Snel, klantvriendelijk en servicegericht!

We hebben enkele weken een elektrische fiets gehuurd. Keurig op tijd geleverd, nette degelijke elektrische fiets. Slechts 1x een probleempje met een lekke band, wat ze vliegensvlug hadden opgelost. Binnen 1 uur was fiets al omgewisseld en kon mijn dochter haar weg vervolgen. Grote klasse, daar kon geen ANWB aan tippen ! Ik zou Overdevest verhuur dan ook zeker aanbevelen!

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? Klantvriendelijk en servicegericht, geen 9-5 mentaliteit
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? N.v.t.

goede prijs goede dienstverlening

Ik kom hier al járen: voor fietsreparaties, maar ook al 3x een tweedehands fiets gekocht. Goed advies, goede service, altijd uitleg. Bij fietsreparaties wordt er netjes gebeld als ie klaar is, of overlegd als het langer duurt of de prijs hoger dan geschat uitvalt. Bij reparaties kan ik 9 van de 10 keer de fiets 's ochtends brengen en 's middags afhalen. Prima winkel. Ik schrijf deze recensie omdat ik verbaasd was over de 6 gemiddeld, en zag toen dat het op basis van 2 recensies was. Dat vond ik niet eerlijk, vandaar.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? uitleg, overleg, vriendelijkheid
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? ik zou het niet weten

teleurstellende ervaring

bij aanschaf van mijn e Batavus in 2014 werd niet aangegeven dat de motor slechts vier jaar meekon , nu na vijf jaar is de motor kapot , zowel Batavus en Overdevest zeggen dat ik pech heb en dat ik niet in aanmerking kom voor een coulance regeling , dit , terwijl de fiets altijd in onderhoud is geweest bij deze firma , ik vind dit uitermate teleurstellend en slechte service , wederom een klant kwijt.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? niets
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? service verlenen !
  • Zou u ons aanbevelen? Nee

heel goed!!

hele goede ervaring, keurig op tijd de levering vd fietsen. Goede communicatie onderling.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? de goede communicatie
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? N.v.t.