9

Goed ontvangen, goede uitleg, vriendelijk geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke service

Goede en duidelijke uitleg door vriendelijke medewerkster. Absoluut geen enkel punt van kritiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Je wordt op je gerust gesteld en alles wordt duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima

goed geholpen, prima uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig

Het contact en de informatieverstrekking verliep prettig. Ik ben goed en deskundig geïnformeerd. En het personeel is vriendelijk :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en vakkundig geïnformeerd

Ik ben 2x voor een inenting geweest en heel vriendelijk geholpen, ook was de informatie erg duidelijk en er werd de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wat mij betreft nietd.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Super snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Makkelijk om online afspraak te plannen

Vriendelijk, snel en makkelijk te bereiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

duidelijke uitleg en vriendelijk personeel

zeer duidelijke uitleg en heel vriendelijk personeel. ontspannen sfeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk duidelijk en volgens afspraak..

Even de tijd nemen om alles te verduidelijken, op een fijne manier....

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

slechte communicatie

Er wordt maar geprikt zonder te vragen of je wel bent verzekerd! Het maakt ze niet uit van wie ze het geld krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? vragen stellen of zelf bekijken of een klant is verzekerd.
10

Kwaliteit

Aardige dames vrolijk en spontaan stralen rust uit .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede Service

Een goede uitleg in een o gedwongen sfeer.Legt alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed en snel geholpen

wat ik fijn vond is dat ik een herinneringsmail ontvangen heb voor het maken van een afspraak aangezien ik niet vooruit kan plannen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service, duidelijke uitleg

Al mijn vaccinaties bij de Ease travel clinic gehaald. Kundig personeel wat alle gezondheidsrisico's goed en begrijpelijk weet uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Probleem opgelost

Ondanks enkele communicatieproblemen uiteindelijk toch netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Communicatieproblemen proberen te voorkomen
10

Vriendelijke, goede dienstverlening

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Vergoeding via VGZ
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? VGZ vergoeding
7

Ease locatie Maastricht prettige service

Ik werd prettig en snel geholpen tijdens het arbo inloopuur van Ease in het MUMC. Een verbeterpunt voor Ease in het algemeen zou zijn om duidelijk op de site te vermelden dat de Mantoux vaccinatie niet op een donderdag mogelijk is. Hiervoor had ik namelijk al eerder een afspraak gemaakt in Heerlen, en kreeg dit pas ter plekke te horen dat dit niet kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie bovenstaand bericht
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door op de site duidelijk te vermelden dat de Mantoux vaccinatie niet op een donderdag mogelijk is.
10

Prima, snel, vakkundig

Je loopt binnen en weer buiten, snel en gemakkelijk. Tevens fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed maar kan beter

Aardige jonge vrouwen met alle gegevens bij de hand. Ben goed geprikt Alleen stoorde het me dat een van de dames aan het lunchen was. Niet professioneel. Toen ik vroeg of ze geen lunchpauze had, zei ze dat ze 15 minuten tijd had tussen haar vorige taak (spreekuur) en komst naar onze afdeling. Hoe zit het met de planning bij Ease vraag ik me af?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? planning van pauzes?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? plannen
7

2 medewerkers vertelden via mail en telefoon iets anders mbt de mantoux en vaccinatie bewijzen

Ik belde omdat ik wat vragen had en omdat ik mijn vaccinatie bewijzen kwijt was (ik zou deze over 3 weken krijgen) aan de telefoon werd verteld dat ik daarom de mantoux over 3 weken kon laten doen. Echter kreeg ik daarna mail dat ik het voordat mijn stage begon moest laten doen. Waardoor er verwarring ontstond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De communicatie tussen medewerkers via mail en telefoon.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zorgen dat iedereen dezelfde afspraken aanhoudt.
8

Je bent snel geholpen

Snel geholpen ligt kortbij ingang dus je hoeft niet te zoeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De inloopuren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door ook in de middag inloopuren te maken
10

Zeer verlichtend, fijne ervaring, weer iets minder angst voor prikken.

Met klamme handjes liep ik naar binnen. Fijne dame achter de toonbank. Beleefd. Relax en vriendelijk. De dame die de prik gezet heeft. Zeer bekwaam, empathisch en vrolijk. Dank je wel daarvoor. Hoop je volgende 2 keren weer te zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke verpleging

Vriendelijke baliemedewerkster die je goed te woord staat bij vragen en een vriendelijke en je zeer op het gemak stellende verpleegster. Die de tijd voor je neemt en je goed begeleid. Zeer tevreden, ondanks mijn grote angst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Top

Ik was één uur te vroeg, en kwam gelijk aan de beurt. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.