Zie boven
Zoals altijd snel en deskundig geholpen.
graag de klok/radio/en instelling voor de airco niet veranderen, en ook de stand van de stoelen niet veranderen
De titel spreekt voor zich.
Jesse heeft mij reparatiekosten bespaard door weer even goed mee te denken
Bijna 2 jaar geleden heeft mijn zoon bij dit bedrijf een VW Golf gekocht, erg goede auto en goed onderhoud gedaan door dit bedrijf. Ikzelf had mijn auto jaren lang bij een andere garage in onderhoud, die zijn ermee gestopt dus zocht ik een ander betrouwbaar garage bedrijf... kort geleden mijn auto er aangeboden voor een reparatie, goed gefixt en zeer goed gevoel bij deze mensen......
Alles prima geregeld
We komen hier al jaren altijd gezellig en goede service. Ze staan altijd voor je klaar!
Fijne garage met hele vriendelijke monteurs en eigenaar. Hebben verstand van zaken en denken met je mee. De gratis leenauto is helemaal super! En ze wassen je auto ook nog gratis als ie klaar is, wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt, gewoon TOP.
Goed werk Vriendelijk personeel. En je krijgt altijd een leenauto mee
Tevreden
vriendelijke mensen en goede service, no nonsens
Seller afspraak en de reparative is ook snel voor elkaar. Prima service
Komt afspraken na, geen verrassingen en goed onderhoud. Fijne zaak!
Onderhoudsbeurt volgens gegevens uitgevoerd en weer netjes en schoon afgeleverd.
Goede service, klantvriendelijk en deskundigheid. Betaalbare prijs
Goede service, zorgen ervoor dat je weer een jaar storingsvrij kan rijden. Bij hoge kosten nemen ze eerst contact op
Onze nieuwe tweedehands elektrische auto is door garage De Jong afgeleverd. Keurig schoon met nog een gratis wintercheck erbij! Tevens ongevraagd goed advies gekregen voor het rijden en laden van onze auto.
Altijd een goede ervaring door deskundige automonteurs!
We worden altijd keurig geholpen.
De monteurs zoeken haarfijn op wat de oplossing van het probleem is waardoor je volledig vertrouwd kunt rijden. Ontzettend blij dat ik Garage de Jong in Ruinen als vertrouwde garage heb. Absolute lof!!
Zaterdagochtend auto gebracht met plotselinge herrie. Was remblok. Leenauto mee en maandagmiddag was reparatie gedaan. Vlot, vriendelijk. En goed!
Goede garage, top service, klantvriendelijk, auto snel en goed klaar.
Ik had nieuwe wisserbladen nodig en kwam zonder afspraak. De wisserbladen waren voorradig en werken in een paar minuten ter plekke gewisseld, ook werd gelijk de oliestand gecontroleerd. Top!
TOP!