Goede ervaringen met dit bedrijf. Erg blij mee.
De persoonlijke benadering is hier nog heel gewoon en voelt vertrouwd !
Altijd goede service en deskundig advies, klantvriendelijke medewerkers.
Goede garage vriendelijk personeel
Gewoon een heel fijne betrouwbare garage wij zijn heel tevreden!!
Blij met de schoon opgeleverde goed gerepareerde auto.
Vriendelijk, vakkundig en snel geholpen, zoals elke keer.
Qua service, reparatie en prijs ben ik heel tevreden. Eerlijk advies, ik kan altijd spoedig geholpen worden, ook voor kleinigheden.
Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt en ik had wat kleine dingen gemeld. Alles werd serieus genomen en afgehandeld. Autootje weer gewassen toen ik m kwam ophalen. Helemaal Top!
Altijd dik tevreden !
Goede service met heldere communicatie
Korte lijntjes duidelijke afspraken en een schone auto
Snelle service en goed communicatie onderling
Zoals gebruikelijk zijn we uitstekend en persoonlijk geholpen. We zijn graag klant bij dit autobedrijf
Zeer goed.
Ik vind leuk en,ik ben heel te vreden
Goede en snelle service.
Goed geholpen. Vriendelijk service
Keurig geholpen en aan gemaakte afspraken gehouden.
Defect in motor, leek in eerste instantie einde oefening maar na nog even doorzoeken konden ze het toch repareren.
Ik wordt er altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Mijn auto is APK gekeurd. Afspraak maken was eenvoudig op de website. Ik kreeg na een uurtje al een sms dat de auto klaar was. De auto was zelfs gratis gewassen. Vriendelijke medewerkers.
Zijn vriendelijk, denken in oplossingen. Zijn daarbij ook erg praktisch tegen een nette prijs.
Goed
Problemen opgezocht en opgelist in no-time! Toppers!!