Ik was blij met de lage kosten, maar verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen.
Mijn ervaring is goed Ik ben heel tevreden
Snel geholpen ,vriendelijk ,redelijke prijzen ,niets op aan te merken.
Plezierige en deskundige monteurs
Service gericht bedrijf met vriendelijke medewerkers !
nette werk omgeving vriendelijk auto weer keurig in orde
Nieuwe uitlaat besteld en gemonteerd inclusief leen auto, goede snelle service
Er moest een klein onderdeel vervangen worden, dit kon zonder afspraak en binnen no time was het klaar.
Kwaliteit van onderhoud en reparatie van minstens hetzelfde niveau als deof Bmw dealer. Men hield zich aan de afgesproken prijs en kreeg daardoor hoge korting
Goeie hulp en altijd wel een praatje en top service.
deskundig en altijd klantvriendelijk
Auto weer optimaal
Denken altijd mee, eerlijk over de kosten, houden zich aan afspraken. Prima in orde.
uitstekend
Altijd vriendelijk ontvangen, je weet snel wat het probleem is en er wordt moeite gedaan
Duidelijke uitleg, prima reparaties.
Staan altijd voor je klaar. Grote of kleine problemen. En veel technische kennis in huis
fsdgwyfgwuh
Helaas schade aan de auto, mooi opgelost, had zelf tweedehands deuren gevonden. Die heeft de Jong er goed ingezet, met een beurt en aircoservice.
Zoals altijd bij garage "De Jong", snel, betrouwbaar, service en vriendelijk.
Altijd goed, betrouwbaar, uiterst behulpzaam en vriendelijk.
Erg goed werk afgeleverd
Zoals altijd weer super tevreden
Vriendelijk en snel geholpen, niets op aan te merken!
We zijn vriendelijk en goed geholpen... ercwerd gedaan wat er gezegt werd