
De uitlaat van de Volvo 240 was kapot. Binnen twee dagen had ik hem gerepareerd terug. Prima !
Druk en toch snel geholpen. Goede service en auto lekker schoon terug
Zoals altijd: goede service, prettig personeel, deskundig.
altijd goed
Deskundig, klantvriendelijk,prettige lui
vriendelijk en bekwaam komen afspraken na
zie boven
Als ZZP'er rij ik ruim 60000 per jaar en is mijn bus dus mijn tweede thuis! De mannen van De Jong begrijpen dat als geen ander en doen er alles aan om me snel en veilig weer op weg te helpen en wat voor mij helemaal een pré is is het feit dat ze gratis een prima leenbus ter beschikking stellen zodat mijn bedrijf gewoon door kan draaien als mijn bus onderhanden genomen wordt! De BofHond is heel blij met de mannen van De Jong!
Alles gebeurt in goed overleg en ze houden zicht goed aan de afspraak !
Goede service.
Dit keer de camper voor een APK + beurt gebracht en zoals altijd perfect geholpen en geen overbodige onzin. Wel advies over onderdelen die aan vervanging toe zijn zodat we daar niet door verrast worden. Camper rijdt voor nu weer als een zonnetje.
Fijn bedrijf en prima volk, goede en deskundige services. Verreweg de beste uit de omgeving.!