Ben zeer tevreden, de werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd. Kreeg een leenauto mee dus bleef mobiel en kreeg mijn auto nog gewassen terug ook. Uitstekende service
We worden altijd netjes geholpen, Eddie, Jesse en het overige personeel zijn vriendelijk en vakkundig.
Ik kom al jaren bij jullie Vind alleen dat sommige mensen vrolijker moeten gaan kijken ook als is het druk voor de rest super goed alles voor elkaar
Ouderwetse service. Gastvrij en nemen tijd voor de klant.
al eni ge jaren ervaring met deze garage De Jong en ik ben nooit teleurgesteld ik ben blij dat ze er zijn
Goed onderhoud en niet te duur. Eerlijk over kosten en kosten die voorkomen kunnen worden.
gode kwaliteit
Wanneer je jouw auto naar de garage brengt weet je dat hij in goede handen is. De omgang met de klant is servicegericht en persoonlijk. Daarnaast is er een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Meedenken en fijne benadering. Geeft vertrouwen, heel prettig.
Goede service
Er wordt meegedacht met de klant over eventuele vervolg stappen.
Klantvriendelijk met goede deskundigheid.
Je word altijd perfect geholpen bij ieder probleem of onderhoud met je auto. Zeer vriendelijke medewerkers . PRIMA !!!
Zeer fijne ervaring! Je wordt snel geholpen, zijn vriendelijk, kundig en geven je een goed advies! En dat alles tegen zeer goede prijzen!
Altijd goede en snelle service voor een goede prijs..
Afspraak gemaakt en om 8 uur 's morgens kon ik terecht. Auto werd APK gekeurd met een grote beurt en om 3 uur kon ik de auto weer ophalen. een eventuele vervangingsauto stond klaar.
Koppeling stuk
Mijn auto werd opgehaald van huis door een monteur die in de buurt woont. Hij kwam schoon terug! De APK en onderhoudsbeurt zijn keurig uitgevoerd en de prijs is bijzonder acceptabel.
Prima vaklui!!
Al jaren klant altijd goed geholpen kan jij niet komen wij auto ophalen terug brengen geen probleem prijs kwaliteit perfect wat wil je nog meer
Gewoon een fantastische garage. Die ook met je meedenkt. En niet duur is. Onze vorige auto was er altijd voor onderhoud en APK. Onze nieuwe auto hebben we bij hun gekocht en is ook bij hun in onderhoud en APK. Ze staan altijd voor ons klaar
We komen al jaren bij garage de Jong en worden altijd heel netjes geholpen en ze hebben een geweldige service. Kortom een topgarage. Ga zo door
Ben al enkele jaren klant en zeer tevreden over de kwaliteit en service..
Perfecte service, en weten waar ze over praten. Een zeer fijne garage.
Fijne garage