10

Prima ervaring, aardige en hulpvaardige mensen

Onlangs accu laten vervangen van mijn Honda. Snelle service en kon erop wachten. Was nog even lastig met de Honda software maar ook dat is goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Top

Prima, gaat altijd goed. Vertrouwen in dat alles goed komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Top garage!

Garagebedrijf de Jong is een bedrijf die de klant en auto persoonlijk kent. Dat vind ik bijzonder prettig omdat dat voor mij vertrouwd en betrouwbaar overkomt. Ik ben verhuisd, moet nu bijna een uur rijden naar de garage maar “ mijn” garage is me heilig, en het is me dus meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer servicegericht, technisch up-to-date,

De Jong staat altijd klaar, denkt mee en lost problemen op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfect!

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Top geholpen

Nadat mijn auto stil stond op de snelweg, kon ik al snel mijn auto weer ophalen. Daarbij ook nog een ‘lesje elektrische auto’ mogen volgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

prima

vakman

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

alles goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

prima service

Alles is prima onderhouden. Alleen ruitenwisser achterruit zit nog niet goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Een heel fijne garage waar je nog als mens behandeld wordt.

Bij garage De Jong is de af handeling van reperatie,s altijd goed. Je krijgt je auto keurig gewassen terug. En er wordt altijd verteld wat er aan gerepareerd is. En vriendelijkheid staat voorop Alle mede.w.erlkers zijn de vriendelijkheid zelf al met al een dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Topservice

Deskundig, afspraak is afspraak, betrouwbaar en de auto staat altijd schoon weer klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

Komt afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Top bedrijf

Altijd goed te pas en meedenkend , super service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Zoals gewoonlijk alles wat nodig super gemaakt

Omdat ik afhankelijk ben van mijn auto(invalide) zorgen ze zover mogelijk bij deze garage voor dat mijn auto weer picobello in orde en snel gemaakt wordt super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

top garage wordt altijd goed geholpen ,

top garage wordt altijd goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijk en vakkundig

Voor het eerst bij deze garage voor een winterbanden wissel. Gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, gratis autowassen en kosteloze opslag van mijn zomerbanden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekend geholpen

Altijd weer zeer vakkundig en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekende service

Alles volgens afspraak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Erg fijne garage.

Fijn bedrijf, aanrader.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima bedrijf

Enorm klantvriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

fenominaal

Ondanks een misverstand is alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed bedrijf

Al jaren een goede garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Ja prima.

Altijd vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK