Goede deskundige hulp groot assortiment

Goed ben tevreden en voor volgend bed ga ik als eerste hier langs

Super service

Ik kocht matrasbeschermers maar begreep niet hoe ik ze moest bevestigen. Ik heb op zeer korte termijn hiervoor hulp aan huis gekregen van een hele behulpzame mijnheer. Dat was echt super fijn.

• Ervaring met: Overig

Eindelijk slapen zonder rugpijn

Mijn rugprobleem is onoplosbaar, maar je wilt toch redelijk goed slapen en uitrusten. In mijn zoektocht heb ik in de afgelopen 8 jaar 2 onderstellen en 4 matrassen geprobeerd; geen werkte. Bonnet Slapen bood mij de aan om een slaap-dna te maken en daarop zag ik al meteen dat mijn rug op de juiste manier ondersteund zou worden. Dat en het persoonlijke advies over onderstel, matras en kussen bood mij voldoende vertrouwen om alles te bestellen. Ik geef toe: het is een behoorlijke investering, maar een goede nachtrust is dat zeker waard. Ik ben nu voor het eerst in jaren zonder rugpijn mijn bed uitgestapt en heb zelfs 7 uur aaneen kunnen slapen! Super.

Goed en professioneel advies

Voor een goed en onderbouwd advies ben je hier op de juiste plek. Een slaap analyse laten maken en dan zie je ook precies waar jouw aandachtspunten liggen. Dit keer waren we er voor nieuwe hoofdkussens en naar het advies geluisterd en heel iets anders gekocht dan dat ik zelf had bedacht en we hebben heerlijk geslapen vannacht, de nek voelt uitgerust!

• Ervaring met: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Overig

Uitstekend bed en prima service

Alles verliep zoals men mag verwachten

Maatwerk

Mijn persoonlijke wensen en behoeften zijn volledig naar wens tot uiting gekomen in het nieuwe bed. Waar ik in het advies bij andere leveranciers met twijfel en/ of gemengde gevoelens het pand verliet; werd ik hier zo goed geïnformeerd dat ik de aankoop heb durven doen. Het betreft hier een bijzonder bed voor mensen met permanente rugklachten. Ik ben nu weer een blije slaapster.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Het advies en de after sales zijn matig

Ik zocht een nieuw bed om de pijn in mijn rug en en zenuwpijn te verlichten. Daarnaast had ik problemen met in en uitstappen. Volgens de verkoper van Bonnet kon hij dat oplossen! Er is mij in juli 2020 een bed verkocht (lattenbodem en matras) voor Euro 4.500,-. Vanaf het begin heb ik slecht geslapen en zijn de pijnen alleen maar erger geworden. De latten lagen gekanteld en de motor liep ook nog eens schokkerig. De verkoper is 2x langs geweest maar heeft de problemen niet kunnen verhelpen. De conclusie is dat de oplossing van Bonnet niet werkt en ik een ander bed nodig heb dan Bonnet kan leveren. Bonnet had achteraf eerlijk moeten zijn en niet een bed moeten leveren dat waarschijnlijk niet zou werken (gezien mijn klachten). Ze willen het bed niet meer terugnemen en mij tegemoet komen in de kosten op. Zeer teleurstellend voor een zogenaamde specialist.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Geachte heer Smits, dank u voor uw beoordeling. Wij hebben op basis van het mail contact met uw moeder (zij kon niet komen proefliggen) het beste advies gegeven wat er op afstand mogelijk is. Het aanbod wat we u gedaan hebben staat nog steeds, mocht u hier toch gebruik van willen maken. Met vriendelijke groet, Hans Sjerp

goede service

Heel tevreden met Bonnet slapen, goed advies gekregen. Vervolgens mocht ik tot twee keer toe een matras omruilen, omdat deze niet beviel.

• Ervaring met: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Goedemorgen Anne, Dank voor deze mooie review, ik wens je nog veel plezier van je aankoop. Team Bonnetslapen

Hele fijne service

Onze dochter lag niet lekker op haar oude matras, na bezoek aan de winkel mocht zij proef liggen op een matras en was zij verkocht. Gekeken werd of zij er goed op lag en het matras soepel genoeg was voor haar gewicht. Matras mocht meteen mee naar huis, omdat de cover van het matras wat sporen had van proef-liggen werd er een nieuwe cover besteld. Onze dochter slaapt als een roos, wij zijn zeer tevreden! Verkoper heeft verstand van zijn vak!

• Ervaring met: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? Overig

Rustige maar volledige uitleg over onze problemen.

Na eerst van beiden het slaap dna te hebben vastgesteld werden wij goed begeleid bij de aanschaf van het gewenste bed. Meerdere malen werd een bed "slaapgereed" gemaakt om uit te proberen. Dit duurde langer dan normaal, maar met koffie en thee vloog de tijd voorbij. Hierna zijn wij ook tot een overeenkomst kunnen komen. Dus de aanschaf is geslaagd, voor de praktijk komen wij later hier nog eens terug.