Als ik denk het moet vervangen worden en het blijkt niet zo te zijn doen ze het niet. Niet puur om de winst dus…geniaal!!
Staan altijd klaar voor de klant al 7 jaar kom ik bij de familie niets dan lof
Paar kritiekpuntjes. Gerepareerde verlichting doet het nu weer niet. Airco reiniging niet gedaan. Voor de rest tevreden.
professioneel en kundig en vriendelijke personeel, zoeken altijd naar de beste kostengunstige oplossing
Autogarage De Jong is een vertrouwd adres waar men doet wat het beloofd. Ze zijn duidelijk in de communicatie en ze leveren goede kwaliteit en service.
Heel fijn bedrijf fijne monteurs en de service is ook super
Prima service, duidelijk en alles in overleg.
Prima
Mijn ervaring: zie antwoorden bij vragen hieronder
.
Ga zo door
Service was snel en goed.
Bij een motorstoring ben ik onlangs uitstekend geholpen. Snel en goed. Ook het jaarlijkse onderhoud verloopt prettig. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en leveren goed werk.
altijd snel en goed
Prima bedrijf met goede service Er wordt goed overlegd wat er gebeuren moet. Heel vriendelijk personeel
Heb net een kleine beurt gewonnen, was ik erg blij mee. Nogmaals dank.
Eerlijke en nette manier van autobeurt en keuring uitvoeren, geen onzinnige extra,s berekenen. Gewoon datgeen wat nodig was, niks meer en niks minder Chapeau !!!!
Alles goed voor elkaar
Zeer goed geholpen!
Prima garage, Dik tevreden.
Gewoon een top garage Denkt met de klant mee en goede service. Ik kom er al jaren. En door de gratis leenauto is de afstand voor mij geen probleem!
Ben nieuwe cliënt. Vanaf eerste moment zeer vriendelijk en professioneel benadert. Fijn om weer een garage gevonden te hebben waar ik vertrouwen in heb.
Ik moest wel even een paar weken wachten voor een afspraak, maar mijn zomerbanden zijn naar tevredenheid vervangen door een set all-season banden. En de prijs was ook redelijk.
Topbedrijf staan altijd voor je klaar.
Ik kom al aantal jaren bij garage de Jong. Zelfs nu ik verhuist ben en een dik uur rijden moet! Het zijn vakmensen die betrouwbaar en veilig werk afleveren. Kortom: dikke aanrader!