9

heel snel en plezierig geholpen

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed geregeld

Alles was goed geregeld. Via mail en sms een herinnering gekregen van de afspraak. Bij binnenkomst niet hoeven wachtten. En het vaccineren was zo gepiept. Medewerksters waren ook vriendelijk. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service, vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, kon direct terecht. Fijn consult.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Ik heb het als erg prettig ervaren. Er waren wat problemen omtrent een vaccinatie aanvraag. Dit is helemaal voor mij uitgezocht. Ook is het personeel erg vriendelijk en kreeg ik tijdens de vaccinatie prettige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Een snelle service, maar zorgvuldig en adequaat

Een snelle service, maar zorgvuldig en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Invullen vragenlijst
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Wellicht formulieren vooraf laten invullen zodat juist informatie paraat is.
10

Helder en goed geholpen

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel positief, snel en vriendelijk ontvangen !

Mijn ervaring bij Ease was zeer positief. Van afspraak maken tot net naar buiten gaan. Snel vriendelijk, doelgericht en meedenken ! Top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Mijn ervaring met Ease-Travelclinic is altijd goed geweest

Voor al mijn buitenlandreizen, zowel voor werk als vakantie, ben ik altijd door de medewerksters goed geïnformeerd en vakkundig behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Aardige medewerkers, fijne omgang

Fijne ontvangst, goede integratie van coronamaatregelen. Vriendelijke medewerkers. Geen lange wachttijd. Duidelijke communicatie over de afspraak. Fijn dat ik een dag eerder nog een reminder sms kreeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

superfijn geholpen en geïnformeerd. Nooit hoeven wachten, alles perfect georganiseerd

Zoals omschrven, prima georganiseerd en ik was meteen aan de beurt. Alle formulieren ingevuld, geen vragenover. Heel fijne plek om naar toe te moeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima ervaring, vriendelijk personeel

Ik was snel aan de beurt, korte wachttijd. Vriendelijk geholpen en er was ruimte voor het stellen van vragen. De regels rondom corona waren zowel van te voren als ter plekke duidelijk aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

de zoals afgesproken mail is mij niet meteen toegestuurd.

Ik had gebeld om een afspraak te maken voor een Hepatitis B vaccinatie. Ik zou een mail toegestuurd krijgen. Na een telefoon gesprek vanuit mijn kant, is deze mail alsnog gestuurd. beter opletten voor de telefonische medewerker om de mail ook te versturen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? beter opletten, dat men toegezegde mail ook verzendt
9

Prima

Fijne vrouw die de injectie zetten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk personeel en snelle procedure

De wachttijd was kort en het personeel was erg vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Gastvrij en kundig

Netjes op tijd de vaccinatie kundig laten doen . Gastvrij ontvangen en mijn vragen netjes beantwoord !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige serviceverlening

Dames die ons zeer netjes tewoord stonden en duidelijke uitleg gaven over het testproces en de administratieve afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Kosten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Goedkopere prijs
10

Fijne behandeling.

Het personeel is heel vriendelijk, uitleg is fijn om te horen. De test viel heel erg mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer tevreden en snelle uitslag!

Ik had een afspraak voor de PCR. Het maken/wijzigen van de afspraak ging heel gemakkelijk, de afspraak zelf verliep snel en de test werd zeer professioneel afgenomen. Resultaat uiteindelijk nog dezelfde dag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijke ontvangst en creatieve oplossing van beide kanten wegens afwezigheid papieren.

Duidelijke uitleg en vragenlijst op voorhand. Ik had de benodigde formulieren niet meegenomen. Toen oplossing geboden om vanuit thuis foto’s te mailen. Toen kon het onderzoek en bloedafname toch doorgaan. Zeer vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk, geruststellend

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zo door gaan
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Good

Quick appointment and nice service, but the price was too high

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Price
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? lower it
2

Bloedig

I was well welcomed and everything went fine until the nurse honestly went too far into my knows with the medical Q-tip to the point I could feel the pain up to my forehead and right eye (tears) ... And then blood coming out from my nose... To my surprise when she realized and saw my knows bleeding and the pain I was going through she didn't say at any moment: sorry for that or anything to maybe justify what just happened, instead she just stood there completely silent and then said have a good day while I was leaving the room. Not happy with that at all, please let me know what you are going to do about that. Mistake can happen but her attitude after that was unacceptable for a professional.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Empathy and carefulness
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Measure how deep in the nose you can go
10

Mooie bedrijfskleding

Je hoeft maar te bellen met een vraag, en je wordt zo keurig te woord gestaan door een vriendelijke meneer. Ook ruiling verloopt probleemloos, voor mij erge leuke tunieken gekocht voor mijn werk in de zorg, mèt zakken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.