Onlangs accu laten vervangen van mijn Honda. Snelle service en kon erop wachten. Was nog even lastig met de Honda software maar ook dat is goed gekomen.
Prima, gaat altijd goed. Vertrouwen in dat alles goed komt
Garagebedrijf de Jong is een bedrijf die de klant en auto persoonlijk kent. Dat vind ik bijzonder prettig omdat dat voor mij vertrouwd en betrouwbaar overkomt. Ik ben verhuisd, moet nu bijna een uur rijden naar de garage maar “ mijn” garage is me heilig, en het is me dus meer dan waard.
De Jong staat altijd klaar, denkt mee en lost problemen op.
Prima service.
Nadat mijn auto stil stond op de snelweg, kon ik al snel mijn auto weer ophalen. Daarbij ook nog een ‘lesje elektrische auto’ mogen volgen
vakman
goed
Alles is prima onderhouden. Alleen ruitenwisser achterruit zit nog niet goed
Bij garage De Jong is de af handeling van reperatie,s altijd goed. Je krijgt je auto keurig gewassen terug. En er wordt altijd verteld wat er aan gerepareerd is. En vriendelijkheid staat voorop Alle mede.w.erlkers zijn de vriendelijkheid zelf al met al een dikke pluim.
Deskundig, afspraak is afspraak, betrouwbaar en de auto staat altijd schoon weer klaar.
Komt afspraken na
Altijd goed te pas en meedenkend , super service
Omdat ik afhankelijk ben van mijn auto(invalide) zorgen ze zover mogelijk bij deze garage voor dat mijn auto weer picobello in orde en snel gemaakt wordt super!!!
top garage wordt altijd goed en correct geholpen.
Voor het eerst bij deze garage voor een winterbanden wissel. Gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, gratis autowassen en kosteloze opslag van mijn zomerbanden. Top!
Altijd weer zeer vakkundig en prettig geholpen.
Alles volgens afspraak!
Fijn bedrijf, aanrader.!
Enorm klantvriendelijk en deskundig
Ondanks een misverstand is alles prima geregeld
Al jaren een goede garage
Altijd vriendelijk.
Prima
Goede service