gewoon goed
Top
vriendelijke mensen heb er auto gekocht wat ik wel miste dat ze geen kopje koffie aan bieden ook niet bij het ophalen van de auto.en dan de service dat moet nog blijken heb daar het volste vertrouwen in
vlotte service
Je kan even tussendoor terecht voor kleinere dingen. Veelal een gratis leenauto beschikbaar. Altijd wordt je auto gewassen na reparatie. Vriendelijk. Meedenken. Berichtje als je je auto weer kunt ophalen. Je word gebeld mocht er, naast hetgeen waarvoor je je auto hebt gebracht, nog iets anders nodig zijn.
Het is een zeer ervaren en nauwgezet team, en ze leveren uitstekend werk als het gaat om klantenservice.
Originele beoordeling
Het is een zeer ervaren en nauwgezet team, en ze leveren uitstekend werk als het gaat om klantenservice.
Prima voor elkaar
prima
doen geen onnodige reparaties. over leggen altijd eerst voor ze duure onderdelen vervangen
Top service !
Vriendelijk personeel inclusief eigenaar en zoon, je wordt heel goed geholpen. Goede en fijne service. Mijn naam is Andries ter Haar. Nieuw emailadres [email protected]
Ze denken met je mee!
Fijn dat er wordt mee gedacht als er onvoorziene dingen zijn. Op die manier sta je niet ineens voor verassingen.
De service is hier perfect (vooraf tijdens en achteraf)
Denken mee met mij geven adviezen enaltijd berijdbaar
Staat altijd voor je klaar.
We worden hier altijd vriendelijk geholpen. Wat is super fijn vind is dat mijn zomerbanden hier in de opslag kunnen. De communicatie verloopt helder, er wordt meegedacht en ik krijg een schone auto mee terug. Fantastisch!
Het was heel druk bij De Jong maar toch wisten zij de auto sneller te repareren dan gepland, dat is een hele mooie meevaller!
problemen worden snel opgelost!
Een halfjaar geleden heb ik een Volvo XC 60 D4 uit 2012 met 220000 km gekocht bij garage de Jong. Na een halfjaar ging jammer genoeg de versnellingsbak kapot. Gemeld bij de Jong en zonder aarzeling of tegen argumenten gaan we oplossen is garantie. Auto gebracht, ik woon 200 km verderop, leen auto mee en na de reparatie weer opgehaald. Rij nu alweer een maand en 4000 km zonder problemen en voor mijn gevoel beter als voorheen. TOP
Al jaren tevreden over de service, maar belangrijker nog is de persoonlijke relatie die wij al die jaren hebben mogen ervaren.
zie boven
Kortsluiting in de auto en heel snel verholpen!
Aardige mannen, met verstand van zaken. Duidelijke communicatie.
Zijn niet bang wanneer er iets fout gaat hún verantwoordelijk te nemen. Goed contact met personeel.