Al jaren zijn wij klant. Wij zijn super tevreden. Ze zijn zeer servicegericht, klantvriendelijk en zeer deskundig !
Ik kom bij deze garage nu zo'n 3 1/2 jaar, zeer tevreden. Zij staan altijd klaar om je naar volle tevredenheid te helpen. Nieuwe koppeling en drukgroep, een stuk goedkoper dan verwacht! Rijd weer prima.
Prettig en vriendelijk mensen, behulpzaam en correct. Ik heb mijn auto een aantal jaar geleden ook bij hen geruild voor een andere, en ben super tevreden over hoe ik ben behandeld. En ben blij met deze betrouwbare garage van De Jong.
idem
goede service met prettig kontact
Superbetrouwbaar, punktueel en normale prijzen! Modern en up to dat...
Zeer prettig. Afspraken worden na gekomen. Je wordt met je naam begroet. Zeer goede ervaringen.
Fijne garage waar de sevice hoog in het vaadel staat
Kennis van zaken en een goed georganiseerd garagebedrijf met klantvriendelijk personneel.
Had zelfs gevraagd om 2 nieuwe banden Werd netjes teruggebeld dat het zonde zou zijn. Dat is toch echte service. Jan
Het maakt niet uit wat voor reperatie het is klein of groot, de auto staat altijd gewassen voor je klaar. (Kosteloos ) dat is nog eens service.
Super tevreden altijd goede uitleg en service
Word altijd goed , snel en vriendelijk geholpen.
Heel positief
Goede service duidelijke uitleg en denken mee.
Een aantal maanden terug een auto bij deze garage gekocht en nog steeds erg blij met de auto! Ook de apk vorige week is goed uit gevoerd. En de auto stond er weer netjes bij. Helaas toch een misverstand in de communicatie gehad maar dit werd heel netjes en redelijk opgelost door de eigenaren. Dus ik kan niet anders zeggen dan een prima garage.
Originele beoordeling
De auto zelf (apk) was prima. Auto ook daar gekocht een half jaar terug ook prima. Heel vriendelijk toen. Dit keer heel onaardig, respectloos en onvriendelijk.. En waarom? We kwamen alleen de auto weer ophalen.. Vreemd! Heel jammer ook, met een auto kopen waren ze wel heel vriendelijk. Ik was er heel sneu van, begrijp niet waarom mensen zo kunnen doen. Echt nog nooit meegemaakt ook!!! Ik kom daar in ieder geval nooit weer terug. Dat durf ik niet eens..
Ik moest een trekhaak onder mijn volvo en gevraagt om er een met afneembaare kogel , maar door een foute bestelling habben ze er een vaste onder gezet wat ik best jammer vont maar in goed overleg maar laten zitten en goed gecompenseerd gekregen .
Inmiddels komen wij hier al een langere tijd voor de onderhoud van onze auto, zakelijk en privé. Elke keer netjes gerepareerd, eerlijk advies en mee denkend. Ook is de Service hier uitmuntend, altijd een leen auto beschikbaar.
Zoals voorheen een fijne behandeling!
deskundig, praktisch, snel, prima service en ook nog redelijk geprijsd!
Snelle service, fijn geregeld
Klantvriendelijk en snel geholpen .
Nette prijzen, goede service, klant vriendelijk. Met andere woorden ik wil niet anders. Eddy en Jesse en team toppers!
Ik weet dat ze het gewoon goed doen.
Ik krijg altijd de juiste antwoorden op elke vraag dat ik heb over mijn auto. Zeer tevreden.