Betrouwbaar

Goede service reparatie snel en vakundig uitgevoerd

Top service

Ik ervaar de service bij Visser altijd als heel prettig. Zij denken met je mee. Had deze keer een huurauto nodig en die was zo geregeld, voor een mooie prijs zelfs. Werd ik layer gebeld met de mededeling dat het om een automaat ging en of ik dat wel prettig vond. Na mijn nee antwoord omdat ik nog nooit automaat heb gereden werd er meteen meegedacht aan een oplossing. De APK een dag later en er stond een andere auto klaar. Goed overleg over de reparaties. Top

Uitstekende service

Net een beurtje en een APK laten doen. Wij zijn vaste klant en wonen in Amersfoort. Goede service, persoonlijk, meedenkend personeel en de afspraken komen zij na. Top dus. We rijden met veel plezier in onze Peugeot.

goed en duidelijk geholpen aan de balie

ik heb hele goede ervaringen met autobedrijf visser

Vriendelijk personeel, goede service

Prettig geholpen, fijn dat er leenfietsen zijn.

Vlot en correct geholpen, zoals het hoort.

Prima geholpen

Gewoon goed

Afspraak was snel gemaakt en op dezelfde dag weer klaar, inclusief wasbeurt, perfect.

Fantastische service

Onze auto is al langere tijd in onderhoud en deze is zeer betrouwbaar waardoor we kunnen rekenen op een veilig en goed onderhouden auto.

zo als altijd een prima service

na verhuizing 8 jaar geleden naar Drenthe bij deze garage gebleven , altijd behulpzaam , vriendelijk gewoon prettig om daar te komen en zou zo zeggen ga zo door dit is pas klanten binding dat kan niet overal gezegd worden.

Klantvriendelijk, 100% service, denken mee!

Snelle service. Overleggen altijd even over hogere kosten dan in eerste instantie verwacht! Vriendelijk, makkelijk in contact!

Onvriendelijk op het onbeleefde af

Al vele jaren ben ik klant bij Visser Automotive. De contacten en het geleverde werk waren altijd naar tevredenheid. Afgelopen maandag en dinsdag 5 en 6 oktober waren helaas in schril contrast met alle jaren van goede ervaringen. Ik vroeg aan mijn metgezel of ik mij nou vergiste of dat hij mijn mening deelde. Hij deelde mijn mening: ik werd onvriendelijk te woord gestaan door de heer achter de balie. Op het onbeleefde af, en zeker niet respectvol.

Beste mevrouw van Zante, Wij betreuren dat u deze ervaring bij ons heeft gehad en wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken. We hopen u in de toekomst toch nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Hartelijk en vooral deskundig

Zoals ik al hierboven heb beschreven vriendelijk en deskundig. En wat ik prettig vind is dat je herkent wordt, dat geeft vertrouwen, verder ben ik ook deze keer zeer coulant behandeld.

Goed geholpen en extra service gekregen

Mijn eerste APK, ik wist, gezien de noodzakelijke nw. banden enigszins waar ik aan toe was. Ik vond het wel heel veel geld en wat opviel was dat prijzen enorm gestegen zijn in de werkplaats. Ik heb alle facturen bewaard en vergeleken. Een auto van 4 jaar oud en 41.000 km op de tellen. dat de kosten bijna 1000 euro zijn voor een onderhoudsbeurt is heel veel geld. Een aandrijfhoes nu al kapot, nog nooit meegemaakt met een auto, heb al veel Peugeots gereden. Extra service, het wassen en schoonmaken is fijn.

Top, zoals altijd weer uitstekend geholpen.

Geweldig, vervangend vervoer goed geregeld. Vriendelijk geholpen. Kan wat mij betreft niet beter.

Was weer goed

Zoals boven staat. Was weer goed

Klasse

Niet een nummer máár een persoon menselijk

Snel en adequaat geholpen en te woord gestaan

Zoals altijd zeer goed

Zoals altijd zeer goed. Vriendelijk personeel.

Heel goed en snel geholpen

Ik moest mijn auto brengen voor een 50.000km onderhoudsbeurt. Het inplannen ging makkelijk en ik kon ook snel ingepland worden. Een vervangende auto stond klaar en kon daardoor "gewoon" op locatie werken. Toen ik terugkwam was mijn auto gereed en ook nog eens netjes uitgezogen en gewassen. Zeer goede service dit!

Goede service en vriendelijke mensen

Vriendelijke vakmensen die goede service leveren en duidelijk communiceren.

Goed geholpen.

Netjes geholpen en alles keurig afgehandeld geen klachten.

Top service

Goed overleg van te voren als er extra werkzaamheden uitgevoerd moeten worden

Word altijd perfect geholpen, super service.

Zeer klantgericht, vriendelijk en zeer kundig.

DE AANHOUDER WINT1

DE LEIDING EN MEDEWERKERS ZIJN BLIJVEN ZOEKEN OM HET EUVEL VAN MIJN AUTO OP TE LOSSEN. En dat is gebeurd.

Perfect!

Perfect!