10

Geweldig!!!

Ben erg positief over dit autobedrijf. Goede service en vriendelijke mensen, betrouwbaar en altijd behulpzaam. Goede ervaringen mee, vanaf het begin..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed!

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Altijd goed

Komen keurig de afspraken na. Vriendelijk deskundig en servicegericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

super

altijd meedenken goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Erg blij met een vertrouwde garage als de jong in het dorp!

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Vakkundigheid en service

Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

prima gerepareerd

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed geluisterd

Na terug komst vakantie enorm veel lawaai onder de auto, bleek er een steentje op de ophanging mee te rollen. Auto houd af en toe in bij optrekken, bij het uitlezen geen meldingen,heb een flesje toevoeging mee gekregen voor in de benzine, probleem lijkt opgelost dus waarschijnlijk in de toekomst v power tanken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Andere reden
9

Snelle service en goed geholpen .

Helemaal top . Super garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Uitstekende garage

Eerlijk, betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

10+

Ben nu inmiddels bijna 4 jaar klant en nog steeds meer dan tevreden! Een zeer goede en eerlijke garage, ze staan altijd klaar voor dat extra stapje! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima service en vakkundige medewerkers

Ik word altijd snel en vakkundig geholpen en personeel is heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Betere garage kun je hebben

Altijd behulpzaam klantvriendelijk staan altijd voor je klaar .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Erg goed

Behulpzaam en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Als altijd prima

Als altijd prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Toppers

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Super

Zoals gewoonlijk prima en de auto schoon terug !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Doet alles wat je vraagt en belt over mogelijk veranderingen

Zeer prettig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekende service

Fijne persoonlijke benadering en eerlijke informatieverstrekking. Vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen. Administratieve afhandeling erg professioneel en bij aflevering als verrassing een leuke goodybag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Kennis van zaken van jong naar oud.

Of ik nu kom met een oldtimer of een nieuwe auto, alles wordt aangepakt en opgelost. Vooral het zoeken van oplossingen voor problemen verloopt erg prettig. Ook de begeleiding bij de aanschaf van een auto is uitstekend. Kortom, gewoon naar toe gaan en het zelf ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Fijne service, klantvriendelijk bedrijf

Al een aantal jaren zeer tevreden over het geleverde werk, service en bedrijf in zijn geheel. Ook als vrouw wordt je serieus genomen en wordt er geluisterd. Dat kan niet van alle garagebedrijven worden gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Problemen prima verholpen.

Goede service en problemen prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed

Goede service en denkt met ons mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK