Vriendelijk, deskundig!
Mijn auto weer goed. Wiellager vervangen , nieuwe wielschijven en blokken. Gewoon een goede garage..
Vriendelijke werknemers en afspraken worden nagekomen. Fijne garage.
Alles conform afspraak en duidelijke communicatie
Klantvriendelijk, deskundig, eerlijk, open. Auto wordt gewassen
Ik ken geen betere garage dan deze, ik rijdt meer dan 50 jaar auto en heb ervaring met tientallen garages.
Professionele en snelle service, vriendelijke medewerkers, top!
Goede service, klantgericht en deskundig.
personeel is vriendelijk, snel afspraak kunnen maken, leenauto gekregen omdat ik buiten Ruinen woon
Zeer tevreden
Onze tweede auto rijdt maar weinig kilometers. De auto moest APK worden gekeurd. Naar gelang de weinig kilometers was ook de kosten de kleine beurt laag.
Prima service
Klant vriendelijk, eerlijk, meedenkend.
Goede vervangende producten gezocht en toegepast naar grote tevredenheid.
Hier kom ik al 10 jaar voor het onderhouden van mijn auto. Altijd vriendelijk en deskundig.
prima service en behandeling
Bedankt voor het oplossen van alle problemen
Goede service
Goede service
Goede service
Meteen geholpen met het vervangen van een lampje
Dat je vooraf al weet dat je auto in goede handen is! Dit keer is zelfs een hardnekkige dak lekkage (cabrio) vakkundig verholpen! Topwerk!
Altijd betrouwbaar, vriendelijk en bovenal vakkundig!
Onze auto maakte rare geluiden en wij konden snel terecht en een dag later stond de auto alweer klaar om opgehaald te worden. Super service en goed communiceren wij zijn fan!
Eerlijk, transparant. Onverwachts bleek ook een ander mankement, netjes gebeld om te overleggen.