Woon sinds kort in Havelte en moest dus ook van garage veranderen. Lastig! Gewoon maar proberen en 't was een verademing. Wat een service, wat een aardige mensen. Ik kan overal wel sterretjes geven, maar of men deskundig is? Geen idee! Weet amper hoe de motorkap open moet, dus laat staan wat er onder goed/fout zit. Maar zulke aardige mensen, die plezier hebben in hun werk, moeten wel deskundig zijn en kwaliteit leveren.
Mijn ervaringen met garage de Jong zijn heel goed. Eerlijk betrouwbaar en je wordt snel en goed geholpen. Overleg is altijd mogelijk.
Morgens gebeld dat de auto mannenteam vertoonde. Kon meteen na mijn werk komen en werd geholpen. Goede service en deskundig en heel klantvriendelijk
Ik vertrouw de mannen van Garagebedrijf de Jong volledig. Heel fijn om zo'n betrouwbare garage te hebben
Duidelijke communicatie over het probleem met de auto en een goede inschatting van de kosten. Prima geregeld! :)
We worden snel, prettig en secuur geholpen.
Afspraken en kosten worden nagekomen. Als er iets vervangen moet worden of de gemaakte kosten veranderen word je hier over geinformeerd .
Snel, tussendoor, geholpen met mijn probleem.
Auto startte niet meer en werd door De Jong opgehaald terwijl ik aan het werk was. Het probleem is opgelost en ik kreeg goede tips mee voor een ander akkefietje. Top.
Professionele benadering van het probleem en opgelost!
Toen ik startproblemen had met mijn auto kon ik direct terecht en werd er ter plekke een nieuwe accu geplaatst. Als nieuwe klant heb ik dit als geweldig ervaren!
Peugot 107 stond te koop Alle informatie werd verstrekt eerlijk antwoord op de vragen die ik stelde Verder de geschiedenis van de auto aanwezig service kwaliteit duidelijkheid Goede deal Ik zou zeker weer zaken doen
Goede service, handig ook dat er een herrinnerings email / smsje komt de dag voor de afspraak. Op die manier vergeet je nooit de afspraak!
Ze nemen de tijd en belazeren je nooit.
Prima garage
.
Komen hier al jaren. Altijd goed en eerlijk geholpen.
Prettig personeel met een aardig woord voor iedereen. Je kan binnenlopen en wachten op je reparatie.
Ga er absoluut iedere keer weer heen, je voelt er dat je welkom bent en ze hebben overal een oplossing voor. Top garage met mooie occasion’s.
De Jong staat altijd klaar met raad en daad. Ze denken mee en hebben voor alles een oplossing. Ze kennen de klanten en zijn vakbekwaam en vriendelijk.En de kosten zijn nooit te hoog.
Al jaren ga ik naar "mijn" garage De Jong. Ze zijn deskundig, vriendelijk, en kennen je persoonlijk. een prettige mentaliteit van no nonsens, duidelijk en helder. Ik stel nogal hoge eisen aan veiligheid, en deze is 100 % gewaarborgd door hun. Dat rijd zeer ontspannen. Het online afspraken kunnen maken is zeer prettig. Binnen 5 minuten geregeld.
Omdat ze bij garage De Jong weten dat ik mijn auto nodig ben in mijn werk bij de thuiszorg doen ze altijd hun best om mijn auto zo snel mogelijk weer te maken
Garage de Jong in ruinen is een goede en eerlijke garage. Met betrouwbare service en niet duur. Ik zou iedereen aanraden om zijn of haar auto daar 8n onderhoud te doen.
Wil nooit naar een andere garage
Een fijn garagebedrijf waar iedereen altijd voor je klaar staat, persoonlijke benadering.