Jarenlange prima service door hulpvaardige/ vriendelijke medewerkers.
Onverwachts pech, door de pechservice naar de garage gebracht, leenauto stond al klaar, geen gezeur.
Alles volgens overleg en blij met de haal-en breng service.
dikke prima
Vakgarage dichtbij huis. Nemen de tijd voor hun klanten. Digitaal een afspraak maken wanneer het jou uitkomt. Na de werkzaamheden een digitale terugkoppeling dat het voertuig weer gereed staat. Dot is wat ik als prettig ervaar.
Super service en snel afhandeling van het onderhoud.
Kon meteen terecht voor diagnose, daarna vervangauto mee: veel persoonlijker dan bij de merkdealer….
Vriendelijke benadering, deskundige afwerking van de werkzaamheden en duidelijke uitleg over de gedane werkzaamheden, ben zeer tevreden.
Gewoon goed.
Prima service, besproken items wordt netjes op teruggekomen
Altijd welkom en vriendelijk personeel. Goede ervaringen met dit autobedrijf. De auto wordt zelfs gewassen.
Zeer snel en goed geholpen, volgende afspraak staat al gepland.
Ieder jaar breng ik hier mijn auto voor onderhoud en APK. Je auto wordt hier uitstekend onderhouden en bij onverwachte zaken wordt er contact met je opgenomen. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en wordt er altijd met je meegedacht.
Prima bedrijf. Vriendelijke mensen, denken mee en geven goede info betreffende eventuele reparaties!
Wij hebben een hele goede ervaring gehad. We konden gewoon rustig wachten met koffie. De auto was zelfs van buiten schoongemaakt!
perfecte garage voor oldtimers
Helaas hebben wij tegenslag gehad met onze nieuwe auto, gelukkig is alles goed opgelost door de medewerkers van CarProf De Jong in Ruinen. Wij hebben dankzij alle werkzaamheden aan onze bus een hele fijne zomervakantie gehad doordat we onze reis in alle rust hebben kunnen maken wetende dat de bus weer helemaal in orde was.
Kan niet beter
Goede service met de klant centraal. Er werd netjes overlegd wat de constateringen waren en welke opties er waren om het te repareren
We worden altijd vrolijk en netjes behandeld. Auto altijd schoon en gemaakt terug.
Vakkundig, op tijd, exact zoals ik ze ken.
Auto werd gerepareerd voor apk, leenfiets meegekregen en zoals altijd een vriendelijk woord. Fijne garage.
Wederom super geholpen.
Ben al jaren klant en hoef maar te bellen en kan komen. Zelfs als ik plotseling kom super team. Erf blij met deze mannen
Ze doen wat ze moeten doen als garage, maar ook dat beetje meer. En dat voor een redelijke prijs.