zoals altijd was alles weer prima in orde en cijfer 10 voor deze garage.
Goede onderhoudsbeurt en apk zoals afgesproken. Vriendelijk en deskundig personeel!!!!!. Modern bedrijf Bijzonder dienstverlenend.
Goede service
Een team monteurs waar je heel gelukkig op kunt vertrouwen!
Ondanks dat ik ben verhuisd, blijf ik hier komen. Altijd een goede service met goed overleg. De leenauto is ook altijd super.
Accu stuk van de Camper binnen twee uur konden we weer verder met een nieuwe accu
Heel tevreden.
Wederom uitstekend
We kunnen er altijd terecht als er wat met de auto is. Het is vakkundig en vriendelijk personeel en eigenaar. Onze auto hebben we er 3 jaar geleden ook gekocht.
Er wordt altijd gevraagd of ik thuisgebracht wens te worden. De auto wordt bij een servicebeurt gratis gewassen.
Top garage.
Gelijk geholpen, probleem binnen 19 min opgelost
Correct en netjes
Ik noem het niet voor niets "mijn garage".
Hoe druk je tevredenheid uit in woorden? Naast professioneel, kundig, behulpzaam en positief kritisch is het vooral het menselijke aspect dat dee garage heel ver boven het gemiddelde uit doet steken. Een pareltje van een bedrijf met heel vriendelijk personeel! En…… vast veel meer dan 1 zeer tevreden klant!
Aardige lui, vaklui
Binnen een dag mijn auto van nieuwe banden en remblokken voorzien en APK gekeurd. Goede, snelle en betaalbare service.
Goede service, kennis van zaken
Goed geholpen, auto mooi gewassen!!!!!!
Word altijd super geholpen, ze denken altijd mee
Autogarage de Jong blinkt uit in klantvriendelijkheid en nakomen van afspraken.
Vooraf onze verwachtingen aangegeven. En bij hogere kosten of problemen werd netjes gebeld. En bij ophalen auto, was de auto ook nog gewassen.
Deskundig , behulpzaam
Fiat 500 heengebracht voor beurt en APK en enorm gerammel aan de onderkant aan de auto. Volgens het garagebedrijf waar ik voorheen kwam moesten de schokdempers achter vervangen worden. Dit bleek niet het geval te zijn. Door de vervanging van twee stabilisatorstangen is het gerammel voor 100% verdwenen. Ook de rekening die ik uit ervaring hoger had verwacht viel reuze mee. Wat mij betreft is CarProf De Jong een regelrechte aanrader. Ook de communicatie is goed door een email wanneer de auto klaar is en gehaald kan worden.
Dank je wel, en natuurlijk graag gedaan.
Ze luisteren goed naar de klant en ze geven goed advies.