Snel en vakkundig geholpen
Snel een afspraak ingepland, auto eerder klaar dan verwacht en kreeg de auto schoon terug. Kosten vielen reuze mee.
Altijd een goed gevoel bij. Vriendelijk en komen afspraken goed na.
Prima ervaring. Alles ging soepel en van deze tijd is de sms herinnering voor de afspraak bij de garage en wat ik attent vond de gratis wasbeurt van de auto. Prima en zo door gaan.
Prima team vakmensen!
Ze staan altijd voor je klaar. Of je nu gebeld hebt of dat je er even langs rijdt met een probleem. Hoe druk ook, ze helpen je altijd.
Carprof De Jong is een zeer betrouwbaar autobedrijf met een uitgebreid pakket aan onderhoudsmogelijkheden. Er is erg veel vakkennis in huis. Ze denken goed met je mee en communiceren helder en duidelijk. Daarnaast zijn ze ook nog eens bijzonder sympathiek.
Deze garage staat altijd klaar voor zijn klanten !
Fijne mensen om zaken mee te doen. Eigenlijk zoals het hoort te zijn maar, daar wordt je wel blij van. Vr gr Alex Mekelenkamp
Goede prijs-kwaliteitverhouding en professionele medewerkers
dat is 'ie................afspreken, doen, en erna betalen.......1voudig, toch?
Bandenwissel. Niet zo snel als Max Verstappen (wat ook onmogelijk is), maar de persoonlijke service en aandacht in de vorm van vakkundig werk én paaseitjes is onovertroffen.
Altijd goeie service en ze luisteren goed wat er aan de auto moet gebeuren.
vlotte service goed advies snelle reparatie
Heel goed ontvangen, als nieuwe klant voelde ik mij echt welkom.
correct en naar wens
Prettige vriendelijke omgangsvormen. Het is ook hierom een goed leven in Drenthe. Niet tegen iedereen vertellen!
prettig en kundig komen afspraken na
heel goed en snel geholpen vriendelijke mensen die luisteren
Nieuwe ruitenwissers en een onderdeeltje ergens. Kon er gewoon even op wachten en Klaar !
Prima service! Storing aan auto snel en goed verholpen
Snelle, nette service. Leenauto staat klaar.
Zie boven in een woord top
Bij garage De Jong wordt je altijd snel en vriendelijk geholpen. De service en garantie is van goede kwaliteit. Niets op aan te merken en de koffie staat altijd klaar.
Gewoon prima. Geen poespas.