De mensen zijn prettig, ontspannen, denken mee, leveren prima service. Goede vaklieden.
Uiterst plezierig!
Altijd aanspreekbaar, nog nooit slechte of mindere reparaties gehad. Aardige mensen. Denken met je mee. Ik raad ze aan.
Alles is gedaan volgens overleg, ik ben dik tevreden. Een aanrader.
Goede eerlijke service
Er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt meegedacht mer de klant.
Altijd weer de juiste hulp
Uitstekende service. Makkelijk om zo'n mooi bedrijf vlakbij te hebben. Geen leenauto nodig en lopend weer naar huis.
Klantvriendelijk ,goede serves ,mee denkend top
Auto hier gekocht na 4 maand trillingen in het stuur bij het remmen zonder problemen nieuwe schijf remmen en blokken erop nu is het trillen helemaal weg
En de service is top!
Behulpzaam,vriendelijk en vlot en gelukkig vallen we van de rekening niet van schrik om. Zoals altijd gewoon dik tevreden.
Gratis (!) leenauto maakt lawaai...
Goede kwaliteit en service
Communicatie is duidelijk en vriendelijk.
Als er vragen zijn, ook onderweg, is er een goede bereikbaar en antwoorden.
Altijd een goede ervaring bij De Jong. Denken mee en zijn altijd klantgericht.
Vriendelijk, goede service en vakmanschap.
Altijd goede service. Topgarage.
Uitstekende service en vakkundig advies.
Mijn advies luidt koop bij de man die repareren kan, Mocht er dan wat zijn, dan wordt je geholpen. Vaklieden worden steeds schaarser
Altijd zit het goed bij Eddy en Jesse, erg blij mee om deze garage bij mij in het dorp te hebben!!
Alles goed
Al het beloofde en toezeggingen die zijn gedaan zijn tot in de puntjes uitgevoerd. Meer dan tevreden tot nu toe over deze garage
super geregeld