correct en deskundig
We hebben een auto gekocht bij de Jong en zijn erg tevreden over de verkoop. Er is goed meegedacht en de service is top!
snelle service gericht ,klantvriendelijk, betrouwbaar
UIistekend
Hele fijne garage. Denken altijd goed mee en heel goed bereikbaar.
Zeer deskundige mensen, duidelijke uitleg hoe of wat en erg vriendelijk. Kortom een aanrader.
Klant vriendelijk en goede service
Goede en snelle service. Goede kennis van materiaal en dergelijke.
Auto voor de eerste keer gebracht Natuurlijk wil je niet als een viezerik overkomen dus de auto volledig gewassen en van binnen stof gezogen. Na ophalen bleek de auto nogmaals gratis gewassen te zijn! Ook lag na het ophalen een checklist in de auto waarop de auto gecontroleerd was en tevens was het onderhoud boekje netjes ingevuld. De eerste ervaring is wat mij betreft 5 sterren waard!
Altijd goed en behulpzaam en vriendelijk
hele goede service en deskundigheid
Tussen andere klussen door werd ik prima geholpen.
Vriendelijk personeel en vakkundig
Vakkundig, klantvriendelijk en denken mee.
Een eerlijke garage met vakmansschap.
We hadden ruimschoots van te voren van De Jong bericht gekregen, dat de APK eraan kwam. We waren gewaarschuwd, dat de rekening hoog zou zijn. Er wordt uitgelegd wat er moet gebeuren, en waarom. Overleg over banden, APK gratis, tegelijk met groot onderhoud, gratis wassen en reserveauto mee. Vriendelijk en altijd geduldig. Houden zich aan afspraken.
Goed service
Fijne garage, vriendelijke mensen met liefde voor het vak. Goede prijs / kwaliteit
Goede service en denkt mee in oplossingen
Auto voor een onderhoud en apk heen gebracht, leen fiets mee gekregen. Netjes gebeld dat er voor de apk nieuwe voorbanden onder moesten. Auto gewassen weer terug gekregen.
Ben al jaren klant. Altijd even vriendelijk en behulpzaam super. Ga zo door !
Ondanks mijn verhuizing enkele jaren geleden, blijf ik bij deze garage...... zegt genoeg lijkt mij.
Zoals altijd ben ik weer uitstekend geholpen! Vriendelijk, vakkundig er wordt van tevoren overlegd wat er moet gebeuren en je krijgt je auto schoon gewassen weer terug.
Zeer goed
Bij garage De Jong ,wordt je goed en vriendelijk geholpen, de koffie staat altijd klaar. Voor kleine probleempjes geen wachttijd. Petje af.